Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ik vind die powerrangers helemaal geweldig, elke dag wel weer rondzoeken in auto's en mods voor wat nieuwe.
Staat je PS3 ook op engels, of NL?johoo schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:41:
Ik had Modnation uit de UK binnen. Bij mij Engels-talig. Kan niet vinden om dit te veranderen. Hou er dus rekening mee als je deze buiten NL besteld.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moest even googlen maar heb het gevonden.Ike. schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:20:
[...]
Dit is alleen maar beter. Als je PS3 rechtop staat is dit beter voor de warmte afvoer.
http://playstation.joysti...-thermal-image-guarantee/
Trek zelf de conclusie maar.
Staat op Nederlands. De demo was wel in NederlandsSinergyX schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:52:
Tja, de reden waarom ze het de 'mario kart' van PS3 noemen
Ik vind die powerrangers helemaal geweldig, elke dag wel weer rondzoeken in auto's en mods voor wat nieuwe.
[...]
Staat je PS3 ook op engels, of NL?
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Moeilijk conclusies trekken als er geen thermal plaatjes [meer] staan van een staande PS3 of kijk ik niet goed?Dj-sannieboy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:55:
[...]
Ik moest even googlen maar heb het gevonden.
http://playstation.joysti...-thermal-image-guarantee/
Trek zelf de conclusie maar.
Die polygamia site waar naar toe wordt verwezen bestaat niet meer, althans die pagina/news item.
Daarnaast is e.e.a. ook wel handig om te weten kwa opstelling, hoe lang is de PS3 al aan in beide gevallen en is het idle of draait er een zware game etc.
De fan's gaan bij een bepaalde temp draaien en dan maakt het b.v. wel uit of je dan op dat moment een plaatje schiet of eerst de fan's 10 minuten laat draaien.
How long did they run the PS3 and with which games?
Om maar aan te geven dat je via die link niet persé veel wijzer wordt.all the vertical temps were done next to a 360 - and we all know how hot those run. maybe the fan is pulling in some of that heat?
Ik geloof het verder wel maar laat em lekker verticaal staan, horizontaal vind ik em nog steeds niet echt mooi en echt heel warm wordt die bij mij niet.
Only fools are enslaved by time and space.
Het is jammer dat de plaatjes het niet meer doen. Ik heb zelf m'n PS3 horizontaal en ken ook niemand in mijn omgeving die hem verticaal heeft staan. Zolang je je PS3 niet in een dichte kast zet lijkt me zowel horizontaal als verticaal geen probleem.LoneRanger schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:16:
[...]
Moeilijk conclusies trekken als er geen thermal plaatjes [meer] staan van een staande PS3 of kijk ik niet goed?
Die polygamia site waar naar toe wordt verwezen bestaat niet meer, althans die pagina/news item.
Daarnaast is e.e.a. ook wel handig om te weten kwa opstelling, hoe lang is de PS3 al aan in beide gevallen en is het idle of draait er een zware game etc.
De fan's gaan bij een bepaalde temp draaien en dan maakt het b.v. wel uit of je dan op dat moment een plaatje schiet of eerst de fan's 10 minuten laat draaien.
[...]
[...]
Om maar aan te geven dat je via die link niet persé veel wijzer wordt.
Ik geloof het verder wel maar laat em lekker verticaal staan, horizontaal vind ik em nog steeds niet echt mooi en echt heel warm wordt die bij mij niet.
http://www.maxconsole.net/content_img/thermasp.jpg
Maar dit zegt natuurlijk niks over de temperatuur van de chipset, waar het eigenlijk om gaat.
Ik heb altijd begrepen dat je in de verticale stand een betere natuurlijke convectie van de warmte kreeg.
Je ziet in dat plaatje dat de gemiddelde en minimale temperatuur lager is bij een verticaal geplaatste ps3, maar de maximale temperatuur is veel hoger.M a r c o schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:28:
volgens mij is dit het bewuste plaatje.
http://www.maxconsole.net/content_img/thermasp.jpg
Maar dit zegt natuurlijk niks over de temperatuur van de chipset, waar het eigenlijk om gaat.
Ik heb altijd begrepen dat je in de verticale stand een betere natuurlijke convectie van de warmte kreeg.
Horizontaal:
Gemiddeld: 28,97 C
Maximaal: 40,71 C
Minimaal: 25,49 C
Verticaal:
Gemiddeld: 26,35 C
Maximaal: 55,26 C
Minimaal 22,84 C
De airflow van de PS3 gaat van de voorkant, richting de achterkant. Ik merk duidelijk dat m'n PS3 aan de voorkant lucht aanzuigt en aan de achterkant warme lucht uitblaast. Aan de rechter zijkant zitten ook nog ventilatiegaten. Mijn PS3 staat op een glazen plaat en ik kan aan de onderkant van de glasplaat goed voelen waar de PS3 warm wordt. Nu heb ik liever 2 graden warmer gemiddeld, dan 15 graden maximaal. Ik heb gelukkig geen 60GB maar een 80GB, dus maak me er niet zo druk om.
[ Voor 36% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-06-2010 11:56 ]
Ben het gewoon niet meer gewend geld uit te geven aan games...
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet om de discussie weer aan te wakkeren. Maar je weet wel he dat de otherOS functie allang uit de Slim ws gesloopt nog voordat GeoHot waarschijnlijk van een PS3 had gehoord. en dat soort omzettingen en wijzigingen worden niet zomaar in een dag doorgevoerd. Sony was dat al langer van plan, want het was voor hun gewoon een kostenpost. Dat heeft niets te maken met GeoHot. Hij kwam toevallig in beeld en hebben ze als zwart schaap gebruikt om onder het mom van veiligheid ook de stekker uit de Fat te trekken en dus helemaal te bezuinigen op de kostenpost.SToRM666 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:20:
[...]
Het is nu trouwens wel al vrij lang heel erg stil rondom Geohot (maar goed ook), maar wel zonde dat eigenlijk mede door zijn toedoen de OtherOS optie er uitgehaald is.
Maar over modnation racers. Heb de demo laatst gespeeld, het concept is echt cool, maar de besturing vond ik eigenlijk nogal slecht. Maar het is een prima game naast LBP. Maar ik zal hem niet kopen door de slechte besturing.
Anoniem: 340927
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Maarja, mario kart is niet beschikbaar voor de PS3, daar zit het verschil
De PS3 openschroeven en volledig schoonmaken, verbreek je daarmee automatisch de garantie?
Ik heb niet heel uitgebreid naar de demo gekeken want de besturing viel me tegen. Maar elke keer als ik probeerde te driften knalde ik al snel tegen de muur omdat de controls te gevoelig leken. (misshien moet ik met de instellingen spelen).Anoniem: 340927 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:52:
Ik vond de besturing van Modnation racers juist een plus. Het is wat Mario Kart Wii had kunnen zijn. Het concept van turbometer opbouwen mbv driften en stunten is goed gevonden en daarnaast is het ook handig dat je een schild kan gebruiken met die meter. Bij Mario Kart ben je vrijwel altijd een 'sitting duck' in de koppositie.
Ik weet niet of je gruwelijk positief of negatief bedoelt. Maar ik vind het dus nogal negatief. Bedoel het is een arcade game en niet een simulator, dus IMO zou de besturing eigenlijk ook gewoon lekker arcade moeten zijn.Boeboe schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:19:
IK vond de besturing gruwelijk eigenlijk. In mario kart is de besturing perfect, waarbij je heerlijk kan hoppen en grinden. In modnation hebben je autootjes het gedrag van een strijkijzer.
Maar ik ga de demo eens weer proberen en kijken, misschien went het wel na een paar potjes en ga ik hem toch wel halen. Want het concept vind ik wel erg leuk.
So what’s the line-up this week then on PlayStation Store? I’d say you’re in the right place to find out; shall we tuck in?
Planet Minigolf joins us this week, bringing its own style of golfing aesthetics to our fingertips, also offering customisation options as well as multiplayer modes; this certainly looks like something you could be sinking some time into (there’s also a demo available). On PSP, you can assume the role of a fighter pilot tasked with taking down a witch (yes you read that right) in Xyanide: Resurrection, a side-scrolling shoot ‘em up. For those who own both PS3 and PSP I direct to this lovely little oddity (can you guess where I’m going with this?), the multi-award winning sequel, Oddworld: Abe’s Exoddus.
That’s not all though, there are plenty of other titles worth delving into; the full listing as always is below.
There is one more week to run on the current batch of Special Offers, and we’ve also got some further titles given the permanent price reduction treatment too.
As usual, I’ll be skulking around in the gloom of the comments section, and may pop my head out occasionally if needed.
Cheers.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 9th of June)
Wakeboarding HD (was – £11.99/€14.99 now – £6.29/€7.99)
Numblast (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
Magic Orbz – Bundle Pack (was – £9.99/€12.99 now – £5.19/€6.49)
Magic Orbz – Booster Pack (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Magic Orbz – Winter Pack (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Savage Moon: The Hera Campaign (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Echochrome Micro (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Numblast (PSP) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
LittleBigPlanet – The Gardens Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Fortix (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £2.49/€2.99)
Permanent Price Reductions
Soldner-X: Himmelsturmer (was – £7.99/€9.99 now – £6.29/€7.99)
Jak and Daxter: The Lost Frontier (PSP) (was – £24.99/€39.99 now – £14.99/€19.99)
Resistance Retribution (PSP) (was – £24.99/€39.99 now – £14.99/€19.99)
LocoRoco 2 (PSP) (was – £19.99/€29.99 now – £14.99/€19.99)
MotorStorm: Arctic Edge (PSP) (was – £24.99/€39.99 now – £14.99/€19.99)
Gran Turismo (PSP) (was – £24.99/€39.99 now – £14.99/€19.99)
Downloadable Games (PS3)
Planet Minigolf (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales
Death Track: Resurrection (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 16
Downloadable Games (PSP)
Xyanide: Resurrection (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Me & My Katamari (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 3
What Did I Do To Deserve This, My Lord!? (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Block Cascade Fusion (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia and New Zealand
PSOne (PS3/PSP)
Oddworld: Abe’s Exoddus (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Disney Pixar Toy Story 2 (£5.19/€6.49) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Portugal or Russia
minis (PS3/PSP)
Snake Warriors: Training (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3
Numba (£1.23/€1.49) Rating: PEGI 3
Tehra: Dark Warrior (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16
HISTORY Egypt Engineering An Empire (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia, Spain and Switzerland
Demos (PS3)
Green Day: Rock Band Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Norway, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Planet Minigolf Rating: PEGI 3
Hamsterball Rating: PEGI 7
Add-On Game Content (PS3)
Lost Planet 2 – Map Pack 2 (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16
Dead to Rights – GAC Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in New Zealand
Way of the Samurai 3 – Weapon Part Set (free) Rating: PEGI 16
LittleBigPlanet – Modnation Racers Tag Costume (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 7
Hustle Kings – Snooker Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
Hyperballoid – Original World Map Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Belgium, Luxembourg, Netherlands and Portugal
Rock Band
Judas Priest – British Steel 30th Anniversary (Album) (£7.49/€10.99)
Alive by P.O.D (£0.99/€1.49)
Spoon Pack 01 (£3.49/€5.29) (contains the following tracks which are also sold separately)
Don’t You Evah (£0.99/€1.49)
Got Nuffin (£0.99/€1.49)
I Turn My Camera On (£0.99/€1.49)
Trouble Comes Running (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Rock Band Network
Disengage by Suicide Silence (£0.99/€1.49)
Forever in your Hands by All That Remains (£0.99/€1.49)
Get the Hell out of Here by Steve Vai (£0.99/€1.49)
Most Beautiful Girl (In The Room) by Flight of the Conchords (£0.99/€1.49)
The Future Soon by Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Guitar Hero 5
Stone Temple Pilots Track Pack (contains the following tracks which are also sold separately) (£4.39/€5.49)
Between the Lines (£1.59/€1.99)
Plush (£1.59/€1.99)
Sex Type Thing (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
FirstPlay (PS3)
Episode 009 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Soundtracks (PS3)
Shatter Soundtrack (£3.99/€4.99)
Availability: Not available in Belgium, Czech Republic, Netherlands, Portugal or Russia
Trailers (PS3)
Blacklight: Tango Down Teaser Trailer
Blacklight: Tango Down Madness of War Trailer
Pure Football Announcement Trailer
2010 FIFA World Cup Official Trailer
ModNation Racers – Australian Event Video (Australia only)
Australian Community Event – God of War III Video (Australia only)
Australian Community Event – Video Store (Australia only)
PlayenglishTrailer (Spain only)
Trailers (PSP)
PlayenglishTrailer (Spain only)
Themes (PS3)
3D Dot Game Heroes Theme (free)
Wallpapers (PS3)
Söldner-X 2: Final Prototype Wallpaper 5
Söldner-X 2: Final Prototype – Soldner-X 2 Avatar (£0.45/€0.49)
Söldner-X 2: Final Prototype – Avatar Bundle (collects all five individual avatars) (£1.19/€1.49)
Additional Territory Releases (PSP)
Half Minute Hero
Now available in all locales except Germany
Half Minute Hero Demo
Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon
Now available in all locales except Australia and New Zealand
Valhalla Knights
Now available in all locales except Australia, Germany and New Zealand
Valhalla Knights 2
R-Type Tactics
Now available in all locales except Australia and New Zealand
Tagged: store update
Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
Filed: PlayStation Store Update
Negatief bedoelddangerpaki schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:42:
[...]
Ik weet niet of je gruwelijk positief of negatief bedoelt. Maar ik vind het dus nogal negatief. Bedoel het is een arcade game en niet een simulator, dus IMO zou de besturing eigenlijk ook gewoon lekker arcade moeten zijn.
Maar ik ga de demo eens weer proberen en kijken, misschien went het wel na een paar potjes en ga ik hem toch wel halen. Want het concept vind ik wel erg leuk.
Als je een casual racer met het mariokart principe (vijanden koeieneren) zoekt kan je imo beter voor Blur gaan.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Jup helaas wel. PS3 open = weg garantie. Tenzij je een held bent in stickers onbeschadigd verwijderenSinergyX schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:28:
Ik heb eerder wat 'die hard' mario kart mensen laten rijden, het rijd inderdaad anders maar het was voor hun wel makkelijk wennen. Voordeel dat je niet verplicht bent overal te driften, andere setup en je kan makkelijk mee rijden zonder te driften.
Maarja, mario kart is niet beschikbaar voor de PS3, daar zit het verschil
De PS3 openschroeven en volledig schoonmaken, verbreek je daarmee automatisch de garantie?
Als je de harde schijf wilt vervangen dan moet de PS3 toch ook open? Dan ben je je garantie natuurlijk niet kwijt.Skire schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:54:
[...]
Jup helaas wel. PS3 open = weg garantie. Tenzij je een held bent in stickers onbeschadigd verwijderen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nee, dat is anders. Voor de HD hoef je de PS3 niet open te schroeven.Sandyman538 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:53:
[...]
Als je de harde schijf wilt vervangen dan moet de PS3 toch ook open? Dan ben je je garantie natuurlijk niet kwijt.
naja je HDD zit aan de onderkant onder een apart klepje. als je je HDD wil vervangen hoeft niet heel je PS3 openSandyman538 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:53:
[...]
Als je de harde schijf wilt vervangen dan moet de PS3 toch ook open? Dan ben je je garantie natuurlijk niet kwijt.
Gewoon effe een paar minuten een föhn erop houden en met een ouderwets scheermesje rustig eraf halen.Skire schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:54:
[...]
Jup helaas wel. PS3 open = weg garantie. Tenzij je een held bent in stickers onbeschadigd verwijderen
En voor de HD wisseling hoef je PS3 niet open op de verkeerde manier, gewoon een schroefje en een laatje, dat mag gewoon en daar hoef je ook geen stikker voor de te verwijderen.
De besturing is voor mij ook de reden om Modnation Racers niet te halen. Ik heb die Sonic&Sega Allstars racing en dat rijdt zoveel lekkerder. Hoe geweldig de trackeditor ook mag zijn als het niet te besturen is ga ik het nooit leuk vinden.Boeboe schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:14:
[...]
Negatief bedoeld. Je stuurt niet echt, je voorkant "schuift" gewoon van links naar rechts waardoor je al zwalpend de bochten ingaat.
Als je een casual racer met het mariokart principe (vijanden koeieneren) zoekt kan je imo beter voor Blur gaan.
PSN: Shiver23
Wat is hier nu aan de hand ? Heb ik eigenlijk een verkeerde versie maar omdat mijn TV het toelaat draait die zonder problemen? Of begrijp ik iets verkeerd? Ik heb een Sony KDL-E4000
Overigens RDR gewoon erin gestopt en super spel hoor haha
PSN Headless_Pumpkin
NTSC en PAL hebben wel meer verschillen. Kleurenspectrum en resolutie zijn ook verschillend. Maar met de komst van HD-materiaal is het verschil tussen 50 en 60hz inderdaad het enige. Onterecht om dat nog NTSC te noemen, volgens mij.SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:53:
Beetje TV zou toch gewoon ook 60hz moeten aankunnen? Daar zit afaik het enige verschil tussen PAL en NTSC.
Bij mijn weten zijn er geen tv's meer die én HD zijn én alleen 50hz of 60hz aankunnen dus niet echt boeiende informatie om rekening mee te houden.
PAL en NTSC is totaal irelevant bij HD signalen. HD draait altijd op 60Hz en geeft altijd een output van 1280*720 (al dan niet met de nodige scaling).F350-maniac schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:50:
ik heb net RDR via GameHubs binnengekregen en ik zie opeens op het doosje NTSC-720p staan, aj dacht ik zal toch niet waar zijn, maar ik had al eerder BFBC2 via hun besteld en die draait gewoon perfect. Nu staat daar dus ook NTSC-720p op het doosje zie ik nu.
Wat is hier nu aan de hand ? Heb ik eigenlijk een verkeerde versie maar omdat mijn TV het toelaat draait die zonder problemen? Of begrijp ik iets verkeerd? Ik heb een Sony KDL-E4000
Overigens RDR gewoon erin gestopt en super spel hoor haha
Dus datAnoniem: 355554 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:50:
Geen castle crashers. D:
Boeboe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:19:
[...]
PAL en NTSC is totaal irelevant bij HD signalen. HD draait altijd op 24, 50 of 60Hz en geeft altijd een output van 1280*720 of 1920*1080 (al dan niet met de nodige scaling).
oke dan werd ik dus in verwarring gebracht door andere discussies waar er op wordt gewezen dat je wel moet letten of het een PAL versie is, maar dat doet dus niet terzake?Boeboe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:19:
[...]
PAL en NTSC is totaal irelevant bij HD signalen. HD draait altijd op 60Hz en geeft altijd een output van 1280*720 (al dan niet met de nodige scaling).
PSN Headless_Pumpkin
Anoniem: 315662
alles is gewoon hetzelfde in HD en de ps3 is regiovrij dus het maakt niks uitF350-maniac schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:40:
[...]
oke dan werd ik dus in verwarring gebracht door andere discussies waar er op wordt gewezen dat je wel moet letten of het een PAL versie is, maar dat doet dus niet terzake?
Als je foutieve info wil verspreiden heb dan op zijn minst het lef om het zelf te zeggen en niet te doen alsof de woorden uit mijn mond komen kerel....
Refresh rate is niet hetzelfde als framerate.
*edit* Voor Brad hieronder: Zie hierboven
[ Voor 59% gewijzigd door boe2 op 03-06-2010 17:25 ]
Dit is natuurlijk onzin. Er zijn natuurlijk ook signalen met ofwel een andere resolutie dan wel framerate. Een FullHD 1920x1080 Blu-ray op 24Hz wordt uiteraard niet altijd naar 1280x720/60Hz gescaled.Boeboe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:19:
PAL en NTSC is totaal irelevant bij HD signalen. HD draait altijd op 60Hz en geeft altijd een output van 1280*720 (al dan niet met de nodige scaling).
Als je het over de PS3 zélf hebt is het ook niet waar, ook hierop zijn gewoon 1920x1080 signalen mogelijk. En niet allemaal op 60Hz. Als jouw tv 24p-content altijd op 60Hz weergeeft wordt het eens tijd voor een andere
Nickname does not reflect reality
Hoewel deel 2 niet erg slecht verkocht met bijna of meer dan twee miljoen stuks verkocht exemplaren was het niet de hardhitter waar Sony op had gehoopt. Mede dankzij heel veel (overdreven) negatieve reacties van Modernwarfare spelers op de gameplay van Killzone 2. Deze zou te traag zijn en "lag" hebben... Dit wedr wereldwijd al snel overgenomen door de hongerige gamessites en veel mensen die het spel nooit een kans hebben gegeven... erg erg zonde
Sja het speelde heel anders dan Modern Warfare maar het was op meerdere vlakken in mijn ogen superieur aan die game. Met de online multiplayer als absolute hoogtepunt van de fun en verslaving. Nog steeds keihard "up there" met de grote online shooters van deze tijd. BFBC 2speelt ook 100 pct anders en logger dan MW2 maar heeft iemand het daar over? Ik heb genoten van Modern Warfare 1, BadCompany 1 en 2 en Killzone 2
Ik ben erg benieuwd naar deel 3 en zal voor mij een instant buy zijn als de game een beetje lijkt op deeltje 2.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik had er in ieder geval geen problemen mee.
Edit: Leuke gif

[ Voor 15% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-06-2010 00:25 ]
Ps4/switch gamer
Lag of geen lag, het heeft mij nooit tegengehouden om met veel plezier de game te spelen, zowel SP als MP.Boeboe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:26:
Ik blijf het raar vinden dat mensen de overduidelijke input lag proberen goedpraten: "ja, het was zo bedoeld, dat is realistischer", wut
Zeuren om het zeuren is ook niet constructief.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Je moet toch ook bij elke race game eerst aan de besturing wennen. Hier hoor ik niemand over klagen.
Grappig dat je dat zegt terwijl het hier de laatste pagina's regelmatig over modnation en dat andere race spelletje ging en de besturing die al dan niet slecht of goed was.Nico111 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:48:
Je moet toch ook bij elke race game eerst aan de besturing wennen. Hier hoor ik niemand over klagen.
Only fools are enslaved by time and space.
http://www.budgetgaming.n...601&start=2&show=&action=
Via een PM begreep ik dat NN bij Intertoys werkt en die dus vanaf heden ook 2100's gaat leveren.
Ik blijf het raar vinden dat mensen de fantastische besturing van Killzone 2 als "Lag" proberen te downtalken "nee, het speelt veel trager dan Modern Warfare ik accepteer geen andere besturingen dan die van Halo en MW en het is dus kut" "ga mij nou niet vertellen dat het bij het spel hoort want ik vind het niks en er is overduidelijk iets mis met het spel en ik ga het op ieder blog, youtube film of forum posten want een shooter die zo fantastisch oogt, klinkt, speelt en gehyped is mag natuurlijk niet een PS3 exclusive zijn", wutBoeboe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:26:
Ik blijf het raar vinden dat mensen de overduidelijke input lag proberen goedpraten: "ja, het was zo bedoeld, dat is realistischer", wut
Niet direct op jou gericht hoor Boeboe maar je vertaald zo mooi het lege geklets van de downtalkers op het internet...
Ik denk dat dat de gedachte is van heel veel commentaar op de game. Keek je naar videoreviews dan hoor je bijna geen reviewer over de besturing (pas reviews die plaatsvonden na de internetboom halen het aan maar maken het zeker niet gamebreaking) Bijna ieder review begon de review bijna negatief omdat de hype zo hoog was en de targetvideo op een haar na niet volledig is gehaald. Neemt niet weg dat tot op de dag van vandaag nog steeds een van de "technisch" mooiste shooters is. Ik heb werkelijk intens genoten van Killzone 2 online en pas MAG heeft me bij de game kunnen wegtrekken. Na MAG is Battlefield gekomen maar ik zie mezelf toch zeker nog een paar keer terug gaan om een paar van die sentry guns sneaky neer te zetten. Laats zag ik op internet een anti personeel sentry gun van koreaanse makelaardij, het ding leek bijna 1 op1 op de sntry-gun van de ISA. Als ik het filmpje of foto nog kan vinden dan zal ik heb later vandaag nog even posten.
Het verschil in gameplay tussen bijvoorbeeld MAG en Battlefield BC is ook enorm. Waar MAG een snelheid ala Modern Warfare heeft. Zit BF duidelijk tussen Killzone en MW is, daar hoor je toch ook niemand over? iedereen die zich laat tegenhouden door andere besturing... sja zonde hoor...
[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 04-06-2010 08:31 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Wat is er zo bijzonder aan dat typenummer? (behalve de gratis HDMi kabel)Okasha schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 07:53:
Het blijkt dat ondertussen de 2100 PS3 slim in verschillende Nederlandse shops gespot isDit weekend ga ik dus maar weer eens shoppen om te kijken of ik kan slagen.
http://www.budgetgaming.n...601&start=2&show=&action=
Via een PM begreep ik dat NN bij Intertoys werkt en die dus vanaf heden ook 2100's gaat leveren.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Welke foutieve info, KEREL.Boeboe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:11:
[...]
Als je foutieve info wil verspreiden heb dan op zijn minst het lef om het zelf te zeggen en niet te doen alsof de woorden uit mijn mond komen kerel....
Refresh rate is niet hetzelfde als framerate.
*edit* Voor Brad hieronder: Zie hierboven
Anoniem: 268098
zuiniger. Deze versie heeft 2 chips van 45 nm. de 2000 versie heeft 1 chip die is 65 en eentje van 45nm.Gekkenhuis schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:58:
[...]
Wat is er zo bijzonder aan dat typenummer? (behalve de gratis HDMi kabel)
Grootste verschil is dat ie dus ongeveer 15 tot 20 watt minder verbruikt t.o.v. de 2000 versie.
[ Voor 32% gewijzigd door PromoX op 04-06-2010 11:51 ]
PS3 exclusive, watIk blijf het raar vinden dat mensen de fantastische besturing van Killzone 2 als "Lag" proberen te downtalken "nee, het speelt veel trager dan Modern Warfare ik accepteer geen andere besturingen dan die van Halo en MW en het is dus kut" "ga mij nou niet vertellen dat het bij het spel hoort want ik vind het niks en er is overduidelijk iets mis met het spel en ik ga het op ieder blog, youtube film of forum posten want een shooter die zo fantastisch oogt, klinkt, speelt en gehyped is mag natuurlijk niet een PS3 exclusive zijn", wut
[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 04-06-2010 11:52 ]
Daadwerkelijk even klikken op die link was teveel moeite ja?Gekkenhuis schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:58:
Wat is er zo bijzonder aan dat typenummer? (behalve de gratis HDMi kabel)
Nickname does not reflect reality
Ontopic:Anoniem: 268098 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:23:
[...]
zuiniger. Deze versie heeft 2 chips van 45 nm. de 2000 versie heeft 1 chip die is 65 en eentje van 45nm.
Grootste verschil is dat ie dus ongeveer 15 tot 20 watt minder verbruikt t.o.v. de 2000 versie.
Zouden die zuinigere chips ook goed zijn van de levensduur van de PS3?
[ Voor 20% gewijzigd door PromoX op 04-06-2010 11:52 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Anoniem: 268098
Ik denk het wel, vooral als je lange sessies maakt. Dus je ps3 voor vele uren achterelkaar gebruiken. De kans is ook kleiner dat je ps3 overhit wordt (ylod gevallen etc). Maar ik vind dat sinds de 80gb versies, het goed in elkaar zit.Dwazer schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:11:
[...]
Ontopic:
Zouden die zuinigere chips ook goed zijn van de levensduur van de PS3?
Aangezien ik denk al ver voorbij de garantie periode ben, denk ik maar dat ding open te halen en eens schoon te maken, gok dat hij in de jaren flink wat stof heeft verzameld wat de koelprestaties niet echt goed doen.
goh..raad eens

And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.