quote:
Dat werkt gewoon. dan sluit je je PS3 dus aan via een scart kabel.
quote:
Dat het er allemaal minder mooi uitziet begrijp ik.
dat is ook zeker waar. Een CRT beeldschrem kan geen HD beelden verwerken en dus zullen al je spellen er een stuk mider scherp uitzien dan op een HD scherm. Dit ga je vooral zien bij beeldteksten etc. de texures enzo van de games zijn wel gewoon geweldig en het verschil tussen je PS2 en je PS3 ga je zeker zien!
Ik kan je, als je je PS3 toch via scart gaat aansluiten, om een advanced scartkabel te kopen. Deze geeft het signaal dan door in RGB "kwaliteit" wat de kleuren, de scherpte en het algehele beeld zeker verbeteren tov de standaard meegeleverde scartkabel. Dit laatste advies moet je echt doen als je van je PS3 wilt genieten op een CRT scherm.
Voor mensen die geen LCD geld hebben en toch willen genieten van een beetje een knap plaatje op een CRT scherm kan ik de 28 of 32 inch PW9551 van Philips aanraden. Deze CRT tv heeft een HDMI ingang die beelden tot 720 kan verwerken en heel mooi op je scherm tovert. Op marktplaatst kan je die TV's voor zo 100 euri vinden. Zijn wel enorme dingen maar niet duur een geven een heel mooi beeld.
Dit is de 32 inch versie:
review
De 28 inch versie heeft niet die zwart band eromheen. Ik heb zelf voor twee jaar geleden de 32 inch gehad en hem er enorm spijt van dat ik hem heb weggedaan. Oke heb hem voor 300 euri verkocht nar 2 jaar kijken en heb er een LCD voor terug maar meer tv value for money is bijna niet te vinden. Had er voor een paar weken gedelen bijna nog eentje op marktplaats gekocht voor op de slaapkamer maar heb het toch niet gedaan en ben voor een humax 23 inch lcd gegaan. Omdat die laatste een cardslot heeft voor digitale tv van casema en die phillips zou dan weer met een los kastje moeten werken.
swopdark wijzigde deze reactie 02-01-2010 16:44 (21%)
Reden: dingetjes toegevoegd
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop