Reg. datum: 14 maart 2001
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
Forum » Consumentenelektronica » Mediaspelers en HTPC's » [Mediaplayer] Eminent EM7080 hdMedia RT
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Nieuw Topicquote:hemiparo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:08:
@EminentHelpdesk: is het al bekend wanneer ik MP3's kan afluisteren zonder elke keer te moeten wisselen tussen SPDIF LCPM of SPDIF RAW? Dit is (redelijk) storend...
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
Chrisg wijzigde dit bericht 28-01-2010 16:31 (0%)
Reden: typo
Thanks... niet de meest ideale oplossing maar als tussenoplossing zeer acceptabel!quote:EminentHelpdesk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:27:
@Hemiparo: Dat is (helaas) nog niet bekend, maar ligt al wel bij het team, geloof me
Wel een tip, via de tulpstekkers komt er altijd stereo uit. Dus ook bij MP3..
Ja het kan inderdaad met transport gebeurd zijn. Het is een zoemend geluid dat af en toe weer wegvalt. Heb de eminent los gehaald en de kap er los naast gelegd. Eminent aan en het zoemen doet ie dan ook.quote:EminentHelpdesk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:10:
Chrisg: Bij een nieuwe unit is het nagenoeg onmogelijk dat de fan al lawaai maakt. Zit hij goed vast en is hij niet tijdens transport verschoven ? We krijgen helaas af en toe verzoeken om een nieuwe fan, terwijl ze vaak verschuiven tijdens transport van/naar ons/distri/dealer, en een nieuw exemplaar dus niks oplost..:(
Assumption is the start of all fuckups. | www.fm-r.nl - de radio waar jij de muziek bepaald
Maar heb jij dan na de update ook een format gedaan?quote:Soepie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:00:
Hier ook een update naar de laatste versie gedaan.
Hier alle bestanden gewoon behouden, dus het kan ook wel goed gaan.
feplas wijzigde dit bericht 29-01-2010 00:44 (38%)
Dat is ook het doel van een formatquote:feplas schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:25:
[...]
Maar heb jij dan na de update ook een format gedaan?
De update op zich was geen probleem.
De format die ik na de update deed wiste alle gegevens.
Dat is mooi, ga ik dan zo ook maar aansluiten straks want zoals het nu is vind ik het voor mij persoonlijk de grootste nalatigheid van de em7080. Muziek luister ik er nog niet zo mee maar ook xvid's met een mp3 geluidsspoor doen het uiteraard niet buiten wanneer er weer terug naar de instellingen gegaan moet worden, erg irritant kan ik zeggen, gelukkig is nu 90% van mijn content voorzien van een DD of DTS soundtrackquote:EminentHelpdesk schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:27:
@Hemiparo: Dat is (helaas) nog niet bekend, maar ligt al wel bij het team, geloof me
Wel een tip, via de tulpstekkers komt er altijd stereo uit. Dus ook bij MP3..
Een beta is juist bedoeld om te testen en eventuele bugs er uit te halen. Het was dus handig geweest als je het wel gemeld hadquote:alvv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:47:
@Eminenthelpdesk
Volume van de nieuwe firmware is niet hoger of lager te zetten, het heeft maar 1 stand. Luider of zachter zetten heeft dus totaal geen zin. Dit was al het geval bij de beta 1.0.3.2. Het was maar een beta dus had ik maar niet gerapporteerd. Wil je naar dit probleem laten kijken?
Who is General Failure and why is he reading my disk?
Normaal is dat inderdaad zo ja, echter had ik een paar bugs eerder gemeld, maar daar werd niet op gereageerd vandaar.quote:Scorpinus schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:52:
[...]
Een beta is juist bedoeld om te testen en eventuele bugs er uit te halen. Het was dus handig geweest als je het wel gemeld had
Alleen de laatste is voldoende.quote:aartkeijer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:52:
Heb het apparaat net gekocht moet je alleen de laaste update installeren of rijtje af?
Who is General Failure and why is he reading my disk?
Na alleen een format moet er toch wel en hoop terug te halen zijn met Recuva of testdisk.quote:feplas schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:39:
Let op!!!!
Zojuist update gedaan naar nieuwe firmware.
Omdat het niet zo lekker liep heb ik een format gedaan van de harde schijf.
Deze was al een keer geformateerd via de EM7080 dus een format zou nu alleen de linux partitie doen.
Helaas......
500 gig aan muziek en 600 gig aan films kwijt!!
Ik heb opnieuw een test gedaan met format en wederom weer alle bestanden die ik op de ntfs partitie had gezet waren weer weg.
Ga dus niet zomaar aan de slag met de functie format.
Dit had ik niet opgemerkt met firmware 1.0.2.6 of lager, maar het kan inderdaad zijn dat ik toendertijd een film met pcm geluid had afgespeeld en daardoor werkte de volume knop wel.quote:EminentHelpdesk schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:24:
@Alvv: De audio-output werkt hier op de (analoge) tulpuitgangen wel. Via HDMI downmix ook. Digitaal kun je dit niet afstellen (tenzij je aan het downmixen bent naar PCM.)
Je geeft volgens mij het antwoord.quote:alvv schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:23:
[...]
Wat is eigenlijk de reden dat het volume niet werkt bij Digitaal geluid, waarschijnlijk omdat hij alles RAW doorstuurt?
Guardian Angel wijzigde dit bericht 29-01-2010 13:28 (6%)
Het kan volgens mij wel zoals je het beschrijft, maar dan moet je de hdd niet door de eminent laten formatteren. HDD moet je met windows formatteren, wel van te voren alle partities verwijderen.quote:tricky4u schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:41:
Ik heb nu sinds 2 weken een 7080 en ik ben er echt waanzinnig tevreden mee. Ik heb van de week een mooie Harman Kardon versterker gekocht en deze via toslink aangesloten op de 7080 en het werkt fantastisch!
Maar nu heb ik nog een vraagje.
Ik gebruik geen nzbget of bittorrent op mijn mediaplayer, dat doe ik via mijn PC en laptop al en nu vraag ik mij af of het mogelijk is om deze installaties te verwijderen en dus ook de bijbehorende mappen die ik zie als ik met de speler door mijn HDD browse? (de .nzbget, BT, downloads, etc mappen)
Ik zou het liefst gewoon in de root van de HDD alleen maar mappen willen zien die ik er zelf (gesorteerd) op heb gezet. Dit zodat ik ook voor mijn kids het allemaal wat makkelijker kan maken om een film op te zetten.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk door de thread te lezen maar zag dit nergens terug komen.
Excuses als dit wel het geval is en in ieder geval alvast bedankt mocht iemand een antwoord weten!
je moet de add-ons opnieuw installeren. Via setup en dan ergens bij system update. Het kan zijn dat hij een verbod teken geeft, dan moet je de eminent herstarten en opnieuw proberen en dan zou ie het moeten doen.quote:vdonline schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:06:
Heb sinds 2 dagen de EM7080 en ben zeer tevreden alleen kan ik op de pc via Samba niet bij mijn bestanden van HDD1. Heb al de firmware 1.0.3.5 geinstalleerd. Ik heb het apparaat een statisch ip gegeven namelijk: 192.168.1.42 Steeds wanneer ik het ipadres intype (\\192.168.1.42) kreeg ik "kan pagina niet vinden" via http://192.168.1.42 krijg ik de melding "A simple html+cgi example, Enter first number, Enter second number".
Iemand ervaring met dit probleem of een oplossing beschikbaar??
Alvast bedankt!
Galaxy S II - Medion Erazer X6812 - Canon EOS 40D
duakor wijzigde dit bericht 29-01-2010 15:32 (60%)
Ik heb de add-ons voor de zekerheid nog even opnieuw geinstalleerd... en er staat bij systeem info ook gewoon "Samba actief, Bittorrent actief".quote:EminentHelpdesk schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:26:
Zie ook de waarschuwing onderaan dit topic. Het antwoord stond in de eerste post, maar een beetje verstopt.
@Guardian-angel / Simmayor misschien de vraag/antwoord bijwerken indien mogelijk.
anconakip in "[Mediaplayer] Eminent EM7080 hdMedia RT"
Hoe benader ik de EM7080 vanaf een PC ?
1. Via \\ip-adres maar let wel op dat de smb/btpd/cgi add-ons geinstalleerd zijn.
2. Krijg je 'A simple cgi example' ? Volg de stappen in dit document: http://downloads.eminent-online.com/7080-NZB-SMB-BTPD.zip
EminentEurope wijzigde dit bericht 29-01-2010 15:44 (8%)
mentalminds wijzigde dit bericht 29-01-2010 16:41 (27%)
Reden: puntje van ondertiteling toegevoegd
Het is gelukt!quote:mentalminds schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:51:
Mijn eerste ervaringen met de 1.0.3.5 firmware:
Vandaag mijn EM7080 geupgrade met de nieuwe firmware (van 1.0.3.3 beta naar 1.0.3.5).
Ik zie de volgende verschillen:
Ik heb (slechts) één BD ISO file (Michael Jackson, This is it, 41GB). Bij het afspelen met versie 1.0.3.3b kreeg ik de melding 'ongeldig bestand'. Met de nieuwe 1.0.3.5 firmware speelt deze ISO wel goed af.![]()
Bij Web Services / Internet Channels is naast YouTube en Youku (Chinees) een nieuwe dienst toegevoegd: PPS. Als ik PPS selecteer krijg ik een blauw scherm met een lege zwarte rechthoek te zien maar verder gebeurt er niets. PPS staat mogelijk voor PPStream, een Chineese peer to peer service.
Ik heb eerder gelezen dat 'nederlands' aan het lijstje met talen voor ondertiteling zou worden toegevoegd, maar dat zit nog niet in deze versie.
Internet Radio (Shoutcast) zit er helaas nog niet in.![]()
@Eminent:
Zijn de release notes ergens beschikbaar zodat we kunnen zien wat is gefixt/toegevoegd?
(Ik heb ze niet kunnen vinden, mogelijk over het hoofd gezien).
Niet echt de bedoeling, maar ik zal je even helpen: in Zwolle was hij 2 weken geleden 150 euro zonder hardeschijf (maar niet leverbaar op dat moment!)quote:Alper587 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:
Iemand een idee over de prijs van de eminent 7080 in de MediaMarkt? Ga hem namelijk morgen of zondag kopen. BTW vrij!
Galaxy S II - Medion Erazer X6812 - Canon EOS 40D
aldoliene wijzigde dit bericht 29-01-2010 22:54 (4%)
Ja na een verhoging van de oorspronkelijke prijs. Dit soort vragen horen niet hier.quote:Alper587 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:
Iemand een idee over de prijs van de eminent 7080 in de MediaMarkt? Ga hem namelijk morgen of zondag kopen. BTW vrij!
quote:Alper587 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:
Het wordt hier steeds vrolijker...quote:Guardian Angel schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:55:
Ja na een verhoging van de oorspronkelijke prijs. Dit soort vragen horen niet hier.
In de EM7080 zit een soort van packagemanager (ipkg). Via telnet kun je zien wat er zoal geinstalleerd is, en de geinstalleerde packages eventueel verwijderen:quote:tricky4u schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:41:
Maar nu heb ik nog een vraagje.
Ik gebruik geen nzbget of bittorrent op mijn mediaplayer, dat doe ik via mijn PC en laptop al en nu vraag ik mij af of het mogelijk is om deze installaties te verwijderen en dus ook de bijbehorende mappen die ik zie als ik met de speler door mijn HDD browse? (de .nzbget, BT, downloads, etc mappen)
Ik zou het liefst gewoon in de root van de HDD alleen maar mappen willen zien die ik er zelf (gesorteerd) op heb gezet. Dit zodat ik ook voor mijn kids het allemaal wat makkelijker kan maken om een film op te zetten.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk door de thread te lezen maar zag dit nergens terug komen.
Excuses als dit wel het geval is en in ieder geval alvast bedankt mocht iemand een antwoord weten!
1
2
3
4
5
| / # ipkg-cl list btpd - 0.0.1-svn174604 - samba - 3.0.23c-svn234664 - unicgi - 0.0.1-svn184197 - Successfully terminated. |
1
2
3
4
5
| / # ipkg-cl remove unicgi Removing package unicgi from root... Removing UniCGI... UniCGI removed. Successfully terminated. |
1
2
3
4
5
| / # ipkg-cl remove btpd Removing package btpd from root... Removing btpd btpd removed. Successfully terminated. |
1
2
3
4
5
6
| #JAME ADD /sbin/modprobe fuse mknod /dev/fuse c 10 229 /sbin/ntpclient -h pool.ntp.org -s & /sbin/hwclock -w & /opt/init/nzbget.sh start & |
1
2
3
4
5
| # Create the directory mkdir $HD/.nzbget mkdir $HD/Download mkdir $HD/Download/NZBget # to make sure dir exists. chmod 777 $HD/Download/NZBget -R # make sure permissions are ok. |
Bij de Media Markt in Arnhem voeren ze het merk Eminent niet, bij de Makro in Duiven hebben ze nog wat voorraad van de 7080 met 1TB erin voor €284quote:hemiparo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:05:
[...]
[...]
Het wordt hier steeds vrolijker...![]()
Vorige week gekocht voor € 236 inclusief 1 TB HDD
* Welkom op GoTquote:gawi schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:13:
VERHAAL....
Bedankt voor je antwoord, maar altijd weer met een opmerking. Dat is wel erg jammer en ook niet de bedoeling. Elke keer wanneer ik iets post zit ik met de vraag of iemand mij weer gaat afkraken, dit is niet prettig. 150 euro zonder hardeschijf vind ik best wel duur eigenlijk, dan bestel ik hem liever bij een internetwinkel. De Eminent 7080 heeft alles wat ik nodig heb, na heel veel lezen en vergelijken kom ik toch duidelijk uit op deze mediaplayer. Ook het support op dit forum is echt heel speciaal, en dat maakt ook deel uit van mijn beslissing om deze te gaan kopen.quote:Sp!tF!re schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:52:
[...]
Niet echt de bedoeling, maar ik zal je even helpen: in Zwolle was hij 2 weken geleden 150 euro zonder hardeschijf (maar niet leverbaar op dat moment!)
MantasticB1 wijzigde dit bericht 30-01-2010 07:32 (16%)
Reden: xtra info toegevoegd
@MantasticB1quote:MantasticB1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 07:17:
heel veel tekst...
Ik heb hetzelfde probleem en heb er dan ook een apart draadje voor gemaakt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1392186quote:
Welke firmware gebruik je? Ik heb exact het zelfde probleem met firmware versie 1.0.3.5. Ik ga zo eens proberen of een oudere versie wel werkt.quote:lindsen schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:43:
Geweldig apparaat, werkt super...
Krijg alleen de koppeling met usb aan de pc niet voor elkaar....hij ziet wel iets maar herkend het niet...dat is wel balen...maar zal wel goed komen (staat niks over in de maual...)
klopt ook heel veel werk verzet sinds gisteren avond ik heb de hele nacht door gewerkt om het aan de gang te krijgen maar nu istie zelfs vastgelopen op het opstart scherm en de hardware matige reset werkt niet meer...quote:hemiparo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:22:
[...]
@MantasticB1
Adem of en toe op tijd in en uit, dat scheelt echt!
ik heb er 1.0.2.4 n zitten en sluit hem aan op een XP pc... geen reactie, word dus niet herkent..quote:lindsen schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:43:
Geweldig apparaat, werkt super...
Krijg alleen de koppeling met usb aan de pc niet voor elkaar....hij ziet wel iets maar herkend het niet...dat is wel balen...maar zal wel goed komen (staat niks over in de maual...)
helaas valt de speler voor mediamarkt onder accessoires en niet onder randapparatuur zoals iedereen eigenlijk weet vanuit de zoekopdrachten bij de webshops.quote:Alper587 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:
Op een andere poort werkt het in der daad wel! Stom dat ik dat zelf niet geprobeerd hebt.quote:Guardian Angel schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:53:
Dat kan aan USB 1.1 of 2.0 liggen misschien, probeer eens een andere poort op je PC.
Info: als je zelf de laatste poster bent moet je de laatste reactie even wijzigen middels het editknopje. Doe je dat niet dan wordt het gezien als het schoppen van het topic en laat dat nu net niet mogen.quote:
Maar als je even de moeite neemt voor een rustig gesprek dan kun je altijd wel tot 10% korting krijgen.quote:MantasticB1 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:30:
[...]
helaas valt de speler voor mediamarkt onder accessoires en niet onder randapparatuur zoals iedereen eigenlijk weet vanuit de zoekopdrachten bij de webshops.
Mediamarkt lult zich er zo uit om daar geen korting op te geven..
HELAAS maar waar
beter gezegt er staat letterlijk in hun computerquote:m.p schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:32:
[...]
Maar als je even de moeite neemt voor een rustig gesprek dan kun je altijd wel tot 10% korting krijgen.
iMac 2011 - i5 - 12GB DDR3 1333mhz - 1TB - 6770M - 27" 2560x1440 IPS | Synology DS411j 4x 2TB | iPod Nano 6th 8GB | iPhone 3gs 16GB Black ( Soon White )
op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl
lekker dan. (van Informatiquequote:Guardian Angel schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:28:
Als voorbereiding als het komt vrees ik.
op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl
Hoeft niet, apparaat is toch prima? Ik had tijdelijk een Powerswitch ertussen en dat werkt prima zolang je maar niet teveel stekkerdozen gebruikt.quote:paQ schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:41:
[...]
lekker dan. (van Informatique)
heb geen bedraad netwerk, en kan weer terug voor dat wifi ding, en een speler die niet wifi werkt.
Heb de aanpassingen ook gemaakt en werkt idd als een trein. Ik heb de genoemde mappen hernoemd en wat opvalt is dat ze niet direct weer worden aangemaakt. Dat gebeurt pas tijdens het starten van de player. Is het een idee om het aan het einde van het opstartscript deze vier mappen weer te laten verwijderen? Zou het zelf wel willen proberen maar weet niet aan welk script ik ze moet toevoegen.quote:EaS schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:02:
[...]
In de EM7080 zit een soort van packagemanager (ipkg). Via telnet kun je zien wat er zoal geinstalleerd is, en de geinstalleerde packages eventueel verwijderen:
..........
Wat ik nu nog moet uitvinden is vanuit welk script de mappen image, movie, music en REC worden aangemaakt. Ik heb het idee dat het besturingsgedeelte van de realtek chip (genaamd "dvdplayer") de map REC aanmaakt, aangezien voor de RT1283 chip volgens mij exact hetzelfde stukje 'dvdplayer' software wordt gebruikt, en die heeft pvr mogelijkheden (RECording).
Ter aanvulling:quote:ridderkerker schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:42:
[...]
Heb de aanpassingen ook gemaakt en werkt idd als een trein.
1
| / # cd /tmp/hdd/volumes/HDD1 |
1
| / # cd .nzbget |
1
| / # rm *.* |
1
| / # cd .. |
1
| / # rmdir .nzbget |
1
| / # exit |
Dit lijkt me zeker wel een idee, en zoiets moet ook kunnen via het /usr/local/etc/rcS script (lijkt wat later in de 'keten' aangeroepen te worden). Maar ik heb liever een zo clean mogelijke oplossing: m.a.w. niet eerst mappen aanmaken en ze daarna weer verwijderen, maar er voor zorgen dat ze helemaal niet aangemaakt worden. Ergens tijdens het opstarten van de 7080 worden deze mappen aangemaakt. Maar waar? Ik hoop dat EminentHelpdesk hier wat meer duidelijkheid over kan verschaffenquote:Ik heb de genoemde mappen hernoemd en wat opvalt is dat ze niet direct weer worden aangemaakt. Dat gebeurt pas tijdens het starten van de player. Is het een idee om het aan het einde van het opstartscript deze vier mappen weer te laten verwijderen? Zou het zelf wel willen proberen maar weet niet aan welk script ik ze moet toevoegen.
Johnneke wijzigde dit bericht 31-01-2010 10:55 (13%)
audier wijzigde dit bericht 31-01-2010 12:06 (10%)
Als je een CGI scriptje ziet dan doe je dus: http://<ipnummer>quote:audier schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:58:
@Eminent Helpdesk
Ik krijg op de een of ander manier de samba server niet aan de gang, ik heb vanochtend de nieuwste firmware er op gezet.Als ik de schijf formatteer doet ie daar een minuut over maar de schijf word niet geformatteerd ik heb daar nl wat files op gezet maar die staan er dan nog steeds Hij ziet wel de hdd maar als ik de schijf probeer te benaderen via ip dan blijf ik dat cgi scriptje in beeld houden. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen om hem op te starten.
Murzeltje wijzigde dit bericht 31-01-2010 12:46 (7%)
Reden: aanvulling
niet volgens dit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1381578#c ook werkt /hdd niet schijf zou te zien moet zijn door alleen ip adres in te typen.quote:Murzeltje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:45:
[...]
Als je een CGI scriptje ziet dan doe je dus: http://<ipnummer>
en http://<ipnummer>:8080 zou nzbget moeten tonen
als je de share / hdd wilt zien tik je : \\<ipnummer>
en wat betreft het formatteren: als de linux partitie er op staat dan word alleen de linux partitie geformatteerd.
Probeer \\192.168.2.103 eens vanuit windows explorer. Zonder http: ervoor.quote:hemiparo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:41:
Vandaag de hdd opnieuw geformateerd en krijg nu met:
http://192.168.2.103:8080 - NZBGet Web Interface v 1.3
http://192.168.2.103 - BT Player (Neighbor Web) - van hieruit kan ik naar Bittorrent Download
Maar het zou toch ook mogelijk moeten zijn om de HDD in de EM7080 te benaderen? Volgens de info in dit topic zou dit moeten via http:\\192.168.2.103 maar dat werkt niet?
Dat was ie, thanks!quote:Erick81 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Probeer \\192.168.2.103 eens vanuit windows explorer. Zonder http: ervoor.
hemiparo wijzigde dit bericht 31-01-2010 14:07 (10%)
Ik had zelf al een map Music (met een hoofdletter) aangemaakt. Dat leidt tot de volgende toestand.quote:Johnneke schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:19:Ik zou echter toch wel graag hebben dat we een optie krijgen om ervoor te zorgen dat de mappen REC/movie/music en image NIET aangemaakt worden automatisch.
Ge Someone wijzigde dit bericht 31-01-2010 14:20 (4%)
Reden: consequent tegenwoordige tijd gebruikt.
Eminent heeft hier geen uitspraak over gedaan maar het is te verwachten dat die mogelijkheid er niet komt vanwege het copyright.quote:Bernd.ensing schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:11:
Weet iemand of het in de toekomst misschien mogelijk is om uitzendinggemist op deze mediaspeler te kijken?
Dat is een kwestie van de twee chipsets met elkaar vergelijken. Hier is voldoende over te vinden.quote:Hoe is de Realtec RTD1073 chipset in vergelijking met de Sigma 8655 ?
Ook dit is een vraag die je heel eenvoudig kunt opzoeken. Dit topic gaat alleen over de EM-7080 en niet over andere merken modellen.quote:Zijn er vergelijkbare mediaspelers (met goede ondersteuning) die ook kunnen downloaden (torrents en nzb)?
Heb in het /usr/local/etc/rcS script de regels opgenomen om de mappen te verwijderen (rm -Rf /tmp/hdd/volumes/HDD1/image etc.) maar dan worden de mappen toch gewoon aangemaakt. Die worden dus in een later stadium aangemaakt. Maar waar/wanneer?quote:EaS schreef op zondag 31 januari 2010 @ 03:24:
[...]
Dit lijkt me zeker wel een idee, en zoiets moet ook kunnen via het /usr/local/etc/rcS script (lijkt wat later in de 'keten' aangeroepen te worden). Maar ik heb liever een zo clean mogelijke oplossing: m.a.w. niet eerst mappen aanmaken en ze daarna weer verwijderen, maar er voor zorgen dat ze helemaal niet aangemaakt worden. Ergens tijdens het opstarten van de 7080 worden deze mappen aangemaakt. Maar waar? Ik hoop dat EminentHelpdesk hier wat meer duidelijkheid over kan verschaffen
bij werkt dat niet nog steeds krijg ik het cgi scriptquote:Erick81 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Probeer \\192.168.2.103 eens vanuit windows explorer. Zonder http: ervoor.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: