Hallo,
Onlangs kreeg ik de tip om een Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition) aan te schaffen,dit deed ik bij Azerty,nu heb ik dat dus geweten!
Ik bestelde ongeveer 2 weken geleden en de kaart was 249,10 euro,dit was zonder verzend kosten.
Het zou meer dan 10 werkdagen duren,(wat wel erg variabel is!)nu heb ik dus vandaag een e-mail gestuurd met de vraag of het nog lang gaat duren,(ik had al betaald op de dag van bestelling via iDeal)nu kreeg ik een e-mail terug met het antwoord:dat het pas eind juni geleverd kan worden!
Dit vindt ik belachelijk voor woorden,ook omdat ik nu kijk naar de prijs wat nu meer dan 270 euro is!
Ik heb hiervan natuurlijk een melding gedaan en erbij gezet dat het niet normaal is dat je een klant laat wachten zonder ook maar 1 berichtje te sturen omdat het langer gaat duren zodat ik dus ergenst anders kan bestellen!
Nu heb ik dus me tijd verdaan aan het wachten op dit product,dit heb ik geannuleerd en per direckt me geld terug gevraagd!
Wat ik ermee wil zeggen is dat je beter dus niet bij azerty en of 4launce,(4launce,ook te lange levertijd dan vermeldt en beschadigde spullen en dozen)kan bestellen want met deze 2 winkels heb ik het dus gehad!
O ja,ik zit dus nu al 2 weken zonder kaart,terwijl ik in de tussentijd ergenst anders had kunnen bestellen!!
Moet eerst wachten op me teruggave van me geld anders kan ik nergens anders bestellen, erg lullig!!
groetjes
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 07-06-2010 17:30
]