1: Ja hoor, dat is mogelijk, maar of je het wil... Je moet dan nl nog wel het een en ander aan stapjes uitvoeren en als je een stapje vergeet zit je met een niet bootend systeem in het slechtste geval.Mar2zz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:53:
ff een vraagje. als ik die lucid nu in dualboot naast mijn karmic installeer en vervolgens check of alles werkt en verscheidene zaken overzet vanuit de home folder uit karmic. Is het dan mogelijk als lucid draait zoals het hoort om karmic te verwijderen en de schijfruimte daarvan terug te geven aan lucid?
vraag 2:
als ik nu update -d vanuit karmic naar lucid en het lukt me niet draaiend te krijgen zoals het hoort kan ik dan makkelijk terug naar karmic (blijven de oude kernels bootable vanuit grub?)
Ik zit namelijk ertegenaan te hikken omdat ik custom beeldschermdrivers heb omdat de herkenning van mijn siskaart ontbrak in lucid en ik dus niet zeker weet of ik de juiste resolutie kan draaien. helaas is dit niet te testen in qemu of virtualbox (toch?)
2: Je kunt niet makkelijk terug, als in, soms wil een splash wel eens niet draaien met oudere kernel.
Als je problemen met video had, wacht dan even upgrade-reports van anderen af, doe ik ook altijd en levert je vaak inzicht op om zaken op te lossen.