De Zombie DLC, kan je doen rond een level of 15, houdt er wel rekening mee, dat je dan wel een stukje overleveled zult zijn voor de normale game, waar je dan redelijk makkelijk doorheen loopt. Echter is de DLC zeker erg leuk, leuke personages en locaties, goede loot te vinden en interessante (sterke) tegenstanders.
Moxxi's is voornamelijk voor multiplayer, dat blijkt ook wel uit de opbouw van de DLC. Echter, de vijanden in de arena worden geschaald op het level van de host. Dat betekend, als jij level 10 bent, je een maat kunt uitnodigen die max level is, en dikke loot heeft, om even door de arena's heen te blazen en de achievements te scoren.
Knoxx is in Playthrough 1 aan te raden vanaf een level of 35, maar bij voorkeur hoger, want het word soms knap pittig. Wel is hier over het algemeen de leukste loot te halen (Rode kistjes met veel spul, je kan ook in een kelder komen met elke keer 15 rode kistjes), en hier en daar super kisten (heb er een Pearlescent in gevonden). Humor staat wel hoog in het vaandel hier.
Claptrap in playthrough 1 ook rond de 35-40 en max level voor playthrough 2 (dit geldt ook voor Knoxx). Claptrap kan vrij pittig zijn hier en daar, kent weer leuke humor en verwijzingen naar andere games (o.a. Bioshock) maar heeft wat vage achievements die je echt moet grinden, want deze zijn gebasseerd op random drops. Hij is wel erg kort vergeleken bij Zombie of Knoxx, met een uurtje of 2 ben je er doorheen, terwijl ik veel meer tijd kwijt was met Knoxx en zelfs Zombie.
Claptrap heb ik gekocht voor 800 MS punten (deze had beter voor 560 gegaan kunnen zijn, maar goed), ik speel op de Xbox, dus ik durf niet te zeggen over het hoe of wat met gratis.
Nazanir wijzigde dit bericht 05-08-2011 16:14 (5%)