SF x Tekken ziet er leuk uit maar zolang Crapcom DLC grappen blijft uit halen ben je vrij dom als je dlc en costumes gaat kopen.
Ik kijk wel uit naar SkullGirls ja, een diepgaande fighter van Westerse makelij, en het ziet er nog goed uit ook 
En voor Ms. Fortune liefhebbers: Lees zeker Ask Ms. Fortune eens volledig door
.
Ben er wel nog niet uit of het de moeite is om een apart topic te maken voor SkullGirls. Er lijkt veel animo voor te zijn onder liefhebbers van dit genre, maar weet niet of die indruk correct is.
En voor Ms. Fortune liefhebbers: Lees zeker Ask Ms. Fortune eens volledig door
Ben er wel nog niet uit of het de moeite is om een apart topic te maken voor SkullGirls. Er lijkt veel animo voor te zijn onder liefhebbers van dit genre, maar weet niet of die indruk correct is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
@boe
Eigen topic is leuk, maar gezien de drukte bij marvel en mk?
@getback
Ik heb zelf geen behoefte aan extra costuums tegen woeker prijzen, maakt me geen bal uit of ze op de disc staan of ik ze los moet downloaden.
En verder is dit natuurlijk het hele doel van dlc, ze willen ons extra geld uit de zakken kloppen. je kan het dan op 2 manieren bekijken:
1. omg capcom naait ons want het staat op op de disk
2. deze content zou ALTIJD extra geld gaan kosten, vroegah was het een extra dvd or cartridge geweest nu is het dus via dlc.
Ik vind het zeker niet netjes dat het al af was en dus al bij het spel had moeten zitten, maar capcom is niet de enige die aan day one dlc doen toch?
Hate the game not the playa in dit geval?
@SxT niks aan
Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar kom op, je mag een spel toch niet leuk vinden? Ik ben zelf geen groot fan van GTA, maar ik zie absoluut in dat het wel een goed spel is......maakt niet uit toch? Het feit dat grote tournooien het spel alleen in 2vs2 lijken te gaan runnen is echter wel een teken aan de wand dat Emersion en Freakjam niet de enige zijn die het spel als 1v1 fighter niet fantastisch vinden.
Eigen topic is leuk, maar gezien de drukte bij marvel en mk?
@getback
Ik heb zelf geen behoefte aan extra costuums tegen woeker prijzen, maakt me geen bal uit of ze op de disc staan of ik ze los moet downloaden.
En verder is dit natuurlijk het hele doel van dlc, ze willen ons extra geld uit de zakken kloppen. je kan het dan op 2 manieren bekijken:
2. deze content zou ALTIJD extra geld gaan kosten, vroegah was het een extra dvd or cartridge geweest nu is het dus via dlc.
Ik vind het zeker niet netjes dat het al af was en dus al bij het spel had moeten zitten, maar capcom is niet de enige die aan day one dlc doen toch?
@SxT niks aan
Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar kom op, je mag een spel toch niet leuk vinden? Ik ben zelf geen groot fan van GTA, maar ik zie absoluut in dat het wel een goed spel is......maakt niet uit toch? Het feit dat grote tournooien het spel alleen in 2vs2 lijken te gaan runnen is echter wel een teken aan de wand dat Emersion en Freakjam niet de enige zijn die het spel als 1v1 fighter niet fantastisch vinden.
10 second ninja DONE
Dom nog wel!Anoniem: 279033 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:33:
SF x Tekken ziet er leuk uit maar zolang Crapcom DLC grappen blijft uit halen ben je vrij dom als je dlc en costumes gaat kopen.
Ik vind het dommer om andere mensen te veroordelen omdat zij wel DLC kopen.
Tuurlijk mag dat, maar er is imo een verschil tussen : ''SFxT is niks aan'' en ''Ik vind SFxT niks aan''Sagat schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:09:
@SxT niks aan
Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar kom op, je mag een spel toch niet leuk vinden?
[ Voor 32% gewijzigd door On_E op 04-04-2012 15:16 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vind SFxT ook niet geweldig. Ben ondertussen weer lekker SC2 aan het spelen.
Anoniem: 279033
Ik heb niks tegen DLC maar zoals Crapcom dit misbruikt is te triest voor woorden. Als de DLC nog niet af zou zijn en later uit zou komen zou ik er niks op tegen hebben. Ze hadden dit op z'n minst niet op de disc kunnen zetten en het downloadable kunnen maken. Nu is het duidelijk dat gamers betalen voor iets waar ze al voor betaald hebben. Mensen die daar gebruik van maken zijn m.i. wel dom omdat je hiermee een signaal naar Crapcom geeft dat dit soort praktijken ok zijn waardoor dit soort gevallen in de toekomst vaker voor zullen komen.Sagat schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:09:
@getback
DLC kan een goede toevoeging zijn, mits het daadwerkelijk iets is wat niet meer in de game past en niet al te hoog geprijsd is. Een goed voorbeeld hiervan is de wekelijkse Rock Band-DLC waarbij je naar eigen smaak je muziekcollectie voor een redelijke prijs kan uitbreiden. Daarnaast voelen de disc releases bij Rockband ook niet aan als games waar bewust een deel is uitgelaten zodat mensen wel DLC 'moeten' kopen voor een complete ervaring.
Ik vind het echt vervelend want wat je ook zegt, Crapcom blijft geweldige games maken. Het is alleen onverstandig om ze op releasedag te kopen aangezien je dan behoorlijk wat extra aan dlc mag betalen voor een volledige versie, of je wordt een korte tijd daarna gepasseerd wanneer ze met een nieuwe versie komen zoals bij MvC3.
Wat een onzin over die DLC zeg, spel is gewoon voltooid en goed speelbaar, daar heb je voor betaald.
DLC is een extra optie, ZONDER DLC WERKT SFxT OOK GEWOON.
Kunnen we ook wel gaan zeiken op videokaart- en cpu-fabrikanten die exact dezelfde processors op verschillende snelheden verkopen, immers de snelheid zit al in de processor, hoeft enkle maar even unlocked te worden.
Dit geld vaak ook voor een nieuwe auto die je koopt, vele opties zitten al ingebouwd maar zijn enkel niet geactiveerd, denk aan cruise control en stoelverwarming.
Je krijgt waar je voor betaald.
Goed dat gezegd hebbende :
Fans van de onlangs uitgebrachte vechtgame Street Fighter X Tekken kunnen het spel binnenkort weer uit de kast trekken: op 10 april komt er een belangrijke softwareupdate voor de titel uit. Deze moet ondermeer de problemen met de online modus verhelpen.
De patch verhelpt volgens ontwikkelaar Capcom het probleem waarbij het geluid tijdens online matches niet goed wordt afgespeeld. Zo worden sommige geluidseffecten gewoon weggelaten.
Ook het andere grote probleem - het selecteren van de zogeheten 'gems' - wordt aangepakt. Gems geven karakters bonuskrachten, al is het systeem waarmee ze toegewezen worden, erg omslachtig. De update moet dat een stuk makkelijker maken.
De update wordt op 10 april vrijgegeven en zal door alle eigenaars van het spel te downloaden zijn.
Kunnen we ook wel gaan zeiken op videokaart- en cpu-fabrikanten die exact dezelfde processors op verschillende snelheden verkopen, immers de snelheid zit al in de processor, hoeft enkle maar even unlocked te worden.
Dit geld vaak ook voor een nieuwe auto die je koopt, vele opties zitten al ingebouwd maar zijn enkel niet geactiveerd, denk aan cruise control en stoelverwarming.
Goed dat gezegd hebbende :
Fans van de onlangs uitgebrachte vechtgame Street Fighter X Tekken kunnen het spel binnenkort weer uit de kast trekken: op 10 april komt er een belangrijke softwareupdate voor de titel uit. Deze moet ondermeer de problemen met de online modus verhelpen.
De patch verhelpt volgens ontwikkelaar Capcom het probleem waarbij het geluid tijdens online matches niet goed wordt afgespeeld. Zo worden sommige geluidseffecten gewoon weggelaten.
Ook het andere grote probleem - het selecteren van de zogeheten 'gems' - wordt aangepakt. Gems geven karakters bonuskrachten, al is het systeem waarmee ze toegewezen worden, erg omslachtig. De update moet dat een stuk makkelijker maken.
De update wordt op 10 april vrijgegeven en zal door alle eigenaars van het spel te downloaden zijn.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Anoniem: 279033
Nee het is onzin dat je volledig bespeelbare content hebt gekocht en in feite al hebt maar niet kan gebruiken doordat je flink moet betalen voor een toegangscode. Je hebt de data al maar mag het nog niet hanteren doordat ze extra Yens willen zien daar. Oplichting.justifire schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:33:
Wat een onzin over die DLC zeg, spel is gewoon voltooid en goed speelbaar, daar heb je voor betaald.
Het excuus van Crapcom dat dit gedaan is om harde schijf-ruimte te besparen is ook onzin. Biedt het dan gratis aan.
Daarnaast is het ook jammer dat mensen die de collector's edition gekocht hebben betere gems hebben. Als sommige klanten met geld betere kansen om te winnen kunnen kopen is dat nooit goed voor online gebeuren.
En dat het spel niet goed speelbaar en voltooid is blijkt wel uit de online-gameplay met geluid dat wegvalt.
Rush job by Crapcom.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 05-04-2012 08:22 ]
Dit is een eindeloze discussie, nogmaals het is zeker niet netjes wat capcom gedaan heeft. Maar zoals justinfire aangeeft, het is niet alsof je het spel in de huidige vorm niet kunt spelen. 38 chars lijkt me niet gering.
Kostuums is natuurlijk helemaal een non discussie, als je het leuk vind kun je er geld aan uitgeven, maar helemaal omdat je kostuums ook kan zien bij tegenstanders als je ze niet gekocht hebt (tenminste zo was het bij sf4 wel) moet je daarover imho niet klagen. Kostuums zijn imho altijd extra dlc in this day and age.
Verder heeft Capcom natuurlijk de reputatie van uitmelkers met al hun sequels, maar zie mijn eerdere vergelijkingen met fifa en cod.
Verder was ae2012 misschien maar alleen een balance patch, maar toch hebben ze dit gratis gedaan. Wat ik echt niet verwacht had btw.
En ja, ik ben capcom fan. Met sf 2 en 4 hebben ze 2 van mijn meest favo games ever gemaakt, en veel van hun andere games vind ik ook heel erg leuk (alpha series, x-men, darkstalkers) maar ik zie echt wel in dat ze niet perfect zijn.
Maar je moet niet vergeten dat ze gewoon een commercieel bedrijf zijn he, tuurlijk zijn ze er voor ons, maar ze moeten wel geld verdienen om er voor ons te kunnen zijn.
Ik kan begrijpen dat je zelf nu niet gelijk naar de winkel rent voor SxT, maar om nou een haat campagne tegen ze te voeren (Crapcom......really
) gaat mij een beetje te ver.
edit:
Ben het trouwens wel met je eens dat de lag/sound problemen heel erg slecht zijn dit had nooit mogen gebeuren, het had Capcom gesiert om 'ons' tegemoet te komen met misschien een setje gratis costumes of een gratis char ofzo.
Kostuums is natuurlijk helemaal een non discussie, als je het leuk vind kun je er geld aan uitgeven, maar helemaal omdat je kostuums ook kan zien bij tegenstanders als je ze niet gekocht hebt (tenminste zo was het bij sf4 wel) moet je daarover imho niet klagen. Kostuums zijn imho altijd extra dlc in this day and age.
Verder heeft Capcom natuurlijk de reputatie van uitmelkers met al hun sequels, maar zie mijn eerdere vergelijkingen met fifa en cod.
Verder was ae2012 misschien maar alleen een balance patch, maar toch hebben ze dit gratis gedaan. Wat ik echt niet verwacht had btw.
En ja, ik ben capcom fan. Met sf 2 en 4 hebben ze 2 van mijn meest favo games ever gemaakt, en veel van hun andere games vind ik ook heel erg leuk (alpha series, x-men, darkstalkers) maar ik zie echt wel in dat ze niet perfect zijn.
Maar je moet niet vergeten dat ze gewoon een commercieel bedrijf zijn he, tuurlijk zijn ze er voor ons, maar ze moeten wel geld verdienen om er voor ons te kunnen zijn.
Ik kan begrijpen dat je zelf nu niet gelijk naar de winkel rent voor SxT, maar om nou een haat campagne tegen ze te voeren (Crapcom......really

edit:
Ben het trouwens wel met je eens dat de lag/sound problemen heel erg slecht zijn dit had nooit mogen gebeuren, het had Capcom gesiert om 'ons' tegemoet te komen met misschien een setje gratis costumes of een gratis char ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 05-04-2012 09:38 ]
10 second ninja DONE
Het ergste is dat piraten nu al lang en breed die 12 characters spelen met elkaar, zelfs online.
Zo heb ik al tegen bryan, dudley etc gevochten met piraten die dat hebben unlocked van de disc met hacks.
Eerlijk betalende klanten hebben straks vette achterstand met kennis van die nieuwe chars, als die chars voor EVO uitkomen, hebben piraten veel meer kans dan eerlijk kopende mensen.
Zo heb ik al tegen bryan, dudley etc gevochten met piraten die dat hebben unlocked van de disc met hacks.
Eerlijk betalende klanten hebben straks vette achterstand met kennis van die nieuwe chars, als die chars voor EVO uitkomen, hebben piraten veel meer kans dan eerlijk kopende mensen.
Sommigen van jullie herinneren mij misschien nog uit de beginperiode van deze thread maar ik ben lange tijd gestopt met fighting games om mijn focus op andere spellen te leggen. Buiten dat had ik toen ook weinig tijd.
Na MK te hebben gespeeld is mijn 'leunstoel ninja gen' ook weer geactiveerd
. Aangezien ik Mortal Kombat online zwaar tegen vind vallen vanwege de lag denk ik erover om weer terug te keren naar SF.. SFIV zelf wordt online amper meer gespeeld vermoed ik vanwege SSFIV. Ik twijfel nu of ik SSFIV:AE moet kopen of toch gaan voor SFxTekken. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van Tag Team dus mn voorkeur gaat naar SSFIV:AE maar wil straks niet met een spel zitten dat online moeilijker te spelen is omdat iedereen naar SFxTekken overstapt.. Uiteindelijk wil ik het natuurlijk wel gewoon online gaan spelen
.
Wat is jullie mening?
Na MK te hebben gespeeld is mijn 'leunstoel ninja gen' ook weer geactiveerd
Wat is jullie mening?
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Anoniem: 312706
Arcade Edition wordt nog volop gespeeld. Maar nu spreek ik echter over mijn eigen ervaring met de PlayStation 3. Zie in jouw sig dat je Xbox LIVE gebruikt. Daar durf ik echter het antwoord niet helemaal op te geven.
Lees hier en daar wel dat mensen sneller naar AE neigen dan SFxT.
Lees hier en daar wel dat mensen sneller naar AE neigen dan SFxT.
Waar zit 'm precies het verschil in de Arcade Edition ten opzichte van SSF4?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens mij alleen extra chars die je voor SSFIV nog extra moet kopen.dvdkiwi schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:49:
Worden die chars in SSFIV eigenlijk automatisch unlocked? Daarmee bedoel ik dat als je de Arcade edition hebt en een van de extra chars speelt.. Bijv. Oni dat je die altijd in iedere online match kunt gebruiken?
In MK komt het bijvoorbeeld nog wel eens voor dat ik mijn Freddy Krueger online niet kon spelen omdat mijn tegenstander een bepaalde (gratis) pack niet had gedownload...
Oke, thanx 
Heb je om Arcade Edition te spelen SSF4 nodig of is het een stand alone spel?
SSF4 gaat binnekort in bestelling
Heb je om Arcade Edition te spelen SSF4 nodig of is het een stand alone spel?
SSF4 gaat binnekort in bestelling
Arcade edition is gewoon verkrijgbaar in de winkel als disc, zie niet in waarom je dan ssf wil kopen en daarna misschien naar AE gaan met een patch.... waarschijnlijk ben je dan duurder uit?
Als je toch van plan bent om AE te gaan spelen zou ik inderdaad gelijk de AE bestellen..
Dan ga ik dat doen 
(ik dacht dat AE een klein updeetje was tov SSF).
Nu eens kijken waar ie voor een leuk prijsje te krijgen is dan, ik zie dat ie bij zavvi helaas uitverkocht is...
Nu eens kijken waar ie voor een leuk prijsje te krijgen is dan, ik zie dat ie bij zavvi helaas uitverkocht is...
play.com heeft m ook goedkoop.dvdkiwi schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:26:
Dan ga ik dat doen
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Arcade Edition heeft tournament mode waarmee je online brackets kunt spelen en spectaten.dvdkiwi schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:49:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Op consoleshop.nl is ie 19,95, incl verzendkosten.
Vanavond even bestellen dus!! *edit dat is dus SSF4, op smartgamer voor 24 euro SSF4AE besteld*
18,99 op youregamezone, hij komt eraan
Ik las trouwens dat je in het menu de optie hebt om te kiezen tussen SSF4 en SSF4AE, betekent dat dat je dus 2 games hebt en ook voor die 2 games apart trophies kan verdienen?
Thanx voor de hulp
Vanavond even bestellen dus!! *edit dat is dus SSF4, op smartgamer voor 24 euro SSF4AE besteld*
18,99 op youregamezone, hij komt eraan
Ik las trouwens dat je in het menu de optie hebt om te kiezen tussen SSF4 en SSF4AE, betekent dat dat je dus 2 games hebt en ook voor die 2 games apart trophies kan verdienen?
Thanx voor de hulp
[ Voor 110% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2012 18:46 ]
nee, AE plant naast de bestaande trophies er wat trophies bij specifiek aan AE, of je moet zo gek zijn natuurlijk om AE en SSF4 apart als disk te kopen 
wat betreft DLC, iedere gamecompany doet het wel tegenwoordig, zie fifa/CoD etc etc, sommige mensen posten ook alleen om te klagen over dlc in deze thread, magoed
ikzelf heb AE2012 nog niet eens gedownload (lol) maar SFxT vind ik een vermakelijke game, leuk om te spelen in ieder geval
wat betreft DLC, iedere gamecompany doet het wel tegenwoordig, zie fifa/CoD etc etc, sommige mensen posten ook alleen om te klagen over dlc in deze thread, magoed
ikzelf heb AE2012 nog niet eens gedownload (lol) maar SFxT vind ik een vermakelijke game, leuk om te spelen in ieder geval
Dat word dan ook kostenloos gepatched, krijg je toch nog een beetje service voor die 4 tientjes die je hebt besteed bij die oplichtersAnoniem: 279033 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:17:
[...]
En dat het spel niet goed speelbaar en voltooid is blijkt wel uit de online-gameplay met geluid dat wegvalt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Een vraag over het unlocken van Gouken in SF4, gezien daar op het internet verschillende theorieën over bestaan en de strategy guide vreemd genoeg zegt dat de arcade mode met Akuma verslaan genoeg is 
Ik heb alle 6 chars unlocked: Cammy, Dan, Fei Long, Rose, Gen en Sakura.
Daarna met deze chars de arcade mode uitgespeeld en Akuma onlocked, waarmee ik ook weer de arcade mode heb uitgespeeld.
Nu wil ik Akuma weer gebruiken om Gouken te unlocken.
Wat zijn nu de vereisten (als ik 'm op 1 ronde zet)?
1 ronde perfect, 3 Ultra finishes en 5 first attacks, zonder een ronde te verliezen?
Na Gouken inlocked te hebben ga ik met de resterende chars de arcade mode uitspelen om Seth te unlocken.
Mag ik daar ook geen enkele ronde verliezen of maakt dat niet uit?
Alvast dank
Volgende week komt SSF4AE binnen, dus dan wil ik in SF4 nog wat dingetjes gedaan hebben
Ik heb alle 6 chars unlocked: Cammy, Dan, Fei Long, Rose, Gen en Sakura.
Daarna met deze chars de arcade mode uitgespeeld en Akuma onlocked, waarmee ik ook weer de arcade mode heb uitgespeeld.
Nu wil ik Akuma weer gebruiken om Gouken te unlocken.
Wat zijn nu de vereisten (als ik 'm op 1 ronde zet)?
1 ronde perfect, 3 Ultra finishes en 5 first attacks, zonder een ronde te verliezen?
Na Gouken inlocked te hebben ga ik met de resterende chars de arcade mode uitspelen om Seth te unlocken.
Mag ik daar ook geen enkele ronde verliezen of maakt dat niet uit?
Alvast dank
Volgende week komt SSF4AE binnen, dus dan wil ik in SF4 nog wat dingetjes gedaan hebben
Ik weet niet meer zeker of je geen rondes mocht verliezen als je de game op 1 ronde instelt. Ik dacht dat er zelfs een truc was door het spel gewoon dmv spammen van lariats met Zangief zeer snel volledig te unlocken was. De truc was dan bij Seth verliezen en dan de char kiezen die je op dat moment nodig had.......
Ik weet wel dat ik destijd gezocht had op gamefaqs en de instructie die ik daar las werkte. (ik had het spel op zaterdag gekocht en op zondag kwamen er 2 vrienden langs om het spel te spelen, dus ik wilde alle chars al unlocked hebben, en dat lukte dus prima.
Ik weet wel dat ik destijd gezocht had op gamefaqs en de instructie die ik daar las werkte. (ik had het spel op zaterdag gekocht en op zondag kwamen er 2 vrienden langs om het spel te spelen, dus ik wilde alle chars al unlocked hebben, en dat lukte dus prima.
10 second ninja DONE
Even snel gegoogled..
Om Gouken te unlocken:
1. Complete Arcade Mode playing as Akuma and watch (not necessary to watch
everything) an ending.
2. Then, unlock Gouken as an opponent, and defeat him.
Necessary conditions to unlock Gouken as an opponent:
- Play with any characters with which you watched the ending once (so play
using a character you have already beaten the game with)
- Do not continue at all.
- Do not lose at all. Not even one round (easier if you only play 1-round
matches)
- Achieve certain number (or more) of "Perfect" rounds. The number of
Perfect Win you need to achieve are:
If you play on
- 1 round match: 1 time or more
- 3 round match: 2 times or more
- 5 round match: 3 times or more
- 7 round match: 4 times or more
- Achieve a certain number (or more) of Super Combo -OR- Ultra Combo
Finishes.
Super and Ultra finishes both count toward this number. The number of
super/ultra finishes you need to achieve are:
- 1 round match: 3 times or more
- 3 round match: 5 times or more
- 5 round match: 7 times or more
- 7 round match: 9 times or more
- Achieve certain number (or more) of First Attack (this means you must
score the first strike in a match--the screen gives you the "First Attack"
message, and you can mostly do this without even noticing).
The number of First Attack you need to achieve are:
- 1 round match: 5 times or more
- 3 round match: 10 times or more
- 5 round match: 15 times or more
- 7 round match: 20 times or more
- Then Gouken will appear. Kick his butt to unlock him!
Om Gouken te unlocken:
1. Complete Arcade Mode playing as Akuma and watch (not necessary to watch
everything) an ending.
2. Then, unlock Gouken as an opponent, and defeat him.
Necessary conditions to unlock Gouken as an opponent:
- Play with any characters with which you watched the ending once (so play
using a character you have already beaten the game with)
- Do not continue at all.
- Do not lose at all. Not even one round (easier if you only play 1-round
matches)
- Achieve certain number (or more) of "Perfect" rounds. The number of
Perfect Win you need to achieve are:
If you play on
- 1 round match: 1 time or more
- 3 round match: 2 times or more
- 5 round match: 3 times or more
- 7 round match: 4 times or more
- Achieve a certain number (or more) of Super Combo -OR- Ultra Combo
Finishes.
Super and Ultra finishes both count toward this number. The number of
super/ultra finishes you need to achieve are:
- 1 round match: 3 times or more
- 3 round match: 5 times or more
- 5 round match: 7 times or more
- 7 round match: 9 times or more
- Achieve certain number (or more) of First Attack (this means you must
score the first strike in a match--the screen gives you the "First Attack"
message, and you can mostly do this without even noticing).
The number of First Attack you need to achieve are:
- 1 round match: 5 times or more
- 3 round match: 10 times or more
- 5 round match: 15 times or more
- 7 round match: 20 times or more
- Then Gouken will appear. Kick his butt to unlock him!
Ik ga het proberen, thanx! 
Eerst voor de zekerheid nog maar eens de ending van Akuma kijken dan.
Eerst voor de zekerheid nog maar eens de ending van Akuma kijken dan.
Hèhè, het is gelukt hoor
Ik speelde met Akuma en had iedere keer 2 perfects, 4 tot 5 Ultra finishes en zo'n 7 first attaks.
Ik liep alleen iedere keer vast op die uiterst irritante klote Seth... zo'n 5x dat ik daar niet van won.
Uiteindelijk had ik 'm met relatief gemak, raar hoe het soms kan lopen
Gouken viel ook best mee, maar die bleef maar vuurballen spammen terwijl dat juist mijn tactiek was
Gelijk maar de eerste 2 stages normal trials van Gouken gedaan; op stage 3 loop ik ook bij hem vast...
Nu nog met de resterende 13 chars uitspelen om Seth te unlocken.
Ik speelde met Akuma en had iedere keer 2 perfects, 4 tot 5 Ultra finishes en zo'n 7 first attaks.
Ik liep alleen iedere keer vast op die uiterst irritante klote Seth... zo'n 5x dat ik daar niet van won.
Uiteindelijk had ik 'm met relatief gemak, raar hoe het soms kan lopen
Gouken viel ook best mee, maar die bleef maar vuurballen spammen terwijl dat juist mijn tactiek was
Gelijk maar de eerste 2 stages normal trials van Gouken gedaan; op stage 3 loop ik ook bij hem vast...
Na de patch is de sound-bug hier geheel opgelost
*offtopic* Gisteren Skullgirls aangeschaft en wat speelt dat ontzettend lekker weg zeg !!
*offtopic* Gisteren Skullgirls aangeschaft en wat speelt dat ontzettend lekker weg zeg !!
Grats!dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:18:
Hèhè, het is gelukt hoor
*snip*
Toen je verloor van seth.....moest je daarna weer helemaal opnieuw beginnen of gewoon continue gedaan?
En voor de 13 remaining chars kun je vrijwel zeker de 'gief truc' toepassen......succes!
@skullgirls
Misschien vanaaf even de trial proberen, maar het schijnt er als marvel aan te voelen dan is het voor mij eigenlijk gelijk al klaar. Dat ligt me toch een stuk minder dan sf games.
Ben wel benieuwd of de game groot wordt in de scene........maar ik vrees een rol ala arcsys en snk games......hell zelfs marvel is (vergeleken met sf4) niet mega populair in de nl tourney scene.
10 second ninja DONE
Thanx
Nadat ik van Seth verloor heb ik eerst continue gedaan, toen wel verslagen (bijna perfect
), maar dat werkte niet.
Ik moest opnieuw beginnen
Ik merkte wel dat ik tegen Seth aggressief moest spelen. Als ik afwacht dan gaat ie rare dingen doen
Het beste was gewoon springen > combo kick, kick, spinnende kick, zodra hij opstaat shuryoken en ergens een focus attack tussendoor. Dan gaat er zoveel health af dat het restantje redelijk makkelijk gaat.
Als ik Seth maar niet in buurt laat komen, want hij gooit er moeiteloos shuryokens en zangief throws uit
SSF4AE komt volgende week, dus van het weekend ga ik met de resterende chars aan de gang
Nadat ik van Seth verloor heb ik eerst continue gedaan, toen wel verslagen (bijna perfect

Ik moest opnieuw beginnen
Ik merkte wel dat ik tegen Seth aggressief moest spelen. Als ik afwacht dan gaat ie rare dingen doen
Het beste was gewoon springen > combo kick, kick, spinnende kick, zodra hij opstaat shuryoken en ergens een focus attack tussendoor. Dan gaat er zoveel health af dat het restantje redelijk makkelijk gaat.
Als ik Seth maar niet in buurt laat komen, want hij gooit er moeiteloos shuryokens en zangief throws uit
SSF4AE komt volgende week, dus van het weekend ga ik met de resterende chars aan de gang
Weet niet of we te ver off-topic gaan maar met gebrek aan een Skullgirls topic :Sagat schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:29:
[...]
@skullgirls
Misschien vanaaf even de trial proberen, maar het schijnt er als marvel aan te voelen dan is het voor mij eigenlijk gelijk al klaar. Dat ligt me toch een stuk minder dan sf games.
Ben wel benieuwd of de game groot wordt in de scene........maar ik vrees een rol ala arcsys en snk games......hell zelfs marvel is (vergeleken met sf4) niet mega populair in de nl tourney scene.
Vind het nog het meest lijken op Darkstalkers, ben dus juist wel fan van over-de-top-animaties
In ieder geval zijn 12 euro dubbel en dwars waard, nu hopen dat er genoeg exemplaren verkocht worden zodat ze de puntjes op de i kunnen patchen.
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 12-04-2012 18:30 ]
Pffft, ik weet niet wat er gebeurt is maar sinds de patch uit is speelt iedereen met Kazuya. Wat een goedkoop, overpowered karakter is dat zeg... Het spel is zo geen reet meer aan. Van de afgelopen 30 fights in m'n battlelog staan 27 Kazuya's!!
De lag is ook erger geworden, voorheen kon ik perfecte matches spelen met Amerikanen en Canadezen, nu heb ik al lag bij Duitsers en Italianen. Fijn dat je nu alle geluiden hoort maar als dat ten koste gaat van de speelbaarheid dan is het wat mij betreft geen oplossing.
Ik denk dat het spel weer de kast in verdwijnt totdat de DLC karakters eindelijk eens uitkomen, dan lekker hoeren met Blanka en Sakura. Hopelijk is er tegen die tijd ook een dikke balance patch uit.
De lag is ook erger geworden, voorheen kon ik perfecte matches spelen met Amerikanen en Canadezen, nu heb ik al lag bij Duitsers en Italianen. Fijn dat je nu alle geluiden hoort maar als dat ten koste gaat van de speelbaarheid dan is het wat mij betreft geen oplossing.
Ik denk dat het spel weer de kast in verdwijnt totdat de DLC karakters eindelijk eens uitkomen, dan lekker hoeren met Blanka en Sakura. Hopelijk is er tegen die tijd ook een dikke balance patch uit.
Tsja heb wel is zitten te denken of dit topic niet omgevormd zou kunnen worden naar de 'GoT fighting games hangplek' ofzo.justifire schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:28:
[...]
Weet niet of we te ver off-topic gaan maar met gebrek aan een Skullgirls topic :
Maar dan heb je buiten de capcom games (sf4, SxT, marvel, en natuurlijk alle retro fighters van ze) ook snk fighters, ook mortal kombat, ook arc sys games, ook nog diverse andere 2 fighters....met name dan skull girls, maar denk aan melty blood, persona, arcana heart....) om nog maar te zwijgen van 3d fighters, anime fighters, (semi?) realischtische fighters als fight night en ufc.......of te wel dan wordt het imho te massaal.
Dus zolang we geen klachten horen houden we dit gewoon als de onofficiele variant.
Er is natuurlijk niet bijster veel te melden over sf4 atm. Buiten dat de game nog steeds kick ass is natuurlijk
En grote games zoals idd marvel, mk en misschien ook skullgirls krijgen dan vanzelf wel een officiele variant als de behoefte er voor is.
Ik weet niet of je hier om mij doelde, maar idd de animaties en stijl vind ik echt super. Gisteren werd ik net even iets te hard afgeleid door kof98 (van alle fg's die ik nog heb liggen is dat antieke ding degenen die mijn tijd piktVind het nog het meest lijken op Darkstalkers, ben dus juist wel fan van over-de-top-animaties
In ieder geval zijn 12 euro dubbel en dwars waard, nu hopen dat er genoeg exemplaren verkocht worden zodat ze de puntjes op de i kunnen patchen.

Ik weet niet of SxT uiteindelijk in de categorie svc chaos of fighting jam gaat vallen......maar ik zat laats cross counter te kijken en als ik dan hoor hoe de gastheren over het spel praten......KneoK schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 05:38:
*snip*

Aan de ene kant wil ik het nog steeds een kans geven, aan de andere kant.....voor het tekken gebeuren kan ik ook tekken 6 (of 5 of 3) uit de kast trekken. En de gameplay is wederom te veel richting marvel, wat blijft er dan over? Misschien als ie voor 2 tientjes bij zavvi ligt...
[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 13-04-2012 14:23 ]
10 second ninja DONE
@kneok
Misschien is dit de reden voor kazuya?? bovenop de gigantische damage van zijn bnb's ofcourse.
Ik heb SFxT inmiddels verkocht, waardeloze game (niet alleen door infinites als in deze video hoor, zo kinderachtig ben ik niet, maar vind weinig leuk aan die game) .
Ik ga weer sf4 spelen en ga kof13 proberen en umvc3 voor de fun spelen.
Skullgirls is alles behalve mijn soort game en 3d titels heb ik ook weinig mee.
Misschien is dit de reden voor kazuya?? bovenop de gigantische damage van zijn bnb's ofcourse.
Ik heb SFxT inmiddels verkocht, waardeloze game (niet alleen door infinites als in deze video hoor, zo kinderachtig ben ik niet, maar vind weinig leuk aan die game) .
Ja, was een reactie op jouw postSagat schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:18:
[...]
Ik weet niet of je hier om mij doelde, maar idd de animaties en stijl vind ik echt super. Gisteren werd ik net even iets te hard afgeleid door kof98 (van alle fg's die ik nog heb liggen is dat antieke ding degenen die mijn tijd pikt). Maar ik wil nog steeds is kijken hoe de trial mij bevalt.
Maar zie dat ik die ietwat verkeerd geintrepeteert heb, jij doelde waarschijnlijk op Marvel technics, dacht dat je het over de Marvel achtige graphic-style had
nope, ik vind de marvel gfx harstikke mooi. vind het ook een leuk spel om naar te kijken (mits het commentaar goed is). MAAR om zelf te spelen vind ik het te chaotisch, en bij marvel is het natuurlijk ook vaak dat 1 hit death betekent daar hou ik niet zo van.
Al hoewel ik het misschien op vs mensen die ik ook geen zak van kunnen nog lol zou kunnen hebben, dat was ook het geval voor me met mvc2
Al hoewel ik het misschien op vs mensen die ik ook geen zak van kunnen nog lol zou kunnen hebben, dat was ook het geval voor me met mvc2
10 second ninja DONE
Die infinite is al een tijdje bekend en dit is de eerste keer dat ik 'm online uitgevoerd zie. Tot eergisteren was er veel variatie in spelers maar ineens kom ik in ranked en endless alleen nog maar Kazuya's tegen. Dat hele karakter straalt gewoon easy mode uit. In SF had je nog iets van visual cues voor overheads maar dat heeft Kazuya gewoon helemaal niet. Uit z'n wavedash kan hij high, low of overhead rammen zonder dat je kan zien welke move hij doet dus dat is gokken en z'n wavedash is zo snel dat je er bijna niet op kunt reageren. Z'n normals zijn zo snel dat je zelfs niet kunt mashen om te onderbreken en z'n sweep special kan hij na 1 of 2 hits cancellen of na 1 hit naar overhead of 2 hits naar overhead doen. Een van z'n EX moves heeft invincibility en eindigt in een dikke combo dus druk zetten kan ook niet.Emersion schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:28:
@kneok
[video]
Dat karakter en in mindere mate Jin en Hwoarang zijn gewoon te overpowered en dat verpest het hele spel voor mij op het moment. Ik snap echt niet wat die obsessie van Capcom is om elke keer weer een paar troll karakters in een spel te stoppen. Alles wat in SF4 OP was is in SSF4 redelijk goed aangepakt en toen hebben ze wat mij betreft weer een heleboel verpest met de AE patch en de introductie van de twins. De 2012 patch is dan een kleine pleister. in MvC2 had je de standaard rape teams, in MvC3 heb je Sentinel, Hulk, Magneto en Phoenix...
Het zal allemaal wel marketing zijn, elk 16 jarig jochie moet zo'n spel kunnen oppakken en kunnen winnen zodat hij tegen z'n vriendjes kan vertellen wat een geweldig spel het is en iedereen naar de winkel rent.
[/teleurgesteld]
* KneoK gaat Kazuya proberen
Wop wop
Eindelijk Seth vrijgespeeld
Van de 17 chars waarmee ik de arcade mode nog moest uitspelen was het met Vega en El Fuerte het lastigst;
daar kan ik echt helemaal niks mee...
Seth heb ik met hun erg vaak over moeten doen.
Met 8 van de 17 haalde ik het voorbij Seth zonder continue
Nu ga ik nog wat lvl3 & 4 normal trials proberen, misschien nog wat normal survival en dan zal SSF4AE wel ergens binnen komen.
Wat me trouwens opvalt:
In arcade en training mode schud ik de Akuma Super en Ultra er zo uit, maar tegen een maatje lukt het niet één keer...
Eindelijk Seth vrijgespeeld
Van de 17 chars waarmee ik de arcade mode nog moest uitspelen was het met Vega en El Fuerte het lastigst;
daar kan ik echt helemaal niks mee...
Seth heb ik met hun erg vaak over moeten doen.
Met 8 van de 17 haalde ik het voorbij Seth zonder continue
Nu ga ik nog wat lvl3 & 4 normal trials proberen, misschien nog wat normal survival en dan zal SSF4AE wel ergens binnen komen.
Wat me trouwens opvalt:
In arcade en training mode schud ik de Akuma Super en Ultra er zo uit, maar tegen een maatje lukt het niet één keer...
haha ja EF blijft een drama. Vega is ook niet eenvoudig, maar op lage difficulty kom je al een heel eind met het spammen van zijn hp en hk.
Je weet trouwens dat je voor akuma's demon ook een shortcut hebt he?
1 lp
2 lp
3 en dan back of forward (super of ultra) lk en hp tegelijk, ik weet uit eigen ervaring dat het dan onder druk nog steeds mis kan gaan, maar het is wel een heel stuk makkelijker dan de 'echte' input zoals bvb in alpha.
Je weet trouwens dat je voor akuma's demon ook een shortcut hebt he?
1 lp
2 lp
3 en dan back of forward (super of ultra) lk en hp tegelijk, ik weet uit eigen ervaring dat het dan onder druk nog steeds mis kan gaan, maar het is wel een heel stuk makkelijker dan de 'echte' input zoals bvb in alpha.
10 second ninja DONE
Ja dat had ik gelezen in de strategy guide.
Maar ik blijf de "normale" LP LP back LK HP in trainingsmode en challenge mode het makkelijkt vinden.
Vaak zal ik de LK en HP wel te snel doen waardoor ik onbewust de shortcut eruit gooi
Maar ik blijf de "normale" LP LP back LK HP in trainingsmode en challenge mode het makkelijkt vinden.
Vaak zal ik de LK en HP wel te snel doen waardoor ik onbewust de shortcut eruit gooi
Anoniem: 317555
zijn er hier mensen die umvc3 spelen ?
Zou namelijk willen weten hoe het zit met de wachttijden voor (ranked) online games daar .
bij SFxT moet ik soms echt lang wachten voor hij een game gevonden heeft
ik willen gewoon klikken en spelen net als het bij AE is/was
Zou namelijk willen weten hoe het zit met de wachttijden voor (ranked) online games daar .
bij SFxT moet ik soms echt lang wachten voor hij een game gevonden heeft
ik willen gewoon klikken en spelen net als het bij AE is/was
Er is een marvel topic op GoT, maar volgens mij is die niet echt heel actief meer
*ff checken*
laatste post: Geplaatst op zondag 04 december 2011 22:15
Zoals vaker verwijs ik echter naar het drakenslag forum als je het serieus wilt oppakken.
MvC3
*ff checken*
laatste post: Geplaatst op zondag 04 december 2011 22:15
Zoals vaker verwijs ik echter naar het drakenslag forum als je het serieus wilt oppakken.
MvC3
10 second ninja DONE
ik had daar ook al gekeken , laatste post van begin maart dacht ik.
ook niet geweldig ?
maargoed, het maakt me niet uit of het nu perse NL-spelers zijn om tegen te spelen.
Ik wil gewoon niet van die lange wachttijden om een potje te spelen ...
quick-connect en spelen maar.
ook niet geweldig ?
maargoed, het maakt me niet uit of het nu perse NL-spelers zijn om tegen te spelen.
Ik wil gewoon niet van die lange wachttijden om een potje te spelen ...
quick-connect en spelen maar.
Heb het spel zelf niet, maar denk dat het niet zo populair is als sf4 dus vrees dat quick connecten lastig wordt. Maar misschien willen mensen die het spel wel hebben (en vermeld dan of je op 360 of ps3 speelt) het testen voor je?
Waar ik op doelde is dat als je het spel wilt spelen tegen serieuze tegenstanders, dat je op ds wel een paar mensen kan vinden. Maar ik geef gelijk toe dat voor mij de lol van het spelen zit tegen andere casualers en dat de matcmaking in sf4 dat meestal vrij goed doet.
Als je tegen de ds-ers gaat spelen, heb je gelijk top van nl (hell het/een nl team heeft laatst in frankrijk de world cyber games ofzo gepakt) weet niet of dat is wat je wilt
Waar ik op doelde is dat als je het spel wilt spelen tegen serieuze tegenstanders, dat je op ds wel een paar mensen kan vinden. Maar ik geef gelijk toe dat voor mij de lol van het spelen zit tegen andere casualers en dat de matcmaking in sf4 dat meestal vrij goed doet.
Als je tegen de ds-ers gaat spelen, heb je gelijk top van nl (hell het/een nl team heeft laatst in frankrijk de world cyber games ofzo gepakt) weet niet of dat is wat je wilt
10 second ninja DONE
Thanks !
Dat lijkt me supergaaf, maar gezien mijn huidige SF niveau lijkt me dat een beetje hoog gegrepen
(Ben altijd al blij als ik over de 1000BP heb)
aan de andere kant , van spelen tegen goede spelers leer je veel meer he ?
Ik zal de game wel aanschaffen, zie wel hoe het gaat.
anyway, als iemand voor me kan kijken hoe het is op PS3, graag !
Dat lijkt me supergaaf, maar gezien mijn huidige SF niveau lijkt me dat een beetje hoog gegrepen
(Ben altijd al blij als ik over de 1000BP heb)
aan de andere kant , van spelen tegen goede spelers leer je veel meer he ?
Ik zal de game wel aanschaffen, zie wel hoe het gaat.
anyway, als iemand voor me kan kijken hoe het is op PS3, graag !
neem anders een kijkje op de irc-pagina van drakenslag, daar vind je wel wat marvel-spelers.
webchat.quakenet.org
#drakenslag
webchat.quakenet.org
#drakenslag
is everything cool?
Anders ff op forum van SRK (shoryuken.com) kijken, daar zitten veel pro's maar ook zat casual spelers.Sagat schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:48:
Heb het spel zelf niet, maar denk dat het niet zo populair is als sf4 dus vrees dat quick connecten lastig wordt. Maar misschien willen mensen die het spel wel hebben (en vermeld dan of je op 360 of ps3 speelt) het testen voor je?
Wat betreft SkullGirls valt het online gedeelte me momenteel behoorlijk tegen.
Lang wachten op connecten, en dan vaak elke keer/avond tegen dezelfde speler, die dan zo goed is dat ik alle hoeken van het scherm te zien krijg en er dus eigenlijk geen bal aan is
Ook vervelend dat je niet (van te voren) kan zien tegen wie je speelt.
Hopen dat er snel een patch komt die hier verandering in brengt !
Zie dat Super Street Fighter IV : Arcade Edition op games on demand staat voor omgerekend € 22.50
Aanschaffen of doe ik er beter aan me verder te verdiepen in SFxTekken ?
Zou graag wat argumenten horen
Aanschaffen of doe ik er beter aan me verder te verdiepen in SFxTekken ?
Zou graag wat argumenten horen
yourgamezone.nl en smartgamer.nl is ie 18 euro (PS3)
Voor dat geld kan je 'm altijd proberen natuurlijk
Ik wacht ook op de mijne...
Voor dat geld kan je 'm altijd proberen natuurlijk
Heb hem liever on demand voor die 4 euro extradvdkiwi schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:47:
yourgamezone.nl en smartgamer.nl is ie 18 euro (PS3)![]()
Voor dat geld kan je 'm altijd proberen natuurlijk![]()
Geen spinnende disc en lekker makkelijk selecteren in het quickplay menu ipv elke keer disc te moeten wissellen.
Vraag is alleen wat is er beter aan SSFIVAE dan SFxT ?
Er is niks "beters", het zijn twee verschillende spellen. Ik vind de characters in SFxT leuk, maar het vechtsysteem geen zak aan. Heb SFxT al een tijdje niet meer aangeraakt en ik zit weer SF4 te spelen (en Skullgirls!). Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Hier nog wat videos van net. Een faalhaas vond het nodig om in drie matches elke keer te taunten en dat heeft hij geweten ook
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I7XejiUBKmY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vtTPQNgbN3E]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ztBKSpJOz-A]
Hier nog wat videos van net. Een faalhaas vond het nodig om in drie matches elke keer te taunten en dat heeft hij geweten ook
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I7XejiUBKmY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vtTPQNgbN3E]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ztBKSpJOz-A]
[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 22-04-2012 22:41 ]
Is er overigens al iets bekend of er nog een Street Fighter editie komt na de Arcade editie?
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Volgens mij is er geen officieel nieuws over het volgende capcom project, maar het gerucht is dat er een darkstalkers game gaat komen.....
@oguz
lol ik dacht eerst dat jij T.Hawk was in die 2e pot. ronde 2 daarvan was trouwens meer een (command) throw fail
Maar zeg het maar, wanneer mag ik die gruwelijk Hakan van je battelen?
@oguz
lol ik dacht eerst dat jij T.Hawk was in die 2e pot. ronde 2 daarvan was trouwens meer een (command) throw fail
10 second ninja DONE
Gruwelijk? Hij speelde heel dom, dus moest ik ook dom spelen
Ik ben niet Infiltration of Wildcat he? 
Als je me online ziet stuur je maar een invite, gaan we even lekker worstelen
Als je me online ziet stuur je maar een invite, gaan we even lekker worstelen
zag je gister online komen terwijl ik zelf net offline ging 
Aan de andere kant ik speelde best slecht dus misschien was het wel beter zo. Gaat een keer gebeuren
En gruwelijk is een pracht woord natuurlijk, het kan positief en negatief zijn

Aan de andere kant ik speelde best slecht dus misschien was het wel beter zo. Gaat een keer gebeuren
En gruwelijk is een pracht woord natuurlijk, het kan positief en negatief zijn
10 second ninja DONE
ister wel hoor, maar dat is een 3ds rpg in samenwerking met Namco en Sega onder de naam Project X ZoneSagat schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:09:
Volgens mij is er geen officieel nieuws over het volgende capcom project, maar het gerucht is dat er een darkstalkers game gaat komen.....
@oguz
lol ik dacht eerst dat jij T.Hawk was in die 2e pot. ronde 2 daarvan was trouwens meer een (command) throw fail![]()
Ryu/Ken en Jin/Xiaoyu al confirmed ervoor lol XD
ik heb SFXT ook al een tijdje niet meer gespeeld, even ingeruild voor wat oude charme in Final Fantasy 6
ga het wel weer oppakken zodra ik weer daarmee klaar ben, PS3 heeft nog altijd di evervelende megaman glitch en das niet leuk
Ja verdomme zeg, heb ik net mijn savegame voor FF6 gevonden en nu ik dit lees moet ik het uitspelenAkaendra schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:40:
[...]
ister wel hoor, maar dat is een 3ds rpg in samenwerking met Namco en Sega onder de naam Project X Zone
Ryu/Ken en Jin/Xiaoyu al confirmed ervoor lol XD
ik heb SFXT ook al een tijdje niet meer gespeeld, even ingeruild voor wat oude charme in Final Fantasy 6
ga het wel weer oppakken zodra ik weer daarmee klaar ben, PS3 heeft nog altijd di evervelende megaman glitch en das niet leuk
Van de week toch maar SSIV:AE aangeschaft, en wat een verademing !
Gewoon lekker knokken zonder vervelende tag-combo's en rpg achtige gems onzin.
Denk dat SFxT iets te veel van het goede is om mee te beginnen
Waarschijnlijk wel leuk als je alle characters door en door kent, wat hier dus nog niet het geval is.
Gewoon lekker knokken zonder vervelende tag-combo's en rpg achtige gems onzin.
Denk dat SFxT iets te veel van het goede is om mee te beginnen
Waarschijnlijk wel leuk als je alle characters door en door kent, wat hier dus nog niet het geval is.
Heb het spel weer eens opgestart, was altijd redelijk goed met Yuri, nu kom ik de arcade niet eens meer door, blijf op Bison steken. Bah
op easy nog wel
[ Voor 5% gewijzigd door Eduardboon op 29-04-2012 18:39 ]
Anoniem: 344765
word weer oefenen en online knokken of nietEduardboon schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:34:
Heb het spel weer eens opgestart, was altijd redelijk goed met Yuri, nu kom ik de arcade niet eens meer door, blijf op Bison steken. Bahop easy nog wel
Edit: Spelen jullie ook Street Fighter Third strike?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 344765 op 30-04-2012 10:15 ]
Het probleem is meer dat niemand in mijn vriendenkring nog gamed, waardoor ik niet veel bij kan leren. Enkel wat arcade en online, maar online is afslachten. Dit worde lange dagenAnoniem: 344765 schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:14:
[...]
word weer oefenen en online knokken of niet?
Edit: Spelen jullie ook Street Fighter Third strike?
Het SFxT er een hele tijd niet meer in gehad eigenlijk. Binnenkort weer eens oppakken (zodra ik Prototype 2 platinum heb gehaald).
Weet iemand overigens of de geluids-issues al gefixt zijn voor de PS3 met online gevechten?
Weet iemand overigens of de geluids-issues al gefixt zijn voor de PS3 met online gevechten?
is een patch voor uitgekomen ja, dus dat zou gefixed moeten zijn. binnenkort patch om vervelende infinites en balance changes door te voeren (oftewel nerf kazuyaAnoniem: 312706 schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:38:
Het SFxT er een hele tijd niet meer in gehad eigenlijk. Binnenkort weer eens oppakken (zodra ik Prototype 2 platinum heb gehaald).
Ben benieuwd. Geluid vond ik echt vervelend en daarom was ik gestopt met spelen eigenlijk.Akaendra schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:55:
[...]
is een patch voor uitgekomen ja, dus dat zou gefixed moeten zijn. binnenkort patch om vervelende infinites en balance changes door te voeren (oftewel nerf kazuya)
Binnenkort maar weer eens aanzwengelen ^^
als je aan mvc3 begint neem dan umvc3. en als je Umvc 3 haalt word blokken ook een stuk simpeler voor jeEduardboon schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:31:
[...]
Het probleem is meer dat niemand in mijn vriendenkring nog gamed, waardoor ik niet veel bij kan leren. Enkel wat arcade en online, maar online is afslachten. Dit worde lange dagen. Denk er ook aan om met Mvc3 te beginnen.
Heb idd umvc3 gehaald en merk instant het belang van combo's weer. Lekker frustratie opwekken in de mission mode trouwens, sommige dingen gaan gewoon nog niet snel genoeg. Rustig beginnen dus. Heb nu Rocket racoon, Zero en die fotograaf (ff zijn naam kwijt). Is wel een geinig team. Blokken is gewoon naar de andere kant lopen nietwaar?Anoniem: 344765 schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:23:
[...]
als je aan mvc3 begint neem dan umvc3. en als je Umvc 3 haalt word blokken ook een stuk simpeler voor je
Ben even benieuwd hoeveel mensen hier eigenlijk zowel sf4 als 'mahvel' spelen.
En hoe ze de overstap vonden? Ik vind marvel erg leuk om te kijken, en krijg er stiekum wel zin in, omdat het spel nu goedkoper wordt maakt de prijs ook niet zo veel meer uit MAAR.
Bij topniveau zie je echt vaak dan 1 hit een combo betekent die de dood van een char als gevolg heeft. Komen jullie dit online ook tegen? Kunnen jullie zelf ook dit type combo's?
Dit maakt natuurlijk het verschil tussen leuk casual spelen en gefrusteerd controller oprapen en hopen dat ie nog werkt
En hoe ze de overstap vonden? Ik vind marvel erg leuk om te kijken, en krijg er stiekum wel zin in, omdat het spel nu goedkoper wordt maakt de prijs ook niet zo veel meer uit MAAR.
Bij topniveau zie je echt vaak dan 1 hit een combo betekent die de dood van een char als gevolg heeft. Komen jullie dit online ook tegen? Kunnen jullie zelf ook dit type combo's?
Dit maakt natuurlijk het verschil tussen leuk casual spelen en gefrusteerd controller oprapen en hopen dat ie nog werkt

10 second ninja DONE
online zie je ze niet of je moet daar ook in de top zitten, als casual speler zie je wel wat goede combo's maar zeker geen touch of death of je moet x-factor incalculeren soms.Sagat schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:24:
naja, de overstap was zelf niet zo moeilijk voor me aangezien ik daarvoor Tatsunoko vs Capcom heb zitten spelen, UMvC3 is wat dat betreft nog makkelijker instappen aangezien je launcher een aparte knop is en geen awkward down forward hard en dan nog de superjump motion maken
Mijn SSF4AE is binnen!!
pas maar op want Kiwi gaat jullie kont schoppen haha
Beetje 30+ puberale zelfoverschatting lol
pas maar op want Kiwi gaat jullie kont schoppen haha
Beetje 30+ puberale zelfoverschatting lol
[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 02-05-2012 14:06 ]
Soms zou ik willen dat alle games cross platform waren, oh well misschien ooit op een tournooi?
10 second ninja DONE
Alle games hoeft niet maar zulke games zouden zich er wel perfect voor lenen !Sagat schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:56:
Soms zou ik willen dat alle games cross platform waren, oh well misschien ooit op een tournooi?
Sweet were those days Dreamcast vs PC
Ik speel Tekken 6,Umvc 3, SSF4:AE op dit moment soms Kof 13.Sagat schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:24:
Online kom je vooral mensen tegen die een rot tactiek gebruiken maar niet echt 100% combos.
Mahvel draait zoveel om mix-ups en opening vinden. Ik kan 100% combo maar heb er aardig lang voor geoefend. Ik kan met iedereen van de cast wel een combo. Het mooie aan mahvel is dat er telkens nieuwe combos,strategieen en andere dingen worden uitgevonden. Mahvel = mixups+rushdown SfAE= poking,zoning. En tekken 6 is mix-ups + poking feints parry's. Jammer dat je zelf op xbox speelt
hmm snelle bugetgaming check leert me dat de ps3 versie nog 35 euro is, terwijl 360 voor 25 te krijgen is! Maar ik wacht nog wel een paar weekjes, als ie voor onder de 20 te halen is koop ik hem maybe wel voor ps3....ken alleen veel meer fg spelers voor 360 dan voor ps3

10 second ninja DONE
Heb vandaag super street fighter 4 binnen maar kan amper onine matches vinden...iemand anders hetzelfde probleem?
Ook als je create match doet? Zet region anders op "all", anders zoekt ie volgens mij alleen naar spelers in .NL.
Tegen mensen uit uk/fr/dk/se etc kan je makkelijk zat spelen. Zelfs .usa gaat heel vaak goed.
Tegen mensen uit uk/fr/dk/se etc kan je makkelijk zat spelen. Zelfs .usa gaat heel vaak goed.
is everything cool?
Ik had voor SF4 alternate costumes gekocht, en zag dat er in de PS store ook voor AE costumes te koop waren.
Beetje zonde dacht ik, maar wat blijkt: ze zijn gewoon in AE te gebruiken
Beetje zonde dacht ik, maar wat blijkt: ze zijn gewoon in AE te gebruiken
Region : Anysumpie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:12:
Heb vandaag super street fighter 4 binnen maar kan amper onine matches vinden...iemand anders hetzelfde probleem?
En als het echt rustig is Skill ook op Any zetten, grote kans dat je dan binnen enkele seconden tot mayonaise ligt, maar dat is altijd nog beter dan naar de saaie 'no matches found' melding te kijken
Ah nu region all en vind al sneller thanks
Ulti? Je bedoeld een ultra?
Zo ja, tijdens een (belangijk, niet online
) match even op start drukken, naar command list gaan en kijken bij het char dat je speelt.
Of nog makkelijk is om voor dit soort zaken de practice mode in te duiken.
Zo ja, tijdens een (belangijk, niet online
Of nog makkelijk is om voor dit soort zaken de practice mode in te duiken.
10 second ninja DONE
Ik wil gaan beginnen met ssf4a en wellicht ook street fighter x tekken op de PC. Ik ben alleen nog op zoek naar geschikte controllers. Ik zou er dan 2 willen hebben voor lokaal multiplayer (casual). Welke controllers zijn hier voor aan te raden? Ik heb zelf al wel het een en ander uitgezocht en daarbij kwamen (fake) saturn usb controllers naar boven. Of mad catz xbox controllers met een wireless ontvanger voor de pc erbij. Vanwege de prijs neig ik meer naar de nep saturn controllers. Hebben jullie misschien nog advies hier over?
zo te zien groeit de FGC snel ben blij dat te zien.technofreak1 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:10:
Ik wil gaan beginnen met ssf4a en wellicht ook street fighter x tekken op de PC. Ik ben alleen nog op zoek naar geschikte controllers. Ik zou er dan 2 willen hebben voor lokaal multiplayer (casual). Welke controllers zijn hier voor aan te raden? Ik heb zelf al wel het een en ander uitgezocht en daarbij kwamen (fake) saturn usb controllers naar boven. Of mad catz xbox controllers met een wireless ontvanger voor de pc erbij. Vanwege de prijs neig ik meer naar de nep saturn controllers. Hebben jullie misschien nog advies hier over?
Ik raad je aan met een arcade stick te beginnen en gebruik te maken van Vesper Arcade SSF4 tutorial en www.shoryuken.com,eventhubs.com.
heel veel succes
Sumpie als je goed wil worden raad ik je dit ook aan en frame data en practice mode in te gaan kost wat tijd maar als je het een maal kan met een paar vrienden blijft verslavend en je leert je zelf steeds weer te verbeteren.
Zijn er ook mensen die in hoorn wonen die ik kan uitnodigen voor offline spar sessie
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 344765 op 06-05-2012 12:12 ]
@techno
Stick is wsl op lange termijn de beste keuze, echter dat is natuurlijk wel gelijk een grote investering. Voordeel is wel dat sticks redelijk waardevast zijn
Denk dat ik zelf overal de saturnpad fijner vind dan de madcatz pad (hoewel de bovenste 3 knoppen van de saturnpad bol zijn ipv hol......dat voel je na een middag mashen)
echter omdat ik nu op mijn 360 de mc pad gebruik ben ik er nu zo aangewend dat ik eigenlijk ook op de pc deze nu gebruik. w7 herkent de pad ook in een keer waardoor het direct goed werkte in sf4 (vanilla, ae nooit gedaan op pc, maar je mag verwachten dat het daar ook goed gaat). Bij bol kun je momenteel de sxt ryu variant voor 35 euro kopen, is misschien makkelijk ivm geen creditcard nodig en relatief snelle levering...?
@blackninja
als je nou is in je drakenslag topic reageert, dan breng ik persoonlijk 4 goede spelers (en mezelf dan
) naar je huis, hoe makkelijk wil je het hebben?
Stick is wsl op lange termijn de beste keuze, echter dat is natuurlijk wel gelijk een grote investering. Voordeel is wel dat sticks redelijk waardevast zijn
Denk dat ik zelf overal de saturnpad fijner vind dan de madcatz pad (hoewel de bovenste 3 knoppen van de saturnpad bol zijn ipv hol......dat voel je na een middag mashen)
echter omdat ik nu op mijn 360 de mc pad gebruik ben ik er nu zo aangewend dat ik eigenlijk ook op de pc deze nu gebruik. w7 herkent de pad ook in een keer waardoor het direct goed werkte in sf4 (vanilla, ae nooit gedaan op pc, maar je mag verwachten dat het daar ook goed gaat). Bij bol kun je momenteel de sxt ryu variant voor 35 euro kopen, is misschien makkelijk ivm geen creditcard nodig en relatief snelle levering...?
@blackninja
als je nou is in je drakenslag topic reageert, dan breng ik persoonlijk 4 goede spelers (en mezelf dan

10 second ninja DONE
haha Sagat ik heb gereageerd.
Tja nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen zou het tof vinden om meer met fighting gasten om te gaan en te leren
en natuurlijk plezier hebben
.
Tja nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen zou het tof vinden om meer met fighting gasten om te gaan en te leren
Ik kom ook dagelijks in Hoorn
Dus pas op wat je vraagt !
[ Voor 29% gewijzigd door M0otje op 07-05-2012 19:20 ]
Hmmmmmmm, i see the problem bn14 
Dan denk ik dat je het beste naar een tournooi hilversum ofzo kan gaan, en verder zijn er in amsterdam natuurlijk mensen voor casuals te vinden, maar ja, das niet 5 mins fietsen natuurlijk
Dan denk ik dat je het beste naar een tournooi hilversum ofzo kan gaan, en verder zijn er in amsterdam natuurlijk mensen voor casuals te vinden, maar ja, das niet 5 mins fietsen natuurlijk
10 second ninja DONE
Ik heb een vraagje aan jullie 
Als ik tegen een maatje speel (en ik speel ik met Akuma of Evil Ryu) krijg ik van zijn Ryu al-tijd Shoryukens om de oren.
De Shoryuken move krijg ik er wel uit, maar als ik opsta (na gevallen te zijn) en de Shoryuken move invoer is hij altijd sneller. Zelfde als hij op de grond ligt: zodra hij opstaat doe ik de Shoryuken move, maar ik krijg 'm dan gelijk zelf om de oren... die van hem komt wel aan, die van mij niet.
Heeft iemand tips hoe ik kan zorgen dat mijn Shoryukens wél aankomen ipv dat ik er iedere keer een tegen krijg?
Als ik tegen een maatje speel (en ik speel ik met Akuma of Evil Ryu) krijg ik van zijn Ryu al-tijd Shoryukens om de oren.
De Shoryuken move krijg ik er wel uit, maar als ik opsta (na gevallen te zijn) en de Shoryuken move invoer is hij altijd sneller. Zelfde als hij op de grond ligt: zodra hij opstaat doe ik de Shoryuken move, maar ik krijg 'm dan gelijk zelf om de oren... die van hem komt wel aan, die van mij niet.
Heeft iemand tips hoe ik kan zorgen dat mijn Shoryukens wél aankomen ipv dat ik er iedere keer een tegen krijg?
zo ie zo als je shoryukens eet geeft dat meestal aan dat je teveel springt. shoryuken doen zodra je de grond raakt. maar gebruik ze niet al teveel neemt veel risco met zich mee. Als je er eentje waagt die geblokt word dan heb je een groot probleem.dvdkiwi schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:06:
Als je vriend voorspelbaar is met shoryukens. Block dan, shoryukens hebben heel hoge recovery als je ze blockt en vervolgens kan je hem dan punishen met een combo, special move of zelfs ultra.dvdkiwi schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:06:
EX shoryukens beaten bijna altijd normal shoryukens. (Dit omdat ze redelijk lang invincible zijn)
Nu lijkt het alsof jullie er een wedstrijdje van maken, wie het eerste een SRK "mashed", nadat één van de twee een knockdown heeft gekregen.
Akuma zijn SRK is trouwens iets trager, die heeft een startup van 5 frames (net als Sagat en Seth), waar de rest van de shoto's een startup heeft van 3 frames.
Verder zou ik datgeen doen wat Smaakpapil zegt. Gewoon blocken. Het is sowieso onverstandig om nadat je zelf een knockdown hebt gekregen, "wake-up" moves te gaan spammen. Beter block je en bait je de tegenstander. Nog slimmer is om het af te wisselen. Je blocked, of als het safe range is bijvoorbeeld een backdash. Speel zo onvoorspelbaar mogelijk, mindfuck je opponent.
Akuma zijn SRK is trouwens iets trager, die heeft een startup van 5 frames (net als Sagat en Seth), waar de rest van de shoto's een startup heeft van 3 frames.
Verder zou ik datgeen doen wat Smaakpapil zegt. Gewoon blocken. Het is sowieso onverstandig om nadat je zelf een knockdown hebt gekregen, "wake-up" moves te gaan spammen. Beter block je en bait je de tegenstander. Nog slimmer is om het af te wisselen. Je blocked, of als het safe range is bijvoorbeeld een backdash. Speel zo onvoorspelbaar mogelijk, mindfuck je opponent.
is everything cool?
Ehm nee, alle shoryukens van Akuma hebben een 3 frame startup. 
En zover ik weet hebben Akuma's shoryukens meer invincibility dan die van Ryu. Iig heeft de MP shoryu 5 frame's invincibility en dat is best veel. EX Shoryuken beat zowat alles (behalve die van Seth en Oni dacht ik).
Zoals de rest ook zegt: waarom moet je shoryuken mashen on wakeup? Block het gewoon en straf af met Ultra 1. Dan leert hij het wel af (en doet die dat niet, dan krijft hij lekker 510 dmg om z'n oren).
En zover ik weet hebben Akuma's shoryukens meer invincibility dan die van Ryu. Iig heeft de MP shoryu 5 frame's invincibility en dat is best veel. EX Shoryuken beat zowat alles (behalve die van Seth en Oni dacht ik).
Zoals de rest ook zegt: waarom moet je shoryuken mashen on wakeup? Block het gewoon en straf af met Ultra 1. Dan leert hij het wel af (en doet die dat niet, dan krijft hij lekker 510 dmg om z'n oren).
[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 10-05-2012 12:38 ]
Ja ik was de post alweer aan het editen, maar je was me voor. Amuka is idd 3 frames startup
is everything cool?
Ik zal de tips meenemen volgende keer, thanx 
Het is inderdaad zo dat er een strijd ontstaat over wie de eerste Shoryuken eruit krijgt nadat iemand gevloerd is. Meestal komen die van hem wel aan en ben ik of te laat, of ik doe de input verkeerd (wat me niet lijkt).
Het blokken neem ik zeker mee.
Na een potje zie ik vaak dat mijn defense een D krijgt, dus ik mag wel wat beter gaan verdedigen
Ik heb in ieder geval nog veel te leren, dus ik hoop wel wat beter te worden in de loop van de tijd
@Oguz286:
De Ultra van Akuma LP LP forward LK HP komt er bij mij altijd moeilijk uit tijdens een player vs player potje.
In training of arcade mode is het 1 keer invoeren en ik zie 'm verschijnen.
Het is inderdaad zo dat er een strijd ontstaat over wie de eerste Shoryuken eruit krijgt nadat iemand gevloerd is. Meestal komen die van hem wel aan en ben ik of te laat, of ik doe de input verkeerd (wat me niet lijkt).
Het blokken neem ik zeker mee.
Na een potje zie ik vaak dat mijn defense een D krijgt, dus ik mag wel wat beter gaan verdedigen
Ik heb in ieder geval nog veel te leren, dus ik hoop wel wat beter te worden in de loop van de tijd
@Oguz286:
De Ultra van Akuma LP LP forward LK HP komt er bij mij altijd moeilijk uit tijdens een player vs player potje.
In training of arcade mode is het 1 keer invoeren en ik zie 'm verschijnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2012 12:50 ]
Gewoon oefenen. Ik main Akuma sinds SF Alpha, dus heb HEEL VEEL raging demons gedaan... dat zit nu wel lekker in de vingers
Wat je het beste kan doen is gewoon nadat je hebt geblokt een backdash doen en tijdens de dash voer je LP LP in (werkt alleen als hij HP shoryu doet, anders is zijn recovery te snel).
Je kan natuurlijk ook gewoon HP -> LK Tatsu -> HP Goushoryu doen he
Doet ook aardig wat schade.
Je kan natuurlijk ook gewoon HP -> LK Tatsu -> HP Goushoryu doen he
Net eens mijn eerste 5 potjes online gedaan
Op 2 rounds na alles verloren, een hoop kansloos
Wel tof dat ik mijn eigen replays kan bewaren en terugkijken, zo zie ik wat ik fout doe en volgende keer anders moet doen
Als er mensen zijn die nog slachtvoer nodig hebben: voeg me maar toe.
Wat ik wel naadje vind: in trial mode kan je op select drukken om de input van de combo's te zien, maar dan stop je met spelen. In SF4 drukte je op select en kwamen de input moves links in beeld te staan.
Veel handiger imo.
Ik vind de trials vanaf 10-14 zo'n beetje behoorlijk pittig!
Positieve noot: de arcade mode is simpeler.
Zowel Seth als Akuma met perfect verslagen.
Op easiest weliswaar, maar dat lukte me in SF4 never nooit niet...
Binnenkort maar eens op medium zetten dan
Op 2 rounds na alles verloren, een hoop kansloos
Wel tof dat ik mijn eigen replays kan bewaren en terugkijken, zo zie ik wat ik fout doe en volgende keer anders moet doen
Als er mensen zijn die nog slachtvoer nodig hebben: voeg me maar toe.
Wat ik wel naadje vind: in trial mode kan je op select drukken om de input van de combo's te zien, maar dan stop je met spelen. In SF4 drukte je op select en kwamen de input moves links in beeld te staan.
Veel handiger imo.
Ik vind de trials vanaf 10-14 zo'n beetje behoorlijk pittig!
Positieve noot: de arcade mode is simpeler.
Zowel Seth als Akuma met perfect verslagen.
Op easiest weliswaar, maar dat lukte me in SF4 never nooit niet...
Binnenkort maar eens op medium zetten dan
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2012 23:21 ]