Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Zodadelijk komt er een Exhibition Tournament op een livestream met oa. Nerd Josh, Alex Valle, Justin Wong en Sabin. Kan elk moment beginnen als ik het goed begrijp.

http://nl.twitch.tv/iplfighters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:14
KneoK schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:03:
Zodadelijk komt er een Exhibition Tournament op een livestream met oa. Nerd Josh, Alex Valle, Justin Wong en Sabin. Kan elk moment beginnen als ik het goed begrijp.

http://nl.twitch.tv/iplfighters
lijkt me tof.

Moet zeggen dat tot nu toe Marduk me erg goed bevalt, fatsoenlijke damage output, en redelijk simpele combo's :D
Lili is op zich ook wel ok, maar ik wil nog meer characters testen :)
Cole is voor PS3, maar lijkt me ook ontzettend tof om mee te spelen, zelfs al istie een guest character :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Was op zich wel tof om te zien, helaas maar 8 spelers dus weinig variatie. Justin heeft gedomineerd met z'n Rufus en Chun, terecht gewonnen.

Ik heb m'n eerste flawless gewonnen, toch altijd een speciaal momentje :+

De eerste ronde probeerde hij met een life lead te winnen maar kon ik door Gief's damage output nog net de winst binnenhalen, daarna was het een makkie. Ik begin partner assists nu ook goed door te krijgen.

Ja, ik zal stoppen met video's posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:55
Wtf is er met de laggg! Music loopt niet sync, geluid loopt voor geen meter. Ze mogen zsm dit fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2012 00:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-06 20:06
KneoK schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 02:41:
Was op zich wel tof om te zien, helaas maar 8 spelers dus weinig variatie. Justin heeft gedomineerd met z'n Rufus en Chun, terecht gewonnen.

Ik heb m'n eerste flawless gewonnen, toch altijd een speciaal momentje :+

[video]

De eerste ronde probeerde hij met een life lead te winnen maar kon ik door Gief's damage output nog net de winst binnenhalen, daarna was het een makkie. Ik begin partner assists nu ook goed door te krijgen.

Ja, ik zal stoppen met video's posten :P
Nice one, toevallig gisteren ook wat potjes gedaan online 9 tegen 2 :) waaronder 2 perfects uiteindelijk maar je merkt nog dat iedereen vrij nieuw is. Tekken mensen lopen totaal niet warm voor deze game :) en dat is te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Zucht, ik begin ranked heel snel zat te worden... Ben de afgelopen games alleen maar ryu/akuma/ken tegen gekomen... AA werken ook heel vreemd. Denk dat ik de komende tijd alleen maar endless speel met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-06 20:06
Kishii als je wilt kan je me toevoegen op PSN: maniac_e_
Zoek ook wat mensen om af en toe chill te spelen inplaats dat gerush met ranked matches.

PS: geld ook voor andere die gewoon wat potjes online willen doen.

[ Voor 19% gewijzigd door maniace op 12-03-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mensen mogen me ook toevoegen op PSN: JimmyMcWeaksauce
sowieso heb ik nog geen ranked match gespeeld, wil eerst een beetje trainen.
denk dat mijn uiteindelijke team Juri/Marduk gaat worden, even kijken hoe en wat combo'd na launchers etc.
Juri is wat dat betreft een heel stuk meer geschikt in deze game dan in de originele SF vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Hmmm, hoewel ik SFxT nog steeds geweldig vind begin ik me een beetje te ergeren aan hoe overpowered de Tekken cast lijkt te zijn. Vooral moves waarvan niet in te schatten is of ze low of high geblokt moeten worden en specials die eerst low, dan high en dan weer low geblokt moeten worden. Het lijkt ook of veel karakters een parry move hebben waardoor wake up, als ze een keer niet wegrollen, helemaal geen opties meer geeft.

Het zal allemaal nog wel een kwestie van wennen zijn maar we're not in Kansas anymore :D

Ik zit er aan te denken om Vega even in te wisselen voor Juri om te zien of dat meer bevalt. Vega is awesome maar ik mis iets in het team. Gief is voorlopig nog even een houdertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
juri lijkt echt heeeeel erg goed in deze game. haar anti air normal is godlike en ze krijgt er een goede combo uit, omdat ze die kan jump cancellen op hit. daarnaast is ze verder ook gewoon een goed character.

Ik ben op het moment bezig met mass effect en irriteer me dood aan die sound issues online, binnenkort maar wat training mode monsteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Anoniem: 380019 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:05:
kan je het miss zeggen als je de game binnen hebt?
Maar even een mailtje gestuurd naar progamestore vandaag. Kreeg het volgende terug:
Wij hadden de game vorige week donderdag al binnen moeten hebben. De leverdatum is door onze leverancier inmiddels opgeschoven naar 14 maart (http://www.progamestore.n...oeken=tekken&hoofdgroep=0). Als de leverancier woord houdt, zou je de game vrijdag dus binnen moeten krijgen. Ik kan dit helaas niet 100% garanderen omdat wij afhankelijk zijn van een andere partij in deze.
Mocht het te lang gaan duren, dan kunt u uw bestelling altijd annuleren.
Omdat ik toch niet veel tijd heb om te spelen tot het weekend wacht ik het maar rustig af.

[ Voor 5% gewijzigd door firlian op 13-03-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh yeah!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/zmf3o4.jpg

Ik vind dat het heel anders speelt dan SF4 en dat was natuurlijk al gezegd. Ik moet er echt aan wennen, maar leuk is het in ieder geval wel. Heb vier ranked matches gespeeld met Akuma/Ryu en heb ze alle vier gewonnen :+

EDIT: Ggs Kneok en bedankt voor de punten :P
* Oguz286 rent heel snel weg :+

[ Voor 13% gewijzigd door Oguz286 op 14-03-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Waarom verlies ik punten als mijn tegenstander ragequit? zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

On_E

Housemusic

Heb m ook net binnen van Zavvi, toch wel erg relaxed dat 5 werkdagen langer wachten en bijna 30 euro besparen. :)

Vanavond dus maar eens beginnen, eerste missie : 2 mains zoeken. :o

Ik mis Rose nu al. ;(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Vanavond sfxt night casuals houden?? Is de sound issues verholpen? Ergeelijk, want je totaal geen feedback daardoor, waardoor je het gevoel krijgt dat je maar wat doet...
Na 20.30 online.

[ Voor 5% gewijzigd door M0otje op 14-03-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, heb gisteren ook even online gespeeld, die geluidsissues waren er op de PS3 versie nog wel, en dat is eigenlijk alleen als je zelf speelt, niet tijdens spectaten.
Ik ga vanavond maar het lab in met Lili/Marduk, Lili vind ik een erg leuk character om mee te spelen, Marduk ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Oguz286 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:06:
Oh yeah!

[afbeelding]

Ik vind dat het heel anders speelt dan SF4 en dat was natuurlijk al gezegd. Ik moet er echt aan wennen, maar leuk is het in ieder geval wel. Heb vier ranked matches gespeeld met Akuma/Ryu en heb ze alle vier gewonnen :+

EDIT: Ggs Kneok en bedankt voor de punten :P
* Oguz286 rent heel snel weg :+
Hahaha! Ze zijn je gegund hoor :) Ik strooi soms met punten alsof ik zwarte Piet ben <+:) M'n team is op het moment nog heel slecht tegen zoning chars maar ik heb nog even geen idee wat ik daar aan kan doen. Misschien toch maar eens verder dan Gief kijken en me weer wat meer in Akuma verdiepen, hij blijft gewoon tof (alleen wtf @ input voor Misogi, 3xDown!?!). Die Akuma/Ryu combinatie lijkt vaak akelig effectief te zijn heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Denk dat ik eerst eens ga kijken hoe ik het doe met King & Poison.

King was 1 van mijn favo Tekken chars, en Poison is nieuw voor mij dus interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 13:13
Ik heb het spel helaas nog niet kunnen spelen. Game is vorige week woensdag verstuurd door Zavvi maar nog niet binnen. Dom van me om hem daar te kopen. Keek enkel naar de prijs en toen zag ik de slechte recensies over de lange levertijden en dergelijke =/

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FREAKJAM schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:16:
Ik heb het spel helaas nog niet kunnen spelen. Game is vorige week woensdag verstuurd door Zavvi maar nog niet binnen. Dom van me om hem daar te kopen. Keek enkel naar de prijs en toen zag ik de slechte recensies over de lange levertijden en dergelijke =/
Die van mij was ook woensdag verzonden en gisteren binnen, heb nooit langer dan 5 werkdagen hoeven wachten bij Zavvi eigenlijk. :?

Tof spel trouwens, al weet ik nu al dat ik nooit voorbij het scrub-niveau zal raken. :D

Trouwens, iemand een idee waarom ik ook allerlei moves deed zonder een knop in te drukken ? (dus door alleen de stick te bewegen)

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 15-03-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@On_e:
klinkt als de 'gc' mode van CvsS2 op de gamecube :P
En scrub....tsja als je maar lol hebt toch? Wat me heel erg aanspreekt is dat ze met deze titel toch meer mainstream willen worden......en dat betekent meer tegenstanders op casual niveau. Het leukste is altijd gelijkwaardige tegenstanders, maar als ik moet kiezen tussen een stroom van mensen die net iets onder mijn niveau zitten, of alleen maar semi pro's waar ik geen enkele kans tegen maak........mainstream is the way to go :X

@freak
Zavvi is leuk als je geen haast hebt. Maar met mortal kombat heb ik 7 weken gewacht om te horen te krijgen dat het spel niet meer leverbaar was, hijs fein!

Voor spellen die ik gelijk wil spelen betaal ik wel die paar euro meer in de winkel (lees bend over and take it like a man, 15 euro op een bedrag van 45-60 vind ik een hoop geld) .

Die store die Firlian gebruikte zat ik zelf nog over te twijfelen, maar ook die is dus niet in staan om woord te houden.......over amazon hoor ik dan wel goede dingen maar geen recente ervaring mee.
Misschien de volgende keer even het import topic checken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sagat schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:52:
@On_e:
klinkt als de 'gc' mode van CvsS2 op de gamecube :P
Geen idee wat je bedoelt eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

On_E schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:57:
[...]

Geen idee wat je bedoelt eigenlijk. :)
De Gamecube kreeg Capcom vs Snk 2 maar omdat de Gamecube controller uitermate ongeschikt is voor vechtgames had Capcom ervoor gezorgd dat special moves te doen waren door de C-stick in 1 van de 4 richtingen te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 279033 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:59:
[...]

De Gamecube kreeg Capcom vs Snk 2 maar omdat de Gamecube controller uitermate ongeschikt is voor vechtgames had Capcom ervoor gezorgd dat special moves te doen waren door de C-stick in 1 van de 4 richtingen te duwen.
Ah vandaar. :)

Snap alleen dus nog niet waarom ik dit in SF X T ook lijk te hebben, kreeg ook vaak een groene gloed om mijn karakter heen, en allerlei moves werden er gedaan terwijl ik dus echt geen knop had ingedrukt.
Misschien een gem ofzo die ik niet ken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
On_E schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:09:
[...]

Die van mij was ook woensdag verzonden en gisteren binnen, heb nooit langer dan 5 werkdagen hoeven wachten bij Zavvi eigenlijk. :?
Dan hoop ik dat ik hem vandaag binnenkrijg!

@Mootje
Leuke ssf4 potjes weer gister, alleen ik was iets te jump-happy. Ik zag gewoon wat ik fout deed of ging doen, alleen ik bleef het doen haha!

Probeerde voor de grap met andere chars te spelen, maar zoals je al zag ben ik alleen decent met Dee Jay :+

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 15-03-2012 10:12 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:09:
[...]
Trouwens, iemand een idee waarom ik ook allerlei moves deed zonder een knop in te drukken ? (dus door alleen de stick te bewegen)
Dat is het quick combo systeem (uitermate irritant vind ik) en kost je 1 EX-bar. Probeer je stick maar eens in te drukken, dan zul je zien dat je een combo doet. Je kan ook LP+HP en LK+HP indrukken, dan doe je dezelfde combo's. Je kan ergens in de menu's de quick combos editen.

Ik heb gisteren tegen een Kazuya/King speler gespeeld en dat was echt een slachting :O Ze hebben beide heel vele bereik en de constante high/low mixups zijn verschrikkelijk irritant om tegen te blokken. Dat valt mij trouwens wel vaker op dat Tekken characters een stuk beter lijken dan SF characters. Tegen SF spelers heb ik niet bepaald veel moeite met mijn Akuma/Ryu team, maar als ik tegen een Tekken team moet dan is stribbelen om niet keihard afgemaakt te worden (geldt niet voor ELK team natuurlijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Oguz286 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Dat is het quick combo systeem (uitermate irritant vind ik) en kost je 1 EX-bar. Probeer je stick maar eens in te drukken, dan zul je zien dat je een combo doet. Je kan ook LP+HP en LK+HP indrukken, dan doe je dezelfde combo's. Je kan ergens in de menu's de quick combos editen.
Ai, dan moet ik maar gauw die quick combos van mijn sticks afhalen in de control-settings, ik ben nml nogal eens geneigd om ze ook in te drukken tijdens het bewegen en dat schiet niet echt op dus nu. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FREAKJAM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:11:
[...]

Dan hoop ik dat ik hem vandaag binnenkrijg!

@Mootje
Leuke ssf4 potjes weer gister, alleen ik was iets te jump-happy. Ik zag gewoon wat ik fout deed of ging doen, alleen ik bleef het doen haha!

Probeerde voor de grap met andere chars te spelen, maar zoals je al zag ben ik alleen decent met Dee Jay :+
Je dj is zeker goed. Hij is ook beter geworden . Maar je moet met casual gewoon maling hebben en gwn spelen ongeacht je wint of verliest.

Ik vind persoonlijk ssf4 nog steeds leuker omdat ik daar meer t gevaal heb dat ik degene de controle heb, dat jeb ik niet sfxt. Maar moet nog veel tijd in stoppen. Drm wil graag tegen tweakers hiero aangezien we ongeveer op zelfde niveau beginnen.

Dus stuur gerust een live invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Heb 'm binnen! Vanavond even spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Still nothing. Burn Zavvi, burn!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
gisteren voor PS3 Megaman en Pacman gedownload.
Megaman heeft behoorlijk simpele trials (of ik ben beter geworden) gezien ik ze redelijk vlot gedaan had (onder een uur is redelijk snel voor mijn doen :D)

probeer nog beter te worden met Juri/Marduk maar gaat niet altijd even lekker, Marduk heb ik wel onder de knie, Juri bij lange na nog niet. Guile kan ik ook wel spelen, maar dan zal ik mijn strategie moeten aanpassen ipv turtle naar wat meer rushdown :P ac ja, ik zie wel waar ik uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben inmiddels overgestapt naar Kuma, stiekem toch wel het tofste karakter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

20 euro voor het unlocken van figuren die al op de disc staan.

Dure unlock code :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Ik speelde net tegen een Blanka en Jack, een Brit volgens mij. Is de dlc al beschikbaar? Ik kan nog niets vinden in de ingame store?

Edit: ah, haxxx. Hier zie je dezelfde gast als waar ik net tegen speelde ook in een YT filmpje: http://shoryuken.com/2012...g-used-in-online-matches/

[ Voor 43% gewijzigd door KneoK op 17-03-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:39

justifire

Shut up and squat !!

Is er hier iemand die op de Street Fighter X Tekken: Arcade Fightstick - V.S. Edition speelt ?
Ervaringen ?
Afbeeldingslocatie: http://media.gdgt.com/img/products/454/9qdn/9qdn-640.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 18-03-2012 16:49 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293244

Ik ben weer van plan om weer wat 2d fighting games te spelen en vooral street fighter weer. Thuis heb ik alle systemen staan waar ik street fighter op kan spelen en mijn vraag is dus op welke systeem ( pc , xbox360 en ps3) het beste gespeeld kan worden voor ssf4ae.

Ik had nog wat zitten zoeken op het internet voor verschillen maar kon niets groots vinden. En op welke systeem spelen tweakers vooral op?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
x360

check anders drakenslag.com :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik zuig zo hard in SF X Tekken ;(
Op dit moment speel ik Rolento en Heihachi

Andere mensen ook last van frame drops tussen de online battles door? Wanneer iemand KO is tot de volgende ronde heb ik bijvoorbeeld regelmatig ~10 fps.

[ Voor 49% gewijzigd door firlian op 18-03-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Oke, voorlopige tier lijst:

SS++: De hele Tekken cast
A: Rufus
B: Hugo/Rolento
.
..
E: Ryu
F: De rest van de SF cast

Teams zoals Kazuya/Hwoarang, Yoshi/Raven, Jin/Heihachi, Jin/Ogre, echt niet normaal.

[/ietwat zoutige mening]

Ik ga ook nog maar eens naar de Tekken cast kijken en anders gewoon weer lekker terug naar SSFIV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Yoshimitsu valt wel mee persoonlijk, heb zijn trials pas allemaal gedaan.
Zijn damage output is gewoon laag als je vergelijkt met characters zoals Hugo/Marduk etc.
Ryu is wat mij betreft nog altijd top tier, de dingen die die doet zijn zoals bijna elke game top notch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hugo is god tier....

Ik kom er niet onderuit als ie steeds die ''handjeklap'' doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
missie 17 in missie mode is echt vol van rage, hebbem uiteindelijk maar heeft me wel ruim 2 uur gekost om er voorbij te komen.
Missie 18 daarna was dan weer echt een eitje. alleen 19 en 20 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
On_E schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:44:
Hugo is god tier....

Ik kom er niet onderuit als ie steeds die ''handjeklap'' doet.
Alpha counter? Zelf zou ik daar ook eens naar moeten kijken want sommige block strings kom ik ook niet uit.

Begin het spel inmiddels een beetje door te krijgen. Van mij mogen ze de tijd per match wel wat langer maken want het is wel een beetje een turtlefest zo... Er zijn zelfs van die mafkezen die gaan turtelen wanneer ze achter staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

De tijd mag van mij inderdaad ook wel wat langer duren per ronde. Het komt zo vaak voor dat er met 25 seconde op de klok gewoon gestopt wordt met vechten en er gewoon weggerend wordt. Ik heb ook al iets van 100 time over wins, vrijwel allemaal onvrijwillig.

@Akaendra >> Yoshi zelf valt inderdaad wel mee, maar met nog een defensief karakter ernaast is het gewoon geen doen. Die 'I whip my sword back and forth' move van 'm heeft invincibility op zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb er op af te vuren en je wordt er al vanaf mid screen ingezogen. Als je Raven ernaast zet dan kun je letterlijk 99 seconden wegrennen na een hit, die sword whip AA't zelfs en Raven is meester in afstand houden met z'n mesjes en teleports.

Dat vind ik op het moment heel jammer, er lijkt gewoon geen balans te zijn. Sommige teams zijn echt kansloos tegen andere teams. Zowel Zangief als Vega heeft geen enkele optie als een Jin of Heihachi tegen je op staat te rijden met highs en lows die altijd in een high damage combo eindigen als ze raken. Je kunt hooguit een keertje wegrollen (als ze spacing in de corner goed gebruiken dan zit je na een rol weer precies in range voor een nieuwe high/low blockstring) of een Alpha Counter er op loslaten en een EX blok opofferen maar een knockdown verder en je zit weer in hetzelfde schuitje.

[ Voor 67% gewijzigd door KneoK op 20-03-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Al die klachten is wat capcom wilt... Zodat er een super versie komt. Persoonlijk vind ik sf4 leuker, voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
M0otje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:53:
Al die klachten is wat capcom wilt... Zodat er een super versie komt. Persoonlijk vind ik sf4 leuker, voor nu.
Lijkt me niet hoor, magoed....
we zitten net in week 2 ofzo van de game, niet iedereen weet nog alle counters. Tekken Characters zijn ok, maar onverslaanbaar, nah. Je zult idd wel moeten kijken naar je team setup maar als je pros als Mike Ross ziet, die toch 2 grapplers gebruikt in Zangief/Marduk, die lijkt ook maar weinig problemen te hebben met andere teams.
Ikzelf heb nog niet al teveel online gespeeld dus echt oordelen kan ik niet, maar dat is mdat ik gewoon een fatsoenlijke synergy+combos probeer te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me nog steeds af of SxT de sf4 beater word..... maar denk het niet.
Ik denk dat ze met deze game nog meer main streamers willen aantrekken. Gewoon voor het brede gamer publiek. Voor 'ons' (ik vind mezelf eigenlijk ook niet eens hardcore fighter speler)..........

Voor ons komt de nieuwe darkstalkers, misschien nog CvsS2 op de download platformer (al hoewel ik niet verwacht dat dit erg populair zal worden) en uit eindelijk een sf5.

Misschien nog een nieuwe MvC3 of SxT, maar ik verwacht dat die na alle ophef alleen nog maar dlc uitbreidingen krijgen.
En heel misschien toch nog sf4 update? Ondanks ons 'gezeur' denk ik dat het toch nog wel zou verkopen....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Het is even afwachten, maar ik zie alle SF pro's SF X Tekken spelen op het moment. En de game wordt door velen van hun vergeleken met SFIII qua waardering.

Het duurde voor mij wel even voor de game mij pakte, maar nu ik het een beetje door heb is het erg verslafend. Afgelopen nacht een online ranked winning streak van 16 matches :D Daarna wel 6x achter elkaar ingemaakt door een nederlandse tekken speler (stond in z'n titel, hij speelde naast een tekken character wel met ryu- maar behoorlijk lame- zoning game + DP mashen van dichtbij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Setje is binnen :*)
Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/294916_3509366818958_1415475105_33255977_528622495_n.jpg
Ben benieuwd, laatste Street Fighter die ik speelde was Alpha 3 op de Dreamcast :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Mooie stick is dat, veel plezier ermee!

Ik heb Gief even terug naar Mother Russia gestuurd en ben Cammy weer gaan oppakken. Wauw, die is gebuffed ten opzichte van SSFIV. Jump cancel vanaf clHK (jHK, clHK, jc TKCS, cHP, cMK, Super Art :9~ ), EX CS cancel vanaf d'r Hooli Combi, nu alleen nog leren spelen :D

Heb d'r voorlopig naast juggle koning Law gezet, ruim 1000bp verloren maar deze combinatie is wel ontzettend leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05 11:38
Prachtig spel, speel lekker weg..maar..
Ik vind het enorm storend dat je gewoon weg geen geluid of half geluid hebt tijdens online games... zo is toch niet te spelen..
Dit is echt weer Capcom om een half getest spel uit te brengen en hoop ook van harte dat ze dit gaan patchen.. want dit zou toch niet mogen :-\

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
KneoK schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 05:12:
Mooie stick is dat, veel plezier ermee!

Ik heb Gief even terug naar Mother Russia gestuurd en ben Cammy weer gaan oppakken. Wauw, die is gebuffed ten opzichte van SSFIV. Jump cancel vanaf clHK (jHK, clHK, jc TKCS, cHP, cMK, Super Art :9~ ), EX CS cancel vanaf d'r Hooli Combi, nu alleen nog leren spelen :D

Heb d'r voorlopig naast juggle koning Law gezet, ruim 1000bp verloren maar deze combinatie is wel ontzettend leuk om te spelen.
Cammy is ook best OK, ben verbaast dat ik zowat al haar trials heb kunnen doen behalve nummer 20 :P
Geen idee hoe je die echt consistent kunt doen gezien je die EX cannon strike moet tiger knee-en en die er bij mij maar niet uit lijkt te komen, terwijl dat in trial 19 geen biggie was voor me :P

Gisteren mission mode helemaal gecleared, missie 20 was echt veel te langdradig magoed, wel een van de simpelste met command grabs XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wilde de Brady guide gisteren halen, nergens verkrijgbaar nog...

Altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Heeft iemand een idee of de officiele SF4 strategy guide in NL te verkrijgen is?
Ik kan 'm vinden op Amazon, maar alleen uit de USA of UK met relatief veel verzendkosten.

Het gaat dus om deze: http://www.amazon.co.uk/g...1332321210&sr=8-3&seller=

Ik wil binnenkort SF4 weer gaan oppakken; oa alles (of een hoop) gaan unlocken en me eens goed gaan verdiepen in het spel. Ik heb een arcade stick (de witte van Madcatz) maar daar heb ik nog niet veel mee gespeeld helaas.
Mocht ik alles goed en wel onder de knie hebben dan wil ik ook eens gaan kijken om SSF4 te halen, nu vind ik dat nog zonde omdat ik in SF4 nog zo veel te doen heb :)

Dat gevraagd hebbende:
Weet iemand het verschil tussen deze guide:
http://www.amazon.com/gp/...p=470938631&pf_rd_i=50784
en deze:
http://www.amazon.com/gp/...=470938631&pf_rd_i=507846

[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
dvdkiwi je hebt een pm.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

laat maar, verkeerd gelezen.

[ Voor 89% gewijzigd door On_E op 21-03-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
KneoK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:37:
De tijd mag van mij inderdaad ook wel wat langer duren per ronde. Het komt zo vaak voor dat er met 25 seconde op de klok gewoon gestopt wordt met vechten en er gewoon weggerend wordt. Ik heb ook al iets van 100 time over wins, vrijwel allemaal onvrijwillig.

@Akaendra >> Yoshi zelf valt inderdaad wel mee, maar met nog een defensief karakter ernaast is het gewoon geen doen. Die 'I whip my sword back and forth' move van 'm heeft invincibility op zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb er op af te vuren en je wordt er al vanaf mid screen ingezogen. Als je Raven ernaast zet dan kun je letterlijk 99 seconden wegrennen na een hit, die sword whip AA't zelfs en Raven is meester in afstand houden met z'n mesjes en teleports.

Dat vind ik op het moment heel jammer, er lijkt gewoon geen balans te zijn. Sommige teams zijn echt kansloos tegen andere teams. Zowel Zangief als Vega heeft geen enkele optie als een Jin of Heihachi tegen je op staat te rijden met highs en lows die altijd in een high damage combo eindigen als ze raken. Je kunt hooguit een keertje wegrollen (als ze spacing in de corner goed gebruiken dan zit je na een rol weer precies in range voor een nieuwe high/low blockstring) of een Alpha Counter er op loslaten en een EX blok opofferen maar een knockdown verder en je zit weer in hetzelfde schuitje.
Het mooie van dit spel is juist dat je altijd uitwegen hebt, als je high lows op je dak krijgt kun je gewoon blocken voor frame advantage, maar ook alpha counter , maar ook de optie die vaak vergeten word is dat alle lows ook opgeblazen worden door raw launcher.

Op wake up kun je blocken, rollen,blocken, backdashen en reversallen, je hebt veel meer opties dan in sf4 bijvoorbeeld.

That being said, sfxt vind ik verder niet zo heel goed. Alleen samen met iemand anders een team vormen is heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344765

dvdkiwi schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:25:
Heeft iemand een idee of de officiele SF4 strategy guide in NL te verkrijgen is?
Ik kan 'm vinden op Amazon, maar alleen uit de USA of UK met relatief veel verzendkosten.

Het gaat dus om deze: http://www.amazon.co.uk/g...1332321210&sr=8-3&seller=

Ik wil binnenkort SF4 weer gaan oppakken; oa alles (of een hoop) gaan unlocken en me eens goed gaan verdiepen in het spel. Ik heb een arcade stick (de witte van Madcatz) maar daar heb ik nog niet veel mee gespeeld helaas.
Mocht ik alles goed en wel onder de knie hebben dan wil ik ook eens gaan kijken om SSF4 te halen, nu vind ik dat nog zonde omdat ik in SF4 nog zo veel te doen heb :)

Dat gevraagd hebbende:
Weet iemand het verschil tussen deze guide:
http://www.amazon.com/gp/...p=470938631&pf_rd_i=50784
en deze:
http://www.amazon.com/gp/...=470938631&pf_rd_i=507846
Welkom in de Fighting community.
www.drakenslag.com, Shoryuken.com, eventhubs.com of YouTube: Kanaal van VesperArcade Vesper Arcade kanaal channel kom je heel ver mee alleen weet ik geen nederlandse guide.

Mocht je vragen hebben hoor ik het graag :). Heel veel succes ermee >:)
Ik ben eindelijk weer op PSN begonnen met Street fighter na heel veel tijd In Umvc 3 en tekken 6 gestoken te hebben.

Street fighter X tekken weet ik nog niet zeker. Vanwege de verborgen DLC wacht ik met het aanschaffen van Street fighter X tekken om te kijken wat er verder gebeurd met de game. Het meest bizarre aan de game is dat het barst van de infinities die binnenkort gepatch gaan worden.

PSN: Blackninja14 als je intresse hebt in een potje.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 344765 op 21-03-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanx voor je reply :)
De sites die in de openingspost genoemd worden heb ik al wat door zitten lezen ja, erg handig!
Ik heb graag een paper back guide naast me liggen gezien ik òf indernet op de pc heb òf op de PS3 ;)
haha vraag maar niks...
En zo'n boek vind ik gewoon coowl om af en toe ook eens een keertje in te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dvdkiwi schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:40:
Thanx voor je reply :)
De sites die in de openingspost genoemd worden heb ik al wat door zitten lezen ja, erg handig!
Ik heb graag een paper back guide naast me liggen gezien ik òf indernet op de pc heb òf op de PS3 ;)
haha vraag maar niks...
En zo'n boek vind ik gewoon coowl om af en toe ook eens een keertje in te bladeren.
Mocht je intresse hebben in een potje dan hoor ik het wel van je.
Street fighter is een van de moeilijkere fighting games om in te komen.
Ik denk dat Umvc3 wat simpeler is vanwege het chain combo systeem. Street fighter is een stuk tactischer en combos vereisen ook meer timing etc. Alleen het tempo van Umvc 3 ligt een stuk hoger.

Psn is mn gebruikersnaam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Akaendra schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:18:
[...]

Cammy is ook best OK, ben verbaast dat ik zowat al haar trials heb kunnen doen behalve nummer 20 :P
Geen idee hoe je die echt consistent kunt doen gezien je die EX cannon strike moet tiger knee-en en die er bij mij maar niet uit lijkt te komen, terwijl dat in trial 19 geen biggie was voor me :P

Gisteren mission mode helemaal gecleared, missie 20 was echt veel te langdradig magoed, wel een van de simpelste met command grabs XD
Drie keer achter elkaar in trial 20 is voor mij ook nog iets teveel maar de meest consistente manier om een jump cancel CS te doen voor mij om is om tijdens de clHK up/forward ingedrukt te houden en in een vloeiende beweging down, back, 2K te doen.

Ik begin Law ook een beetje te snappen, beste meterless combo doet op het moment 428 damage en kan ge-cross-cancelled worden.

@blackninja14 >> er zijn volgens mij maar 4 infinites bekend waarvan twee met de exclusives van de PS3, zowel SF4 als MvC3 hadden ook zat infites die er netjes zijn uitgehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 21-03-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@Blackninja:
Ik zal je toevoegen :) echter zal het nog even duren voordat ik echt met SF begin ;)
Nu ben ik nog volop bezig met BF3, en als ik aan SF begin wil ik daar ook echt alle tijd voor maken.
Nog een reden dat ik de guide wil:
Ik heb voor alle chars (die ik nu heb) de normal trials geprobeerd, maar bij de meesten kom ik niet voorbij de 3e set.
Er zijn maar 3 of 4 chars waarbij ik de 3e set haal; Zangief heb ik dan wel alle normal trials, redelijk met gemak...
Wat ik in reviews heb gelezen staan de trials stap voor stap uitgelegd, want als ik alleen de moves op het scherm volg kom ik er vaak niet uit...
*krijg wel steeds meer zin in SF, dus gaat niet lang meer duren :P *

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 344765 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Mocht je intresse hebben in een potje dan hoor ik het wel van je.
Street fighter is een van de moeilijkere fighting games om in te komen.
Ik denk dat Umvc3 wat simpeler is vanwege het chain combo systeem. Street fighter is een stuk tactischer en combos vereisen ook meer timing etc. Alleen het tempo van Umvc 3 ligt een stuk hoger.

Psn is mn gebruikersnaam :).
Ik vind MvC vele malen moeilijker dan SF eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ik bak officieel geen ene reet van SFxT. Als mensen mij in een blockstring hebben dan kan ik geen counters timen en mashen werkt ook niet. Het lijkt wel alsof de blockstun heel hoog is in dit spel.

En toen had ik nog maar 6 bp over -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Dat gevoel heb ik ook. Sommige moves zijn ook enorm snel. Ik kan met Cammy iemand van de ene hoek naar de andere hoek van het scherm mashen met LP en LK als iemand geen shoryu/parry heeft of alpha counter doet, echt belachelijk wat een druk je daarmee kan uitoefenen. Door een klein beetje in de timing te variëren kan ik er zelfs alpha counters mee baiten.

Ach, ik heb inmiddels ook nog maar 250bp ofzo maar ik heb totaal geen zin om als een robot Jin/Kazuya/Heihachi te spelen, elke keer dezelfde string mashen en totaal niet origineel zijn, dan maar iets minder effectief voorlopig. Ik heb inmiddels flink wat praktische combo's met Law gevonden in training, dat vind ik veel leuker om te doen. Winnen komt wel weer als ik de moves er ook onder druk wat beter uit krijg en ik wat minder moeite heb met überturtles (want deze game geeft turtling een hele nieuwe betekenis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Rolento vind ik nog steeds super om mee te spelen. Moet alleen nog even een vervanger voor Heihachi zien te vinden... Het liefst Guy maar dat zit er voorlopig niet in zo te zien. Bison is ook gewoon te lame in deze game. Zonder jumpin heb je niet eens genoeg tijd om te chargen voor zijn BnB's.

Btw, sommige match ups zijn echt belachelijk scheef. Zo kan ik als Rolento tegen zangief gewoon blijven poken met fierce punch, dan kan hij eigenlijk niks doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Rolento is voor mij op het moment ook de moeilijkste match up als ik met Zangief speel. Wat je zegt, hij kan helemaal niets inbrengen tegen de belachelijke reach en priority van Rolento's fierce. Gief's EX green hands heeft geen invincibility meer en alle pokes die Gief heeft (en naar mijn mening heeft Gief, zeker in SF, best goeie pokes) traden of verliezen van die fierce.

Wat ik ook erg cheap vind is dat Heihachi's parry move gewoon in een full combo of zelfs super art/cross art kan eindigen en ook z'n alpha counter leidt tot een combo.

Karakters als Gief mogen van mij best gimped zijn op offensief vlak, een hit eindigt met een klein beetje skill al in een 400+ combo met cross over mogelijkheid en z'n command throws doen natuurlijk ook veel damage (al hebben ze Gief zelfs op dat vlak generfed) maar ik heb in geen enkele fighter zo gigantisch veel moeite gehad om überhaupt in range van een hit te komen als met Gief in SFxT. Daarnaast vind ik het wel jammer dat de SPD koning nu ontzettend onderdoet voor andere grapplers die meer offensieve opties hebben en minder start up frames hebben op command throws.

Ik snap de keuze niet helemaal wat SF karakters betreft. Bison lijkt generfed terwijl die in SFIV toch aardig balanced leek, Cammy en Juri zijn ontzettend gebuffed, Ryu is vele malen beter dan in SFIV, Gief's beste opties zijn afgepakt, Hugo is een beest met een splash die vanaf moment van indrukken tijdens jump tot het moment dat hij landt active frames heeft met hele enge follow ups (cMP, handjeklap, cMP, lariat, cMP, handjeklap, cMK, air grab, what?!?), ik snap niet waar nu precies de focus op is gelegd bij het aanpassen van de SF cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gisteren eens met Xiaoyou aan de slag gegaan, klikte wel, denk dat ik haar voorlopig als main neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
On_E schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:19:
Gisteren eens met Xiaoyou aan de slag gegaan, klikte wel, denk dat ik haar voorlopig als main neem.
En hoe was ze in bed?

Ik moet nog steeds wennen aan t systeem. Daarom speel ik t weinig en switch ik terug telkens naar ssf4. Ik kan niet tegen die lag issue in combinatie met die drukte. Pas als ze een fix update uitbrengen zie je mij het spel spelen. Any news hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
In dat geval ga ik haar vanvanond effe proberen :P

Heb ik je trouwens in mijn lijst? Ik heb zowel PSN= Moootje als Live= Mootjee. voeg me toe , geld ook voor andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Pff kan nog niet echt lekker in de timing komen :|
Probeer wat trials te doen maar kom al snel niet verder omdat de hits niet linken/geblocked worden.
Ben te veel gewend aan MK timing welke in mijn ogen echt perfect is.
Lijkt wel of SFxT 3/4 tel aanhoud....oefenen oefenen oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
2x gespeeld online en weer terug in het doosje :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Jab, jab, jab, jab, jab :D

Wauw, 8 hits achter elkaar voordat ik terecht een dp om m'n oren kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 24-03-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En of het terecht was! Ik had zo hard EX dp gemashed, dat je mijn gemash zou kunnen horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312706

Zojuist Street Fighter X Tekken gekocht.
Moet tot 20:00u werken en dan door naar verjaardag.. dus kan pas laat aan de slag ermee :(

Zit - voor de PlayStation 3 - Cole (infamous) al in de game? En zag ook op PSN Store al iets van gratis DLC staan, wat is dat voor content?

[edit]
Ik zie overigens soms de zin voorbij komen dat "SF een van de moeilijkste fighters is". Hoe komen jullie daarbij als ik vragen mag?
Ooit een game als Guilty Gear, BlazBlue, Arcana Heart gespeeld? Zijn vele malen moeilijker als je het mij vraagt. En zij die aangeven dat (Ultimate) Marvel vs. Capcom 3 veel simpeler is hebben naar mijn mening ook niet alles uit de game weten te halen.

Note: dit is mijn mening dan he.

[edit 2]
Nu ik erover nadenk, zal er denk ik ook een beetje aan liggen wat je gewend bent.
Ik ben zelf veel bekender met BlazBlue en Guilty Gear en merk toch dat SF spelers minder met de game hebben of het gewoon niet goed onder de knie krijgen.
Ik merk persoonlijk wel dat ik met Street Fighter iets meer moeite heb dan met BlazBlue Continuum Shift bijvoorbeeld. Puur omdat de snelheid en frames anders liggen vergeleken met SF games.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 312706 op 24-03-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 312706 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:48:
Ik zie overigens soms de zin voorbij komen dat "SF een van de moeilijkste fighters is". Hoe komen jullie daarbij als ik vragen mag?
Als men in dit geval met SF alleen sf4 bedoeld ben ik het daar iig ook niet mee eens, denk dat sf4 redelijk accesible gemaakt is (vandaar ok het grotere succes).
Echter veel mensen die gewoon geen fighters spelen en met sf4 beginnen denken dat ze met alleen knoppen rossen al gaan winnen. Dus er is altijd nog een learning curve. Maar sf4 lijkt me absoluut een betere keuze als je interesse hebt in fighters dat de arcsys games of kof ofzo, en met marvel moet je gelijk 3 chars leren en is er veel wat je in de gaten moet houden dus die zou ik zeker ook niet aanraden.........misschien is mortal kombat ook wel een goede keuze, volgens mij is (meest recente dus) redelijke casual friendly gehouden. Maar dat baseer ik eigenlijk alleen maar op mijn korte sp ervaring :X
FREAKJAM schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:30:
2x gespeeld online en weer terug in het doosje :)
LOL, heb je er eerst dagen/weken op moeten wachten.......
Maar......spel systeem ligt je niet, of toch lag/audio issues?

Ik wel het spel zelf toch wel is gaan proberen........maar heb even geen budget beschikbaar (en 'moet' #first world problems ook nog rekening houden met diablo 3 en de nieuwe Trials game op XBLA :P

[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 26-03-2012 10:08 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mijn Prima Street Fighter IV strategy guide moet vandaag zo'n beetje gepost gaan worden :)
Zodra die binnen is ga ik het weer oppakken, veel oefenen en hopelijk mijn skills naar een hoger niveau tillen ;)
Ik heb er zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de game gisteren even flink zitten spelen. Speelt wel lekker weg moet ik zeggen.
Mijn team tot nu toe is Poison en Cole. Maar ben er nog niet helemaal over uit.

Online heb ik anderhalve ronde gespeeld en toen de game uitgezet. Ik raak helemaal uit balans op de momenten dat geluid wegvalt. Hoe stom het ook klinkt, ik speel altijd op geluid om dingen met elkaar te laten linken. En op momenten dat het geluid tijdens een combo wegvalt ben ik de draad kwijt... Hoop echt dat dit snel gepatched gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 312706 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:05:
Heb de game gisteren even flink zitten spelen. Speelt wel lekker weg moet ik zeggen.
Mijn team tot nu toe is Poison en Cole. Maar ben er nog niet helemaal over uit.

Online heb ik anderhalve ronde gespeeld en toen de game uitgezet. Ik raak helemaal uit balans op de momenten dat geluid wegvalt. Hoe stom het ook klinkt, ik speel altijd op geluid om dingen met elkaar te laten linken. En op momenten dat het geluid tijdens een combo wegvalt ben ik de draad kwijt... Hoop echt dat dit snel gepatched gaat worden.
Vind dit absoluut niet stom klinken.
Speel zelf ook op geluid (hit-confirm), gewoon te belachelijk voor woorden dat je gedwongen word om te spelen zonder geluid.
Maar ze gaan er naar kijken als ik de aankondiging van de eerste patch mag geloven, dan maar hopen dat ze er ook daadwerkelijk iets aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb gisteren eens geprobeerd om de normal trials van alle chars wat verder compleet te maken (SFIV).
Nu staan bijna alle chars op stage 1, 2 en 3 voltooid. 4 en 5 zijn alleen bij Zangief gelukt nog.
Nu ik een beetje door heb hoe belachelijk snel je de knoppen moet indrukken gingen ze relatief snel ;)
De enige chars waarvan ik stage 3 niet haal zijn de volgende:
-Dahlsim (1e combo): MK en dan QCB P. De yoga flame komt er niet uit bij mij.
-Vega: vanaf de 2e combo, weet zo niet welke dat is.
-Viper: (2e combo): Jump HK en dan QCB HK. De burning kick doet ze wel, maar dan van Dan af.
-Rufus (3e combo): Crouch MP en dan QCF HP. De Galactic Tornado wordt geblocked door Dan.
-El Fuerte: Daar snap ik helemaal niks van; HP en dan "charge and release" K. ??
-Abel (1e combo): Crouch HP en dan QCB K. De wheelkick komt wel, maar veel te traag.
-Fei Long (1e combo): Crouch LP en dan 3x QCF P. Die 3 kwart circeltjes zijn lastig...

Wel Fei Long vrijgespeeld door met Abel de Arcade Mode gedaan te hebben :)
Maatje van me heeft toen met Ryu een perfect gehaald zodat we Akuma ook hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren bleek PSN offline, dus had ik de Arcade maar eens doorlopen. Eerst eens wezen kijken welk team ik het lekkerst vind spelen en was uitgekomen op Hwoarang en Asuka. Speelt best lekker weg en krijg er nog best mooie cross-combo's uit.

Arcade begonnen op Medium. Gewoon lekker casual dus :)
Tot ik bij het laatste gevecht uitkwam van Akuma.... wat een moeilijkheids verschil zit er dan ineens in zeg. Moest wel even iets meer inspannen om daar voorbij te komen. Maar eerste ronde Arcade zit erop en heb het idee dat ik mijn team gevonden heb. Hoewel ik met Asuka nog een beetje twijfel heb, speelt het wel lekker weg verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(het is hier wel stil geworden zeg...)

Gisteren nog even zitten spelen met een maat van mijn online. Lekker wat wezen oefenen en experimenteren.
Ben er nog niet over uit wie ik als team wil gebruiken. Wel vind ik Heihachi best lekker spelen en denk dat ik daar meer uit wil gaan halen.

Met Heihachi vind ik in de eerste instantie ook Yoshimitsu wel lekker spelen. Deze combinatie voelt best lekker aan wel. Moet enkel nog goed wennen (en leren omgaan) met de Cross combo's.

Had ook online in een lobby met als titel "Beginner experiment" ofzo geprobeert te spelen, maar kon mijn controller steeds aan de kant leggen omdat er totaal geen ruimte was om dingen te proberen en ik geen schijn van kans had. Jammer.

Moet nog veel oefenen ben ik achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
tja, dat krijg je dan.
Ik heb een paar dagen niet gespeeld ivm vakantie enzo, dus dat komt wel weer goed.
Ben toch geswitched naar Guile/Marduk, ik kan Guile gewoonweg niet alleen laten, ook al zijn charge characters in deze game wat slechter, maar hoe cares :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag weer is gespeeld. 4 dan he, nog steeds geen SxT voor mij.
Nog even getracht mijn 'nemesis' trial te halen, maar hij blijft nog ongrijpbaar. Maar in losse stukjes lukt het wel dus het zal toch ooit wel een keer moeten lukken. Dan maar wat andere trials gedaan, waardoor mijn totale percentage nu meer dan 2/3 is!!!! Zou ik het dan toch ooit nog is gaan halen? Trouwens nu voor het eerst meegemaakt dat ik kon singleplayer met challenge on zonder uitgedaagd te worden, wow. Maar volgens mij ligt dat meer aan het tijdstip dan aan sf4.

Btw mensen hier nog interesse in skullgirls? Het komt heel erg marvelig over op mij, zowel qua teams als qua combos die ik zie, maar het spel zit er super uit, en ik ben echt een sucker voor zulke wazig chars :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 31-03-2012 17:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik kan bij zavvi SSF4 kopen bij de "2 voor 29 euro" games.
Ik twijfel om dit te doen, gezien ik in SF4 nog Gouken en Seth moet unlocken en nog heeel veeel challenges/trials en zo moet doen.
Is SSF4 zo veel beter als SF4 of kan ik beter eerst Sf4 blijven spelen en daar beter in gaan worden?
(nadeel van SF4 is wel dat er niet zo heel veel mensen online zijn om tegen te oefenen).

De challenges die ik hier een paar posts boven heb gezet heb ik eens op youtube bekeeken, ik denk dat ik nu wel een stukje verder moet kunnen komen nu een en ander duidelijk is.
Zo moet ik bij Dhalsim de Crouch MK en QCB P andersom en op afstand uitvoeren 8)7
Voor El Fuerte, HP en "charge and realese" K, die moet ook andersom, dus eerst de K chargen :/
Ook de strategy guide helpt wel, al staan daar de challenges helaas niet in.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ga voor SSF4. Dit is het meest complete deel (als je dlc ook bijrekent). Je kan beter fresh beginnen met SSF4 zodat je meteen met alle tweaks gewend raakt, Want anders moet je weer gaan wennen als je de stap maakt van SF4>>>SSF4. En btw voor dat prijsje kan je geen miskoop maken hoor. En zoals j e zei de online is zowat dood bij sf4, en ssf4 is nog springlevend. Dus ik zeg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanx voor je reply ;)
Voor het geld hoef ik het niet te laten inderdaad :)
Dan ga ik in SF4 nog wel een beetje de challenges doen en de chars vrijspelen, dat moet toch een keer gedaan worden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SSF4:AE zeker.
geen SF4 daar heb je niet zoveel aan aangezien ssf4+AE zoveel tweaks en upgrades heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Sagat schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:39:

Btw mensen hier nog interesse in skullgirls? Het komt heel erg marvelig over op mij, zowel qua teams als qua combos die ik zie, maar het spel zit er super uit, en ik ben echt een sucker voor zulke wazig chars :)
Kijk hier al een ruime tijd naar uit, evenals de aankomende nieuwe Darkstalkers.
Ben benieuwd hoe het speelt, 100+ hit-combo's ziet er vet uit 8)
Zie links en rechts al aardig wat positieve berichten verschijnen.
11 april 1200 MS-points en we zullen het weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even met een maat van mij online gespeeld. Gaat steeds beter merk ik wel.
Totdat ik nog iemand uit mijn vriendenlijst deed toevoegen. Damn wat voel ik mezelf slecht in Street Fighter X Tekken zeg... Gaat me echt stukken beter af met (Ultimate) Marvel vs. Capcom 3 of BlazBlue Continuum Shift (Extend)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Gister voor het eerst in een tijdje weer SF4 aangeraakt, hek is van de dam, SFxT raak ik weinig meer aan, blijf bij SF4 en ga misschien even naar KOF kijken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Same here, SFxT ligt alweer een weekje in de hoek. Jammer dat ik maar 2 matches tegen je kon spelen gister, kreeg een telefoontje. Had wel het idee dat me footsies al ietsje beter waren. Ik voelde me minder kansloos in ieder geval :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow als het zo hoor mis ik niet veel aan SxT.

Kof vind ik zelf echt een leuk spel op basis van wat ik gezien heb (helaas nog steeds maar amper gespeeld, misschien binnenkort meer vrije tijd tho :> ) , weet alleen niet hoe de online ervaring is qua lag en qua tegenstanders zowel niveau als aantallen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
FREAKJAM schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:43:
Same here, SFxT ligt alweer een weekje in de hoek. Jammer dat ik maar 2 matches tegen je kon spelen gister, kreeg een telefoontje. Had wel het idee dat me footsies al ietsje beter waren. Ik voelde me minder kansloos in ieder geval :)
Ik kreeg kort daarna een invite van easyman, dus had niet veel meer kunnen zijn, omdat tegen hem spelen voor mij echt interessant is, zijn ryu is compleet anders dan doom, maar net zo goed.

Ik merkte alleen dat je die kick move (dread kicks? ) veel te vaak gebruikte er ging ook veel EX inzitten die veelal verspild is dan, verminder dat een beetje en doe dan iets meer fireball ofzo, die kan ik minder goed punishen. :P

Ik ga een beetje oefenen voor zondag deze week. Heb sinds het toernooitje in frankrijk weinig aan sf4 gedaan.

@sagat
SFxT is niks aan, andere fighting games die ik heb gespeeld vond ik persoonlijk niks voor mij, maar snapte wel dat andere mensen het goede games vinden (blazblue,mvc3, mortal kombat,etc)

Dit spel is anders, bij SFxT snap ik niet dat mensen het WEL leuk vinden.

Het enige wat ik leuk vind is die game samen met iemand als team spelen, wel grappig dat dat het EVO format is.

[ Voor 17% gewijzigd door Emersion op 03-04-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer even online gespeeld! Had zin om wat met Yun te spelen (geinspireerd door de footage van kaizen revival :) ).
Maar eerst even warm draaien met Sagat.Uiteindelijk maar 4 matches kunnen doen, 2x Sagat en 2x Yun, maar wel alles gewonnen, blijft leuk, ook al waren mijn tegenstanders niet best. Misschien moet ik echt 'more skilled' gaan kiezen :o
Oh en deze keer keer had ik wel gelijk tegenstanders, de vorige keer dat ik speelde had ik request mode op off staan..... :X

@Emersion
Ik vind het nog steeds jammer dat jij met jouw talent sf3 niet interresant vind, het lijkt me dat juist met die game jij veel voldoening zou kunnen vinden. Maar als je chars je niet aanstaan snap ik het ook wel weer.

Ben benieuwd wat je van KOF gaat vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, snap niet dat mensen SFxT niets aan vinden, vermaak me er prima mee, in team of alleen, maar dat zal dan wel aan mij liggen :P

tis een change of pace en vind persoonlijk dat ze de tekken cast best goed hebben uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Akaendra schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:45:
mja, snap niet dat mensen SFxT niets aan vinden, vermaak me er prima mee, in team of alleen, maar dat zal dan wel aan mij liggen :P

tis een change of pace en vind persoonlijk dat ze de tekken cast best goed hebben uitgewerkt.
Inderdaad, zeggen dat SFxT niks aan is, is puur op persoonlijke basis lijkt me.

Zelfs al bak ik er nog steeds niets van, ik vermaak me er prima mee.
Vandaag alle Swap Costumes gekocht ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Sagat schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:39:
Ik ga SkullGirls zeker proberen :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Pagina: 1 ... 55 ... 62 Laatste