Hoofdcategorieën
:D
Reg. datum: 16 juli 2003

Ik heb inFAMOUS wel al liggen, maar nog niet gespeeld. Eerst Prototype uitspelen met een Platinum trophy, dan gaan we aan inFAMOUS beginnen. So much to do, so little time... ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

quote:
EfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
[...]
Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
Wat SToRM666 ook zegt, dat is dus niet het geval. Tis geen big issue ofzo, maar vroeg me af wat de reden ervoor was. Als mensen niet willen dat ze 'getracked' worden, zouden ze imho ook moeten vragen of je trophies gesynced willen worden als je ze bekijkt, en dat doet ie dan weer niet :)
Nahja, Sony zal er z'n redenen wel voor hebben :)

X360 Gamercard | PSN ID
Even the dark has a silver lining

"Ad astra per astera"
Reg. datum: 17 juni 2008

Ik denk dat ze sowieso meer met het hele trophy principe kunnen doen. Ik heb geen xbox360, dus weet niet hoe het daarbij gaat...Op dit moment is het leuk als je een trophy haalt, maar meer ook niet imho, afgezien van het feit dat het in sommige games uitnodigt om meer uit je game te halen dan vroeger. (Bijvoorbeeld in InFamous).

Ik kwam laatst deze Rumor at IGN tegen, ondanks dat het een hoax bleek, lijkt het idee me wel aardig en vraag me dan ook af of sony hier stiekem niet toch op de een of andere manier mee bezig is? :) (Of loop ik nu heel erg achter?)

Edit: Probleempje met account is opgelost, nu dus weer verder onder de naam Vhall. ;)

Vhall wijzigde dit bericht 24-06-2009 12:36 (7%)

450d || EF-S 18-55 IS || EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM || Lowepro Rover AW II || Hoya Filterspul || ps3 -> Vhalloren || PC Specs ||

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
EfBe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:
[...]

Dat komt omdat de PS3 niet standaard inlogt op de PSN. Niet iedereen wil dat een groot bedrijf precies kan tracken wat ze doen met de console. Bij MS ontkom je er niet aan. Het heeft voordelen, maar ook nadelen. Als je standaard inlogt op de PSN heb je volgens mij wel auto-sync van trophies.
Heb met Uncharted gehad dat ik de trophy voor sneak attacks gehaald had en vlak daarna mn game vastliep (tijdens het saven liep ie vast). Kon alleen maar met een volledige restore mn PS3 weer aan de praat krijgen en dus moest ik de trophy opnieuw halen!
Nu is deze niet zo heel moeilijk, maar stel dat je net Killzone 2 op elite hebt uitgespeeld (of een andere onmogelijke game) en je moet dus opnieuw beginnen (eerst de Elite mode unlocken en dan nog alle missies halen). Dan wil je toch graag dat er een auto-sync is na het halen van de trophy :+

PSN ID: Jody1990
Reg. datum: 26 juli 2008

ik zie dit eigenlijk nu pas in de starpost staan :D
quote:
Introductie
Op 23 maart 2007 was het eindelijk zover en kwam de PlayStation 3 (PS3) eindelijk naar ons kikkerlandje in een oplage van 50.000 stuks. Ondertussen zijn er al wereldwijd 6 miljoen PS3 consoles verkocht.
maak daar maar 23 miljoen van! :Y)

PLAYSTATION 3 40GB - PSP Slim & Lite - NDS Lite - PSX - GBA

Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

quote:
Yippie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:03:
Ook hier Infamous uitgespeeld, wel verslavend spel, vond hem net te lang duren zonder te eenzijdig te worden.
Wat wel enorm frusterend is, is het feit dat ik nog maar 2 shards mis en 5 deaddrops.
Blijf door die eilanden lopen maar kom ze maar niet tegen.

Tevens had ik een bug op eiland 2, ik zat op een gegeven moment vast achter het doek van een gebouw waar je met geen mogelijkheid achter vandaan kon komen. Kon zo goed als niks, dus ben maar teruggegaan naar laatst opgeslagen punt om vanuit daar verder te gaan.
Hoe kun je nou in hemelsnaam deaddrops missen, die dingen zijn het meest easy om te vinden. Als je ook maar enigzins dichtbij zo'n deaddrop bent en je drukt l3 krijg je zo'n wit gevalletje in je radar die je naar de goede kant stuurt.

Hier is een handig plaatje
http://db.gamefaqs.com/console/ps3/file/infamous_map.gif

Let wel op er zijn een paar shards die niet verschijnen op je radar als je op de begane grond staat, de shards op de gevangenis van het tweede eiland en de shard op de punt van het allerhoogste gebouw op het derde eiland (dat iets weg heeft van het empire state building imho). Succes.
Zelf heb ik het kaartje uitgeprint en alle wijken afgegaan en daarna afgestreept.

Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nog wel in twijfel over SF4, heb al reeds SC4 en hele tekken serie en weet niet of SF4 mijn ding wel is. (voorgaande SF series waren absoluut niets voor mij).

Een moderator wijzigde dit bericht 24-06-2009 18:08 (20%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Groene gixxer
Reg. datum: 25 augustus 2004

quote:
Jou post heeft me overgehaald hem wel te bestellen.

Hij komt morgen binnen als het goed is *O*

Super mega extreem kansloos!

Suzuki GSX-R 600 K7!
Abarth 500 '09
PSN: Green-M3rcury

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:24:
Jongens kijk nu eerst eens naar z'n post history ipv meteen op hem te reageren :/

Ik zit nog wel in twijfel over SF4, heb al reeds SC4 en hele tekken serie en weet niet of SF4 mijn ding wel is. (voorgaande SF series waren absoluut niets voor mij).
Gewoon SF4 halen, je kan hem nu bij verschillende shops voor een zeer mooie prijs krijgen al vanaf 17GBP al... SC4 is voor mij persoonlijk over de top met giga speren en zwaarden.

Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond | Madcatz TE Stick

____(>^^(>0o)>____

quote:
Nohead schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:29:
Gewoon SF4 halen, je kan hem nu bij verschillende shops voor een zeer mooie prijs krijgen al vanaf 17GBP al... SC4 is voor mij persoonlijk over de top met giga speren en zwaarden.
True true :P Maar het was juist de combinatie van eigen creaties en 'makkelijke' variatie van moves die het zo leuk maken :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 08 november 2007

quote:
DoDo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:53:
In de Pricewatch staan geen amerikaanse winkels, vandaar dat ik het hier vroeg :)
Je moet je PS3 igg niet importeren uit Amerika. Importeer dan uit Engeland. Budgetgaming.nl

MVG, Frank

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:33:
[...]

True true :P Maar het was juist de combinatie van eigen creaties en 'makkelijke' variatie van moves die het zo leuk maken :P
Je bent meer van de buttonsmashers? SF4 is niet zo echt van het smashen, oefening baart kunst ;)

Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond | Madcatz TE Stick

Reg. datum: 22 april 2008

quote:
Nohead schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:29:
[...]

Waar heb jij SF4 gezein voor 17 GBP? Goedkoopste waar ik hem voor kan vinden is 28 GBP!

PSN id: GG--77

____(>^^(>0o)>____

quote:
Nohead schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:44:
Je bent meer van de buttonsmashers? SF4 is niet zo echt van het smashen, oefening baart kunst ;)
Absoluut geen smashen, de goeie gevechten zijn juist pure timing en de juist (combo) buttonvolgorde. Ik ben dus absoluut geen half rondje dit, heel rondje dat, was vroeger plaatje van (zie je dacht ken achter een piano zitten), om even flink fout te gaan als je weer bepaalde move niet krijgt uitgevoerd. Ok Tekken is zwaar verkeerde kant op gegaan (het bekende juggle gebeuren), al hebben ze met de nieuwe Tekken 6 weer een leuke multiplayer toegevoegd.

Jammer dat ze geen demo hebben uitgebracht van SF4, had ik daar eerst kunnen testen.

quote:
Skire schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:16:
ik zie dit eigenlijk nu pas in de starpost staan :D

[...]

maak daar maar 23 miljoen van! :Y)
Gefixed d:)b

PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: FIFA 10, Prototype, Battlefield 1943, Midnight Club: LA. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
GG---77 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:47:
[...]

Waar heb jij SF4 gezein voor 17 GBP? Goedkoopste waar ik hem voor kan vinden is 28 GBP!
Het spel was een paar dagen geleden 18 pond bij gamestation.co.uk maar is daar nu uitverkocht voor die prijs. Goed budgetgaming.nl in de gaten houden, dan kom je meer voordeeltjes tegen.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

'A toy robot...'
Reg. datum: 16 juli 2004

De vetste fightergame blijft toch Kung Fu Ragdoll :D

Cheap maar ooo zo grappig met een paar man!

PSN ID: Meelobee

quote:
Yippie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:03:
Ook hier Infamous uitgespeeld, wel verslavend spel, vond hem net te lang duren zonder te eenzijdig te worden.
Wat wel enorm frusterend is, is het feit dat ik nog maar 2 shards mis en 5 deaddrops.
Blijf door die eilanden lopen maar kom ze maar niet tegen.

Tevens had ik een bug op eiland 2, ik zat op een gegeven moment vast achter het doek van een gebouw waar je met geen mogelijkheid achter vandaan kon komen. Kon zo goed als niks, dus ben maar teruggegaan naar laatst opgeslagen punt om vanuit daar verder te gaan.
Die laatste 2 shards zijn waarschijnlijk deze 2:

spoiler:
1. op 1e eiland is in het noord-oosten een pier met houten palen in het water, op de verste paal ligt een shard (Deze kan je alleen pakken als je de static trusters hebt, je kan em dus pas pakken nadat je op het 2e eiland bent geweest.)
2. Op het 3e eiland vlak naast de krater van de explosie staat een heel hoog gebouw (hoogste in de omgeving.) op het dak ligt een shard, deze zie je niet op je radar als je op staat loopt.

En mochten die het niet zijn, de prison op het 2e eiland is ook een plek waar je makkelijk een shard over het hoofd ziet :)
Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
CSB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:16:
Ik heb inFAMOUS wel al liggen, maar nog niet gespeeld. Eerst Prototype uitspelen met een Platinum trophy, dan gaan we aan inFAMOUS beginnen. So much to do, so little time... ;)
Mja same here.

inFamous gehaald, fanatiek zitten spelen de hele avond en de volgende dag lag Demon´s Souls in de brievenbus. Die vervolgens de hele week elke avond tot diep in de nacht gespeeld en toen vrijdag Red Faction gehaald.

Natuurlijk die ook meteen weer spelen en nu heb ik 3 games half uitgespeeld die liggen te wachten :)

En eigenlijk moet ik ook nog steeds Uncharted en Ratchet uitspelen voordat de nieuwe delen deze herfst verschijnen.

drukdrukdruk

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

Reg. datum: 23 december 2004

quote:
Aight! schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:43:
De vetste fightergame blijft toch Kung Fu Ragdoll :D

Cheap maar ooo zo grappig met een paar man!
Huh die was toch gratis? Ik heb hem gewoon gratis van PSN afgehaald.

Specs | PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje

PSN ID: Jody1990
Reg. datum: 26 juli 2008

quote:
Snippertje schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:57:
[...]

Huh die was toch gratis? Ik heb hem gewoon gratis van PSN afgehaald.
dat was een tijdelijke promotie actie in de US Playstation store ;) gold maar voor een weekje. nu kost hij weer gewoon geld.

PLAYSTATION 3 40GB - PSP Slim & Lite - NDS Lite - PSX - GBA

Gadgetfetisjist en modeluser
Reg. datum: 04 februari 2000

Nou, 3 maanden en 2 PS3's verder. Eindelijk reden om tevreden te zijn? Nee, nou heb ik verdomme weer een PS3 die een takkeherrie maakt. Ik hoor de fan blazen aan de andere kant van de kamer terwijl m'n eerste PS3 hartstikke stil was |:(

Ik ben het echt SPUUGZAT :(

"Met een raket op 't dak!"

Uhmmm, gewoon geld terug gaan eisen ? en dan of een nieuwe kopen, of er mee stoppen ?

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Reg. datum: 09 oktober 2006

Even wat hardware nieuws tussendoor :)

De fabrikant van de PS3IR-PRO (ir2bt converter) heeft 2 nieuwe modellen in de aanbieding:

http://ep.yimg.com/ip/I/yhst-67919602570691_2056_264251

Lijkt veel op de oude PS3IR-PRO qua mogelijkheden (alle commando's die de sony ab heeft, macro om ps3 uit te zetten en firmware upgradable).

Prijs: $39,95

http://ep.yimg.com/ip/I/yhst-67919602570691_2059_344299

Compleet nieuw model met alle features van bovenstaande, maar ook via usb op pc aan te sluiten waardoor je de ps3 met je computer kan bedienen. Verder kan hij 12 macro's met ieder 16 commando's opslaan om de ps3 geautomatiseerde taken te laten uitvoeren.

Prijs: $79,95

Voor alle details:
http://www.schmartstuff.com/

PSN ID: DCFreak

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

Ik blijf Pain echt geweldig vinden, jammer dat ik alles nu al in de store heb gekocht, nu het spel ook op disc uit is. Vind t altijd leuk een doosje te hebben :)

The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: