05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Weer met Canon 40D - Tamron 17-50mm 2.8 - Canon 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Canon 50mm 1.8 II - Grip BG-E2 - Sigma EF-430 Super - Nikon SB-25 - Lowepro Slingshot 200AW
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 143 144 145 146 last
Nieuw TopicIk heb zonder ontvanger gedaan; ik heb er 1 en zie niet in waarom ik er nog 1 zou willen hebben.
Ik heb nu 0,0 problemen (maak al jaar en dag gebruik van Sonera plaza / multiweb).quote:Sa1 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:15:
[...]
want? UPC heeft toch ook gewoon snelle abbo's? 120mbit zelfs...
Mijn oom is van UPC afgestapt naar ADSL wegens slecht internet in Alkmaar. Als ik zulke dingen al hoor van vrienden, familie en kennissen dan heb ik al geen _zin_ om uberhaupt dit uit te proberen
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
.Check ook eens mijn VA pagina
Yep ! Regelmatig: je draait een nummer, op het schermpje van de phone zie je de tijd lopen maar je hoort niets.... Reuze leuk...quote:jongentje schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:54:
Hebben meer mensen er last van dat je soms niets hoort als je iemand belt of gebeld wordt? Als je dan opnieuw belt dan horen we elkaar wel.
woei!
SciFi channel
Eerste verjaardagskado is vroeg dit jaar
SciFi channel
Eerste verjaardagskado is vroeg dit jaar
Inderdaad.. Ik HAD al 4 jaar het zelfde IP adres. Zelfs na mijn verhuizing kreeg ik weer gewoon hetzelfde IP adres. Maar vanmiddag om 16:07 was ik ineens mijn internet verbinding kwijt en toen deze een minuutje later weer up was: Een ander IP adres!!!quote:Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:41:
[...]
Hmm... Bedenk ik ook net... Maar: Hoe vaak wijzigd een IP adres bij Ziggo?
Ik heb jaren een mailserver via Kabelfoon gehad (kantoor) en dat IP adres was ook dynamisch en veranderde nooit?
Nou ja, de eerste IP wijziging in 4 jaar: Lig ik niet echt wakker van... Eve bij dyndns en directnic mijn IP adresjes aangepast en alles is weer goed
http://www.file-hunter.com
Reg. datum: 02 december 2006
Reg. datum: 02 december 2006
Ook wij ervaren dit "ongemak" al een paar dagen hebben wij een "dode" lijn als we iemand bellen, als we opnieuw inbellen doet hij het vaak wel. Mischien feedback voor ziggo om hier eens naar te kijken?quote:eeyore98 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:05:
[...]
Yep ! Regelmatig: je draait een nummer, op het schermpje van de phone zie je de tijd lopen maar je hoort niets.... Reuze leuk...
Reg. datum: 12 februari 2005
Reg. datum: 12 februari 2005
Heb Ziggo Internet Z2 + TV digitaal genomen voor ons nieuwe appartement. Kreeg gisteren het besteloverzicht, waar het startpakket Radio en TV a 60 (30 heraansluiten en 30 euro digitale ontvanger) op stond plus een losse digitale ontvanger voor 99 euro! Wat een prutsers. Na 3 telefoontjes iemand aan de lijn gekregen die een oplossing wist, order cancellen en opnieuw bestellen. Maar dan moet ik nog langer wachten...
Heb er maar voor gekozen om het zo te laten. Ik kan de tweede digitale ontvanger dan retour doen en krijg die 99 euro terug. Hopen dat dat goed gaat!
Heb er maar voor gekozen om het zo te laten. Ik kan de tweede digitale ontvanger dan retour doen en krijg die 99 euro terug. Hopen dat dat goed gaat!
Reg. datum: 25 mei 2002
Reg. datum: 25 mei 2002
Ik ben met mijn bedrijf sinds eergisteren Ziggodealer en heb het uiteraard met mijn contactpersoon hierover gehad. Het is waar, maar ze betwijfeld of Q2 haalbaar is voor alle klanten.Dus zal het wel Q3 worden.quote:Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:07:
Bij alles in 1 extra staat bij de verhogingen (in het schema hierboven) 50/5 in Q2 van dit jaar.
Is dit bevestigd door Ziggo? Zit eraan te denken over te stappen op a-1-extra
Heb inmiddels al aangevraagd... Ik haal nu met Tele2 nog maar 10Mbit dus alles hierboven is vooruitgang 
Reg. datum: 17 oktober 2002
Reg. datum: 17 oktober 2002
Misschien een gekke vraag, maar heb je uberhaupt keuze in decoders/modems bij het afsluiten van een abbo? lees toch dat sommige mensen niet het nieuwe docsis modem hebben gehad.
En als dat zo is, wat is dan een betere decoder ?
Heb nu de Samsung decoder DCB-9401R (SD DECODER) , en ben daar niet zo heel happy mee.
traag switchen tussen kanalen, kanalen lijst vaak niet up 2 date , program not available etc etc
thx voor jullie antwoorden.
En als dat zo is, wat is dan een betere decoder ?
Heb nu de Samsung decoder DCB-9401R (SD DECODER) , en ben daar niet zo heel happy mee.
traag switchen tussen kanalen, kanalen lijst vaak niet up 2 date , program not available etc etc
thx voor jullie antwoorden.
Kreeg zojuist mail:

Nieuw?

Nieuw?
Lekker!
Let op dat poort 25 gesloten is. Je zal dus wel mail kunnen ontvangen, maar je kan je server niet voor SMTP gebruiken via poort 25.quote:VanRoyal schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:54:
Is er de mogelijkheid bij Ziggo, op welke manier dan ook, een vast IP adres te krijgen? Die nieuwe upstream snelheden zijn interessant, maar i.c.m. een eigen server (voor mij) vrij nutteloos zonder vast IP adres.
Android Treintijden applicatie: Android Treintijden
Heb het ook al in het Telfort topic gepost, maar het gaat ook over Ziggo:

ik heb ivm telefonie een nieuw modem gekregen, aangesloten, alle lampjes branden, maar ik kom niet op de activatie pagina. Netwerk staat op dhcp, zonder firewall/viirusscanner, wat doe ik fout? is er nog een andere manier?
Reg. datum: 14 januari 2000
Dan laat je je eigen server toch relayen?quote:Wiebbe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:01:
[...]
Let op dat poort 25 gesloten is. Je zal dus wel mail kunnen ontvangen, maar je kan je server niet voor SMTP gebruiken via poort 25.
Maar goed, een dynamisch ip kun je toch verhelpen door een DynDNS client op je server te draaien ofzo? Die update elke 5 minuten je ip adres, en het verandert echt niet 10x per dag hoor...
Heb je je pc direct achter de modem zitten of achter een router? Indien het laatste, probeer dat even direct op de modem.quote:sander817 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:21:
ik heb ivm telefonie een nieuw modem gekregen, aangesloten, alle lampjes branden, maar ik kom niet op de activatie pagina. Netwerk staat op dhcp, zonder firewall/viirusscanner, wat doe ik fout? is er nog een andere manier?
Dit hielp bij mij altijd.
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
.Check ook eens mijn VA pagina
Ja 130 euro plus nog 24 keer 5 euro, alsnog betaal je behoorlijk wat voor die decoder. Ik vind het niet zo'n geweldige aanbieding... wacht nog wel even met dat hele interactieve gebeuren.quote:
Beter laat dan nooit.
Als je dag en nacht online bent, wijzigt het zelden tot nooit, behalve als Ziggo er een tijdje uit ligt door storingen, of als ze infrastructurele wijzigingen doorvoeren. Wisselt het mac adres waarop je het IP krijgt, dan moet je je modem resetten, en krijg je 99 uit 100x een nieuw IP.quote:Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:41:
[...]
Hmm... Bedenk ik ook net... Maar: Hoe vaak wijzigd een IP adres bij Ziggo?
Ik heb jaren een mailserver via Kabelfoon gehad (kantoor) en dat IP adres was ook dynamisch en veranderde nooit?
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
http://activatiequote:sander817 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:21:
Als ie het nog niet doet, reboot het modem eens.
Rather lucky than good!
Vind je? Je krijgt 'm nu voor totaal 250 euro waar http://www.plasma-discoun...dvb-hd-pvr-art-112104.htm er 425 voor rekent.....quote:Frank-NL schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:18:
[...]
Ja 130 euro plus nog 24 keer 5 euro, alsnog betaal je behoorlijk wat voor die decoder. Ik vind het niet zo'n geweldige aanbieding... wacht nog wel even met dat hele interactieve gebeuren.
Hé wat grappig, toevallig heb ik vandaag hetzelfde. Mijn eigen telefoon gebeld en dan hoor ik niets... Vervolgens mijn ouders gebeld en ook niets. Ik dacht dat het aan mijn blackberry lag. Als ik trouwens met mijn "thuis"telefoon mijn ouders bel gaat het zonder problemen. Het lijkt dus dat het vanaf mijn mobiel (KPN) fout gaat.quote:marcel234 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:52:
[...]
Ook wij ervaren dit "ongemak" al een paar dagen hebben wij een "dode" lijn als we iemand bellen, als we opnieuw inbellen doet hij het vaak wel. Mischien feedback voor ziggo om hier eens naar te kijken?
Klikken is voor meisjes...
En je router. En zorg ervoor dat je DNS instellingen over worden genomen van DHCP.quote:Buzzfuzz schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:32:
[...]
http://activatie
Als ie het nog niet doet, reboot het modem eens.
Volgens mij zou het hele ziggo domein moeten werken voor de activatie.
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
(Uit 't vorige topic)
Deze week 't zelfde modem ontvangen en het enige wat er voor mij verandert is.... de upload maar niet eens de snelheid wat het al maanden had moeten zijn.
Van (24 april 2009):

Naar (2 mei 2009):

Nog altijd geen 40 mbps upload of zelfs 30... en nog altijd geen 3 mbps upload.
En jij denkt dat jij het slecht hebt had (was eigenlijk niet eens Ziggo's schuld)?quote:ThaHandy schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:50:
[...]
om even op mezelf terug te komen
ik heb vandaag een DOCSIS® 3.0 modem ontvangen ivbm de "gratis" 40Mbit
nou hup pluggen, activeren en gaan met die banaan![]()
blijkt dat de download niet sneller wordt en die upload nog steeds die 1.96 iset ken neit!
aangezien de vorige poging(geen ip, statish werke ook niet) om mijn pc direct op de modem aan te sluiten niet werkte (ow. hier heb ik zoon hekel aan) maar nu met veel meer geduld, 30min en bingo, internet!
draytek 2200V
[afbeelding]
direct aangesloten op modem
[afbeelding]
en maar volhouden dat mijn draytek 2200V niet het probleen was, want die kan immers 48Mbit aan ...NOT!!!!!!![]()
(shame on me
)
ok, nieuwe router dus
ik kan de Sitecom WL-342 300N X3 tegen E40 korting krijgen bij ziggo (met een standaard prijs van a70 euro
prut router?
ik wil nl. een die stabiel is en ook weer even mee gaat met in de toekomst en bijv. 100Mbit down/10mbit upload aan kan?
Deze week 't zelfde modem ontvangen en het enige wat er voor mij verandert is.... de upload maar niet eens de snelheid wat het al maanden had moeten zijn.
Van (24 april 2009):

Naar (2 mei 2009):

vipeax wijzigde dit bericht 02-05-2009 22:31 (5%)
The best way to keep one's word is not to give it. ~ Napoleon Bonaparte
Heel vervelend dat je niet je max beloofde upload haalt, maar dat je geen 30 of 40 haalt, lijkt me logisch als de snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd is... Beetje geduld mensen, komt vanzelf.quote:vipeax schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:28:
(Uit 't vorige topic)
[...]
En jij denkt dat jij het slecht hebt had (was eigenlijk niet eens Ziggo's schuld)?![]()
Deze week 't zelfde modem ontvangen en het enige wat er voor mij verandert is.... de upload maar niet eens de snelheid wat het al maanden had moeten zijn.![]()
Van (24 april 2009):
[afbeelding]
Naar (2 mei 2009):
[afbeelding]
[afbeelding]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 143 144 145 146 last
Dit topic is gesloten.