Ik ben gisteren druk bezig geweest met de nieuwe versie van de hardware pwm software voor de ontvanger (2313)
HIER staat een zip met de laatste (beta) versie van de nieuwe firmware en freestyler fixture.
Ik heb hem nog niet uitvoerig getest, maar het lijkt helemaal te werken.
Wijzigingen ten opzichte van versie 1.0:
• Master kanaal toegevoegd. (De rest is ook nieuw t.o.v. de alpha versie die ik laatst postte)
• Deel van de RGB code herschreven zodat de pinout te veranderen is, en om de code makkelijker om te kunnen zetten naar atmega48/88/168.
• Configuratie van vanuit .hex bestand voor:
• 'NoSignal' Kleuren (handig als je even snel verlichting aan wil zetten).
• Output Compare pinnen. Die zijn allemaal te koppelen aan r,g,b of master kanaal
(4 outputs tegelijk kan ook)
• Niet gebruikte pinnen zijn nu tri-stated.
• Als een kanaal op 0 staat zijn de leds nu helemaal uit. (maar daar wil ik nog een optie van maken).
• Een DMX address error schakelt nu alle geconfigureerde output compare pinnen.
• Bij verkeerde karakters in de .hex config van de outputs gebeurt hetzelfde als bij een adres fout, maar als het goed is knippert de fout geconfigureerde output niet.
note:
- Zet de address count in de .hex op 3 als je geen Master kanaal wil. Als je freestyler gebruikt moet je waarschijnlijk al je sequences opnieuw maken als je overstapt van de 3 kanaals ontvanger naar de nieuwe fixture.
En ik heb gisteren ook een werkende versie van een 6x3 kanaals software pwm ontvanger gemaakt.
Maar dat was een paar minuten knippen en plakken uit twee verschillende projecten dus dat is nog niet helemaal klaar voor een release