Ook binnenkort maar wat bestellen bij Simon heb al wat op het oog bedankt voor de site,
En over die discussie in die andere topic op dat andere forum wil ik even kwijt:
Ik vind het ook behoorlijk onbeschoft/irritant als mensen wat bestellen bij mij (ik verkoop via mp) en dan beweren een betaling te hebben overgemaakt, ik reserveer dan netjes een game voor die gene, en dan 2 dagen later is er niks gestort, en hoor je ook niks meer van de zogenaamde 'geïnteresseerde' en als je dan verhaal gaat halen krijg ik 9 van de 10x geen antw of de leugen ben vergeten de betaling te verzenden,
Dat is gewoon vette onzin in mijn ogen, als je perse iets wil kopen, tenminste ik, moet ik daar nog een bevestiging voor geven, en let ik wel op wat er van mijn rekening af is,
Aan de andere kant ook niet netjes van verkoper om iets sneller door te verkopen, maar met die grappenmakers op internet weet je het nooit, dus als ik van iemand sneller een betaling bvb, Persoonlijk kan krijgen ga ik daar ook eerder op in, en zal ik de ander netjes afmelden, als er nog geen concrete afsp zijn,
Jullie zullen wel denken wat maak je je druk, maar had deze week via mp, 3 dagen geleden weer zo;n grappenmaker die denkt dat ik zo dom ben om mijn games te verzenden alvorens ik een betaling binnen heb, intussen staat die game dan, voor jan met de korte achternaam gereserveerd, vandaag maar weer te koop gezet,
Zo dat wilde ik ff kwijt

Game on,
Heb wel wat toppertjes op de kop getikt,
Secret of Mana Compleet
Illusion of Time Comp
Terranigma Comp
60 euri bij elkaar wel netjes, alles met doosje boekje kaartjes enz, en near mint