[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
Gerelateerde producten
Toon alle producten (17)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 43 44 45 46 last
Nieuw TopicBerichten: 18
Reg. datum: 18 maart 2009
Reg. datum: 18 maart 2009
Heb inmiddels toch de firmware 2.2.1 "aangeschaft"quote:Wiethoofd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 18:17:
[...]
Dat het niets kost is niet helemaal waar. Op het moment dat jij een 1G iPod Touch hebt met een 1.1.x firmware kan je gratis tot 1.1.5 updaten. Als je de 2.x firmware wilt hebben ben je daar als iPod Touch gebruiker (officieel) net geen tien euro aan kwijt. Via omwegen valt er wel aan de 2.x firmware te komen om zo gratis je update te claimen, maar downloadlocaties etc. mogen hier niet gegeven worden, dat het mogelijk is staat buiten kijf.
Jailbreaken van de 2.x firmware is met QuickPwn voor Windows of Mac een eitje.
Zal seffes eens zoeken naar een goeie tutorial om te jailbreaken...
iig bedankt voor de reacties
Die staat in de Topic Start/Openings Post, althans een linkje naar die op Apple iPhone Schoolquote:wit_product schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:00:
Zal seffes eens zoeken naar een goeie tutorial om te jailbreaken...
Sinds ik jailbroken (2.2.0) draai, en dat is toch alweer een hele tijd, heb ik iets raars, wat steeds erger lijkt te worden. Wat is er aan de hand, als ik een applicatie wil starten, en dus kort op het app icoon tik, wordt het icoon even donkerder. Das normaal, want hij laat zien dat je hem hebt "ingedrukt". Maar dan gaat het mis. In veel gevallen blijft hij langer donkerder, en raakt het punt dat het OS denkt dat je icons wil gaan shuffelen. En hoppa, alles gaat trillen, en ik kan weer op de home knop drukken, want dat wilde ik dus niet. Lijkt de laatste tijd steeds vaker voor te komen. Is zeer irritant.
Meer mensen met dit probleem?
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Is het mogelijk om met een jailbroken iPhone/iPod handmatig je contacten te updaten via/op de computer?
Ik heb namelijk nu m'n simkaart uit m'n oude telefoon gehaald, de contacten geïmporteerd, maar de nummers staan onder 'anders', achternamen missen, verjaardagen missen etc. Of je dan een xml bestand ofzo op je computer kunt typen, die naar je iPhone SSH'en en klaar. Want om nou Outlook (Express) weer te gaan installeren en dan de boel te synchen....
Ik heb namelijk nu m'n simkaart uit m'n oude telefoon gehaald, de contacten geïmporteerd, maar de nummers staan onder 'anders', achternamen missen, verjaardagen missen etc. Of je dan een xml bestand ofzo op je computer kunt typen, die naar je iPhone SSH'en en klaar. Want om nou Outlook (Express) weer te gaan installeren en dan de boel te synchen....
Klinkt bekend ja. Dit heeft vooral te maken met 5 dock icons (of 5th dock icon dat 't heet). Heb je deze mod geïnstalleerd? Ik had hier ook last van, en nadat ik deze mod eraf had geknalt was het weg.. Probeer dat eens!quote:UltraSub schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:47:
Sinds ik jailbroken (2.2.0) draai, en dat is toch alweer een hele tijd, heb ik iets raars, wat steeds erger lijkt te worden. Wat is er aan de hand, als ik een applicatie wil starten, en dus kort op het app icoon tik, wordt het icoon even donkerder. Das normaal, want hij laat zien dat je hem hebt "ingedrukt". Maar dan gaat het mis. In veel gevallen blijft hij langer donkerder, en raakt het punt dat het OS denkt dat je icons wil gaan shuffelen. En hoppa, alles gaat trillen, en ik kan weer op de home knop drukken, want dat wilde ik dus niet. Lijkt de laatste tijd steeds vaker voor te komen. Is zeer irritant.
Denk dat ik het heb opgelost.quote:stevenP schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:19:
[...]
Klinkt bekend ja. Dit heeft vooral te maken met 5 dock icons (of 5th dock icon dat 't heet). Heb je deze mod geïnstalleerd? Ik had hier ook last van, en nadat ik deze mod eraf had geknalt was het weg.. Probeer dat eens!
Lijkt er op dat het Winterboard was, of althans een enkele setting. Ik had ingesteld dat ik geen tekst onder mijn icons wilde. Dat uitgezet gisteren, en tot op heden niet meer gehad! 5 dock draai ik niet.
Overall voelt het ding nu trouwens sneller aan. Beetje wazig dat zo'n wijziging zoveel impact kan hebben.
Reg. datum: 31 oktober 2002
Reg. datum: 31 oktober 2002
Ik heb 5th dock, maar ik heb geen last van dit probleem.quote:stevenP schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:19:
[...]
Klinkt bekend ja. Dit heeft vooral te maken met 5 dock icons (of 5th dock icon dat 't heet). Heb je deze mod geïnstalleerd? Ik had hier ook last van, en nadat ik deze mod eraf had geknalt was het weg.. Probeer dat eens!
Wel kreeg ik problemen met "Stacks" dit is een app... om app icoontje op te stapelen. Hierdoor bleef de hele Touch hangen, en begon aan alle kanten te trippen. Trillende icoontje kwam toen ook voor.
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
Hallo allemaal,
Ik zit er over na te denken om mijn iPod Touch V2 te jailbreaken. Alleen heb een paar vraagje's.
Nadat je hem hebt gejailbreakt, kun je daarna de ipod ook weer terug herstellen naar de orginele ipod firmware? Zodat je dus gewoon weer een officiële versie hebt.
En kun je na de jailbreak nog gewoon gebruik maken van iTunes? En de app store? En alle andere functies die er standaard op zitten?
Ik zit er over na te denken om mijn iPod Touch V2 te jailbreaken. Alleen heb een paar vraagje's.
Nadat je hem hebt gejailbreakt, kun je daarna de ipod ook weer terug herstellen naar de orginele ipod firmware? Zodat je dus gewoon weer een officiële versie hebt.
En kun je na de jailbreak nog gewoon gebruik maken van iTunes? En de app store? En alle andere functies die er standaard op zitten?
'Herstellen' in iTunes aanklikken does the trickquote:Hillman5100 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:11:
Ja, het blijft een iPod Touch, alleen heb je dankzij het jailbreaken toegang tot het filesystem van de iPod.quote:En kun je na de jailbreak nog gewoon gebruik maken van iTunes? En de app store? En alle andere functies die er standaard op zitten?
Dus eigenlijk heb loop ik totaal geen risico wat het besturingssysteem betrefd. En kan ik het met gemak uitproberen?quote:Wiethoofd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:14:
[...]
'Herstellen' in iTunes aanklikken does the trick
[...]
Ja, het blijft een iPod Touch, alleen heb je dankzij het jailbreaken toegang tot het filesystem van de iPod.
Niet helemaal, zie ook: Jailbreaken - Nadelenquote:Hillman5100 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:16:
Dus eigenlijk heb loop ik totaal geen risico wat het besturingssysteem betreft.
Dat wel, het is zeer lastig om je iPod te 'bricken'1 als je de instructies duidelijk opvolgt die in de tutorials staan.quote:En kan ik het met gemak uitproberen?
1 Je hele iPod reageert nergens meer op, wil niet in DFU-modus en je zit met een ~200 euro presse papier.
Ow ok, maar als ik gewoon netjes de instructies van quickfreedom volg, en niet teveel rotzooi, dan loop ik niet al te veel risico.quote:Wiethoofd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:20:
[...]
Niet helemaal, zie ook: Jailbreaken - Nadelen
[...]
Dat wel, het is zeer lastig om je iPod te 'bricken'1 als je de instructies duidelijk opvolgt die in de tutorials staan.
1 Je hele iPod reageert nergens meer op, wil niet in DFU-modus en je zit met een ~200 euro presse papier.
Inderdaad.quote:Hillman5100 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:22:
Ow ok, maar als ik gewoon netjes de instructies van quickfreedom volg, en niet teveel rotzooi, dan loop ik niet al te veel risico.
Je vermeldt dat je een iPod Touch V2 hebt, maar dat is eigenlijk een 2G
Ik heb de laatste versie, met het speakertje erin, en de volumeknopjes. Dat is dan de 2G?quote:Wiethoofd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:32:
[...]
Inderdaad.
Je vermeldt dat je een iPod Touch V2 hebt, maar dat is eigenlijk een 2Gde V2 = de 1G = eerste generatie en die valt met QuickPwn te jailbreaken.
Ja, maar zodra je zei dat je QuickFreedom ging gebruiken was mij dat al duidelijkquote:Hillman5100 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:42:
Ik heb de laatste versie, met het speakertje erin, en de volumeknopjes. Dat is dan de 2G?
Ok bedanktquote:Wiethoofd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:45:
[...]
Ja, maar zodra je zei dat je QuickFreedom ging gebruiken was mij dat al duidelijk
Ik ga het vanavond ook proberen
Ook op de iPod 2G
Hillman, al uitgeprobeerd?
Oja, en een vraagje.
Als iPhone OS 3 binnenkort uitkomt, dan kan ik toch niet zomaar updaten met de jailbreak toch? Valt er sowieso nog wel een jailbreak op OS3 toe te passen?
offtopic:
Hillman, heb jij je Meizu ook weggedaan?
Oja, en een vraagje.
Als iPhone OS 3 binnenkort uitkomt, dan kan ik toch niet zomaar updaten met de jailbreak toch? Valt er sowieso nog wel een jailbreak op OS3 toe te passen?
HaTe wijzigde dit bericht 26-03-2009 17:33 (39%)
Specs | i7 920 | MSI Eclipse SLI | 3GB OCZ 1333Mhz CL8 | HD4870 512MB | Corsair H50 | Creative X-Fi XtremeMusic | Zalman ZM600-HP
Zelfs 'zomaar updaten' is niet mogelijk als iPod gebruiker, je moet hem eerst kopen voordat je naar versie 3 kan updaten.quote:HaTe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:31:
Oja, en een vraagje.
Als iPhone OS 3 binnenkort uitkomt, dan kan ik toch niet zomaar updaten met de jailbreak toch?
Ook is het zo dat met vrijwel elke firmware-update die je doet je jailbreak opnieuw moet toepassen, al is er bij updaten van 2.2 naar 2.2.1 bijna niets aan de hand.
Zodra deze gemaakt wordt - en er een nieuwe versie van QuickPwn/PwnageTool/QuickFreedom uitkomt - wel.quote:Valt er sowieso nog wel een jailbreak op OS3 toe te passen?
Ja heb het net uitgeprobeerd, en het werkt goed, is niet moeilijk. Alleen ben nu even aan het kijken hoe en wat. Met die thema's en cydia enz.quote:HaTe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:31:
Ik ga het vanavond ook proberenOok op de iPod 2G
offtopic:
Oja, en een vraagje.
offtopic:
Ja idd, hij doet het nog wel, en heb hem ook nog, maar mijn ipod touch is veel beter
Ja idd, hij doet het nog wel, en heb hem ook nog, maar mijn ipod touch is veel beter
Reg. datum: 06 augustus 2005
Ik heb mijn iphone uit belgie, die deed het zonder te jailbreaken met mijn t-mobile sim-only abbo.
Mijn vraag is of ik yellowsn0w nodig heb, als ik mijn iphone 3g 2.2.1 jailbreak, om te bellen?
Mijn vraag is of ik yellowsn0w nodig heb, als ik mijn iphone 3g 2.2.1 jailbreak, om te bellen?
Macbook Pro Unibody, 2.53 Ghz, Seagate momentus 7200.4 500gb hdd :::: WD Mybook 2TB Storage/Time Machine
Nee, want als het goed is, is je iPhone uit Belgie simlock vrij. Jailbreaken doe je dan alleen nog om meer te kunnen met je phone. Zoals applicaties die niet in de appstore staan installeren. Niet voor een unlock van je sim iig.
bedankt voor je supersnelle reply!quote:UltraSub schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:19:
Nee, want als het goed is, is je iPhone uit Belgie simlock vrij. Jailbreaken doe je dan alleen nog om meer te kunnen met je phone. Zoals applicaties die niet in de appstore staan installeren. Niet voor een unlock van je sim iig.
Macbook Pro Unibody, 2.53 Ghz, Seagate momentus 7200.4 500gb hdd :::: WD Mybook 2TB Storage/Time Machine
Reg. datum: 24 juli 2006
Reg. datum: 24 juli 2006
Weer niet gelukt met jailbreaken via QuickPwn. Cydia start niet op en dat ssh-gedoe wordt te moeilijk voor een noob als ik. Erg jammer.
Je moet wel eerst via Cydia een SSH-client-iets (OpenSSH) installeren.quote:yok schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:38:
Weer niet gelukt met jailbreaken via QuickPwn. Cydia start niet op en dat ssh-gedoe wordt te moeilijk voor een noob als ik. Erg jammer.
Mocht Cydia echt niet opstarten, dan kan je via Installer ook eenzelfde app installeren en vervolgens via SSH de permissies fixxen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 43 44 45 46 last
Dit topic is gesloten.