Hoofdcategorieën
Redhead madness :9~

quote:
GJtje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:40:
Ben ik benieuwd hoe, want na een reboot kan je weer opnieuw gaan jailbreaken. Vandaar dat ik wacht op redsn0w totdat die stable is.
Ik snap niet wat uit het volgende stukje niet duidelijk is?
quote: Topic Start
QuickFreedom
Windows || iPod Touch 2G
Op dit moment is dit dé jailbreaktool voor je iPod Touch 2G met de 2.2.1 firmware, je kunt hem nu jailbreaken en rebooten zonder dat je een computer nodig hebt om hem in de gejailbreakte modus te kunnen zetten.

Zie voor meer informatie over de iPod Touch 2G jailbreak tutorial van Proud of My Life.
Die heeft DaMarcus, evenals de schrijver van de tutorial met anderen, succesvol getest. Met redsn0w moet je verbinden met de computer in in de gejailbreakte modus op te starten, waar dat met QuickFreedom niet meer hoeft.

Acties: [view][quote]

Door: DaMarcus
Moderator LCD / BBG'er
En dat wil ik nogmaals bevestigen :)

Met QuickFreedom kan je inderdaad je iPod Touch 2G permanent jailbreaken. Wat je daarbij verder nodig hebt, is LibUSB en de 2.2.1-firmware, maar via QuickFreedom is het geen probleem om daar aan te komen.

Hewlett-Packard 8710w |  Apple MacBook | Asus A6Ja | Lenovo S10e

Reg. datum: 24 oktober 2008

Hier ook geen enkel probleem. iPod Touch 2G. De handleiding was zo simpel as wat. Het enige wat wat lastig was om LibUSB op een 64 OS te installeren. Maar dat is uiteindelijk ook gelukt. Zijn ook makkelijke handleidingen over te vinden.

Enne ik moet zeggen, het is ECHT een zegen zo'n ge jailbreakt ding!

Ik ben vooral blij met de WeatherIcon mod en de Live Clock, natuurlijk is Supreme Preferences niet te missen ;)

* Wiethoofd moet nog even uitzoeken hoe hij z'n eigen thema van z'n iPod Touch (1.1.4) op z'n iPhone 2G (2.2) krijgt
Reg. datum: 31 oktober 2002

Heeft iemand enig idee wat de directory op de Touch is van je foto's

Ik ben met Iphonebrowser al een uur aan het zoeken, maar kan ze gewoon niet vinden....

(hoe haal je uberhaupt foto's van je ipod af..?)

(TOP APP!!! ****Clippy***** kopieren en plakken op je touch... wat een genot zo een gejailbreakte touch)

Decon Frost wijzigde dit bericht 16-03-2009 16:44 (20%)

http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm

Als ze gewoon op je TouchRoll (filmrol) staan moet hij in Windows gewoon in Deze computer te zien zijn onder 'Scanners en camera's'.

quote:
Wiethoofd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:53:
Als ze gewoon op je TouchRoll (filmrol) staan moet hij in Windows gewoon in Deze computer te zien zijn onder 'Scanners en camera's'.
Bij mij niet echt.... Bij mij word helemaal niks weergegeven in verkenner....
Hij is gejailbreakt met Cidya...

Hoe haal je eigenlijk foto's van je touch af als je hem niet hebt gejailbreakt..>?

(Ik heb een PhotoCash folder gevonden... deze lijkt te wijzigen van grote als ik een foto toevoeg. Ik kan hier alleen de losse foto's niet terug vinden.... )

Volgens mij heeft iPhoneBrowser zelfs een functie onder GoTo dat je naar DCIM toe kunt.

Als je hem niet jailbroken/gejailbreakt hebt moet hij in Deze Computer komen te staan om zo de foto's/screenshotes er vanaf te kunnen plukken.
Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
Wiethoofd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:03:
Volgens mij heeft iPhoneBrowser zelfs een functie onder GoTo dat je naar DCIM toe kunt.

Als je hem niet jailbroken/gejailbreakt hebt moet hij in Deze Computer komen te staan om zo de foto's/screenshotes er vanaf te kunnen plukken.
Nadat ik de eerste foto geschoten had (na de jailbreak) en voor de eerste keer daarna op mijn pc aansloot kwam er inderdaad ook gewoon een extra schijf bij in de verkenner, dus je jailbreak heeft er niets mee te maken.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Moderator LCD / BBG'er
Dit gaat echt een stap te ver. Het uitleggen hoe je warez op de iPhone en iPod touch moet zetten, is niet toegestaan: Het algemeen beleid #verbodencopyright.

Hoedje wijzigde dit bericht 17-03-2009 10:37 (83%)

Ajeto!

quote:
DaMarcus schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:30:
En dat wil ik nogmaals bevestigen :)

Met QuickFreedom kan je inderdaad je iPod Touch 2G permanent jailbreaken. Wat je daarbij verder nodig hebt, is LibUSB en de 2.2.1-firmware, maar via QuickFreedom is het geen probleem om daar aan te komen.
Dankjewel voor je bevestiging. Ik heb mijn iPod nu dus ook gejailbreakt. Ziet er goed uit allemaal.

Vond het wel wat lastig om de iPod in de DFU stand te krijgen, maar is uiteindelijk allemaal toch gelukt. Fluitje van een cent.

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

Reg. datum: 16 maart 2009

Het lukt me maar niet om LibUSB op me 64 bit vista te zetten
als ik op BATCH druk krijg ik || Error 53 File not found ||
iemand een idee?.

Moderator LCD / BBG'er
Misschien dat je TweakerX eens zou kunnen DM'en?

TweakerX in "[iPhone & iPod Touch] Jailbreaken - Deel 2"

Die had ook moeite met LibUSB onder een 64-bits OS.

quote:
*knip*

Edit: in dat licht kan ik overigens AptBackup (niet AppBackup) aanraden, een fantastisch programma'tje die al je Cydia apps backupt. Daarna even synchroniseren met iTunes, als je dan je iPhone moet restoren kun je na je jailbreak via Cydia de AptBackup weer installeren en die download en installeert dan alle Cydia apps die je voor de restore op je iPhone had. Wel aan te raden om dit met wifi te doen als je veel apps hebt geinstalleerd.

Hoedje wijzigde dit bericht 17-03-2009 10:36 (68%)

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Reg. datum: 16 maart 2009

Op GoT gaan we geen hulp verschaffen bij het installeren van warez op je iPhone of iPod touch.

Hoedje wijzigde dit bericht 17-03-2009 10:37 (88%)

Heeft iemand het wel eens voor elkaar gekregen om:

De internet verbinding van de pc via de USB kabel naar de IpodTouch te porten...?

Ik heb op het werk (gelukkig) geen wifi... maar zou graag wel internet op mijn Touch willen.
Ik had gehoopt dat ik via de USB kabel en de internet verbinding van de pc wel zou kunnen internetten... maar de enigste mogelijkheid die ik kan vinden vereist een GPRS/Edge enabled toestel.... (dus geen touch alleen een 3g iphone)

Heeft iemand enig idee?

Reg. datum: 18 maart 2009

Beste Tweakers!

Ik heb een ipod touch, 1e generatie, Versie 2.2.1 (5h11) Ik ben altijd een hoop aan het klungelen geweest met iTunes, maar nu heb ik er echt genoeg van. Ik wil me ipod, net zoals vele tweakers, gaan jailbreaken, omdat het vele mogelijkheden meer heeft.

Er zijn genoeg programma's om te je jailbreaken, maar ik zou echt niet weten welke nou het handigst is.
Betekent dat versie 2.2.1 dat ik Firmware 2.X nodig heb?

Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk wordt geinformeerd, zodat ik erachter kom welk programma en welke firmware ik erop moet zetten om alles uit mijn ipod touch te halen!

Gr. Geert

Geertjuh_1991 wijzigde dit bericht 18-03-2009 15:35 (8%)

Om te jailbreaken heb je een schone/verse firmware-file nodig, iTunes om de firmware op je device te zetten en het juiste jailbreakprogramma voor de juiste firmware (zie daarvoor in de Topic Start).

Pak vervolgens een tutorial uit de TS er bij en ga aan de slag.

quote:
Wiethoofd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:25:
Om te jailbreaken heb je een schone/verse firmware-file nodig, iTunes om de firmware op je device te zetten en het juiste jailbreakprogramma voor de juiste firmware (zie daarvoor in de Topic Start).

Pak vervolgens een tutorial uit de TS er bij en ga aan de slag.
Ik heb idd de laatste firmware eraf gehaald. En dat is die 2.2.1
Ik vroeg me dus af, welke van die programma's die bij die firmware horen, ik er het beste bij kon zetten.
Wat is TS?

Gr. Geert

Moderator LCD / BBG'er
TS = topicstart en dat is deze post.

Verder zou ik beide applicaties installeren, een custom bootlogo is je eigen keuze. Mocht je je eigen afbeelding als bootlogo willen gebruiken, dient deze een .PNG-bestand te zijn met een resolutie van 320x480 pixels.

Het is gelukt!
Erg handig, maar nu mijn volgende vraag. Kan ik ook zelf via de computer liedjes erop zetten, zonder dat ik iTunes gebruik? Ik vind het handiger als ik gewoon in de bestanden kan kijken en niet via iTunes afspeellijsten erin zet.

Gr. Geert

Geertjuh_1991 wijzigde dit bericht 18-03-2009 19:43 (70%)

Je kunt wel met andere programma's dan iTunes muziek op je iPod/iPhone zetten, maar in een groot deel van de gevallen moet je alsnog iTunes geïnstalleerd hebben om dat te kunnen doen.

Ik heb net Winamp weer geinstalleerd (om te kijken of ik die kan bedienen met de iPhone, ja dus :D ) en er werd aangegeven dat er een update beschikbaar is die onder andere verbeterde iPhone/iPod sync brengt. Geen idee of het werkt, heb nog niet de behoefte gehad om te syncen vanavond, maar het is het proberen waard natuurlijk.

De iPhone wordt vooralsnog niet als schijf zichtbaar, da's een beperking die Apple heeft ingebouwd, dus simpel drag & drop in een verkenner omgeving zit er nog niet in. Je kunt op je pc de iPhone Tunnel Suite installeren, daarmee kun je via usb een tunnelverbinding maken met je iPhone, daarna via dat programma WinSCP starten en dan kun je wel de mappenstructuur induiken, je moet dan wel OpenSSH hebben geinstalleerd op je iPhone. Natuurlijk kan dit ook met Wifi en SSH, maar dat gaat veel trager dan een usb tunneltje (via de tunnel haal je ongeveer dezelfde snelheid als met iTunes synchroniseren, via SSH haal ik misschien een kwart van die snelheid als het niet nog minder is).

Las overigens wel met veel enthousiasme over de nieuwe 3.0 firmware die ergens in de zomer moet komen, eindelijk MMS ondersteuning (want daar heb ik er in de afgelopen 10 jaar al 1 hele van verstuurd), meer Bluetooth functies en copy/paste functies. Ook mogelijkheid om externe software betere GPS toegang te bieden (zodat ook TomTom eindelijk eens kan beginnen aan een mooie iPhone app), dus wellicht zwichten ze ooit nog een keer en kun je uiteindelijk je iPhone gewoon via je verkenner van muziek voorzien.

En als we dan toch aan het editten zijn: de Fallout 3 Pipboy theme op Cydia is gaaaaf !!

KneoK wijzigde dit bericht 18-03-2009 23:01 (71%)

Ik ben al tijdje in het bezit van een Ipod Touch 8Gb (eerste generatie nog). Ondertussen heb ik er de firmware 1.1.5. erop staan... Is dit nu ook veilig te jailbreaken (en waarmee verloopt dit het vlotste)?
Want ik lees op internet vaak dat het beter is te 'downgraden' naar fw 1.1.4 ..

Of lijkt het jullie beter te updaten naar 2.0 (en hoger.. Maar dan moet ik wel 10 euro betalen in de itunes store voor deze update.. ben hier ook wel niet echt toe bereid.. Of is het voordelig dit toch te doen??)

Alvast bedankt !

Reg. datum: 19 mei 2005

quote:
wit_product schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 01:05:
Ik ben al tijdje in het bezit van een Ipod Touch 8Gb (eerste generatie nog). Ondertussen heb ik er de firmware 1.1.5. erop staan... Is dit nu ook veilig te jailbreaken (en waarmee verloopt dit het vlotste)?
Want ik lees op internet vaak dat het beter is te 'downgraden' naar fw 1.1.4 ..

Of lijkt het jullie beter te updaten naar 2.0 (en hoger.. Maar dan moet ik wel 10 euro betalen in de itunes store voor deze update.. ben hier ook wel niet echt toe bereid.. Of is het voordelig dit toch te doen??)

Alvast bedankt !
Je kan hem jailbreaken en naar 2.0 of 2.1 upgraden (kost dus niks) Hoe dit precies moet, moet je begin van het topic doorlezen!

Succes.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: