Hoofdcategorieën
Reg. datum: 29 juni 2009

quote:
Junske schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:17:
[...]

geld dat ook voor kpn? ik neem aan dat die van tmobile simlock is en van kpn unlocked.
Ik weet niet hoe het met KPN zit gewoon even vragen zou ik zeggen. maar tmobile telefoon is niet gelocked.

quote:
The Realone schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:40:
Gebruiken jullie dit toestel i.c.m. met een internet abbo'tje? En zo ja, hoe gaat het browsen met dat ding? Ik heb begrepen dat er een eenvoudige browser bij zit, in hoeverre is dit een beperking?

Ik zit er namelijk over te twijfelen dit toestel aan te schaffen, maar ik vind mobiel internet wel erg handig (en smartphones eigenlijk te groot met een te korte accuduur).
Volgens mij kan je altijd een andere browser installeren, wel één die geprogrammeerd is in Java natuurlijk ;) .
Opera Mini vind ik goed werken, veel beter dan de standaard browsers geinstalleerd op mobiele telefoons.

Reg. datum: 05 december 2006

In die Tmobile toestellen zit toch zo'n verschrikkelijk tmobile software pakket. Of zijn de daar intussen van afgestapt?
Bij T-Mobile heb ik mooi abonnementje samen kunnen stellen, maar als dat roze tmobile thema er ingebrand zit dan kijk ik wel ergens anders.

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
JipJapGoedje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:47:
In die Tmobile toestellen zit toch zo'n verschrikkelijk tmobile software pakket. Of zijn de daar intussen van afgestapt?
Bij T-Mobile heb ik mooi abonnementje samen kunnen stellen, maar als dat roze tmobile thema er ingebrand zit dan kijk ik wel ergens anders.
Ja helaas krijg je nog de stomme "branded" firmware.. Gelukkig is dit simpel te verhelpen ...

http://www.youtube.com/watch?v=z-jPvHyPldQ

Volg deze guide(gebruik andere a2uploader, nieuwere versie):
http://se-stuff.net/help/debranding.html

Nieuwe versie van a2uploader:
http://www.4shared.com/fi...er_CID53.html?err=no-sess

Werkte bij mij en ik zit nu met de originele firmware. (zonder t-mobile troep...)

Reg. datum: 05 december 2006

Mooi, dan heb ik me nieuwe toestel gevonden, effe wachten tot ik kan overstappen van HI, ding is daar afschuwelijk duur.

Thnx Mate!

Reg. datum: 04 november 2007

quote:
Yestro schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:03:
[...]

Volgens mij kan je altijd een andere browser installeren, wel één die geprogrammeerd is in Java natuurlijk ;) .
Opera Mini vind ik goed werken, veel beter dan de standaard browsers geinstalleerd op mobiele telefoons.
Het nadeel van Opera Mini is, bij mij in ieder geval, dat zowel de NS-site als ov9292 niet of nauwelijks functioneren, terwijl die sites toch bij uitstek gebruikt worden met mobiel internet.

Weet iemand overigens nog goede navigatiesoftware? Het programma van KPN is maar een 14-dagen trial en Wayfinder is... belabberd. Hele plaatsen staan er niet in, en van mijn woonplaats kent het maar twee straten en in allebei woon ik niet :P.

ff een noobie vraagje
ik heb net telefoon debranded van de tmobile software aan de hand van de post van zero_cool (thnxs). maar nou heb ik een G tje boven de ontvangstindicatie. Volgens mij is dat voor gprs maar hoe zet je em uit. Ik heb al geprobeerd via verbindingen >> mobiele netwerken op alleen gsm gezet maar hij blijft er staan.
Zijn er trouwens ook nog speciale UMTS instellingen?

quote:
Tomahawk. schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:12:
ff een noobie vraagje
ik heb net telefoon debranded van de tmobile software aan de hand van de post van zero_cool (thnxs). maar nou heb ik een G tje boven de ontvangstindicatie. Volgens mij is dat voor gprs maar hoe zet je em uit. Ik heb al geprobeerd via verbindingen >> mobiele netwerken op alleen gsm gezet maar hij blijft er staan.
Zijn er trouwens ook nog speciale UMTS instellingen?
dat G tje heeft volgens mij niets te maken met GPS (hooguit met assisted gps...)
Het betekent volgens mij dat er 3g ontvangst is. Je kan via verbinden en dan Mobiele netwerken > GSM-3g instellen of je die ook wil gebruiken of niet.

Om je batterij uit te sparen:

Zet helderheid op 50 procent.
Zet gps uit.
Zet 3g uit
Zet bluetooth uit.

Succes:)

Reg. datum: 25 november 2003

Ik heb succesvol verbinding gemaakt met WiFi (thuis internet). Wat moet ik nou instellen bij internetinstellingen om verbinding met internet, hyves- of youtube applicatie te kunnen maken? Als ik deze opstart wordt mij gevraagd om internetinstellingen in te voeren. Ik heb overigens geen internetinstellingen van mijn mobiele provider ingesteld.

De W995 beschikt tevens over DLNA. Hoe kan ik via mijn toestel, de muziek op mijn computer besturen (dus afstandsbediening of streamen?)

TranceDJ wijzigde dit bericht 03-07-2009 17:55 (29%)

quote:
zero_cool89 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:52:
[...]

dat G tje heeft volgens mij niets te maken met GPS (hooguit met assisted gps...)
Het betekent volgens mij dat er 3g ontvangst is. Je kan via verbinden en dan Mobiele netwerken > GSM-3g instellen of je die ook wil gebruiken of niet.

Om je batterij uit te sparen:

Zet helderheid op 50 procent.
Zet gps uit.
Zet 3g uit
Zet bluetooth uit.

Succes:)
Misschien niet duidelijk erin gezet maar met GPRS bedoelde ik dat WAP gebeuren. 3G en de rest staat uit, 3G of umts wordt weergegeven als een H naast de ontvangstindicatie dat heb ik dus niet. Toen er nog tmobile software op stond kreeg ik dat G tje ook alleen te zien als ik op internet zat zonder wifi.

heb jij dat G tje niet dan?

Reg. datum: 04 november 2007

Dat het G-tje er staat is in ieder geval niet normaal. Ik heb een unbranded telefoon, en daar staat die G er inderdaad alleen als ik op internet zit (niet via wi-fi). Staat er geen wereldbolletje naast het ontvangstsignaal? Die gaan bij mij namelijk altijd gepaard, dus als ik op internet zit. Ik ben ze nog niet los van elkaar tegen gekomen (alleen enkel het wereldbolletje bij wi-fi gebruik, maar dat is hier niet relevant).

quote:
Zookwick schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:55:
Dat het G-tje er staat is in ieder geval niet normaal. Ik heb een unbranded telefoon, en daar staat die G er inderdaad alleen als ik op internet zit (niet via wi-fi). Staat er geen wereldbolletje naast het ontvangstsignaal? Die gaan bij mij namelijk altijd gepaard, dus als ik op internet zit. Ik ben ze nog niet los van elkaar tegen gekomen (alleen enkel het wereldbolletje bij wi-fi gebruik, maar dat is hier niet relevant).
krijg je een wereldbol als je met wifi op internet zit?? mmm volgens mij is er iets mis met mijn telefoon nu.... ik heb al een master reset gedaan en dat mocht niet helpen. vraag me toch echt af wat ik fout doe

Reg. datum: 28 april 2000

quote:
fanatic_david schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:30:
[...]

Is je startpagina een pagina van je provider? Zo ja, heb je al eens geprobeerd naar een andere website te surfen? Mobiele websites van providers zijn vaak enkel bereikbaar binnen hun eigen (3G of wat dan ook) netwerk en dus niet via wi-fi.
Helemaal waar - tik maar eens www.google.nl in. Dan doet ie het via de wifi router thuis. Ik heb dus net de w995 en het eerste wat ik wilde is internet via wifi. Dat lukte dus niet - en nu dus wel _/-\o_

Thanks voor de gouden tip.

Reg. datum: 25 november 2003

Super toestel zoals gezegd alleen jammer dat de tekst 8.1 megapixel en de 2 icoontjes aan de zijkant van het batterijkapje al na 2 weken loslaten.

Als iemand mij kan uitleggen hoe ik DLNA gebruik tussen het toestel en een pc verneem ik dit graag :)

Reg. datum: 01 juli 2009

wanneer komt de review dan? _/-\o_

Reg. datum: 08 september 2005

Weet iemand of het met deze telefoon mogelijk is om flash af te spelen? Werk nu met opera mini maar stoor me aan dat ik bijvoorbeeld filmpjes van dumpert niet kan openen. Is er nergens een applicatie te downloaden die dit mogelijk maakt? De youtube app werkt wel gewoon dus de telefoon moet het toch aan kunnen.

"We Threw Gasoline on the Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows" Specs

Reg. datum: 28 november 2006

Hoe zit het eigenlijk met die standaard aan de achterkant, zit die een beetje strak tegen de achterkant met een veertje ofzo? Had liever gezien dat ze die standaard hadden weggelaten, gewoon een vlakke achterkant.

Reg. datum: 10 augustus 2001

Probleempje met WiFi.

Ondersteunt dit toestel wel wpa2 ?
Toestel verbindt wel met netwerk zegt-ie, icoontje kleurt groen, maar ip-adres is in de welbekende 169. reeks...
En dus ineternetten homaar. :/

Iemand advies ?

Asus PB2-F, PII-400 192Mb, Imac G3-500 384Mb, Ibook G3-600 384Mb

quote:
Baldrick schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:23:
Probleempje met WiFi.

Ondersteunt dit toestel wel wpa2 ?
Toestel verbindt wel met netwerk zegt-ie, icoontje kleurt groen, maar ip-adres is in de welbekende 169. reeks...
En dus ineternetten homaar. :/

Iemand advies ?
Ik heb gewoon verbinding met wpa2 dus zal wel ondersteunen....

verder geen idee,

weet iemand al hoe je GPRS (dus dat wap gebeuren) uitschakelt?

Tomahawk. wijzigde dit bericht 08-07-2009 21:01 (4%)

quote:
IngmarBlonk schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:49:
Hoe zit het eigenlijk met die standaard aan de achterkant, zit die een beetje strak tegen de achterkant met een veertje ofzo? Had liever gezien dat ze die standaard hadden weggelaten, gewoon een vlakke achterkant.
de standaard klemt op ca. 90 graden daarbuiten zit hij gewoon los, maar strak genoeg zodat die niet gaat "wapperen". ik heb er weinig last van idg soms bij het bellen komt mijn vinger er welleens tegenaan.
ik had em ook liever niet gehad maar meer om afwerkings redenering dan dat het echt irriteert.

Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:
Tomahawk. schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:33:
[...]

Ik heb gewoon verbinding met wpa2 dus zal wel ondersteunen....

verder geen idee,
Yep. Werkt nu. :)

Na een reset van mijn AP (..). Geen idee waarom dat nodig was, maar op een gegeven moment probeer je gewoon van alles. 8)7

Asus PB2-F, PII-400 192Mb, Imac G3-500 384Mb, Ibook G3-600 384Mb

quote:
Baldrick schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:29:
[...]

Yep. Werkt nu. :)

Na een reset van mijn AP (..). Geen idee waarom dat nodig was, maar op een gegeven moment probeer je gewoon van alles. 8)7
hehe resetten doet wonderen, is ook meestal het eerst wat ik doe als ik problemen heb met mijn AP.

quote:
Mijn review komt na de vakantie. Ben nu druk aan het inpakken :D

Ultrakorte review:

Supertelefoon als je muziek wil luisteren en af en toe gebruik wilt maken van gps (in nederland met een inet abbo)

Als je je tomtom wil vervangen is dit niet de telefoon...

Films kijken is wel cool maar dat doe ik ook niet elke dag. Ik heb wel een 16 gb kaartje gekocht en dat is wel super. Al mijn muziek kan ik nu afspelen. Heb nog niet gespeeld met "sense me" (ofzo) maar misschien komt dat er nog van.

Ik heb wel het gevoel dat de batterij minder lang meegaat dan in mijn K850i (zelfde batterij) maar dit komt waarschijnlijk door groter scherm.

Reg. datum: 01 juli 2009

quote:
zero_cool89 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:52:
[...]

Mijn review komt na de vakantie. Ben nu druk aan het inpakken :D

Ultrakorte review:

Supertelefoon als je muziek wil luisteren en af en toe gebruik wilt maken van gps (in nederland met een inet abbo)

Als je je tomtom wil vervangen is dit niet de telefoon...

Films kijken is wel cool maar dat doe ik ook niet elke dag. Ik heb wel een 16 gb kaartje gekocht en dat is wel super. Al mijn muziek kan ik nu afspelen. Heb nog niet gespeeld met "sense me" (ofzo) maar misschien komt dat er nog van.

Ik heb wel het gevoel dat de batterij minder lang meegaat dan in mijn K850i (zelfde batterij) maar dit komt waarschijnlijk door groter scherm.
wel jammer dat het lijkt dat de batterij minder lang meegaat maar wel grappig dat ze dezelfde batterij gebruiken, altijd een reserve batterij dan :D

mag ik vragen welke provider je heb? en of het je bevalt. ben van plan volgende week bij KPN de toestel te halen I.V.M.
dat T-Mobile een eigen software erop heeft.

The Mammoth
Reg. datum: 20 juli 2004

Sense-me is op zich wel grappig. Het concept is goed alleen word niet alle muziek goed ingedeeld, ik weet niet of dit aan mijn obscure muzieksmaak ligt of dat populaire muziek ook verkeerd word ingedeeld.

Ik gebruik de telefoon in mijn auto via mijn autoradio (gewoon via een line-in) en dat bevalt prima.

How did the scarecrow know he didn't have a brain?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009