quote:
indofk schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:06:
en hoe beviel het unbranden van je se ,ging het makkenlijk en hoe heb je voor elkaar gekregen?
heb je het volgens de beschrijving gedaan die serhat gegeven heeft? ben benieuwd naar je reactie
alvast bedankt

Unbranden ging makkelijker dan gedacht, al weet ik nu al niet meer hoe het ging.. Heb de handleiding volgens mij gedeeltelijk gebruikt, andere CDA file maker gebruikt (A2 CDA file maker of iets dergelijks). Toevallig bureaublad van mijn laptop opgeruimd, daar stonden de tooltjes nog op. Overigens werkte dit bij mij niet in Windows 7 x64, ook niet met Run as Administrator. Heb het toen maar op mijn laptop gedaan met Windows XP x86.
Die CDA maker uit de handleiding van serhat moest ik voor betalen meen ik. Die A2 CDA file generator niet. Je moet verder even opletten welke versie van de software je download, als je een te oude versie download wordt je telefoon niet herkent.
Verder bevalt het eigenlijk prima, een dag na mijn post werkte de mobile tv op een of andere miraculeuze wijze ook weer. Telefoon voelt net wat sneller aan, maar dat kan ook inbeelding zijn of door de weer lege sms inbox komen. Het oplaad probleem heb ik er niet mee kunnen verhelpen, maar vorige week op Pinkpop gaf het dynamo oplaad ding ook al problemen met mijn K810i dus ik trek het dynamo ding meer in twijfel momenteel dan de telefoon. Opladen via USB met computer gaat nu wel prima.
Verder voor hierboven:
Dat haperen van filmpjes heb ik inderdaad ook soms als de verbinding te traag is. Als de verbinding goed is echter nooit. Wel nog iets gekkers met Youtube: Filmpje speelt prima af, maar slaat dan opeens plotseling enkele minuten over en speelt weer netjes verder. Zelfde met andere filmpjes. Is ook reproduceerbaar met verschillende filmpjes. Erg vreemd.
Verder ook nog een vraagje: weet iemand zo hoe je alle berichten in je e-mail inbox kunt markeren als gelezen?
Heb net mijn Hotmail eens ingesteld op mijn W995, maximale aantal van 1000 berichten op de telefoon staan, maar nu staan die dus allemaal als ongelezen op de telefoon. In feite zijn ze wel gelezen, maar nog niet op de telefoon.
Kan wel mark all messages doen, maar daarna is de mark as read optie verdwenen. In de PC suite kan ik blijkbaar de e-mail niet gebruiken, daar had ik ook al in gekeken. Op internet kon ik er zo ook niets over vinden.
Heb de nieuwste software op de telefoon staan. Allemaal de e-mail één voor één nalopen om te markeren als gelezen is geen doen... als hier geen oplossing voor is de e-mail er maar weer vanaf gooien en de hotmail website gebruiken.
Zo'n beetje elke functie op deze telefoon gebruik ik ook regelmatig, dan kom je ook alle kleine dingen tegen. Met de nieuwe software er op ben ik in ieder geval weer een stukje positiever erover geworden. Zou hem niet willen ruilen met mijn broertjes' Xperia X10, ik kan echt niet met touchscreen overweg.