Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 augustus 2008

quote:
Beertjeman schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
Ik ben erg benieuwd naar COD... heeft iemand daar al ervaring mee?
IGN gaf hem een 8 geloof ik. Heb hem zelf nog niet gespeeld maar heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in. Volgens de review van IGN is de besturing namelijk al niet helemaal lekker (niet dat het slecht is).

Persoonlijk begin ik mijn geloof in de wii toch steeds meer te verliezen. Ik heb dat ding sinds de dag voor de launch en van tijd tot tijd vermaak ik me prima maar het aanbod aan games die ook echt het kopen waard zijn blijft echt enorm klein. Nou game ik niet veel, maar nogsteeds moet ik echt game voor game doen omdat er gewoon geen keuze is.

Ik krijg ook niet het idee dat devs nou zo enorm veel meer moeite gaan doen. Er komt een handjevol games aan die de moeite waard lijken te gaan worden maar dat is het dan ook wel en zelfs van die games valt nog maar te bezien of het ook echt AA+ materiaal gaat worden. Als je veel games alleen al ziet dan weet je alweer hoe ver het is. Dat de wii niet krachtig is weten we nou wel en boeit ook niet maar dat is geen excus voor het feit dat de meeste games nog geeneens middelmatige ps2 gfx halen en zelfs de aankomende potentiele toppers (behalve the conduit, ookal hou ik niet van de artstyle) nou niet echt boven re4 niveau uitstijgen laat staan dat ik het idee heb dat zou nou echt uit de wii halen wat erin zit. Nogmaals, gfx zijn niet het belangrijkste, maar het is vaak wel zo dat het uiterlijk vaak ook al snel wat zegt over de rest van de game.

Maargoed. Leuker nieuws (voor mij iig) is dat ik een classic SNES controller heb gekocht. Kost je een euro of 50 maar dan heb je ook niks (want hij is er nog niet). Laatst ook het HBC geinstalleerd dus dan kan ik als ik straks Okami uit heb uiteindelijk weer lekker snes games spelen, hoef ik me ook niet zo'n zorgen te maken aan het gebrek aan wii games ;)

Artiest voorheen bekend als b3n666

Reg. datum: 07 december 2004

Gametrailers review: Star wars clone wars

Dé game waar iedereen met een Wii mote zich veel van voorstelde of zou willen spelen. Iedereen denkt al sinds de intrudoctie van de Wii mote met veel fantasie aan een Star Wars game

6.4/10... Blijkbaar is de rek er uit, of willen ze gewoon geen moeite meer doen.

Opvallend ook dat stukje (vrij gequote, weet het niet meer precies): (4:47)
"The most noteworthy flaw with light sabre duels is that it almost never truly feels like you're actually wielding a light sabre. This is a game that would have benefited from waiting for the motion plus addon. As it is, you might just as well be pressing buttons to initiate attacks instead of swinging your arms. At least the controls would then be responsive and accurate"

??
Dé game waar een wii mote tot z'n recht zou komen, en toch zou je beter gewoon knoppen kunnen hebben. Dé doodsteek van een 'gadget controller' voor de echte gamer?

En nu niet weer GT beschuldigen van bevooroordeeld gedrag. Wii games die het verdienen worden goed gereviewed, en volgens mij hebben ze wel speciale teams die de Wii games testen (het zou onzin zijn om ps3 gamers Wii games te laten testen, dat weten ze vast zelf ook wel)
De reden dat ze misschien streng zijn is omdat de Wii keer op keer vaak NIET waarmaakt wat er uit te halen zou kunnen zijn.

Oh well, ik ben wel eens benieuwd wat jullie hier vinden van de Star Wars game... :)

Reg. datum: 23 september 2003

Lijkt mij logisch. Voor een beetje echt 'gevoel' heb je een positiebepaling nodig van de wii mote, zodat je manier van vasthouden ook vertaald wordt richting het scherm. Dat zit nu eenmaal niet in de standaard wii, die werkt op basis van versnellingsmeters e.d. , daarvoor is de motion plus addon nodig.

Canon A75 en nog wat andere foto-spulletjes

Reg. datum: 26 februari 2008

Heeft iemand 'Castlevania Judgment' al gespeeld?

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
cbk schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:03:
Heeft iemand 'Castlevania Judgment' al gespeeld?
Komt hier pas volgend jaar uit, IGN heeft de Amerikaanse versie een 7.5 gegeven

@hierboven
Die Star Wars game is al vanaf de aankondiging een aanfluiting. Het maakt geen gebruik van Wii Motion Plus, ik weet nog dat Lucas Arts niet blij was toen Nintendo de Motion+ pas op de E3 liet zien en niet eerder zodat ze Star Wars erop konden aanpassen.

Reg. datum: 13 december 2005

tbv de sint heb ik een wii aangeschaft voor mijn zoontje (5)....en natuurlijk ook voor papa om daar in de avonduren wat op te gamen... >:) ..

Voorlopig is er voor ons nog genoeg aan games te kiezen. Ik vraag me echter af of er ook games geheel in het Nederlands worden uitgegeven. Veel games zie ik wel met een Nederlandse handleiding, maar daarna is het spel verder gewoon Engels.

met name voor m'n zoon die nog niet echt kan lezen en waar Engels ook nog niet op het programma staat, ben ik toch benieuwd.....

In de meeste games hoef je de tekst niet echt te begrijpen en andere hebben nauwelijks tekst. Mario Kart moet iedereen wel uit kunnen komen lijkt me.

quote:
arieh schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:37:
tbv de sint heb ik een wii aangeschaft voor mijn zoontje (5)....en natuurlijk ook voor papa om daar in de avonduren wat op te gamen... >:) ..

Voorlopig is er voor ons nog genoeg aan games te kiezen. Ik vraag me echter af of er ook games geheel in het Nederlands worden uitgegeven. Veel games zie ik wel met een Nederlandse handleiding, maar daarna is het spel verder gewoon Engels.

met name voor m'n zoon die nog niet echt kan lezen en waar Engels ook nog niet op het programma staat, ben ik toch benieuwd.....
Ik speelde op die leeftijd ook al aardig wat af en toen had je niet eens Nederlandse games. Kinderen leren snel. Je hebt ook wel een aantal Nederlandstalige games overigens. De Spongebob games schieten me te binnen. Geen pareltjes, maar volgens mij moeten kinderen zich er wel goed mee kunnen vermaken en ik geloof dat ze 2 a 3 tientjes kosten.
vectrex.nl

quote:
arieh schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:37:
Bij meeste games inderdaad niet nodig, Crash of the Titans valt me gewoon op dat alles nederlands gesproken is, want dat is niet de standaard. Verder kan ik me zo geen game herinneren.

Leef om te leven

Er zijn best veel spellen in 't Nederlands hoor. Kijk maar eens op het Nintendo kanaal, daar kan je zien welke talen er in een spel zitten.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 01 oktober 2001

Ik heb nu Call of Duty: World at war een paar dagen gespeeld. Ik geef denk ik toch de voorkeur aan Medal of Honor Heroes 2. Nog niet eens zozeer vanwege de volgens reviews betere besturing van MoH.

Ik denk dat ik de levels en AI van MoH beter vind. Nu in CoD (watjes niveau dat wel) heb ik het idee dat ik headlong probeer naar controle punten te stormen zodat m'n maten eindelijk mee naar voren komen. Dan had ik in MoH meer een gevoel van waar ik was en wat ik moest doen. Wanneer ik nu probeer te flanken kom ik soms op locaties waar de vijand zich geen moer van me aantrekt. Ik kan rustig op ze blijven schieten dat maakt geen enkel verschil ze blijven spawnen totdat ik het controlepunt inneem.

Voorlopig dieptepunt is een tank level waar ik als een soort destruction derby met m'n tank rond cross al schietende met een ongelooflijke rate of fire. De presentatie is mij ook een beetje te wreed voor een spelletje. Het afmaken van soldaten/burgers in cut scenes en filmpjes is behoorlijk bloederig. Meer het type terroristen maken weer eens iemand af in Irak filmpje. Ik vind dat niet zo passen. Als je dan toch zo'n sfeer wilt laat me dan ook maar kennis maken met het lokale vrouwelijk schoon en horloge's jatten in de Berlijn levels.

Begrijp me niet verkeerd CoD is nog steeds een goed en vermakelijk spel. Voor de Wii vindt ik de visuals geweldig. Maar voor een WW II shooter zou ik eerder voor MoH gaan.

Wat betreft de AAA games droogte denk ik dat Nintendo bewust een pas op de plaats maakt nu. De Wii verkoopt vandaag de dag zonder prijsverlaging en platium game reeks nog steeds als een tierelier. Dan heb je de luxe dat je prijsverlagingen en must have titles achter de hand kunt houden voor Kerst 2009.

Veurscheutuhhh

ff een vraagje aan mensen met een Wii fit balance board:

er zit bij de body test een stukje BMI en Weight is die weegschaal wel accuraat of zit er enige speling op ?
heb namelijk geen echte weegschaal

kijk ook eens in mijn foto album http://www.flickr.com/photos/39021671@N04/ sometimes creativity doesn't agree with technology

LOST...niet de serie.

quote:
splendes schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 09:49:[...]die weegschaal wel accuraat of zit er enige speling op ?
heb namelijk geen echte weegschaal
volgens mij prima accuraat...

Wat betreft Star wars en het mindere Lightsaber gedoe... was Lucas Arts niet bezig met (voor volgend jaar) alsnog een spel te creeren wat wel gebruikt maakt van de Wiimote plus ?

LOST wijzigde dit bericht 22-11-2008 10:07 (27%)

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl

Reg. datum: 18 augustus 2008

quote:
boshar schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:23:

Wat betreft de AAA games droogte denk ik dat Nintendo bewust een pas op de plaats maakt nu. De Wii verkoopt vandaag de dag zonder prijsverlaging en platium game reeks nog steeds als een tierelier. Dan heb je de luxe dat je prijsverlagingen en must have titles achter de hand kunt houden voor Kerst 2009.
En vervolgens al die mensen die dat ding al hebben gekocht maar fijn een jaar met dat ding laten zitten zonder dat er wat fatsoenlijks te spelen is? ja lijkt me erg slim, dat is echt de manier waarop je bestaande klanten tevreden houd. En aangezien een groot deel van de inkomsten nogsteeds uit software moeten komen lijkt het me toch wel handig om die mensen tevreden te houden.

Maar ik denk niet dat het een kwestie van achter de hand houden is. Nintendo heeft de ''harcore'' gewoon opgegeven. Je kan het overal aan zien. Alles wat ze maken is toch niet van echt geweldige kwaliteit en verwaterd om het voor oma ook maar leuk te maken. Kijk maar naar mariokart als voorbeeld. Of zelfs Galaxy. Ondanks dat het een goede game is, is het nou niet bepaald een uitdaging, zelfs als je geen doorgewinterde game bent. Alleen op die laatste planeet heb je een beetje het gevoel dat het ook echt een uitdaging is ipv alleen de levels doorlopen. En in de media laten ze ook keer op keer wel blijken, zelfs door zo ver te willen gaan dat harcore ook wii muziek zullen kunnen waarderen. Man, die game kan hooguit door een 5 jarige worden gewaardeerd, voor de rest stelt het gewoon niks voor.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Ayreonaut

Het is idd geen kwestie van achter de hand houden denk ik. Dat ze niks hebben is gewoon een kwestie van slechte bedrijfsvoering en planning. Dit is een gevolg van het verleden en dat breekt ze nu op.

Nintendo bouwde de Wii met het doel waar hij nu voor bekent staat, party games en casual agenda en get the picture spelletjes.

Echter om de Wii aan de man te brengen hebben ze er voor gekozen om de eerste anderhalf jaar de (Hard)core gamers als katalysator, waarschijnlijk onbewust van het feit dat ipv de casuals massa's core gamers die Wii aanschafte. Het duurde even voor ze alles van Super Paper Mario, Mario Galaxy, Metroid Prime en Mario Kart en Brawl kwijt waren. Kijk naar de E3 van vorig en dit jaar. dat zegt genoeg. De Focus lag ineens heel ergens anders dan de jaren door voor. Miyamoto kwam nu niet met een Hyrule zwaard en schild als Link het podium op maar een kwijlende josti met een virtuele triangel. Nu was de focus ineens party en familie games voor je neefje en je oma voor op verjaardag en trouw feestjes.

Wat ondertussen gebeurt was dat veel gamers een Wii hadden en ze gewoon geen games meer in ontwikkeling hadden op misschien Pikmin na dan die waarschijnlijk volgend jaar gaat komen en achter de schermen vast een nieuwe Zelda en Mario voor over 3 of 4 jaar maar daar hebben ze nu niks aan.

Ergens dit jaar is besloten om Disaster toch maar te releasen maar is helemaal geflopt en dat zal Nintendo in de toekomst vast als voorbeeld aangrijpen om te bewijzen dat core games slecht verkopen maar dat is een ander verhaal. Het is wel een voorbeeld van de strategie van Nintendo, snel even een gecancelde games rushen en releasen, even de focus daar op gooien en ze denken dat iedereen stil is maar tegendeel is waar.

Er komen het komende jaar op Pikmin na geen core games van Nintendo, daar moet je niet van uit gaan, als je dat hoopt dan komt het straks rauw op je dak vallen dat het volgend jaar, rond de kerst weer zo is zoals nu. Misschien daarna wel of helemaal niet meer. Maar de strategie van Nintendo is wel 1 van de meest tragisch ooit, gamers zijn gewoon de eerste ander half jaar gebruikt of beter gezegt misbruikt. Ik vind het jammer dat je 20 jaar trouwe fans zo de deur kunt wijzen maar zo is het nu eenmaal.

Wat trouwens zoals hier boven gezegt wordt dat Mario Galaxy te veel op de casuals gericht is totaal niet waar is. Speel nu nog maar eens Super Mario Bros, die vind je nu net zo makkelijk als de rest. Het is gewoon het tijds verschil, toen was je waarschijnlijk nog een kind of in ieder geval een stuk jonger en was je minder ervaren in het spelen van games. SMG is echt geen casual game, ik ben vaak genoeg stukjes tegen gekomen die ik vrij lastig vond, ik ging natuurlijk voor alle sterren, het uitspelen is misschien een ander verhaal. Nee SMG is voor gamers het grootste voorbeeld hoe het zou moeten. Nog meer to bone zal core gamen bij platform games echt niet komen

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Reg. datum: 22 november 2008

ben nog beetje NooB met de Wii maar hoe kun je berichten naar een ander persoon met een Wii versturen ?

EDIT:
Laat maar :
http://www.nintendo.nl/NO...tenservice_5251_8153.html

BARTJUHHH wijzigde dit bericht 22-11-2008 14:29 (31%)
Reden: al gevonden

quote:
Steffy schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:27:
Wat ondertussen gebeurt was dat veel gamers een Wii hadden en ze gewoon geen games meer in ontwikkeling hadden op misschien Pikmin na dan die waarschijnlijk volgend jaar gaat komen en achter de schermen vast een nieuwe Zelda en Mario voor over 3 of 4 jaar maar daar hebben ze nu niks aan.
Nintendo heeft een hele berg games in ontwikkeling.
Punch-Out!!, Sin & Punishment 2, Dynamic Blade, Cosmic Walker, Endless Ocean 2, Another Code Wii, Pikmin Wii, Spawn Smasher, Tact of Magic, Zelda Wii, Kirby
quote:
Ergens dit jaar is besloten om Disaster toch maar te releasen maar is helemaal geflopt en dat zal Nintendo in de toekomst vast als voorbeeld aangrijpen om te bewijzen dat core games slecht verkopen maar dat is een ander verhaal. Het is wel een voorbeeld van de strategie van Nintendo, snel even een gecancelde games rushen en releasen, even de focus daar op gooien en ze denken dat iedereen stil is maar tegendeel is waar.
Disaster stond voor mei dit jaar, werd uitgesteld wegens kwaliteits redenen. De game is in Europa en Japan gewoon uitgebracht met marketing(ik herriner me TV spotjes van Disaster). Alleen in Amerika krijgt men de game niet.
quote:
Er komen het komende jaar op Pikmin na geen core games van Nintendo, daar moet je niet van uit gaan, als je dat hoopt dan komt het straks rauw op je dak vallen dat het volgend jaar, rond de kerst weer zo is zoals nu. Misschien daarna wel of helemaal niet meer. Maar de strategie van Nintendo is wel 1 van de meest tragisch ooit, gamers zijn gewoon de eerste ander half jaar gebruikt of beter gezegt misbruikt. Ik vind het jammer dat je 20 jaar trouwe fans zo de deur kunt wijzen maar zo is het nu eenmaal.
De Wii heeft in pak weg 2 jaar tijd betere en meer games gekregen dan de GameCube. het bewijs:
quote:
2001(2002 voor Europa)
Luigi's Mansion
Pikmin
Super Smash Bros. Melee
Wave Race: Blue Storm

2002
Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Mario Party 4
Metroid Prime
NBA Courtside 2002
Star Fox Adventures
Super Mario Sunshine
Doshin the Giant

2003
1080° Avalanche
F-Zero GX
Kirby Air Ride
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Mario Golf: Toadstool Tour
Mario Kart: Double Dash!!
Mario Party 5
Pokémon Channel
Wario World
quote:
2006
Wii Sports
Excite Truck
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Wii Play

2007
WarioWare: Smooth Moves
Super Paper Mario
Mario Party 8
Big Brain Academy: Wii Degree
Pokémon Battle Revolution
Mario Strikers Charged
Metroid Prime 3: Corruption
Donkey Kong Barrel Blast
Battalion Wars 2
Fire Emblem: Radiant Dawn
Mario & Sonic at the Olympic Games
Super Mario Galaxy
Link's Crossbow Training

2008
Endless Ocean
Super Smash Bros. Brawl
Mario Kart Wii
Wii Fit
Mario Super Sluggers
Wario Land: Shake It!
Wii Music
Disaster: Day of Crisis
Animal Crossing: City Folk
Het grootste verschil voor mij tussen de Wii en de GameCube is dat het tijdens de Cube dagen steeds minder werd. Geen Burnout, geen dit, geen dat, totdat er in 2004 al bijna niets meer over was. Met de Wii wordt het juist steeds en steeds meer.

Reg. datum: 22 januari 2008

Ja maar wat het verschil ook is, is dat er voor de cube betere games door third parties werden uitgebracht. Voor de wii worden heel erg weinig third partie games uitgebracht. Nintendo moet zorgen dat het ontwikkelen van games voor de wii aantrekkelijker wordt door iets te maken waardoor gamemakers alles uit de graphics van de wii kunnen halen. Dan trek je goede spellen aan. Call of Duty 5 is dat al gedeeltelijk gelukt.

Veurscheutuhhh

las ergens dat je ook Mii karakters kan downloaden

weet iemand waar en hoe ?

kijk ook eens in mijn foto album http://www.flickr.com/photos/39021671@N04/ sometimes creativity doesn't agree with technology

Reg. datum: 12 juni 2001

Iemand een idee waar je goedkoop Wavebirds kunt kopen?

ps3 - Wii | PSNID: GZXX | Wii friend code: Smash Bros:2234-8068-0466 ||| MKWii 4382-2997-7883|

3283-6622-6398-7110

quote:
Ik ben het hier niet mee eens. De reden dat we nu 'allemaal' aan het klagen is volgens mij omdat niemand Wii Music ziet zitten. Dat is nl. de 'grote' titel van het moment en het is de eerste keer dat men daar niet warm voor loopt. Gelukkig zijn er nu wel een paar degelijke 3rd parties (GH:WT en CoD:WaW) maar de must-have titel van dit kwartaal is er niet. Voor wat betreft de hardcore. Ik denk dat de Wii daar echt wel zijn echte toppers heeft gehad en niet games waar ze vanaf wilde. SMG, Brawl, MP3 en ook Zelda zijn allemaal pareltjes waarvan de meeste beter dan hun voorgangers. Zoals NinteX aangeeft staat er nog genoeg in ontwikkeling.
Het probleem van de Wii is mijns inziens dat er praktisch geen 3rd parties zijn die er moeite in willen steken. Games als GH:WT zijn een uitzondering wat betreft de moeite die ervoor gedaan wordt. Nogmaals, ik verwacht veel van MotionPlus omdat die de control-revolutie compleet maakt en het makkelijker moet maken voor 3rd parties om met goede games te komen (Lightsaber duels 2 bijvoorbeeld).
Ik hoop ook dat The Conduit brengt wat het beloofd en dat High Voltage hun engine gaat verkopen! En wie komt Factor 5 ook nog met iets moois!

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

De toekomst is de toekomst, maar Nintendo laat nu zien wat het wil, en dat is geld verdienen middels de casual gamer. En ze hebben groot gelijk, zolang ze nog steeds de toppers uitbrengen die wel leuk zijn voor de old school/hard core gamers. Dit doen ze ook, maar het is helaas niet genoeg om de dorst van deze doelgroep te lessen.

Voor nu is het voor mij dan ook simpel, de wii gaat er ooit wel komen, maar de urgentie is gewoon laag, Voor anderen geld, of accepteren dat je wel is even een droogte kan hebben (qua nieuwe games dan, er is altijd de vc) of er een andere console/pc bijkopen.

Ik denk dat Nintex een van de grootse nintendo fans is hier, maar zelfs hij heeft er een 360 bij. Mocht je als hc gamer echter echt maar geld hebben voor 1 console dan zou ik helaas niemand willen adviseren (op dit moment) voor de wii te kiezen.

Ik vraag me trouwens af of er nog een grote game komt voor de kerst, als het echt alleen bij wii music blijft dan gaat nintendo deze kerst niet winnen......then again...*insert penny arcade strip over nintendo toast here :P *

360 current fave(cf): sf4, verw.volgnd aankoop(vva): g.h.M wii cf:Zelda TP vva:galaxy/TP/mad world xbla cf:gw2 vva:HD trials VC cf:soldier blade vva:Super metroid

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
Deddiekoel schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:03:
[...]

Ik ben het hier niet mee eens. De reden dat we nu 'allemaal' aan het klagen is volgens mij omdat niemand Wii Music ziet zitten. Dat is nl. de 'grote' titel van het moment en het is de eerste keer dat men daar niet warm voor loopt. Gelukkig zijn er nu wel een paar degelijke 3rd parties (GH:WT en CoD:WaW) maar de must-have titel van dit kwartaal is er niet. Voor wat betreft de hardcore. Ik denk dat de Wii daar echt wel zijn echte toppers heeft gehad en niet games waar ze vanaf wilde. SMG, Brawl, MP3 en ook Zelda zijn allemaal pareltjes waarvan de meeste beter dan hun voorgangers. Zoals NinteX aangeeft staat er nog genoeg in ontwikkeling.
Het probleem van de Wii is mijns inziens dat er praktisch geen 3rd parties zijn die er moeite in willen steken. Games als GH:WT zijn een uitzondering wat betreft de moeite die ervoor gedaan wordt. Nogmaals, ik verwacht veel van MotionPlus omdat die de control-revolutie compleet maakt en het makkelijker moet maken voor 3rd parties om met goede games te komen (Lightsaber duels 2 bijvoorbeeld).
Ik hoop ook dat The Conduit brengt wat het beloofd en dat High Voltage hun engine gaat verkopen! En wie komt Factor 5 ook nog met iets moois!
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Op de Playstation, en op de Xbox zie je een continu nieuwe goede games verschijnen. Bij de Wii valt dat enorm tegen.
De developers doen er geen ene reet aan, om een fatsoenlijke game te ontwikkelen. Ze zien Nintendo lekker cashen met die casual games, en ze apen het gewoon na. Hoezo zouden ze aan de Hardcore spelers denken, als de casual groep veel groter is ? Ze kunnen meer aan de casual groep verdienen.
Nintendo heeft dit zelf veroorzaakt, door zich op die laatste groep te focussen. Goh leuke E3 was dat... Reggie met een stel andere idioten die een potje Wii Music speelden.
Ik heb mijn Wii ook al meer dan een half jaar niet meer aangeraakt. Ik zit gewoon te wachten op games die echt ontwikkeld worden voor de Wii. De huidige line-up is gewoon echt te bedroevend. Nu komt Nintendo met een paar remakes die nu gebruik kunnen maken van de Wii remote. WTF ?
Leuk voor die mensen die die spellen nog niet gespeeld hebben, maar ze pakken het gewoon echt verkeerd aan. Nintendo heeft weer een behoorlijke financiële buffer, om weer eens wat games te gaan maken. Wat doen ze ? Ze lijken het geld wel te stoppen in de promotie van Wii Music !

Ik hou het hier even bij, zal mezelf eerdaags weer in de discussie mengen.

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Ik zag net in de supermarkt een blaadje genaamd We Start. Was zo 1-2-3 gezien een blaadje speciaal gericht op de doorsnee familie.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 01 oktober 2001

quote:
R-Duin schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:30:
[...]
Hmm, daar ben ik het niet mee eens. Op de Playstation, en op de Xbox zie je een continu nieuwe goede games verschijnen. Bij de Wii valt dat enorm tegen.
Eeeh welke games dan? De X-Box 360 is nu zo goedkoop dat het erg aanlokkelijk wordt maar naast Viva Pinata zie ik voor mezelf er niet veel bijzonders bij zitten. GTA heb ik na een paar keer spelen op de PS2 wel gezien. Een flink stuk van de X-Box titels komen uiteindelijk ook uit op de PC en ik speel het wel eens een keertje maar het boeit me niet zoveel als de Wii titels die ik nu heb. Nee ik besteed m'n geld dan liever aan een paar VC klassiekers.

Misschien dat ik een beetje klaar met gamen ben en naar casual gamer opschuif maar goed ik vind de PS3 en X-Box 360 grotendeels weinig vernieuwend. Een race game, een fps, een shooter, sports. Het ziet er weer wat beter uit dan vroeger maar ik vind het in het beste geval nog steeds hetzelfde gamen als de oer games waar ze uit ontstaan zijn. In het slechtste geval is er zo'n hoop onzin/vulling bijgekomen dat het niet meer leuk is.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: