Reg. datum: 18 augustus 2008
Reg. datum: 18 augustus 2008
IGN gaf hem een 8 geloof ik. Heb hem zelf nog niet gespeeld maar heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in. Volgens de review van IGN is de besturing namelijk al niet helemaal lekker (niet dat het slecht is).quote:Beertjeman schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
Ik ben erg benieuwd naar COD... heeft iemand daar al ervaring mee?
Persoonlijk begin ik mijn geloof in de wii toch steeds meer te verliezen. Ik heb dat ding sinds de dag voor de launch en van tijd tot tijd vermaak ik me prima maar het aanbod aan games die ook echt het kopen waard zijn blijft echt enorm klein. Nou game ik niet veel, maar nogsteeds moet ik echt game voor game doen omdat er gewoon geen keuze is.
Ik krijg ook niet het idee dat devs nou zo enorm veel meer moeite gaan doen. Er komt een handjevol games aan die de moeite waard lijken te gaan worden maar dat is het dan ook wel en zelfs van die games valt nog maar te bezien of het ook echt AA+ materiaal gaat worden. Als je veel games alleen al ziet dan weet je alweer hoe ver het is. Dat de wii niet krachtig is weten we nou wel en boeit ook niet maar dat is geen excus voor het feit dat de meeste games nog geeneens middelmatige ps2 gfx halen en zelfs de aankomende potentiele toppers (behalve the conduit, ookal hou ik niet van de artstyle) nou niet echt boven re4 niveau uitstijgen laat staan dat ik het idee heb dat zou nou echt uit de wii halen wat erin zit. Nogmaals, gfx zijn niet het belangrijkste, maar het is vaak wel zo dat het uiterlijk vaak ook al snel wat zegt over de rest van de game.
Maargoed. Leuker nieuws (voor mij iig) is dat ik een classic SNES controller heb gekocht. Kost je een euro of 50 maar dan heb je ook niks (want hij is er nog niet). Laatst ook het HBC geinstalleerd dus dan kan ik als ik straks Okami uit heb uiteindelijk weer lekker snes games spelen, hoef ik me ook niet zo'n zorgen te maken aan het gebrek aan wii games
Artiest voorheen bekend als b3n666