Reg. datum: 13 januari 2004
Dat zou echt geniaal zijn, en absolut passen in de setting. Bijvoorbeeld ergens in een schuur of pawn shop plaatsen..!!quote:4play schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:44:
een chainsaw zou ook nog goed kunnen
Macbook Pro Uni 15"
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Zou jij het leuk vinden als je als infected 4 survivors hebt die in een hoekje alleen maar de kettingzaag aan hebben staan? dat in een hoekje zitten en alles wegslaan is al lame, moet je nagaan hoe het dan is.quote:remmelt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:57:
Als je met verpesten bedoelt: NOG genialer maken, dan heb je gelijk.
Misschien als hij heel onhanteerbaar is, dan zal het wel leuk zijn.
*ineens schiet de scene van Dawn of the Dead me tebinnen, waar ze in het busje zitten en iemand is onhandig bezig met de kettingzaag... HNNGGGGGGGGGG AAAAAHHHH!!!!*
Lees je post nog een keer en zet de zin: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND, WILDERS DOE ER WAT AAN" hierachter, en kijk hoe dit klinkt.
Reg. datum: 27 september 2006
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, er moet natuurlijk balans blijven.
overigens kun je als infected prima wat doen tegen mensen die in een hoekje gaan staan en melee'en
gewoon van boven aanvallen.
kan niet altijd. maar in huiten settings of grote ruimtes vaak wel.
TheS4ndm4n. SWTOR server: Scepter of Ragnos, nick: Reynolds
De Rooftop van No Mercy zou je anders best zo uit kunnen voeren. Alhoewel je er geen Tanks mee gaat verslaan denk ik.quote:remmelt schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:16:
Je krijgt geen punten voor in een hoekje staan als survivor. Je krijgt punten voor het afleggen van meters.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, er moet natuurlijk balans blijven.
Dat zeg ik... Twitter!; Gamertag: Zycban

Last.fm | Guild Wars: [DotB] | My TF2 sprays | GoT3@etf2l
Ja we moeten echt nog een keer potje doen, vanvond zou ik opzich wel kunnen.quote:Workaholic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:04:
[...]
Haha valt tegen he op advanced/hard.. was wel dik lachen met al die tanksEen keer 's avonds nog maar een potje doen?
Join de GoT l4d steamgroup das wat makkelijker lullen dan via het forum
http://steamcommunity.com/groups/gotl4d
Every lady's crazy when her daddy's not around..
Gotta reach for the top, stay on that mountainnn..
dunh-nuh-NAH-nuh-NAH-nha!
Specs | Steam Profile
Of je maakt het zoals bij GoW zodat je maar 1 vijand per keer kunt killen, maar dan wel met 4 gallons of gore!quote:OxiMoron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:02:
Chainsaw is misschien leuk met een kleine hoeveelheid benzine ofzo.. maar langdurig gebruik zou de gameplay echt verpesten.
Macbook Pro Uni 15"
Reg. datum: 09 februari 2006
anders ga je gears of war spelen als je het wil hebben zoals in gears of war....quote:DrumandBass schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:08:
[...]
Of je maakt het zoals bij GoW zodat je maar 1 vijand per keer kunt killen, maar dan wel met 4 gallons of gore!
chainsaw vind ik nep, in een onrealistische shooter als doom of GoW is het wel leuk, maar een "realistische" shooter (niet dat zombies realistisch zijn, maar jullie begrijpen me wel, de wapens enzo) heeft niks aan een chainsaw, daar wordt het alleen maar nep van en het is nou toch juist de bedoeling dat je het gevoel hebt dat je dit morgen in het echt kan overkomen
Reg. datum: 01 november 2005
Dude ,Bij een scenario als L4D lijkt het mij realistischer om een kettingzaag te pakken uit mijn schuur. Tegenover een uzi of m16...quote:Dalyxia schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:41:
[...]
anders ga je gears of war spelen als je het wil hebben zoals in gears of war....
chainsaw vind ik nep, in een onrealistische shooter als doom of GoW is het wel leuk, maar een "realistische" shooter (niet dat zombies realistisch zijn, maar jullie begrijpen me wel, de wapens enzo) heeft niks aan een chainsaw, daar wordt het alleen maar nep van en het is nou toch juist de bedoeling dat je het gevoel hebt dat je dit morgen in het echt kan overkomen
My 2 cent´s
Macbook Pro Uni 15"
Onmogelijk. Homer moet wel immuun zijn, aangezien hij geen brains heeftquote:GonzoNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:05:
Weer een spray gemaakt, ik zet hem vanavond op gamesprays.com
[afbeelding]
Met zijn 4en zitten wij in een lobby (map Dead Air, difficulty op Normal). Map wordt geladen, hierna het bekende introfilmpje, opeens wordt het scherm zwart en 10 seconden later zitten wij op een versus mode server in een safery room, waarbij de deuren niet openwillen.
Misschien kun jij dan lekker vingers af zagen van die zombies terwijl de rest de zombies wegmaaid met uzis, m16's, shotties.quote:DrumandBass schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:53:
[...]
Dude ,Bij een scenario als L4D lijkt het mij realistischer om een kettingzaag te pakken uit mijn schuur. Tegenover een uzi of m16...![]()
My 2 cent´s
. .. ...
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Reg. datum: 27 september 2006
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
WTFquote:TroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
http://www.youtube.com/watch?v=NW8tE93Vx8Q
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
OMFGquote:TroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
dat einde
RELOADING
oh shit
Specs | Steam Profile
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Omg, je zou gekickt worden voor een boomer neerschieten?quote:OxiMoron schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:11:
ff voor the record.. is was dus net NIET diegene die de boomer neerschoot... bedankt voor de kick lui... sjeez...
Vind dat we wel vriendelijk moeten blijven op gotservers... ze zijn dan wel niet van mij, maar goed.... "imo" dan.
HAHAHAHAHA, geweldig gemaaktquote:TroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
Reg. datum: 03 oktober 2001
We zijn tot de 2e tank gekomen en dan sneuvelt er 1 en dan zijn we 1 voor 1 dood door een hunter/boomer/smoker...
Iemand deze missie al gedaan, en een tip waar je het beste kan staan?
Ten overvloede, maarquote:TroonStaal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:
![]()
![]()
![]()
Let op, misschien NSFW
Heel goed gedaan!
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
Ik moest ff naar toilet, dat ging heel rap
Ik gooide later een jerrycan tijdens een wave en begon meteen te schieten....juist ja met de M16 die die automatisch pakt
Verder had ik een password op mn server gezet, vrienden moesten password invullen maar die 4e spot werd door een random gevuld? iemand enig idee hoe dat kan?
Gman wijzigde dit bericht 25-11-2008 22:25 (21%)
http://wollan.nl/
Reg. datum: 20 november 2006
Ik heb gewoon geen wapens op het begin / op de wapen points gepakt. Waarom zou je als je toch alleen guns wilt gebruiken?quote:Gman schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:23:
Arghhhhhhhh, ik ging weer voor AKIMBO ASSASSIN maar weer mislukt
Ik moest ff naar toilet, dat ging heel rapmaar mannetje ging in idle en die pakte een M16.
Ik gooide later een jerrycan tijdens een wave en begon meteen te schieten....juist ja met de M16 die die automatisch pakt
Ik heb verder voor de zekerheid ook geen grenades / molotovs / jerry cans gebruikt.
We deden met z'n 4en allemaal guns only, was wel lastig, maar wel leuk
• Maak een friends only lobby aan
• Join als een malle
• Start de game
• Als je eenmaal in game zet moet iedereen zijn friends uitzetten
• Tada niemand kan meer joinen zonder dat je friends aanstaat
Works like a charm
Specs PC ||
Ik heb zelf ook niks opgepakt.quote:DaitoX.nl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:59:
[...]
Ik heb gewoon geen wapens op het begin / op de wapen points gepakt. Waarom zou je als je toch alleen guns wilt gebruiken?
Ik heb verder voor de zekerheid ook geen grenades / molotovs / jerry cans gebruikt.
We deden met z'n 4en allemaal guns only, was wel lastig, maar wel leuk
Zoals ik al schreef, ik was héél ff weg, mn char gaat in idle dus de computer nam het over en ging als AI survivor spelen, en die pakte een M16 op.
[Asus P8P67][i5 2500k 4.5ghz][Corsair H70][8gb Corsair Dominator][Zotac GTX570][Intel X25-M 160gb][Corsair 600T SE][IIyama E26070]
Reg. datum: 20 november 2006
Ah sorry, dacht dat je hem opgepakt had maar niet gebruikt en dat de bot er alleen naar toe veranderde. Maar dat kan natuurlijk ook, wel balen idd, maarja zo moeilijk is het niet. Zeker niet online als de 3 andere wel normale wapens gebruiken.quote:Gman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:20:
[...]
Ik heb zelf ook niks opgepakt.
Zoals ik al schreef, ik was héél ff weg, mn char gaat in idle dus de computer nam het over en ging als AI survivor spelen, en die pakte een M16 op.
Apparently the Witch will not attack you if you stand directly behind her. We're hoping Valve is planning a patch soon, the exploits are piling up.
http://uk.youtube.com/watch?v=efnS37__nSY&
i7 920+GTX570 Gamestation // iPhone 4S // iPad+3G 64Gb // 13" Macbook Pro i5+Crucial M4 128Gb //
Jepquote:BioHazard schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:43:
Ik heb gisteren mijn Akimbo Assasin achievement gehaald samen met 3 andere mensen. Vind het echt een goede toevoeging aan games, achievements, houd de lol erin.
Houdt de "drive" om te spelen erin.
Die headshots splatten zo lekker
Volgens mij hebben wij Maandag avond met nog iemand anders een potje coop gedaan. Mijn nick is [GOT] mrh@nky, ik geloof dat we level bloodharvest speelde.quote:Jaapoes schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:23:
Eergister de game gekocht, erg leuk! Heb me gelijk effe aangemeld voor de GoT L4D...voor de geinteresseerde in een gamepje zombie bashen, ik heet StyX
De groente en tot sinas
Reg. datum: 02 september 2007
Voor elke eindgevecht heb ik ondervonden dat een kast of klein hokje de beste plek is om te staan. Ik weet niet welke act 4 precies is, maar er is vast wel een kast.quote:Supreme schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:24:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met Coop met 1 ai speler en de rest human, die escape map van act 4 te completen op hard.
We zijn tot de 2e tank gekomen en dan sneuvelt er 1 en dan zijn we 1 voor 1 dood door een hunter/boomer/smoker...
Iemand deze missie al gedaan, en een tip waar je het beste kan staan?
Voor de tanks moet je gewoon een goede strategie weten te vinden. Ik kan het wel uitleggen, maar dan snapt er toch niemand wat van.
Je bedoeld vast: 'al schietend hard achteruit rennen, hopen dat je nergens tegenaan loopt, niet ondergekotst wordt, niet gepounced wordt door een hunter en niet in de tong van een smoker terecht komt'? Ja, die gebruik ik ook altijd! Werkt soms heel aardig, vooral als de tank achter iemand anders aan gaat.quote:Kroketje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:17:
[...]
Voor de tanks moet je gewoon een goede strategie weten te vinden. Ik kan het wel uitleggen, maar dan snapt er toch niemand wat van.
You can't always get what you want. I can, but you can't.
[Ghostrider]
Asus G74SX I-7 2630QM 8Gig ram GTX 560M 3GB
Workstation I7-920@3,8ghz 6Gig ram GeForceGTX275 Dell U2711 80GB SSD + Dell Perc 5/i Raid 1
Ik heb 'm een keer van me af gekregen door van een auto te springen en door een hokje in te rennen en de deur dicht te trekken.quote:Ghostrider schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:53:
Bij een tank gewoon ergens half achter gaan staan, zodat blokken beton e.d. je niet kunnen raken. Wel gaar trouwens dat als je de tank "triggerd" je bijna altijd dood bent omdat hij jouw dan als target pakt.
Best goede tactiek want dan kan jij weer volgas schieten erop, als je dat zo afwisseld gaat dat best.
Ook als hij eerst op iemand anders gaat komtie daarna toch weer op mij af
Maar dat mag de pret niet drukken ik blijf me meesterlijk vermaken met L4D.. ik hoop alleen wel dat dit spel een beetje zuiver blijft. Aangezien alle andere source spellen van die vervelende soundpacks krijgen die je bij elke server bijna moet downloaden. Erg naar maar ik zag dat L4D daar een optie voor heeft in het menu. Dat geeft hoop.
Het is ook voor het eerst dat ik gisteravond in een FPS de moeite heb gedaan om mijn MIC aan te sluiten en er ook gebruik van te maken... Het werkt veel beter met een MIC. Maar toch was ik dood omdat ik of te snel ga of te veel afdwaal van de groep. Dat is in dit spel echt niet mogelijk op de hogere moeilijkheidsgraad dan lig je gelijk op je rug met een eng monster op je nek...
Bij deze bedankt GOT mensen voor het toffe spel van gister (ookal ben ik niet echt heel goed erin
ik speel onder G. Berend Jan
= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap
Inderdaad, hopen is het goede woord. De kans is alleen groot dat je wel gepakt wordt in die mapquote:DaCoTa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:48:
[...]
Je bedoeld vast: 'al schietend hard achteruit rennen, hopen dat je nergens tegenaan loopt, niet ondergekotst wordt, niet gepounced wordt door een hunter en niet in de tong van een smoker terecht komt'? Ja, die gebruik ik ook altijd! Werkt soms heel aardig, vooral als de tank achter iemand anders aan gaat.
. .. ...
Als je down gaat door een tank: GELIJK stoppen met schieten en je teammates moeten dan echt even erin rushen en vol in z'n rug knallen of melee doen. Dan switched hij van targetquote:Gman schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:25:
[...]
Ik heb 'm een keer van me af gekregen door van een auto te springen en door een hokje in te rennen en de deur dicht te trekken.
Best goede tactiek want dan kan jij weer volgas schieten erop, als je dat zo afwisseld gaat dat best.
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegenquote:bFunk schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:52:
Tank tactics, gewoon engagen en liefst om een klein gebouwtje of zo lopen waar de tank steeds opklimt. Dat klimmen kost hem namelijk tijd en geeft je team tijd om te offloaden met alle wapens.
ook in krappe ruimtes heb je een probleem, dus als er een open veld is, ga daar dan heen.
Nee idd in rooftop finale vloog ik het hele dak overquote:RocketKoen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
[...]
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegen
ook in krappe ruimtes heb je een probleem, dus als er een open veld is, ga daar dan heen.
Hem outrunnen gaat ook bijna niet kreng rent ook nog best snel.
Specs | Steam Profile
Android Treintijden applicatie: Android Treintijden
Reg. datum: 12 september 2008
Als je groen bent kun je de tank makkelijk eruit rennen.
Met geel zal het heel lastig gaan, maar is te doen mits je hem vertraagt door continu op hem te schieten.
Als je rood bent ben je gewoon de Sjaak, of het moet een Human-Controlled tank zijn die niet al te snugger/goed is.
Als je probeert te healen terwijl de tank er al is.. naja... succes dan
Reg. datum: 02 september 2007
Ook blijf ik meestal in de buurt van de minigun als de tank er is. Als je op de minigun zit gaat de tank meteen op jou af, goed om je teammates te redden als die worden gepakt door de tank.
Die rotzak mepte mij toen zomaar van het dakquote:RocketKoen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:26:
[...]
en zorg dat je niet tussen de tank en een afgrond staat (vooral hospital 4 en 5). de survivors kunnen nml niet zo goed vliegen
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Ik bleef tenminste nog op het handje hangenquote:TroonStaal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:01:
[...]
Die rotzak mepte mij toen zomaar van het dak![]()
Daar vloog ik, met 70HP, pills, medkit en molotov. Dood
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Zonder samenspelen is er geen fluit aan. Je moet de 'anal rape - no lube' gewoon delenquote:Donnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Damn ik krijg ook steeds meer zin in deze game als ik jullie zo hoor.... Is het echt wel de moeite waard? en is het online leuk om te spelen, ook qua samenspel etc?
Ik vind dit simpelweg het beste online co-op spel wat ik de laatste jaren heb gespeeld. Single player is wat aan de saaie kant, maar online met versus of co-op is hardstikke cool en blijft elke keer afwisselend genoeg. Met 20 maps in co-op heb je ook wel genoeg te doen zodat het niet te snel saai wordtquote:Donnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Damn ik krijg ook steeds meer zin in deze game als ik jullie zo hoor.... Is het echt wel de moeite waard? en is het online leuk om te spelen, ook qua samenspel etc?
Of het de moeite waard is is voor ieder anders natuurlijk. Voor mij is het zeker de moeite waard.quote:Donnie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:30:
Online samen spelen is waar het hele spel om draait, zonder internet hoef je wat mij betreft dit spel niet aan te schaffen.
en het spelen als infected is ook een erg leuke afwisseling. gebruik je je kennis van de map en taktiek ineens vanuit een totaal andere invalshoek
Herpderp.
Nee, dat kan niet handmatig bij het geval van een kick. Je zult gewoon een uurtje moeten wachten.quote:Killzone schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:16:
Jesus, m'n videokaart drivers crashen tijdens de game in de GoT server, ben ik gebanned.... Iemand die mij kan unbannen?
Dus als ik er gewoon uit word gegooit door de game (timed out oid), dan kan ik er wel meteen weer in?? Dan wacht ik de volgende keer, en vraag ik niet aan iemand die in dezelfde game zit of ze mij kunnen kicken.quote:Koeitje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:21:
[...]
Nee, dat kan niet handmatig bij het geval van een kick. Je zult gewoon een uurtje moeten wachten.
Herpderp.
Tuurlijk Kroketjequote:Kroketje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:48:
Het is me al een paar keer gelukt om zonder doden het eindspel te halen op expert. De tank is echt niet moeilijk met een beetje taktiek. Ik heb hem al een paar keer de hele tijd achter me aan gehad en hem zo dood gekregen. Ik heb hem dan ook het liefst achter mij aan, want ik ben bang dat me andere teammates niet weten wat ze moeten doen![]()
Ook blijf ik meestal in de buurt van de minigun als de tank er is. Als je op de minigun zit gaat de tank meteen op jou af, goed om je teammates te redden als die worden gepakt door de tank.
Mag jij de volgende keren tanks uitschakelen, haal ik is een keer die verdomde achievements dat je campaign hebt gehaald. Elke keer ben ik het haasje omdat tank/special infected combo over me donder krijg. Heeft me al 4 keer me leven gekost en daardoor 3 campaign nog steeds niet gehaald.
Ik = Devion/Bejit
Na 2 levels offline toch maar even online geprobeerd en nu beng ik bang dat ik niet meer in mijn eentje ga spelen. Kan het kloppen dat als de ronde onderweg is je niet meer kan joinen. Zo moest ik gister in mijn eentje 4 survivors afstoppen omdat de rest er al mee gekapt was. Wel vet dat het mij gelukt was, ze zaten echt te schelden en te tieren dat ze 4vs1 het niet eens gehaald hadden, ik heb ze niet durfen te vertellen dat ik het net 2 uur speel!
Proud owner of Jolly Jokers (818167)
Die sfeer is idd ook een erg goed puntquote:d3lph schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:09:
Nav alle positieve geluiden hier op het forum toch maar even een exemplaar meegenomen onderweg naar huis. Wat een sfeer zeg, vooral die intro ook "We just crossed the street"....![]()
Na 2 levels offline toch maar even online geprobeerd en nu beng ik bang dat ik niet meer in mijn eentje ga spelen. Kan het kloppen dat als de ronde onderweg is je niet meer kan joinen. Zo moest ik gister in mijn eentje 4 survivors afstoppen omdat de rest er al mee gekapt was. Wel vet dat het mij gelukt was, ze zaten echt te schelden en te tieren dat ze 4vs1 het niet eens gehaald hadden, ik heb ze niet durfen te vertellen dat ik het net 2 uur speel!
Nee, dat heb je fout. Als je via de play online functie op choose a game in progress klikt ga je direct naar een spel wat bezig is. Het is zo ingesteld dat als er een speler wegvalt, of te lang idle is, dat die wordt overgenomen door een bot. Nieuwe spelers kunnen daarna de plaats van de bot innemen, bijvoorbeeld na een invite. Maar dat zou ook server afhankelijk kunnen zijn. Dat er friends only is aangezet.
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden?quote:Dalyxia schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:45:
net 5 tanks in een game, wtfen dan nog verliezen, sjezus kutteam, want aan mij lag het niet
Wat een waanzinnig einde man!
Je mag trouwens met akimbo assasin wel gewoon op gas cans schieten dat maakt niet uit
Erg fijn dat bots zo trouw zijn dat ze je niet in je rug schieten
Edit: tanks hebben op normal mode maar ongeveer 2500 hitpoints
Ghostrider wijzigde dit bericht 27-11-2008 10:23 (8%)
[Ghostrider]
Workstation I7-920@3,8ghz 6Gig ram GeForceGTX275 Dell U2711 80GB SSD + Dell Perc 5/i Raid 1
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de rondequote:TroonStaal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:23:
[...]
Die sfeer is idd ook een erg goed punt
Nee, dat heb je fout. Als je via de play online functie op choose a game in progress klikt ga je direct naar een spel wat bezig is. Het is zo ingesteld dat als er een speler wegvalt, of te lang idle is, dat die wordt overgenomen door een bot. Nieuwe spelers kunnen daarna de plaats van de bot innemen, bijvoorbeeld na een invite. Maar dat zou ook server afhankelijk kunnen zijn. Dat er friends only is aangezet.
Reg. datum: 12 september 2008
Op advanced hebben tanks 6k hitpoints, op expert is dat 10kquote:Ghostrider schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:20:
tanks hebben op normal mode maar ongeveer 2500 hitpointsop expert bijna 6000+ meende ik
Oh? Uit mijn ervaring joinen mensen nog net zo goed in de finaleronde, dat heeft daar geen invloed op zover ik weet.quote:OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de ronde
Vote dan ffe een restart aan het begin; soms pakt die anders sommige achievements niet omdat je telaat joint.quote:jorisw86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:31:
gister 4x een full campaign gespeeld met pistols only geen nades pillen medic bags niks en krijg de achiefment maar niet voor pistols only.
[Ghostrider]
Komt niet in de buurt van de Tank die bij ons in de helicopter meevloogquote:Wiebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:42:
[...]
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden?
Wij hadden het gister ook, weeeeer niet gehaaldquote:jorisw86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:31:
gister 4x een full campaign gespeeld met pistols only geen nades pillen medic bags niks en krijg de achiefment maar niet voor pistols only.
Ook geen miniguns gebruikt.
Ik had wel per ongeluk een molotov gepakt maar niet gebruikt.
Vandaag gewoon ff solo op easy gedaan en eindelijk gehaald

Hebben we gister ook gedaan (default procedure nuquote:Ghostrider schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:50:
[...]
Vote dan ffe een restart aan het begin; soms pakt die anders sommige achievements niet omdat je telaat joint.
Gman wijzigde dit bericht 27-11-2008 13:03 (10%)
Reg. datum: 25 juni 2004
Meevloeg... hihihi... een nieuw werkwoord... vloegenquote:Koeitje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:59:
[...]
Komt niet in de buurt van de Tank die bij ons in de helicopter meevloeg
I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
werkt gewoon niet die achiefment krijgen.
Oh dat wist ik niet, dacht dat er altijd mensen konden joienen, of in elk geval friends. Goed om te weten idd.quote:OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
[...]
Ook als de game in de final round is kun je niet meer joinen.. best lame als idd mensen weggaan aan het begin van de ronde
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.quote:TroonStaal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:37:
[...]
Oh dat wist ik niet, dacht dat er altijd mensen konden joienen, of in elk geval friends. Goed om te weten idd.
Dat zou dan wel weer praktisch zijn, kan je net voordat de spreekwoordelijke poep de ventilator raakt versterking oproepen.quote:Koeitje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.
Zie bv hier voor juiste info.
Volgens mij ook, want dan is de feitelijke final game begonnen, en kunnen er ook geen respawns van spelers meer zijn.quote:Koeitje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
[...]
Volgens mij is het _na_ het 2 keer gebruiken van de radio. Dus echt als de waves komen.
. .. ...
Er is iets als een GoT steam group ofzo heh? Zo ja, zin om vanavond te spelen???
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Speelde gisteren op de versus-servers en toen kwam er tijdens een finale opeens een derde tank aan. Ik dacht dat het altijd wave - tank - wave - tank - final wave was? Of is dat in versus anders?
GoT TF2 server: 93.190.140.205:27015
ja, idd, op het laatst moment waren er gewoon 2 tanks tegelijk, en 2 seconden daarna ging de APC rijden en hadden jullie gewonnen (ik was de tank die op het moment van het wegrijden in de apc op jullie aan het inbeuken was, kreeg jullie maar niet doodquote:Wiebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:42:
[...]
Was dat die game op bloodharvest waar die tank begon te campen in de "Army APC" die ons kwam redden?
Het is wave, tank, wave, tank, final wave met een tank erbij. Daarom moet je de RUN LIKE HELL tactiek toepassen na de 2de tankquote:LUH-3417 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:19:
Ja, die groep is hier: http://steamcommunity.com/groups/gotl4d
Speelde gisteren op de versus-servers en toen kwam er tijdens een finale opeens een derde tank aan. Ik dacht dat het altijd wave - tank - wave - tank - final wave was? Of is dat in versus anders?
Ah, vandaar. Die run like hell-taktiek is overigens perfect. Alleen jammer als er iemand achter blijft. Ik had dat gisteren op het vliegveld en ook al was het dan Louis de Bot, was het toch lullig als je hem nog hoort schreeuwen terwijl hij professioneel het asfalt in wordt geprakt door een tank.quote:Koeitje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:30:
[...]
Het is wave, tank, wave, tank, final wave met een tank erbij. Daarom moet je de RUN LIKE HELL tactiek toepassen na de 2de tank
GoT TF2 server: 93.190.140.205:27015
Gister zat ik al lang en breed in dat ding met m'n 15 hp ofzo.. en omdat de rest allemaal de verkeerde kant op ging kreeg ik nog even de wave zombies op m'n dak en lag ik "DOWN" in de APC toen hij eindelijk wegging
gewoon melee-en lijkt mij dan, ze kunnen maar van 1 kant komen in die APC...quote:OxiMoron schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:00:
Mja.. in bloodharvest moet je ook gewoon als een gek naar de APC rennen.. waarom mensen soms compleet de andere kant het huis uit gaan snap ik ook niet helemaal
Gister zat ik al lang en breed in dat ding met m'n 15 hp ofzo.. en omdat de rest allemaal de verkeerde kant op ging kreeg ik nog even de wave zombies op m'n dak en lag ik "DOWN" in de APC toen hij eindelijk wegging
In je eentje melee-en werkt niet.quote:Dalyxia schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:25:
[...]
gewoon melee-en lijkt mij dan, ze kunnen maar van 1 kant komen in die APC...
zeker welquote:
daar is een truukje voor, het is niet domweg beetje mouse2 indrukken, je moet er op een bepaalde manier bij lopen, dan kan je elke wave die van 1 kant komt met 100 hp neer melee-en
het is een gevoels ding maar het gaat ongeveer zo:
Melee de eerste zombies, loop tegelijk een stukje naar voren, melee de eerste zombies nog een keer en het 2e gedeelte van de zombies pak je er ook bij, loop daarna weer een stukje naar achteren zodat het 2e gedeelte van de zombies je niet raken, begin daarna de routine weer opnieuw
ook als je tijdens het meleen van links naar rechts of van rechts naar links kijkt, vergroot je de hoek waarin je zombies met 1 melee raakt
Moet je wel de ruimte hebben, en daarnaast geen special zombies in de buurt hebbenquote:Dalyxia schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:00:
[...]
zeker wel
daar is een truukje voor, het is niet domweg beetje mouse2 indrukken, je moet er op een bepaalde manier bij lopen, dan kan je elke wave die van 1 kant komt met 100 hp neer melee-en
het is een gevoels ding maar het gaat ongeveer zo:
Melee de eerste zombies, loop tegelijk een stukje naar voren, melee de eerste zombies nog een keer en het 2e gedeelte van de zombies pak je er ook bij, loop daarna weer een stukje naar achteren zodat het 2e gedeelte van de zombies je niet raken, begin daarna de routine weer opnieuw
ook als je tijdens het meleen van links naar rechts of van rechts naar links kijkt, vergroot je de hoek waarin je zombies met 1 melee raakt
Herpderp.
Dat klopt wel, maar dat gaat toch gepatched wordenquote:Killzone schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:18:
Je kan hem ook exploiten, je moet dan gewoon heel snel wapen wisselen en dan melee doen. Dan kan je echt heel snel melee doen.
Koeitje wijzigde dit bericht 27-11-2008 20:24 (14%)
kom je nu op zo'n pagina, waarbij je alleen "join" hebt, ohe kan ik gewoon zien in welke game iemand ziet zonder hem ook daadwerkelijk te joinen?
daar is melee voor, en niet geswarmed worden helpt ook goed, loop steeds in 1 ruk door naar de volgende plek die je goed kan verdedigen, blijf bij elkaar, enz enzquote:Supreme schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:52:
Serieus, hoe krijg je het voor elkaar een leven te completen op expert. Er gaat 20 hp per hit af van een zombie, als je een keertje geswarmed wordt is het \voorbij?
Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar werd finaal afgeschoten
Moet ik bukken of zo? want volgens mij horen ze me dan kreunen en ben ik alsnog de sjaak.
MSI K7T266 PRO 2|AMD XP1700+(1.47MHZ)@1550MHZ|ZALMAN CNPS5005-Cu|512MB DDR(Twinmos CAS2)|GAINWARD TI 4400|LITEON 24X10X40X|LITE-ONE DVD LTD163 (16x48)|MAXTOR 40 GIG 7200 rpm|
Zie:quote:pr0t0type schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:11:
Ik las in het begin van de post, dat de hunter onzichbaar kan worden als je rustig tegen een muur verstopt.
Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar werd finaal afgeschoten![]()
Moet ik bukken of zo? want volgens mij horen ze me dan kreunen en ben ik alsnog de sjaak.
Is dus geschrapt/veranderd door Valve. Kan me er ook wel iets bij voorstellen, je moet nu als hunter veel actiever zijn.quote:Splash schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:37:
Er staan nog een hoop onjuistheden in de startpost, zoals dat de hunter onzichtbaar kan worden en dat hij ook een 'lunge' aanval heeft.
Zie bv hier voor juiste info.
DaCoTa wijzigde dit bericht 28-11-2008 00:13 (7%)
You can't always get what you want. I can, but you can't.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Dit topic is gesloten.