...and become an accountant now. But I'm no good at math and besides the dollar is down. I want to scream I love you from the top of my lungs. But I'm afraid that someone else will hear me... You can only blame your problems on the world for so long.
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topichttp://www.iphoneclub.nl/...ware-22-stapelen-zich-op/quote:Hoedje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:18:
[...]
Wat is dat nou voor loze opmerking? Apple houdt idd geen rekening met jailbreaks en unlocksims, maar verder lost de update juist problemen op
Niet te snel oordelen.
Hebben anderen ook last dat de externe speaker nu harder gaat, maar dat het geluid zelfs op lager volume veel slechter klinkt?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Onderbouwing zou welkom zijn en nuance helemaal. Er zijn ook veel probleemloze updates geweest. (WEL updaten dus!!quote:Yzord schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:16:
Er zijn veel problemen gesignaleerd op fw2.2. NIET updaten dus!!
lo mejor está por venir
Lees dan ook de reacties onder het bericht, vrijwel iedereen stelt juist dat de iPhone beter werkt met de nieuwste update.quote:Shiver23 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:23:
[...]
http://www.iphoneclub.nl/...ware-22-stapelen-zich-op/
Niet te snel oordelen.
iPhoneatlas maakt bij elke update van die rijtjes. Het is meer stemmingmakerij, bij elke update zullen er wel problemen ontstaan bij een aantal gebruikers (of dat nu aan de update ligt of niet). Maar op basis van wat ik lees (GoT, MacRumors en iLounge) lijkt het me erg voorbarig om dan maar niet te upgraden naar 2.2 en al helemaal om dat te gaan roepen in een topic zonder enkele reden of onderbouwing
...and become an accountant now. But I'm no good at math and besides the dollar is down. I want to scream I love you from the top of my lungs. But I'm afraid that someone else will hear me... You can only blame your problems on the world for so long.
Precies, daarbij zijn veel "gemelde problemen" problemen die ik ook al eens gelezen had in 2.0 en 2.1. Om nou elk nieuw probleem ineens als probleem met de firmware te bestempelen gaat mij erg ver.quote:Hoedje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:39:
[...]
Lees dan ook de reacties onder het bericht, vrijwel iedereen stelt juist dat de iPhone beter werkt met de nieuwste update.
iPhoneatlas maakt bij elke update van die rijtjes. Het is meer stemmingmakerij, bij elke update zullen er wel problemen ontstaan bij een aantal gebruikers (of dat nu aan de update ligt of niet). Maar op basis van wat ik lees (GoT, MacRumors en iLounge) lijkt het me erg voorbarig om dan maar niet te upgraden naar 2.2 en al helemaal om dat te gaan roepen in een topic zonder enkele reden of onderbouwing
Ook heb ik het gevoel dat maar 1 iemand iets hoeft te roepen en het wordt meteen als waarheid aangenomen.
fotoblog | Blog + Sandbox | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
You just defined the internet!quote:Magic schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:47:
[...]
[...]
Ook heb ik het gevoel dat maar 1 iemand iets hoeft te roepen en het wordt meteen als waarheid aangenomen.
Icec_Old wijzigde dit bericht 27-11-2008 13:54 (26%)
GamerTag/PSN-id: BurntIcecOld ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ I love Greasemoose
Vooral Apple heeft daar heel veel last van idd. Heel hinderlijk.quote:Magic schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:47:
[...]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Reg. datum: 06 augustus 2005
heb alles ingescanned en per email. order is nu al in behandeling. vanmorgen besteld!quote:6killer schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:54:
[...]
Ja ging super. Binnen 2 dagen in huis (omdat ik allemaal id's moest versturen per post, anders 1 dag) en het was een Italiaanse, dus sim erin (vodafone) ff in iTunes activeren en hij werkt.
iphone is op voorraad dus heb hem morgen al in huis naar alle waarschijnlijkheid
krijg ook een italiaanse volgens hun.
is de doos dan italiaans enzo? nies dat het mij boeit want hij is zo engels of nl.
mijn 2g uit de states deed het ook perfect.
...ben je echt zo naief?quote:Schaapmed schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:18:
Tja de mensen die er last van hebben kunnen niet tegen de perfectie van Apple
Palm IIIc, Palm M500, Palm M505, Palm Tungsten E, Palm Tungsten E2, Palm Tungsten T, iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC Diamond, iPhone 3G
Reg. datum: 28 augustus 2003
Man, ik ben blij dat ze de update hebben uitgebracht, eindelijk werkt hij weer vlekkeloos icm m'n bluetooth carkit, de snelheid van bijv contacten is merkbaar omhoog gegaan, Safari crasht niet meer. Wat mij betreft doet deze update wat ze in 2.1 beloofden te doen.quote:Yzord schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:16:
Er zijn veel problemen gesignaleerd op fw2.2. NIET updaten dus!!
Als je de reacties hier en op andere fora leest, dan zijn er overwegend toch positieve reacties. Die paar met negatieve punten die schreeuwen vervolgens het hardste om aandacht (deed ik ook na 2.1
Reg. datum: 20 september 2007
Slechter bereik heb ik niks van gemerkt. Al met al: zeer tevreden over 2.2!
Heb nu maar een hoesje, en een 'plastic' laagje voor het scherm gekocht, (lelijk, ik weet) maar beide keren was het glas kapot, hoop dat het nu niet meer gebeurt.
Macbook Pro 15.4 || 24" Samsung Syncmaster || Creative 3300 2.1 icm Airtunes || Apple Wireless Keyboard || Logitech V470 Bluetooth Mouse || Apple Remote || Samsung ML-2010R Laser Printer icm Airport || Xbox 360 Pro 60GB
Heb je een app gebruikt waarin je SMSjes kunt deleten?quote:SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:38:
Ik heb sinds vandaag een -2 staan bij mijn SMS app...Iemand enige idee hoe dat kan?
Euhm jaquote:CyBeR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:14:
[...]
Heb je een app gebruikt waarin je SMSjes kunt deleten?
Dat is 't ja (welke?). SMSjes deleten moet precies op de goede manier, anders krijg je dat soort effecten. Volgens mij kun je 't fixen door een smsje te ontvangen.quote:SaURoN schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:30:
[...]
Euhm jazal dat het zijn? Zo ja hoe kan ik het fixen
Ja ik had het inderdaad tegen jouquote:
Ik heb zelf geen dock, maar misschien kan iemand anders zeggen of je hem daarin misschien langer aan kan laten staan? Ik kan me zo voorstellen dat dat een mogelijkheid is.
Strak tv'tje ook, btw. Klasse.
WTF is hier aan de hand. Ik druk refresh (topic stond open van gisteravond), jouw post zie ik als laatste staan, ik antwoord en dan staan er ineens nog 20 replies tussen
Punksmurf wijzigde dit bericht 27-11-2008 20:44 (25%)
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
De doos is gewoon universeelquote:XennOX schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:31:
[...]
heb alles ingescanned en per email. order is nu al in behandeling. vanmorgen besteld!
iphone is op voorraad dus heb hem morgen al in huis naar alle waarschijnlijkheid
krijg ook een italiaanse volgens hun.
is de doos dan italiaans enzo? nies dat het mij boeit want hij is zo engels of nl.
mijn 2g uit de states deed het ook perfect.
Heb in tussentijd zat smsjes ontvangen. Gedelete met iRealSMS 2.0 laatste versiequote:CyBeR schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:02:
[...]
Dat is 't ja (welke?). SMSjes deleten moet precies op de goede manier, anders krijg je dat soort effecten. Volgens mij kun je 't fixen door een smsje te ontvangen.
Misschien wel handig als je nog iets zoekt voor je i-Phone
http://store.apple.com/nl...ck_friday?cid=CDM-EU-2142
3x GTX280 Tri-Sli, QX9650 @ 4450 mhz, ASUS Striker II Extreme, 4GB Dominator 1800, 74GB Raptor x2raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Tt 1500W, Worlds First Dual Prometeia
Nope.. ik heb er een, en een actieve lader in mijn auto, en nee, hij blijft niet langer aan.quote:Punksmurf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:42:
[...]Ik heb zelf geen dock, maar misschien kan iemand anders zeggen of je hem daarin misschien langer aan kan laten staan? Ik kan me zo voorstellen dat dat een mogelijkheid is.
Ik heb het opgelost door autolock uit te zetten, en me aan te leren dat als ik hem uit wil hebben, dan zet ik hem wel standby. Deed ik ook al standaard bij mijn HTC. Werkt goed
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
In mijn info tab van de iPhone in iTunes kan je selecteren welke agenda je wilt synchroniseren. Nu staat daar een enorme lijst met agenda namen die ik in het verleden heb gebruikt maar nu niet meer actief zijn en dus verwijderd zijn uit iCal. Graag wil ik deze lijst beperken tot de agenda's die ik nu voer in iCal. Hoe verwijder ik de overige zodat er weer een duidelijk overzicht krijg?
Edit/
Opgelost!
- iCal backuppen
- Alle agenda's in iCal verwijderen
- in iSync de synchronisatie geschiedenis verwijderen (In voorkeuren)
- iTunes opstarten, iPhone koppelen en de synchronisatie annuleren op de iPhone
- iCal backup terugzetten
- Op tab INFO in iTunes aanvinken welke agenda's gesynchroniseerd dienen te worden (deze lijst bestaat nu enkel uit de agenda's van iCal)
- Onderaan tab INFO in iTunes bij geavanceerd "Agenda's" aanvinken
- Synchroniseren en klaar! Enkel de agenda's uit iCal zijn zichtbaar/beschikbaar dus geen verwarring meer.
Let wel op dat alle afspraken correct in iCal dienen te staan aangezien de iPhone agenda wordt overschreven.
vacuumcleaner wijzigde dit bericht 28-11-2008 09:34 (43%)
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Reg. datum: 06 augustus 2005
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.