Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 augustus 2003

quote:
Dotto schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:46:
Ik merk de laatste tijd dan mijn ''stil''-knopje wat losser gaat zitten.
Is er ook een applicatie voor om mijn iPhone softwarematig op stil te zetten? Desnoods met een app uit Cydia.
Collega van me had dat ook, haalde de foon uit z'n broekzak: knopje afgebroken. Bij de T-mobile shop kreeg hij zonder problemen een nieuwe foon mee.

quote:
Blaataap85 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:12:
[...]

Kun je me iets meer vertellen over de kwaliteit van de skin? Hoe gaat het aanbrengen? Is de skin krasgevoelig? Biedt de skin volgens jou voldoende bescherming?

Ik gebruik op dit moment de Invisible Shield, maar deze is bijna aan het einde.... Alvast bedankt voor je reactie!
ben ik ook erg benieuwd naar.
please share.

Reg. datum: 10 juni 2002

quote:
Kozzmozz schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:24:
Beste forumleden,

Ik merk op dat mijn e-mails, contactpersonen en agenda perfect synchroniseren vanaf de Exchange-server naar de iPhone toe, maar niet omgekeerd. En dit enkel in het geval van de agenda.
Als ik bijvoorbeeld een nieuw agendapunt aanmaak op de iPhone dan verschijnt deze NIET op mijn Outlook via de Exchange-server. Maar als ik dit met een contactpersoon doe, dan weer wel. En idem voor e-mail.
Waaraan kan dit liggen?
Dit was een bekend probleem met 2.1. Een agenda item aanmaken op je iphone en dat repeat daily + end date dezelfde dag was de work around. Net getest; met 2.2 worden agenda items ingevoerd vanaf de iphone wel netjes gesynct naar exchange _/-\o_

OnTheJazz wijzigde dit bericht 26-11-2008 11:31 (0%)
Reden: typo

Linux Mac Addict
Reg. datum: 28 april 2006

quote:
manuevg77 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:12:
[...]
ben ik ook erg benieuwd naar.
please share.
Hier op tweakers worden de kortingscodes voor invisible shield maar ook ervaringen uitgewisseld.

HeyDude wijzigde dit bericht 26-11-2008 11:45 (3%)
Reden: oeps: niet goed gelezen, andere skin...

quote:
HeyDude schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:44:
[...]

Hier op tweakers worden de kortingscodes voor invisible shield maar ook ervaringen uitgewisseld.
uuh bedoelde eigenlijk de ervaring met de decalgirl stickers.

Reg. datum: 18 april 2004

Weet iemand of een tooltje die iets meer info geeft over de status van de batterij?

Ik lees iets over extended properties maar weet niet goed wat ik daarmee moet..

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
OnTheJazz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:30:
[...]

Dit was een bekend probleem met 2.1. Een agenda item aanmaken op je iphone en dat repeat daily + end date dezelfde dag was de work around. Net getest; met 2.2 worden agenda items ingevoerd vanaf de iphone wel netjes gesynct naar exchange _/-\o_
Hmm.. daar heb ik nooit last van gehad, in geen enkele firmware. Draai wel Exchange 2007 SP1. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Linux Mac Addict

quote:
Shiver23 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:05:
[...]

Hij zit nu vast in een soort oneindige installatieloop. iMapmyrun kon ik er afgooien, maar aroundme blijft installeren. Ook na een reboot. Heerlijk vaag dit.
Laat ik dit nu sinds vanmorgen ook hebben met SSHterm TouchTerm (SSH access).
Loopje: Installing... Waiting... Installing... etc Reboot helpt niet, verwijderen van de applicatie kan niet...

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ondertussen zal ik wat gaan Googlen...
Lijkt op een 2.2 issue (en/of de JB)

Edit:
Verwijderen kan als je 3G / Edge / Wifi uitzet. Daarna het icoon vasthouden en verwijderen zoals gebruikelijk

HeyDude wijzigde dit bericht 26-11-2008 14:21 (13%)
Reden: verwijder info gevonden + juiste app naam

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
HeyDude schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:10:
[...]

Laat ik dit nu sinds vanmorgen ook hebben met SSHterm TouchTerm (SSH access).
Loopje: Installing... Waiting... Installing... etc Reboot helpt niet, verwijderen van de applicatie kan niet...

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ondertussen zal ik wat gaan Googlen...
Lijkt op een 2.2 issue (en/of de JB)

Edit:
Verwijderen kan als je 3G / Edge / Wifi uitzet. Daarna het icoon vasthouden en verwijderen zoals gebruikelijk
Ik het uiteindelijk ook op kunnen lossen maar op een andere manier. Opnieuw opstarten, nog een keer aan iTunes hangen en toen kreeg ik een of andere melding. Dit stopte de loop en toen kon ik hem verwijderen.

Het zou te maken kunnen hebben met mobileinstallation 2.1 op 2.2. Heb voor de zekerheid 2.2 er opgezet en de updates die ik vandaag ontving gingen allemaal goed. Het was een beetje een wilde gok, maar ik hoop dat het niet vaker voorkomt. Bedankt voor je methode, dat werkt voor de volgende keer een stuk handiger.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Wat wil een mens nog meer..
Reg. datum: 10 februari 2007

quote:
HvB83 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:12:
[...]

Collega van me had dat ook, haalde de foon uit z'n broekzak: knopje afgebroken. Bij de T-mobile shop kreeg hij zonder problemen een nieuwe foon mee.
Nouja, mijn iPhone komt uit Zwitserland. Is een behoorlijk stukkie rijden :P.
Iemand bekend met een softwarematige oplossing daarvoor? Een cydia app oid?

Dotto wijzigde dit bericht 26-11-2008 17:23 (9%)

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
Blaataap85 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:12:
[...]

Kun je me iets meer vertellen over de kwaliteit van de skin? Hoe gaat het aanbrengen? Is de skin krasgevoelig? Biedt de skin volgens jou voldoende bescherming?

Ik gebruik op dit moment de Invisible Shield, maar deze is bijna aan het einde.... Alvast bedankt voor je reactie!
Kwaliteit van de skin is prachtig. 1 ding is wel erg jammer, doordat ik zo'n grote sleave (hoe noem je zo'n ding: hard plastic cover die om de iphone zit) gaat de print niet zo heel ver er omheen.
Nou zou dat ook niet veel verder kunnen, omdat je dan al met de aansluitingen en knoppen zit.

Die van mn hd-dvd en xbox360 zijn nog veel mooier, die zitten echt boven/onder en voor.

De decals zijn gemakkelijk aan te brengen. Ik ben niet handig en het al helemaal geen geduld.
Maar dit spul is van flexibel buigzaam vinyl en het plakt niet zo erg als een sticker.
Je kunt m gemakkelijk voorzichtig lostrekken en er weer opdoen.

Pas als je zeker bent dat die goed zit, druk je m stevig aan met een doek. Bubbels verschijnen helemaal niet.

De voorkant van de iphone vind ik nog wel het mooiste, omdat deze doorloopt in de wallpaper die weer een mooi lichteffect geeft met die komeetinslag.
De decal die om het schermpje heen zit, moet wel op het scherm of de schermprotector worden geplakt.
De decal alleen als bescherming gebruiken lijkt me niet de bedoeling/sterk genoeg.

Ferry34 wijzigde dit bericht 26-11-2008 19:20 (6%)

Panasonic TH50PV70; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G

Sunglasses at night

Aaaah nu wordt het wel wat duidelijker ;) Zou 'm persoonlijk nog niet altijd aan willen hebben maar dit snap ik tenminste ;). Strakke set-up in ieder geval!

En met de persoon (ver) boven mij: hoe zitten die stickers? Vooral, hoe gaat het met de rondingen van het toestel, zit dat mooi en blijft het goed zitten? Ik heb er wel een paar hele mooie gezien, maar ben een beetje huiverig. Misschien dat je wat foto's wil maken? O-) Alvast bedankt!

Edit: Wut? Ik drukte op refresh, maar een hoop nieuwe posts stonden er niet 8)7 Zal wel aan mij liggen, of course :P Anyway, bedankt voor je uitleg; maar kan je ook nog wat over de hoeken vertellen.

Punksmurf wijzigde dit bericht 26-11-2008 21:36 (28%)

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Linux Mac Addict

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:06:
[...]

Ik het uiteindelijk ook op kunnen lossen maar op een andere manier. Opnieuw opstarten, nog een keer aan iTunes hangen en toen kreeg ik een of andere melding. Dit stopte de loop en toen kon ik hem verwijderen.

Het zou te maken kunnen hebben met mobileinstallation 2.1 op 2.2. Heb voor de zekerheid 2.2 er opezet
Mijn oplossing was ook niet altijd succesvol, later op de middag werkte dit ook niet ;(
Wel via iTunes: eerst verwijderen en trashen. Dan voor de optie "niet synchroniseren van apps" kiezen.

Heb er net een ook nieuwe 2.2 MobileInstallation opgezet, zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn.
Ik had ook een 2.1 variant die volgens de berichten zou moeten werken. We will keep in touch.
De sync met iTunes werkt nu perfect, eerst gaf deze nog een foutmelding.

HeyDude wijzigde dit bericht 26-11-2008 22:20 (4%)
Reden: wat extra info over de sync met iTunes toegevoegd

Reg. datum: 06 december 2001

Hm, interessant. Zojuist werkte geen van de knopjes op mijn, niet gejailbreakte, iPhone meer. Pas bij het aansluiten op de computer werden alle commando's verwerkt (scherm ging 5 keer aan en uit, wat overeenkomt met de 10 keer dat ik op de sleep- en home button heb gedrukt), daarna reageerden ze weer niet. Pas toen het scherm aan bleef staan na de derde keer aansluiten, kon ik rebooten en deed alles het weer naar behoren. Er was laatst nog iemand die zulk gedrag beschreef met 2.2 en zich afvroeg of hij de enige was. Nou nee dus. Mijn batterij was wel aan de lege kant, maar nog wel meer dan 20%.

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
Punksmurf schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:32:
Aaaah nu wordt het wel wat duidelijker ;) Zou 'm persoonlijk nog niet altijd aan willen hebben maar dit snap ik tenminste ;). Strakke set-up in ieder geval!

En met de persoon (ver) boven mij: hoe zitten die stickers? Vooral, hoe gaat het met de rondingen van het toestel, zit dat mooi en blijft het goed zitten? Ik heb er wel een paar hele mooie gezien, maar ben een beetje huiverig. Misschien dat je wat foto's wil maken? O-) Alvast bedankt!

Edit: Wut? Ik drukte op refresh, maar een hoop nieuwe posts stonden er niet 8)7 Zal wel aan mij liggen, of course :P Anyway, bedankt voor je uitleg; maar kan je ook nog wat over de hoeken vertellen.
Are you talking to me??? ;)

Je hebt het toch tegen mij denk ik?

Nogmaals: het is jammer dat ik zo'n enorm dikke plastic ding om mn iphone heb zitten, maar ik wilde m er toch niet af halen. Misschien doe ik het later wel, maar hij kan nu wel tegen een stootje.
Juist omdat de cover zo dik is, gaat de decal er niet zo heel ver over heen. Kijk maar.

Maar omdat deze cover ook zwart is, valt het trouwens niet op. Het was gewoon in mijn geval mooier geweeste als ze de decal groter hadden gemaakt.
Heb ff 2 foto's gemaakt die expres minder mooi zijn gemaakt, door m zo neer te leggen dat je de randen ziet.

http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphoneworldkillerachterkant.jpg

http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphonevoorkant.jpg

Zie je nu waarom ik liever de wallpaper zie ipv het startscherm?

http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/iphone3gworldkillerset.jpg

Zet ik de rest er ook meteen bij, mn fantastische 50 inch Pana plasma ;) (ik zit er naast omdat je dan de grootte goed kan zien, niet omdat ik in beeld wil)

http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/nieuweinrichting1.jpg

Ferry34 wijzigde dit bericht 26-11-2008 23:08 (6%)

Panasonic TH50PV70; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G

Merry Greasemoose!

Crap :(
Per ongeluk geupdate naar 2.2, nu werkt m'n unlock sim niet meer. Soms ben ik ook een ongelofelijke oen!
Iemand die nog op 2.1 zit en een unlock-sim zoekt, DM!

Naja, misschien dan toch maar vroegtijdig m'n T-mobile abbo laten activeren. Het is zo'n fijne telefoon!

Net ook de Remote app van Apple geinstalled, best leuk om via Wifi iTunes te regelen.
Weet iemand of er ook zo'n soort app is voor winamp, mijn standaard muziekspeler?

Icec_Old wijzigde dit bericht 27-11-2008 10:46 (8%)

GamerTag/PSN-id: BurntIcecOldWhat comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!I love Greasemoose

Reg. datum: 18 februari 2008

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:06:
[...]

Het zou te maken kunnen hebben met mobileinstallation 2.1 op 2.2. Heb voor de zekerheid 2.2 er opgezet en de updates die ik vandaag ontving gingen allemaal goed. Het was een beetje een wilde gok, maar ik hoop dat het niet vaker voorkomt. Bedankt voor je methode, dat werkt voor de volgende keer een stuk handiger.
Zou je mij toevallig dat 2.2. bestandje kunnen doorsturen of zeggen waar ik hem kan verkrijgen?
Ik heb ook het probleem dat me updates in een loop blijven hangen.... En volgens mij heb ik ook een 2.1 erop staan :)

Acties: [view]

Door: Atlas
Frontpage Admin/Mod SF
Ik flits terug!

Woei @ 2.2. Safaris werkt een stuk beter! Grote pagina (*kuch* GoT @ 100 ppp *kuch*) crashen niet meer. Zelfs niet als je ook nog eens muziek aan het luisteren bent :P
En fijn dat hij nu wel herkent als je een smilie intikt :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Reg. datum: 06 augustus 2005

Heb net bij 2call nieuwe abbo afgesloten met een 3g, 8gb phone.
simlock vrij en vodafone abbo, 3.6 mb umts. dit omdat tmobile geen bereik met 3g heeft hier in mijn gehucht en vodafone wel.
heb nu de 2g met 16gb maar heb hem nooit meer gevuld van 5gb dus daarom nu maar de 8 gb :)
als goed is komt het zaakje morgen al binnen.

iemand meer ervaringen met 2call en iphone?

.
Reg. datum: 09 mei 2000

quote:
Icec_Old schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:45:
Net ook de Remote app van Apple geinstalled, best leuk om via Wifi iTunes te regelen.
Weet iemand of er ook zo'n soort app is voor winamp, mijn standaard muziekspeler?
Tja, hoe zou je daar nu achter kunnen komen... :)

|| We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity,
   and it was not meant that we should voyage far. ||

The World Is Mine!
Reg. datum: 19 september 2001

Hoezee! iPhone binnen via voordeelgsm.nl. Ze leveren bon op naam dus het is een investering :D

Hij wordt op dit moment geupdate naar 2.2 vandaar dat ik tijd heb voor enkele vragen.

Ik gebruik een Telfort Sim-Only abonnement met Surf & Mail onbeperkt (UMTS a 768 kb/s). Nu is Telfort overgenomen door KPN en staat er dus KPN boven in mijn schermpje. Echter kan ik in een lijstje KPN of KPN 3G selecteren. Ik neem aan dat dit 3G dient te zijn? Dien ik vervolgens nog ergens gegevens in te vullen van telfort om er echt gebruik van te kunnen maken?

Verder laat ik mijn email synchroniseren. Nu was het bij Windows Mobile dat ik op het apparaat zelf nog accounts moest aanmaken. Dit hoeft dus niet bij de iPhone? (Hij vroeg nl om imap instellingen bij het activeren)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Merry Greasemoose!

quote:
Vreemd, daar heb ik op gezocht. Toen kwam ik alleen dat verhaal tegen dat werkte via Safari, veel te omslachtig!

Maar goed, bedankt!

GamerTag/PSN-id: BurntIcecOldWhat comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!I love Greasemoose

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
XennOX schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:37:
Heb net bij 2call nieuwe abbo afgesloten met een 3g, 8gb phone.
simlock vrij en vodafone abbo, 3.6 mb umts. dit omdat tmobile geen bereik met 3g heeft hier in mijn gehucht en vodafone wel.
heb nu de 2g met 16gb maar heb hem nooit meer gevuld van 5gb dus daarom nu maar de 8 gb :)
als goed is komt het zaakje morgen al binnen.

iemand meer ervaringen met 2call en iphone?
Ja ging super. Binnen 2 dagen in huis (omdat ik allemaal id's moest versturen per post, anders 1 dag) en het was een Italiaanse, dus sim erin (vodafone) ff in iTunes activeren en hij werkt.

Linux ftw

Gisteren naar Antwerpen geweest, daar gelijk maar een 16GB Witte iPhone gehaald voor mn pa (tip: niet naar de Fnac, daar is ie ¤740,- ipv ¤615,- bij de Switch).

Ben van het weekend naar 2.2 gegaan en sindsdien ben ik al 3x mn GSM signaal verloren (as in, voluit 3g -> melding dat er geen signaal is). Ik snap er weinig van, voorheen namelijk nergens last van gehad. We zullen zien of dat met 2.3 opgelost is.

Crashen van Safari is idd een stuk minder (ergerde ik me dood aan), nu kan ik dus eindelijk weer normaal muziek luisteren en internetten in de trein ;).

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

Reg. datum: 30 augustus 2002

Er zijn veel problemen gesignaleerd op fw2.2. NIET updaten dus!!

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: