Het HTC Touch HD "BlackStone" topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 164.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07
Welkom in het HTC Touch HD topic. De HTC Touch HD is het nieuwe paradepaardje van HTC na de Touch diamond en Touch PRO. Naast de Touch HD heeft HTC tevens 2 andere toestellen aangekondigd, te weten de HTC Touch Viva en HTC Touch 3G. In dit topic zal de Touch HD besproken gaan worden.

NB: Het gaat hier om de HTC Touch HD, niet over levertijden, abbonementen, webshops etc. etc. Laten we er gezamelijk een schoon topic van maken!

Afbeeldingslocatie: http://www.htcdriver.com/tweakers/deel1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/specs.jpg
Beperkte opsomming van de HTC site:
  • Processor: Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHz
  • Operating system: Windows Mobile® 6.1 Professional
  • Memory ROM: 512 MB
  • RAM: 288 MB
  • afmetingen: 115 mm x 62.8 mm x 12 mm
  • gewicht: 146,4 gram met batterij
  • Display: 3,8 inch TFT-LCD Touch screen met 480x800 pixels :P
  • Netwerk: Quad band, inclusief HSDPA 7,2 M/bit
  • Bediening: HTC TouchFLO™ 3D
  • Camera: 5 megapixels autofocus, zonder flits
  • Uitbreiding: MicroSD (ondersteunt SDHC)
  • Overige: GPS met A-GPS functie, Wifi, Bluetooth 2.0 EDR met A2DP audio, HTC EXTUSB, 3,5 mm audio jack
Bron: HTC.com
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/pics.jpg
HTC touch HDHTC touch 3GHTC touch Viva
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/hd.jpgAfbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/3g.jpgAfbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/viva.jpg
HTC Touch HD
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/touch1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/touch2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/touch3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/touch4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/touch5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/verschil.jpg
Model:Touch HDTouch 3GTouch Viva
processor:Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHzQualcomm® MSM7225™, 528 MHzTI's OMAP™ 850, 201 MHz
OS:Windows Mobile® 6.1 ProfessionalWindows Mobile® 6.1 ProfessionalWindows Mobile® 6.1 Professional
RAM:288 MB192 MB128 MB
ROM:512 MB256 MB256 MB
afmetingen:115 mm x 62.8 mm x 12 mm102 mm X 53.6 mm X 14.5 mm104.5 mm X 59 mm X 15.75 mm
gewicht:146,496 gram110 gram
Scherm:3,8 inch 480x8002,8 inch 320x240?2,8 inch 320x240
Netwerk:Quad Band HSDPAQuad Band HSDPAQuad Band
GPS:Ja, A-GPS readyJa, A-GPS readyNee
Radio:JaNeeNee
Wifi:JaJaJa
bluetooth:2.0 EDR - A2DP2.0 EDR - A2DP2.0 EDR - A2DP
Camera:5.0 MP/AF
zonder flits
3.2 MP/AF
zonder flits
2.0 MP/AF
zonder flits
Geheugenslot:SD(HC)SD(HC)SD(HC)
Batterij:1350 mAh1100 mAh1100 mAh
Video out:NeeNeeNee
G-sensor:JaNeeNee
Verschillen aan de hand van de HTC specificaties volgens de website, mochten er wijzigingen zijn zullen deze zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
NB. Twijfel over het scherm van de Touch 3G, specificaties vermelden QVGA, maar op dezelfde site staat 4x hogere resolutie dan een normaal scherm, wat doet vermoeden dat het VGA is.
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/links.jpg
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/software.jpg
Hieronder een overzicht van de beschikbare nuttige software voor deze schoonheid:
  • [GSen (automatisch draaien van het beeldscherm dmv. de accelerometer)
  • PHM registry editor (voor de fanatieke tweakers onder ons die in he register willen zitten)
  • Nodata (schakelt de dataerbinding via GSM/UMTS/HSDPA uit)
Afbeeldingslocatie: http://htcdriver.com/tweakers/faq.jpg
Zodra de Touch HD in de winkels ligt zal er na de eerste gebruikerservaringen wat aandacht worden besteed aan deze FAQ.

[ Voor 5% gewijzigd door Rene op 09-11-2008 18:07 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
gereserveerd voor updates...

9-11-2008: Kleine update aan TS (todo: accesoires lijst maken)

Oproep: mensen die software hebben welke het vermelden in de startpost waard is, verzoek ik om deze aan mij door te geven dmv. DM

[ Voor 82% gewijzigd door Rene op 09-11-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japsai
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Alweer geen flitser.. jammer! Waarom kiezen ze hier toch telkens voor? Neemt zoiets veel ruimte in? Is het iets waar ze de technologie niet voor in huis hebben? of zie ik andere HTCs over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 18:01
Een mooie openingspost voor een mooie telefoon.

Ten eerste wil ik kwijt dat het jammer is dat er geen flitser op zit. Dat is jammer.
Een lampje mis je niet want dat scherm geeft licht zat. ik spreek uit ervaring. Had eerst een K750i en nu een iPhone en met de applicatie Flashlight dat een wit schermpje toont geeft je voldoende licht. Ik neem aan dat dat met deze telefoon ook zo is.

Verder rest mij nog een paar vragen:

1. Kunnen applicaties zoals Tomtom deze resolutie aan? Zoja zou deze touch dit ook vloeiend kunnen draaien?
2. Zou deze touch je een kleine trilling geven op het moment je een letter intoetst met bijvoorbeeld een smsje typen? Dit mis ik op mijn iPhone nu. De Samsung Omnia heeft dit wel, werkt erg prettig zo'n kleine feedback.
3. Hoe zit het met Windows Mobile 7?

Verder ga ik dit topic actief volgen want ik heb het gevoel dat dit een mogelijke kandidaat is om mijn iPhone te vervangen.

offtopic:
Ik hoop dan wel dat alles soepel werkt want ik ben immers nu een iPhone gewend en hoe dan ook qua feeling is het een super telefoon.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Mooie opening..De 3G is een waardige opvolger voor mijn Elfin..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Een 3.5mm jack aan de bovenkant nota bena...lekker handig is dat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 33810 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:40:
Wat is daar precies mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Anoniem: 33810 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:40:
iPhone heeft dat ook ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Beter een 3.5mm jack aan de bovenkant dan die gare mini-USB aansluiting aan de onderkant. Ik heb er in 9 maanden tijd 4 headsets doorheen gejaagd omdat die aansluiting gewoon meuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik vind dat juist een voordeel! hoef je niet te rommelen als die in je broekzak zit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor non-argument is dat nou weer :')
RoD schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:41:
[...]

Wat is daar precies mis mee?
Omdat de kabel dan om een vreemde manier in de weg zit ivm je hand wanneer je de telefoon vast hebt, en dat de telefoon op zn kop zit wanneer je deze uit je broek/jaszak haalt :).

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 16-09-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
De pricewatch is er ook al, alvast een linkje opnemen in de ts lijkt me handig :)

pricewatch: HTC Touch HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 20:38
Hmmm in november loopt mijn abonnement af en dit is wel een mooie vervanger van mijn N81.
Op dit moment gebruik ik een externe GPS is de A-gps die hier in zit ongeveer van dezelfde kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Goede startpost!

Kleine toevoeging: de HD heeft wel een G-Sensor volgens http://www.htc.com/www/product.aspx?id=64796.

Verder misschien even melden dat de Viva niet in Nederland uitgebracht zal worden.

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
ralphje schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:17:
Goede startpost!

Kleine toevoeging: de HD heeft wel een G-Sensor volgens http://www.htc.com/www/product.aspx?id=64796.

Verder misschien even melden dat de Viva niet in Nederland uitgebracht zal worden.
Idd, foutje van mijn zijde, gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Anoniem: 33810 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:51:

Wat voor non-argument is dat nou weer :')
Omdat je toch kan stellen dat de grootste producent van mp3spelers (dat is Apple toch?) er wel over nagedacht heeft waar ze het beste de jack moeten plaatsen?

Zeg niet dat dat het beste is maar er zullen wel veel mensen hierover nagedacht hebben die meer dan ons salaris verdienen ;)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:57
Ehm, net bezig, moet er een nieuwe :p
Wel mooie OP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 20:38
Boven de jack is juist wel relext lijkt me vanuit draag in jaszak/broekzak/tas/heuptas oogpunt ipv aan de zijkant bv dat ie breeder wordt of als bobbel uitsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27
Om maar niet over levertijden te hoeven beginnen, kan in de openingspost ook opgenomen worden dat volgens aap de HD eind oktober al leverbaar kan worden.

Dit gaat een ontzettend leuke strijd worden.. De Xperia is er namelijk ook bijna, met dezelfde resolutie op een kleiner scherm, maar een mooiere behuizing...

En inderdaad de jack boven is juist ideaal, tenzij je gewend bent om je mobiel op z'n kop in je broekzak/whatever te dragen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het lijkt mij een waardige TyTN/TyTN 2 vervanger maar zoals altijd de prijs...wanneer komen er eens toestellen waarbij je denkt 'dit is absoluut een koopje' (zoals ik vorig jaar toevallig had met een TyTN voor 325). Want laten we eerlijk zijn: Die touch serie is leuk maar aan elk model ontbreekt wel iets. (Behalve de duurste natuurlijk.)

• FireStarter
Saturnus schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:33:
Het lijkt mij een waardige TyTN/TyTN 2 vervanger maar zoals altijd de prijs...wanneer komen er eens toestellen waarbij je denkt 'dit is absoluut een koopje' (zoals ik vorig jaar toevallig had met een TyTN voor 325). Want laten we eerlijk zijn: Die touch serie is leuk maar aan elk model ontbreekt wel iets. (Behalve de duurste natuurlijk.)
Dat zal nog wel een paar jaar duren. Er gaan gewoon een aantal generaties overheen voordat al die functies in een mobieltje zitten:
telefoon
mediaplayer
camera
navigator
mooi degelijk scherm
lange accuduur

w00t

Anoniem: 272908

FireStarter schreef op woensdag 17 september 2008 @ 01:29:
[...]

Dat zal nog wel een paar jaar duren. Er gaan gewoon een aantal generaties overheen voordat al die functies in een mobieltje zitten:
telefoon
mediaplayer
camera
navigator
mooi degelijk scherm
lange accuduur
Dat zit er nu toch wel allemaal in?

Maar goed, eindelijk weer een waardige telefoon.
Ik heb nu nog de 9100 en na 3 jaar ben ik zoekende naar een andere telefoon.
Al een paar maanden staat de Iphone 3g bovenaan mijn lijstje, maar ik miste nogal wat opties die deze wel allemaal heeft. Nu kan ik hierop verder kwijlen. Ben benieuwd naar alle reviews. top!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
FireStarter schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:17:
Een mooie openingspost voor een mooie telefoon.

Ten eerste wil ik kwijt dat het jammer is dat er geen flitser op zit. Dat is jammer.
Een lampje mis je niet want dat scherm geeft licht zat. ik spreek uit ervaring. Had eerst een K750i en nu een iPhone en met de applicatie Flashlight dat een wit schermpje toont geeft je voldoende licht. Ik neem aan dat dat met deze telefoon ook zo is.

Verder rest mij nog een paar vragen:

1. Kunnen applicaties zoals Tomtom deze resolutie aan? Zoja zou deze touch dit ook vloeiend kunnen draaien?
Met het uitkomen van steeds meer apparaten met deze resolutie, denk ik dat software ook aangepast gaat worden. Tomtom is een apart verhaal omdat zij blijkbaar alleen nog maar voor specifieke phones hun programma uitbrengen, hopelijk ook voor de HD
2. Zou deze touch je een kleine trilling geven op het moment je een letter intoetst met bijvoorbeeld een smsje typen? Dit mis ik op mijn iPhone nu. De Samsung Omnia heeft dit wel, werkt erg prettig zo'n kleine feedback.
Dat is vast wel te regelen, als het niet standaard erin zit, dan is er vast wel een gratis third party progje die daarvoor zorgt.

Anoniem: 233175

Ik als echte HTC fan blijf sta al wel te popelen om de reviews van deze foon te lezen.

Sorry dat ik misschien weer de vergelijking trek met de Iphone maar wat ik nou echt mis op de huidige smartphones tov de Iphone is het multitouch scherm. Bij Apple hebben ze wel zulke gave apps zoals pocket guitar, piano en of beatboxes en dat is toch iets wat ik mis bij Windows Mobile phones.

HTC zet met de HD echt een betere telefoon neer dan Apple en wint het kwa specs warschijnlik wel. Ook de touchflo 3D wint het in mijn opzicht wel. Alleen die apps van Apple mis ik.

De opvolger voor mijn Elfje zal dus hangen op de gebruiksvriendelijkheid van HTC + uigebreidere Specs of de simpelheid van Apple met de daarbij behorende gave Apps.

Fugitive2008 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:54:
Boven de jack is juist wel relext lijkt me vanuit draag in jaszak/broekzak/tas/heuptas oogpunt ipv aan de zijkant bv dat ie breeder wordt of als bobbel uitsteekt.
Juist, en aan de onderkant is NOG beter. Want: dan draai je het toestel in zak zodat de jack alsnog "boven" zit...en wanneer je je toestel uit je zak haalt kan je het scherm gelijk lezen zonder het toestel anders vast te pakken. Probeer het maar eens.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 33810 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:38:
[...]

Juist, en aan de onderkant is NOG beter. Want: dan draai je het toestel in zak zodat de jack alsnog "boven" zit...en wanneer je je toestel uit je zak haalt kan je het scherm gelijk lezen zonder het toestel anders vast te pakken. Probeer het maar eens.
Je kunt je maar ergens druk om maken :/

Zeker dat dit de opvolger wordt van mijn dan 3 jaar oude HTC Wizard \0/

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:09
Die HTC Touch HD is echt gruwelijk zeg!

Waarom in godsnaam heb ik een Diamond :'( ;)

SMulTiE schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:56:
[...]

Je kunt je maar ergens druk om maken :/

Zeker dat dit de opvolger wordt van mijn dan 3 jaar oude HTC Wizard \0/
Usability my friend...iets waar apple users blijkbaar veel waarde aan hechten.

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Saturnus schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:33:
Nadeel is dat deze geen toetsenbordje heeft, waardoor hij onscreen toch minder makkelijk schrijft.. Ben benieuwd of er hiervan ook een T-mobile variant gaat komen; zijn goedkoper, en hebben uiteraard zelfde specs. Als je dan ook je abonnement daar hebt, dan wordt hij nog duidelijker goedkoper, en heb je ook telefonie. (alleen wel verplicht daar uiteraard)

Lekker klein dingetje, positief vergeleken met het minder design 'blok' TyTN 2 die ik nu heb ;). Ik verwacht alleen dat de glans wel weer duidelijke vingerafdrukken etc. zal gaan achterlaten...

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
vmsw schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:42:
[...]

Nadeel is dat deze geen toetsenbordje heeft, waardoor hij onscreen toch minder makkelijk schrijft.. Ben benieuwd of er hiervan ook een T-mobile variant gaat komen; zijn goedkoper, en hebben uiteraard zelfde specs. Als je dan ook je abonnement daar hebt, dan wordt hij nog duidelijker goedkoper, en heb je ook telefonie. (alleen wel verplicht daar uiteraard)

Lekker klein dingetje, positief vergeleken met het minder design 'blok' TyTN 2 die ik nu heb ;). Ik verwacht alleen dat de glans wel weer duidelijke vingerafdrukken etc. zal gaan achterlaten...
Hmmm is waar ook zeg. Die HD heeft niet eens een toetsenbord. Valt die prijs even nog hoger uit in verhouding...

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 13:25
Is er voor dit soort apparaten freeware navigatiesoftware of betaalbaar commercieel spul zoals dit wat ook een beetje fasoenlijke werkt? link naar freeware nav-software
Via google maps navigeren gaat ook prima, maar in het buitenland betaal je hier gruwelijk veel voor.

Dit wordt ook overigens ook mijn volgende telefoon, maar ik moet nog tot maart wachten :X

[ Voor 36% gewijzigd door Autoreply op 17-09-2008 12:36 ]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk onzin, maar bij expansys verkopen ze een Touch HD Dual Pouch Case Waarschijnlijk typfout, maar wie weet ;)

• vmsw
Autoreply schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:20:
Is er voor dit soort apparaten freeware navigatiesoftware of betaalbaar commercieel spul zoals dit wat ook een beetje fasoenlijke werkt? link naar freeware nav-software
Via google maps navigeren gaat ook prima, maar in het buitenland betaal je hier gruwelijk veel voor.
TomTom zal hopelijk ook nog komen met een "officiële" 7 versie, want er is nog geen officiële pda-versie voor uit gekomen, alhoewel er volgens mij een pda is die er wel over beschikt.
8 mag natuurlijk ook =), alhoewel TomTom niet heel veel prioriteit legt bij PDA navigatie. Te veel misbruik en extra werk/kosten volgens mij.
Dit wordt ook overigens ook mijn volgende telefoon, maar ik moet nog tot maart wachten :X
Wil ik ook, ter vervanging van m'n TyTN 2, echter nadeel: ik moet nog 1,4 jaar wachten :( (heb m'n Ameo toen geruild voor TyTN)

Anoniem: 258840

ik lees nou ook eigenlijk wel overal over die G-sensor maar wat doet die nou precies?

• Tonkey
Die "merkt" wanneer je het toestel schuin hebt, zodat het scherm meedraait (geloof ik)

• vmsw
vandevorst schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:04:
Die "merkt" wanneer je het toestel schuin hebt, zodat het scherm meedraait (geloof ik)
Zou een nadeel zijn wat betreft het "perongelijk" op z'n zij houden.. dan moet er wel een vertraging in zitten, op z'n minst, want veel programma's doen dit niet efficiënt (en soms zelfs heel slecht en haperend), en het duurt ook eventjes.
Uitklappend toetsenbord bij bijv. de TyTN 2 maakt het minder erg, omdat je dan 100% zeker op z'n zij wilt, maar als je hem gewoon even kantelt, zorgt het ervoor dat hij gelijk 'verkeerd' staat.

Hoop dat ze dat wel goed doordacht zullen brengen...

Ook mooi zou een hele kleine trilling kunnen zijn bij een toetsaanslag op het scherm (virtueel toetsenbord) of beweging op het scherm :), mja, da's niet specifiek dit apparaat.

[ Voor 15% gewijzigd door vmsw op 17-09-2008 20:09 ]

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:50

martjah

Appel

Of ze maken een optie waar je kan instellen hoelang het duurt voordat ie het beeld ook draait. Dan zou iedereen blij zijn denk ik.

ik vind het persoonlijk een heel leuk dingetje omdat er leuke spelletjes voor zijn (ik moet denken aan het houten kistje met gaatjes waar je zo'n ijzeren kogel doorheen moest balanceren)

[ Voor 42% gewijzigd door martjah op 17-09-2008 23:45 ]

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou er niet ook een Touch HD Pro komen? Dus met toetsenbord? (zelfde zoals het bij de Diamond gegaan is)

Ik bezit nu ook nog een TyTN2, maar wil echt niet weer zonder toetsenbord. Ik wacht dus maar even af :)

Anoniem: 272908

[...]

en anders pak je een bluetooth headset.....

Ik vind trouwens dat het on screen toetsenbord is verbeterd tov eerdere pda's van htc. zelfs op de diamond met kleinere scherm kon ik goed de berichten typen met m'n duim, dus verwacht dat het met dit telefoontje nog beter gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 272908 op 18-09-2008 07:23 ]

• ICE74
  • Laatst online: 17-08-2019
ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm! ging echt voor de iphone 3g maar nu... 1 ding begrijp ik nooit is het een soort marketing strategy ofzo.... iphone niet genomen om het gebrek aan bluetooth en 2 mp cam zonder flits.... nu heeft de touch HD bijna alles maar weer geen flits wanneer is een toestel nou compleet ?

Did you know that i can bend minds with my spoon ?

• ICE74
Anoniem: 272908 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 07:13:
[...]

en anders pak je een bluetooth headset.....

Ik vind trouwens dat het on screen toetsenbord is verbeterd tov eerdere pda's van htc. zelfs op de diamond met kleinere scherm kon ik goed de berichten typen met m'n duim, dus verwacht dat het met dit telefoontje nog beter gaat.
kleinduimpje? :+

ben wel benieuwd hoe het op 3,8" scherm zal gaan

• Rene
ICE74 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:24:
ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm! ging echt voor de iphone 3g maar nu... 1 ding begrijp ik nooit is het een soort marketing strategy ofzo.... iphone niet genomen om het gebrek aan bluetooth en 2 mp cam zonder flits.... nu heeft de touch HD bijna alles maar weer geen flits wanneer is een toestel nou compleet ?
je begrijpt het helemaal goed! Het is gewoon marketing strategy... Als ze nu die HD met xenonflits uitbrengen dan verkopen ze op een nieuw model een stuk minder. Echter mis ik die flits niet echt. gebruik de camera van mijn diamond zelden. Twijfel overigens of de diamond in de verkoop gaat hahaha :P

Anoniem: 144407

peugeot206gt schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:31:
[...]

je begrijpt het helemaal goed! Het is gewoon marketing strategy... Als ze nu die HD met xenonflits uitbrengen dan verkopen ze op een nieuw model een stuk minder. Echter mis ik die flits niet echt. gebruik de camera van mijn diamond zelden. Twijfel overigens of de diamond in de verkoop gaat hahaha :P
Alle CEO's verzamelen zich tegenwoordig op het GoT. Ik verbaas mij erover dat zoveel mensen op internetfora tegenwoordig denken te weten hoe de complexe strategieën van grote ondernemingen functioneren, dat bepaald men hier tegenwoordig zo vanuit de luie stoel... Er is zitten zelfs individuen tussen die het naar eigen zeggen beter weten dan de ondernemingen zelf, onder het mom van "de beste stuurlui staan aan wal". Hou je hier bezig met het product zelf en laat de corporate governance toch mooi over aan de mensen die daarover gaan.

• Tonkey
Mooi gesproken Guus!

En, wat ik nu lees, live foto's en een review!!!

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=3552

Echter is de site alweer offline, wel kun je nog de foto's zien ;)

• jorikk59
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 16:23
Ziet er echt heel goed uit. Dit wordt zeker in December mijn vervanger voor mij n73.
Hopelijk gaat TomTom er ook goed op draaien.

• vmsw
ICE74 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:29:
[...]

kleinduimpje? :+

ben wel benieuwd hoe het op 3,8" scherm zal gaan
Ik had een 5" pda (Ameo) niet echt anders; was als je wilde iets groter dan normaal, maar nog steeds niet 'normaal' duim.
Ik verwacht en hoop dat deze wel leuke software ervoor krijgt.

• ICE74
Anoniem: 144407 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:07:
[...]

Alle CEO's verzamelen zich tegenwoordig op het GoT. Ik verbaas mij erover dat zoveel mensen op internetfora tegenwoordig denken te weten hoe de complexe strategieën van grote ondernemingen functioneren, dat bepaald men hier tegenwoordig zo vanuit de luie stoel... Er is zitten zelfs individuen tussen die het naar eigen zeggen beter weten dan de ondernemingen zelf, onder het mom van "de beste stuurlui staan aan wal". Hou je hier bezig met het product zelf en laat de corporate governance toch mooi over aan de mensen die daarover gaan.
mag wel mooi gesproken zijn Guus_!

maar what about consumer needs ? i mean we pay for it.. so why not ? waarom moet er altijd iets ontbreken dat in dit geval de Touch HD eigenlijk toch wel compleet zou maken! (voor deze tijd)
vanaf de corporate ladder zal er toch zeker wel een discussie geweest zijn over de flits alleen!

maar vraag je dan eens af waarom niet... praktische redenen of toch een marketing strategy?

het is uiteraard ook weer persoonsgebonden. De flits zou ik persoonlijk niet zo missen eigenlijk. Ik denk eerder dat ze de slag gemist hebben om geen multitouch beeldscherm te gebruiken. Je mist toch een aantal leuke ideeen die daarmee uit te voeren zijn.

Maar das weer mijn persoonlijke smaak :D

Anoniem: 274766

Er is eindelijk beeldmateriaal binnen. Gemaakt door generation phone.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eisadEADpwk]
Ook veel foto's op hun site

Ik moet wel zeggen dat ik het een heel mooie en complete telefoon vind. En aan het filmpje te zien werkt TouchFlo ook goed. Wel vraag ik mij af of ze de windows menu's vergroot hebben of komt dat omdat het scherm zo groot is. Het lijkt in ieder geval niet lastig om uit die menu's te selecteren. Ook de G-sensor wordt in het filmpje bevestigd en werkt nog snel ook!

Ben ook benieuwt naar de kwaliteit van de camera. Op het filmpje wel duidelijk te zien dat hij beter is dan de iPhone, maar zeggen ze wel weer dat hij een langzame autofocus heeft.

Nu moet hij wel snel uitkomen!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 274766 op 18-09-2008 18:05 ]

• vmsw
Anoniem: 274766 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:50:
Ben ook benieuwt naar de kwaliteit van de camera. Op het filmpje wel duidelijk te zien dat hij beter is dan de iPhone, maar zeggen ze wel weer dat hij een langzame autofocus heeft.
TyTN 2 had ook al trage autofocus, en wel meer HTC en overige pda's hebben dit nadeel.. wel jammmer, want even snel een foto maken is vervelend; dan moet je echt bewust stil blijven staan.

Netjes inderdaad, en dank voor filmpje!

Ook mooi grote weergave op het scherm; ze gebruiken de ruimte voor de inhoudweergave.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Anoniem: 233175 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:42:
het is uiteraard ook weer persoonsgebonden. De flits zou ik persoonlijk niet zo missen eigenlijk. Ik denk eerder dat ze de slag gemist hebben om geen multitouch beeldscherm te gebruiken. Je mist toch een aantal leuke ideeen die daarmee uit te voeren zijn.

Maar das weer mijn persoonlijke smaak :D
Multitouch is gewoon weer een extra gadget, leuk om te showen maar of het echt nut heeft? :)
Natuurlijk zal dit wel weer persoonsgebonden zijn, maar naar mijn idee gebruik ik liever een telefoon met 1 hand. Wat dan ook eigenlijk de bedoeling is.

Maar wat een gruwelijk apparaatje zeg, Diamond en de Pro is niet eens meer interesant. Erg scherp beeld en qua kleuren, subliem gewoon. Als ie nu al zo functioneert als op filmpje, ken dat alleen nog maar sneller met een paar simpele tweakjes van xda >:)

• vmsw
angelus20 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:53:
[...]

Multitouch is gewoon weer een extra gadget, leuk om te showen maar of het echt nut heeft? :)
Natuurlijk zal dit wel weer persoonsgebonden zijn, maar naar mijn idee gebruik ik liever een telefoon met 1 hand. Wat dan ook eigenlijk de bedoeling is.
Kan heel handig zijn hoor, al moet ik zeggen dat het meer wat is voor zo'n 'globe' (zoals op Tweakers.net stond) of een tafel/papier. Je kan zo uitzoomen door handen/vingers uit elkaar te halen, of meerdere objecten slepen. Is natuurlijker, omdat dit in het echt ook kan met objecten.
Ik zou het wel leuk vinden, maar ikd enk dat het wat zwaar/overdreven is voor een pda. Hoogstens voor iets als Google Maps, of afbeeldingen, echter denk ik dan dat het gewoonweg te zwaar/moeilijk is voor zo'n klein doel.

Multitouch ik leuk voor bepaalde applicaties waarbij je dus meerdere aanslagen op je beeldscherm kan geven. Noem maar eens bijvoorbeeld een mini keyboardje, of een beatbox of een spel waarbij de besturingsknoppen op het beeld zichtbaar zijn.

Uiteraard wint WM6 het met de aantallen applicaties maar ik mis nog net ff die extra's tov andere WM6 telefoons.

Dit toestel zal toch in het segment vallen van de multimedia types welk gezien worden als mp4 spelers en eventueel spelletjes ivm het grote scherm.

Uiteraard kan je niet alles hebben. Menu technisch lijkt me dit een hele fijne telefoon.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat filmpje staat 5 post boven die van jou ook ;)

Anyway erg mooi toestel, maybe mijn vervanger voor de HTC S710.

Anoniem: 192831

Dit apparaat is echt te mooi voor woorden! Alleen loopt in oktober mijn abonnement af, eens even kijken hoe ik die paar maanden ga overbruggen want ik denk dat ik hier wel op kan wachten! Doet eigenlijk alles goed, behalve de flits, maar daar heb je toch niet zo heel veel aan. En dat scherm.... Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 22:08
vmsw schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:18:
[...]

Kan heel handig zijn hoor, al moet ik zeggen dat het meer wat is voor zo'n 'globe' (zoals op Tweakers.net stond) of een tafel/papier. Je kan zo uitzoomen door handen/vingers uit elkaar te halen, of meerdere objecten slepen. Is natuurlijker, omdat dit in het echt ook kan met objecten.
Ik zou het wel leuk vinden, maar ikd enk dat het wat zwaar/overdreven is voor een pda. Hoogstens voor iets als Google Maps, of afbeeldingen, echter denk ik dan dat het gewoonweg te zwaar/moeilijk is voor zo'n klein doel.
Multitouch is niet alleen een gadget, maar het voegt wel degelijk een super functie aan het device toe. Met name het in- en uitzoomen in de internet browser is echt geniaal. Ik heb de iPhone 2G gehad en heb nu een Touch Diamond. Gelukkig kun je nog via dat zoomwheel traploos inzoomen, maar op de Touch HD is dit wheel weggelaten dus ik ben benieuwd hoe ze dit oplossen. Die slidebar is redelijk gebruiksvriendelijk uitgevoerd, alleen jammeer dat ie altijd op de verkeerde plek inzoomt. Zoomen dmv. "dubbel tik" werkt mooi, maar er zijn veel situaties waarin je traploos wilt inzoomen en dat gaat via multitouch simpelweg het makkelijkst.

Ik deel wel de mening dat het multitouch verhaal bij afbeeldingen en games vrij "gadget achtig" is, ik bekijk/show namenlijk nooit afbeeldingen op mijn telefoon.

De HD draait lekker op die video! Het toestel lijkt wel productie klaar, hij draait veel sneller dan mijn Diamond. Waarom zouden ze nu nog 2 maand wachten?? Het zou super zijn dat dit ding met android uitkomt, dat draait echt nog 10 keer sneller _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door PcFer op 19-09-2008 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

ICE74 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:32:
[...]

maar what about consumer needs ? i mean we pay for it.. so why not ? waarom moet er altijd iets ontbreken dat in dit geval de Touch HD eigenlijk toch wel compleet zou maken! (voor deze tijd)
vanaf de corporate ladder zal er toch zeker wel een discussie geweest zijn over de flits alleen!

maar vraag je dan eens af waarom niet... praktische redenen of toch een marketing strategy?
Kannibaliseren van je eigen spul. Geen enkele fabrikant zal een toestel op de markt brengen welke perfect is en perfect aansluit op de wensen van een potentiële koper.
Zouden ze dat wel doen, dan kan HTC over een half jaar wel opdoeken. Bedoel, ze kunnen bij wijze van spreken een telefoon integreren in je linker tepel, maar waarom zou je dat al doen terwijl je geld kan verdienen aan apparaatjes die geleidelijk daar naartoe gaan..

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 212478 op 19-09-2008 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
PcFer schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:58:
[...]

De HD draait lekker op die video! Het toestel lijkt wel productie klaar, hij draait veel sneller dan mijn Diamond. Waarom zouden ze nu nog 2 maand wachten?? Het zou super zijn dat dit ding met android uitkomt, dat draait echt nog 10 keer sneller _/-\o_
Show is met WM, en ik hoop dat ze het zo in ieder geval gaan leveren. Is makkelijker met Activesync, programma's (die er volop zijn voor WM, en nog niet voor Android), exchange (?). En ik verwacht niet dat een pda werkelijk 10x sneller wordt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 16:01
HAAHAHAHAHahahah wat zijn we ook een stelletjes verwende consumenten!!! :7

Komt er zo'n enorm vet toestel uit met specs van vrijwel de meest nieuwe technologie en dan nog kunnen mensen iets vinden waarom het toestel niet perfect is... |:(

Ik noem een paar geroepen pietlullige nadelen op, die zojuist zijn genoemd:
  • het "perongelijk" op z'n zij houden, zodat het scherm meedraait
  • Het onder of boven zitten van de 3,5mm jack, zodat je telefoon wel/niet op de kop in je broekzak zit
  • Het roepen dat het een onkompleet toestel is
  • etc. etc.
lol, dat deze dingen überhaupt als nadelig worden gezien... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19
Eind van het jaar wordt het denk ik deze, maar aangezien dit dan me eerste WM telefoontje wordt, ben ik wel benieuwd naar de basis functionaliteiten. Hoe is de belkwaliteit? Vastlopers in WM? Dus niet specifiek deze telefoon, want hij is nog niet uit (einde van jaar hopelijk wel). Ik heb volgens mij in het verleden ooit eens gehoord dat het bellen op een htc niet helemaal super gaat. En als de phone vastgelopen is kan die natuurlijk ook niet bereikbaar zijn voor bellen. Handig als die in je broekzak zit.

ik hoop ook dat er zo'n virtuele keyboard bij zit zoals bij de samsung i900. in landscape modus dus en met haptic feedback, zodat je weet welke toets je ingedrukt hebt en ook ontvangen is door de phone.

[ Voor 16% gewijzigd door Mouki_9 op 19-09-2008 13:22 ]

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Djerique schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:19:

Komt er zo'n enorm vet toestel uit met specs van vrijwel de meest nieuwe technologie en dan nog kunnen mensen iets vinden waarom het toestel niet perfect is... |:(

Ik noem een paar geroepen pietlullige nadelen op, die zojuist zijn genoemd:
  • het "perongelijk" op z'n zij houden, zodat het scherm meedraait
  • Het onder of boven zitten van de 3,5mm jack, zodat je telefoon wel/niet op de kop in je broekzak zit
  • Het roepen dat het een onkompleet toestel is
  • etc. etc.
Motion sensor O+
3.5mm jack :>

Het enige, kleine minpuntje, geen flitser. Voor de rest top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikk59
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 16:23
Als je 'mooie' foto's wilt maken dan moet je ook maar een echte camera bij je hebben.
Want ook al zet je hier een flits op, echt mooie foto's maak je niet zomaar met een mobiel.
Voor de leuke kiekjes die je zomaar wilt maken is dit meer dan genoeg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
PcFer schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:58:
[...]

Multitouch is niet alleen een gadget, maar het voegt wel degelijk een super functie aan het device toe. Met name het in- en uitzoomen in de internet browser is echt geniaal. Ik heb de iPhone 2G gehad en heb nu een Touch Diamond. Gelukkig kun je nog via dat zoomwheel traploos inzoomen, maar op de Touch HD is dit wheel weggelaten dus ik ben benieuwd hoe ze dit oplossen. Die slidebar is redelijk gebruiksvriendelijk uitgevoerd, alleen jammeer dat ie altijd op de verkeerde plek inzoomt. Zoomen dmv. "dubbel tik" werkt mooi, maar er zijn veel situaties waarin je traploos wilt inzoomen en dat gaat via multitouch simpelweg het makkelijkst.
Voor mij is dit klinkklare onzin, daarom begon ik daar ook over dat dit waarschijnlijk persoonsgebonden is.
Me nichtje heeft een iphone 3G, al een paar keer op gespeelt en geinternet, maar ben heel snel alleen maar dubbel tik gaan gebruiken, want dat werkt gewoon veel sneller.
Het even opzoeken van informatie om "even" te kijken hoelaat de film is afgelopen op het moment dat je er naar toe loopt, gebruik je toch gauw even het apparaat met 1 hand.
Voor mij dus echt geen gemis, daarintegen heeft dit apparaat vrijwel hoge resolutie wat inhoud dat je een stuk minder hoeft in te zoemen.

naar mijn mening een gadget dus, wel zal dit erg goed werken bij tafelschermen om een pizza, film enz te bestellen :)

Volgens mij had apple toch een patent op multitouch? erg slim voor in te toekomst 8)

Komop nou joh, we zijn toch Nederlanders? als de zon schijnt is het te warm, en als het regent? tja dan regent het weer... is toch heerlijk?

Wel is dit een über toestel :)

[ Voor 16% gewijzigd door AngelusHD op 19-09-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
patent op multitouch lijkt me sterk, de asus eee pc heeft dat onder andere ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Iedereen is erg positief over de Touch HD, maar ik zie toch een groot voordeel wat de Diamond heeft ten opzichte van de HD: het touchwieltje!

Het touchwieltje is erg handig om bijvoorbeeld in IE door pagina's heen te scrollen zonder het scherm te gebruiken. Het scrollen met behulp van het scherm vind ik minder werken. De Touch HD heeft alleen nog die mogelijkheid tot scrollen, een groot gemis naar mijn mening.

Verder lijkt de HD me een mooi apparaat. Wellicht dat ze de touchflo nog wat doorontwikkelen zodat het allemaal net wat lekkerder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-04 15:36

Dark Angel 58

Peace!!!

Fraggar schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:24:
Iedereen is erg positief over de Touch HD, maar ik zie toch een groot voordeel wat de Diamond heeft ten opzichte van de HD: het touchwieltje!

Het touchwieltje is erg handig om bijvoorbeeld in IE door pagina's heen te scrollen zonder het scherm te gebruiken. Het scrollen met behulp van het scherm vind ik minder werken. De Touch HD heeft alleen nog die mogelijkheid tot scrollen, een groot gemis naar mijn mening.

Verder lijkt de HD me een mooi apparaat. Wellicht dat ze de touchflo nog wat doorontwikkelen zodat het allemaal net wat lekkerder loopt.
en hoe moet je met een tochwieltje naar links of rechts scrollen, slimmerik? :P Trackball is de beste oplossing, maar ik hou niet van trackball.

Misschien is het wel handig als ze sensors gaan inbouwen zodat we onze vieze vingers niet op de display hoeven aanraken... gewoon onze vingers ongeveer 1 of 2 cm voor de display commando's uitvoeren.
Bijv. Misschien kunnen we in de toekomst met een hand tv kanalen zappen, zonder afstandbediening te gebruiken. (van veraf natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 20:30
Ik ben al enige tijd opzoek naar een apparaat die mijn iPod Touch en Samsung E700 overbodig maakt, met daarbij het liefst GPS.

Nu lijkt dit het perfecte toestel te gaan worden. Alleen hopen dat ie een beetje snel uitkomt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dark Angel 58 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:44:
en hoe moet je met een tochwieltje naar links of rechts scrollen, slimmerik? :P Trackball is de beste oplossing, maar ik hou niet van trackball.
Ik gebruik zoveel mogelijk de IE browser met de 'one column'-mode. Scrollen naar links en rechts zit er dan dus niet bij.
De Opera browser gebruik ik alleen wanneer IE te kort schiet. Vooral omdat Opera toch wat trager is qua opstarten, maar ook qua laden omdat hij veelal volledige pagina's laat zien.

Ik heb het touchwieltje zo ingesteld dat een kwartslag draaien ervoor zorgt dat hij een hele pagina omhoog of omlaag gaat. Erg handig naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ICE74 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:32:
[...]

Praten over de mogelijkheden en de beperkingen van een apparaat is uiteraard prima, daarvoor zijn wij hier dacht ik ;)

Er speelt natuurlijk veel meer dan enkel een marketing strategy en gebruiksgemak(als je dat bedoelt met praktische redenen). Om enkele te noemen; de prijs van de concurrent, de hoeveelheid consumenten die waarde hechten aan bepaalde features en dus de extra verkopen die met het toevoegen van dergelijke features gepaard gaan; de extra productiekosten; de grootte van het apparaat; de verkrijgbaarheid van de onderdelen; het niveau van de techniek; de ontwikkelingskosten; de extra transportkosten. En zo zijn er nog tientallen andere zaken op te noemen die invloed hebben op dergelijke afwegingen.

Ik denk in ieder geval dat het vreemd is om te veronderstellen dat fabrikanten doelbewust functies weg laten, om later meer toestellen te verkopen. HTC, en alle overige telefoonmerken, hebben altijd te maken met de concurrentie. Iedere fabrikant is dus gebaat bij een voorsprong op de concurrent. De fabrikant die het verst vooruit ligt op de concurrentie verkoopt de meeste toestellen. Uiteraard moet er dan geen kartelvorming plaatsvinden, dan kunnen jullie complottheorieën namelijk wel kloppen.

Een toestel is altijd vatbaar voor verbetering. Voor de consument is een product zelden perfect, er zal altijd weer iets beters op de markt verschijnen om de consument nog beter te bedienen in de behoeften.

Omdat wij "slechts" consumenten zijn, is het niet aan ons om te beoordelen welke keuzes juist zijn/waren voor de fabrikant. Simpelweg omdat een lack of knowledge op dit vlak bijna altijd aanwezig is. Mensen die dergelijke verantwoordelijkheden in het bedrijfsleven hebben kunnen deze beslissingen beter maken dan de gemiddelde GoT bezoeker, vandaar mijn statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 07:51:
[...]

Kannibaliseren van je eigen spul. Geen enkele fabrikant zal een toestel op de markt brengen welke perfect is en perfect aansluit op de wensen van een potentiële koper.
Zouden ze dat wel doen, dan kan HTC over een half jaar wel opdoeken. Bedoel, ze kunnen bij wijze van spreken een telefoon integreren in je linker tepel, maar waarom zou je dat al doen terwijl je geld kan verdienen aan apparaatjes die geleidelijk daar naartoe gaan..
Laten we dan voor het gemak van jou aannemen dat mogelijk is om een 100% perfect toestel op de markt te brengen en HTC doet dit(naar mijn idee is dat een volstrekt belachelijk idee, de diversiteit van de de consumentenbehoeften moet je niet onderschatten), dan is HTC de enige die overblijft, en doekt juist de rest op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

De video van Generation Phone House is opnieuw op Youtube geplaatst met Engelse ondertiteling:

http://nl.youtube.com/watch?v=eisadEADpwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
Begrijp ik, maar discussieren erover is toch geen probleem? En het 'bedenken' van problemen die er mogelijk zijn, of dingen die we liever anders zien. Bedrijven zijn vaak goed geïnteresseerd in de meningen van consumenten, want zo kunnen ze verbeteren.

Ik zeg dan ook niet dat ik hem niet koop vanwege deze 'problemen', echter innovatie is welkom, en dit is dus een idee voor de volgende. Flitser is goed voorbeeld: hij mist, maar het zou mooi zijn als hij in een opvolger wel zou komen. Als meer mensen dit zeggen, en de ontwerper dit weet, zal hij de volgende keer kijken of het mogelijk en toepasbaar is. Die input is vaak wel wenselijk.

Gebeurt niet voor niks dat bedrijven enquêtes en overige userinput vragen om ideeën en meningen te verzamelen. Dan weten ze 'wat' te verbeteren...
Als iedereen zich stilhoudt omdat ze blij zouden zijn met wat ze hebben, dan weet degene ook niet direct wta te verbeteren, en ook in mindere mate hoe hij kan innoveren t.o.v. concurrenten.

Uiteraard noemen we wel 'te weinig' positieve kanten, want ook dat vinden bedrijven leuk te horen: immers weten ze dan wat we leuk vinden, en wat we dus willen houden. Dat komt beetje 'klein' naar voren. Eigenlijk wil ik zeggen dat ik op die problemen na het een leuk toestel vind, en hem zeker wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:35
Geen flash? Zonde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Met de nieuwe FlashLite meot dat geen probleem meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:48
Wat me opvalt in het filmpje is dat de touch HD rete snel is...wat ze in het filmpje ook al zeggen sneller als de Diamond. Dit belooft veel goeds en dat de flitser mist kan mij ook niet veel schelen maak weinig foto's met mijn mobiel.

• outlandos
Anoniem: 192831 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:20:
De video van Generation Phone House is opnieuw op Youtube geplaatst met Engelse ondertiteling:

http://nl.youtube.com/watch?v=eisadEADpwk
Wat een pracht apparaat! Mooier nog dan de X1 vind ik! :9~

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik moet zeggen dat dit toestel de eerste HTC is die voor mij als opvolger voor de trusty old Qtek9090 /ImatePDA2K in aammerking komt :)

* alt-92 is nou eenmaal gewend aan de relatief grote display van de PB20...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• outlandos
Misschien wat offtopic, maar ik ga op zeker de HTC Touch HD kopen en vroeg me af of er voor HTC net zo een grote site bestaat als voor Apple www.macrumors.com is.

• DaannO
Outlandos schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:08:
Misschien wat offtopic, maar ik ga op zeker de HTC Touch HD kopen en vroeg me af of er voor HTC net zo een grote site bestaat als voor Apple www.macrumors.com is.
Er is niet een dedicated HTC site maar daar valt ook niet zo veel uit te halen ben ik bang :)

• outlandos
DaannO schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:15:
[...]

Er is niet een dedicated HTC site maar daar valt ook niet zo veel uit te halen ben ik bang :)
Oke dan, helaas!

Denken jullie dat er binnen niet al te lange tijd na de HD release er ook een Pro versie van uit komt?

Want een uitschuifbaar toetsenboard vind ik toch nog wel een gemis hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 23:14
Outlandos schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:11:
[...]

Oke dan, helaas!

Denken jullie dat er binnen niet al te lange tijd na de HD release er ook een Pro versie van uit komt?

Want een uitschuifbaar toetsenboard vind ik toch nog wel een gemis hier!
Ik denk niet dat ze een pro uitbrengen. Je hebt een net zo groot toetsenbord als op de iPhone . Dus als het net zo goed werkt dan heb je geen losse nodig. Bij de normale diamond is alles net iets te klein om met je duim te tikken.

Op YouTube las ik dat er een vibrant touch screen op zou zitten alleen kan dit nergens terug vinden.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
DaannO schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:45:
Met de nieuwe FlashLite meot dat geen probleem meer zijn :)
Is dat wanneer je scherm geheel wit wordt?
Daar heb je weinig aan bij foto's maken, ik heb nu een viewty, daar zit een super goede flash op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Laatst online: 02-03 16:57
vandevorst schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:37:
[...]

Is dat wanneer je scherm geheel wit wordt?
Daar heb je weinig aan bij foto's maken, ik heb nu een viewty, daar zit een super goede flash op ;)
Uhmm nee niet echt. Dat is voor Flash te laten weergeven niet een licht-flash. En de viewty is niet te vergelijken met de Touch HD aangezien dit een smartphone wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Launch party op 21 oktober en de release zelf midden november.

Dit las ik ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
Outlandos schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:02:
Launch party op 21 oktober en de release zelf midden november.
Zet er in ieder geval dan een bron bij.

[ Voor 4% gewijzigd door vmsw op 21-09-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
vmsw schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:15:
[...]

Zet er in ieder geval dan een bron bij.
Ik zat op mn iPod Touch, dus dat gaat niet zo snel!

Maar goed, het lijkt er dus op dat we binnen 2 maanden met zo'n ding in onze handen zitten! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
Outlandos schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:02:
[...]
Maar goed, het lijkt er dus op dat we binnen 2 maanden met zo'n ding in onze handen zitten! O+
Was het maar zo.. bij mij gaan ze eerder door of langs m'n handen... eerst eens m'n TyTN 2 abonnement afmaken ;)

Of ik moet m'n leverancier lief aankijken :p

[ Voor 7% gewijzigd door vmsw op 21-09-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:28

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Juist, en aan de onderkant is NOG beter.
Aangezien het scherm meedraait (door de G sensor) heb je niet echt meer een onder- en boven-kant.. oftewel dit punt kun je van de voor- en na-delen lijst schrappen ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Haha, inderdaad Duke, alleen met bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Zou mooi zijn als er nog een soort van Nike+ applicatie komt voor de Touch HD :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

vandevorst schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:51:
Haha, inderdaad Duke, alleen met bellen :P
Vraag me eigenlijk af waar de speaker(s) en mic zitten.. overigens ook dat hele verhaal met een plugje, neem gewoon een bleutooth koptelefoon, probleem (dat er niet is) opgelost.
Djerique schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:01:
Zou mooi zijn als er nog een soort van Nike+ applicatie komt voor de Touch HD :*)
Dat doe ik altijd met MyASICS, werkt ook prima met m'n (huidige) PDA en GoogleMaps.

[ Voor 32% gewijzigd door DukeBox op 21-09-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Laatst online: 29-04 15:53
[...]

Dat doe ik altijd met MyASICS, werkt ook prima met m'n (huidige) PDA en GoogleMaps.
Met http://www.rungps.net zou het ook moeten werken denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door jra2k op 21-09-2008 20:22 ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 27-04 10:40

migros

Nooit meer een Samsung

Jammer dat er geen flashlichtje of zo op zit. Vindt dat toch een gemis bij zoongeveer elk toestel van HTC. Ik heb net een samsung i900 en dat lampje gebruik ik heel vaak voor foto's binnendeurs.

Ik denk wel dat dit mijn nieuwe toestel wordt. Die 3,5 mm jack ziet er trouwens niet uit daarboven het toestel.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269610

migros schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:23:
Jammer dat er geen flashlichtje of zo op zit. Vindt dat toch een gemis bij zoongeveer elk toestel van HTC. Ik heb net een samsung i900 en dat lampje gebruik ik heel vaak voor foto's binnendeurs.

Ik denk wel dat dit mijn nieuwe toestel wordt. Die 3,5 mm jack ziet er trouwens niet uit daarboven het toestel.
ook ik heb net een samsung omnia + route 66 mobile 8+ autolader en die bevalt me niet. Denk na de HTC 3300 terug tekeren naar HTC. Voor mij de belangrijkste vraag. Draait tomtom navigator 6 erop. Ik ben niet geinteresseerd in tt7, want ik heb al voor kapitalen aan navigatie uitgegeven en wil graag een nieuw toestel waar he op werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Anoniem: 269610 schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:45:
[...]

ook ik heb net een samsung omnia + route 66 mobile 8+ autolader en die bevalt me niet. Denk na de HTC 3300 terug tekeren naar HTC. Voor mij de belangrijkste vraag. Draait tomtom navigator 6 erop. Ik ben niet geinteresseerd in tt7, want ik heb al voor kapitalen aan navigatie uitgegeven en wil graag een nieuw toestel waar he op werkt!
Denk dat dat geen probleem moet geven, draai zelf ttn7 op mijn diamond, maar navigator 6 draaide op mijn tytnII en diamond zonder problemen. Schermresolutie past die automatisch aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik zei op zondag 21 september 2008 @ 17:01:
DukeBox schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:06:
Nice!!! :*)

Ik wist van beide applicaties niks af en dacht dat Nike de enige was met dit soort inovaties op portables (gsm/smartphone/pda/mediaplayer).

Kennen andere Tweakers nog meer van zulke apps voor hun portables? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

^ Ik kan wel eens vragen of er iets zit aan te komen, degene die bij de online department van asics zit is ook best wel een gadget freak dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 26-04 21:51

Syzzer

Prutser

PsYkOfOoL schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:43:
[...]

Uhmm nee niet echt. Dat is voor Flash te laten weergeven niet een licht-flash. En de viewty is niet te vergelijken met de Touch HD aangezien dit een smartphone wordt.
Klein vergissinkje waarschijnlijk, hij doelde op flashlight, niet flashlite:
http://www.freewarepocket...ad-mobile-flashlight.html

Handig tooltje wat voor mij het gebrek aan een flitser zeker minder erg maakt. Foto's maken met een telefoon is helaas nog altijd aanmodderen, flitser of niet...

Over de haptische feedback: ik heb daar ook nog niets over gehoord, maar na de positieve geluiden hierover van omnia-gebruikers te horen, lijkt dat me een welkome functionaliteit!

[ Voor 11% gewijzigd door Syzzer op 21-09-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 22:27
The Unwired heeft 't toestel nu ook in z'n handen gehad en een aantal foto's online gezet. Bovendien mogen we vragen stellen, uey! :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar je het goedkoopste toestel/abbo kunt kopen.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.