Hoofdcategorieën
Topicacties

Browser: Google Chrome - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Viktor

quote:
Deze versie draai ik al meer dan twee weken?

Reg. datum: 24 juli 2000

quote:
Hacku schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:14:
Deze versie draai ik al meer dan twee weken?
Nee, dat was (als het goed is) *.28. Lijkt me ook niet dat er een .dev was die *.30 heette (omdat dat nogal verwarrend zou zijn natuurlijk).

Edit: ik zie wel dat *.30 al op 19 mei gecompileerd is (*.28 op 16 mei). Ik kreeg hem echter gisteren pas voorgeschoteld met de updater... Vreemd dat Google daar 2 weken mee wacht dan.

Heb jij hem handmatig geupdate ofzo?

grizzlybeer wijzigde dit bericht 06-06-2009 14:01 (28%)

Acties:

Door: TheZeroorez
Moderator Spielerij
Reg. datum: 09 september 2005

Beta was/is 2.0.172.30 ;)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 06-06-2009 15:02 (16%)

qed

Viktor

quote:
grizzlybeer schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:57:
[...]

Nee, dat was (als het goed is) *.28. Lijkt me ook niet dat er een .dev was die *.30 heette (omdat dat nogal verwarrend zou zijn natuurlijk).

Edit: ik zie wel dat *.30 al op 19 mei gecompileerd is (*.28 op 16 mei). Ik kreeg hem echter gisteren pas voorgeschoteld met de updater... Vreemd dat Google daar 2 weken mee wacht dan.

Heb jij hem handmatig geupdate ofzo?
Ik heb helemaal niks ge-updated, dit is de versie ik een tweetal weken geïnstalleerd had.

quote:
Is nu geen beta meer toch? Hij wordt nu i.i.g. gepushed naar mensen die geen beta's draaien...

Edit: ik dacht tenminste dat ik geen beta's draaide. De vorige versie:

meuk: Google Chrome 2.0.172.28

was toch ook geen beta? Of serveren ze finals en beta's door elkaar heen??

grizzlybeer wijzigde dit bericht 06-06-2009 16:28 (52%)

Acties:

Door: TheZeroorez
Moderator Spielerij
Reg. datum: 09 september 2005

Hij is zowel stable als beta... Beta zit ook nog daar, en omdat stable nu ook op 2.x zit loopt dat erg op elkaar in dus. De beta zal binnenkort naar versie 3 gaan denk ik, maar dit zou in ieder geval een verklaring kunnen zijn voor waarom Hacku die versie al twee weken draait ;)

qed

Nieuwe stable:

http://tweakers.net/ext/f/1flecouN2JCVoGsRaZ6eUDFQ/full.png

Reg. datum: 27 februari 2008

Ben in het bezit van Chrome 2.0.172.31 en werkt mijnsziens echt prima.
Enige probleem wat ik tot nu toe heb gevonden, waarvoor ik dus over moet schakelen naar IE8 is LogMeIn in combinatie met ActiveX.
Na het inloggen op de site van LogMeIn gebeurd er in Chrome helemaal niets meer.. terwijl in IE8 gewoon connectie wordt gemaakt met de betreffende PC.

Iemand daar een idee van?! Of ondersteund Chrome uberhaupt geen ActiveX?!

Reg. datum: 19 november 2000

Meer mensen die last hebben dat Gmail niet helemaal laadt?
Je ziet alleen een paar menu-items, en een stukje achtergrond. Een refresh lost het op.

Ik weet namelijk niet of dit ligt aan m'n Chrome, of aan alle browsers. Testen gaat ook lastig, want het treedt incidenteel op (alhoewel tegenwoordig vaker).

quote:
DonJunior schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:57:
Enige probleem wat ik tot nu toe heb gevonden, waarvoor ik dus over moet schakelen naar IE8 is LogMeIn in combinatie met ActiveX.
Ja, Chrome en IE8 als backup is de perfecte combinatie. Je hebt IE sowieso voor een paar dingen nodig, zoals WU en bijv. Citrix.

Dodelijk blond!

quote:
Kees_B schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:48:
Meer mensen die last hebben dat Gmail niet helemaal laadt?
Je ziet alleen een paar menu-items, en een stukje achtergrond. Een refresh lost het op.

Ik weet namelijk niet of dit ligt aan m'n Chrome, of aan alle browsers. Testen gaat ook lastig, want het treedt incidenteel op (alhoewel tegenwoordig vaker).
Dat zou me echt verbazen. De diensten van Google zijn normaal gezien geoptimaliseerd in de browser. Ik heb er in ieder geval nog nooit last mee gehad.

Software is like sex, it's better when it's free

quote:
Rubinski_be schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:13:
[...]

Dat zou me echt verbazen. De diensten van Google zijn normaal gezien geoptimaliseerd in de browser. Ik heb er in ieder geval nog nooit last mee gehad.
Toevallig vond het net weer plaats.
Laden blijft ook doorgaan, gebeurt niets.

http://i290.photobucket.com/albums/ll256/Kees_B/th_gmail.jpg

Kees_B wijzigde dit bericht 16-06-2009 23:23 (14%)

quote:
Rubinski_be schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:13:
Zou je zeggen, maar dat is nu juist het grappige: zo flauw is Google niet.

Nieuwe stable:

http://tweakers.net/ext/f/vkMoK7nZk2kfYvvMUFy6pMYf/full.png

BB4E^Guerilla

ik ben gek op Chrome maar op het werk heeft Chrome lopen kloten met mijn Vista. Ineens werkten links in bijvoorbeeld Outlook en in word documenten. Herstellen van alle settings in Explorer mocht niet baten. Uiteindelijk op nota bene een microsoft blog de oplossing gevonden. Een hele serie fixes in het register waarbij je de waarde 'chromehtml' moet vervangen voor 'htmlfile'. Dit bij alle bestandssoorten zoals htm en tevens nog wat aanpassingen bij de parsers.

ergo... Chrome heel leuk, maar wel freakin intrusive in je systeem.

nu werkt alles weer en draait Chrome ook nog.

Jazzper wijzigde dit bericht 22-06-2009 22:35 (12%)

Het is dan wel een probleem met een specifieke website, maar is het "schadelijk" dat Chrome de pop-up bij het uitloggen van ING blokkeert? Kortom: wordt er compleet uitgelogd?
Iemand idee / hoe gaan jullie daar mee om?

quote:
Kees_B schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:57:
Het is dan wel een probleem met een specifieke website, maar is het "schadelijk" dat Chrome de pop-up bij het uitloggen van ING blokkeert? Kortom: wordt er compleet uitgelogd?
Ik zie niet helemaal wat een pop-up te maken zou kunnen hebben met het uitlogproces?

ING.nl werkt trouwens sowieso niet goed met Chrome, ze ondersteunen volgens mij alleen IE en FF. Dat merk je als je naar zo'n aanvraag-pagina gaat.

Reg. datum: 18 oktober 2007

quote:
Kees_B schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:57:
Rechtsonder kun je de pop-up alsnog openen en op die manier goed afsluiten.

Fail!
Reg. datum: 05 april 2002

quote:
grizzlybeer schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:35:
[...]

Ik zie niet helemaal wat een pop-up te maken zou kunnen hebben met het uitlogproces?

ING.nl werkt trouwens sowieso niet goed met Chrome, ze ondersteunen volgens mij alleen IE en FF. Dat merk je als je naar zo'n aanvraag-pagina gaat.
De postbank versie van ING werkt hier perfect met Chrome. Hebben jullie het over de token versie?

Layout nostalgie | Last.fm

Nu met een derde Emerald badge

Een tijdje geleden heb ik aan Chrome de brui gegeven omdat het steeds om vage redenen hing. Afgelopen weekeind toch nog een kans gegeven, opnieuw gedownload en geïnstalleerd, en het lijkt nu lekker snel en stabiel te draaien...

Credo in unum Deum, Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae,
visibilium omnium et invisibilium. Et in unum Deum Iesum Christum,
Filium Dei unigenitum, et ex Patre natum ante omnia saecula.

quote:
Brons schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:09:
De postbank versie van ING werkt hier perfect met Chrome. Hebben jullie het over de token versie?
Nee, PB versie. Maar het gaat niet om het "https-gedeelte", maar om de gewone ING site. Formuliertjes werken daar niet goed met Chrome, je krijgt een foutmelding met een lijst met wel toegestane browsers.

Reg. datum: 18 oktober 2007

quote:
grizzlybeer schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:21:
[...]

Nee, PB versie. Maar het gaat niet om het "https-gedeelte", maar om de gewone ING site. Formuliertjes werken daar niet goed met Chrome, je krijgt een foutmelding met een lijst met wel toegestane browsers.
Dan gaat het niet zo zeer fout, maar hebben ze een niet juiste browsercheck ingebouwd. Ik zou zeggen, andere bank nemen.

Reg. datum: 24 december 2004

Bij werkt de ING site en het inlog gedeelte bij internetbankieren prima.

Reg. datum: 19 november 2000

Hebben jullie ook dat de wiki-pagina van yamaha niet goed gerenderd wordt in chrome. Of ligt dat aan mijn installatie :?

http://tweakers.net/ext/f/UjMAPcK0U9SmGGA07de5TIMe/full.jpg

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: