Browser: Google Chrome - Deel II
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 26 mei 2006
Dat moet er echt uit, vreselijk irritant!
Het gebruikt de proxy instellingen van windows.quote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:23:
Het enige minpunt tot nu toe aan chrome is dat hij zijn proxy-instellingen van IE gebruikt.
Dat moet er echt uit, vreselijk irritant!
Layout nostalgie | Last.fm
Reg. datum: 26 mei 2006
Ook goed, het instellingen venster van IE.quote:Brons schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:28:
[...]
Het gebruikt de proxy instellingen van windows.
En dat is alle jezus irritant, als je met je browser wel via een proxy wil, maar verder niet;)
Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?
Op zich niet zo raar: 8 jaar geleden stonden m'n webpagina's ook net zo snel op m'n monitor! Nu is m'n computer 50 keer zo snel, en de pagina's iets zwaarder, dus een beetje efficienter omgaan met alles kan een hoop schelenquote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:50:
Moet toch zeggen dat ie in vergelijking met FF3 & IE7 de pagina's echt retesnel op je scherm tovert.
Hoe ze het doen weet ik niet, maar het werkt wel weer goed
Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl
Maar waarom doet firefox niet zoiets, of IE. Die zijn toch ook niet dom?quote:RemcoDelft schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:30:
[...]
Op zich niet zo raar: 8 jaar geleden stonden m'n webpagina's ook net zo snel op m'n monitor! Nu is m'n computer 50 keer zo snel, en de pagina's iets zwaarder, dus een beetje efficienter omgaan met alles kan een hoop schelen
Dit is echt vele malen sneller gewoon!
Twitter - YouTube - Xbox Gamertag - Soepoog.nl - iPod Classic 80 Gb - Nokia E71 - Xbox 360 Pro
Als je even zoekt vindt je dat ze er druk mee bezig zijnquote:monnick schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:33:
Geen Chrome voor Linux? Kan zo snel niks vinden, maar als dat echt zo is stelt Google me dit maal diep teleur. Google was juist het bedrijf dat alles voor alle OSsen maakt.
Omdat het tot nu nog niet nodig wasquote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:31:
[...]
Maar waarom doet firefox niet zoiets, of IE. Die zijn toch ook niet dom?
Nu is er concurrentie, dus zullen ze ook gaan investeren in deze technieken
IE is van MS. MS staat bekend om bloat en slechte performance. Waarom ze bij Mozilla dan niet betere software hebben weet ik niet. Ik gok dat ze niet zoveel resources als Google uit de hoge hoed kunnen toveren.quote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:31:
[...]
Maar waarom doet firefox niet zoiets, of IE. Die zijn toch ook niet dom?
Layout nostalgie | Last.fm
Even voor de leken op dat gebied: Hoe kom ik aan die PGO build?quote:Tetsuo55 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:24:
Er zijn her en der vergelijkingen met andere browsers.
In alle gevallen word google chrome beta tegenover huidige of SVN builds van andere browsers gezet.
Af en toe wordt chrome helemaal ingemaakt (vooral in vergelijking met firefox 3.1)
Als je echter de nieuwste chromium SVN erbij pakt dan haal je op zn minst dezelfde resultaten als de winnaars in de tests. Beetje jammer dat ze appels met peren vergelijken.
Het kan NOG sneller, iedereen zit nu met een standaard build. Compile maar eens voor de gein een CPU-optimised PGO build. Speedyyyyyyyyyyy
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Als je een foto bij iemand bekijkt, en dan middels de kleine foto's rechts ervan, 1 vooruit of achteruit wil herlaad ie heel de pagina, ff & ie doen dat vloeiend?
Reg. datum: 29 augustus 2005
Werkt er trouwens iemand al met de Javascript debugger, ik heb er eventjes mee gewerkt maar snel weer over gestat op FF + Firebug.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Klopt, dit viel mij ook al op! Dit is trouwens ook het geval bij Safari, die laadt ook heel de pagina ipv alleen de foto.quote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:41:
Chrome heeft wel klein beetje problemen bij hyves heb ik het idee.
Als je een foto bij iemand bekijkt, en dan middels de kleine foto's rechts ervan, 1 vooruit of achteruit wil herlaad ie heel de pagina, ff & ie doen dat vloeiend?
Thinkpad SL300: Intel C2D P8700 @2,53GHz, 2GB DDR2 @667MHz, Mtron Mobi 3525 @32GB
Spreek wel a.u.b. voor jezelf. Misschien staat Ms bij jou bekend om bloat en slechte performance, maar bij mij in elk geval niet. Ik ben zeer tevreden met o.a. Windows XP, Vista en Ms Office.quote:Brons schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:36:
[...]
IE is van MS. MS staat bekend om bloat en slechte performance. Waarom ze bij Mozilla dan niet betere software hebben weet ik niet. Ik gok dat ze niet zoveel resources als Google uit de hoge hoed kunnen toveren.
Het gaat nu toch om de multi-threads? Het lijkt me gewoonweg een logisch vervolg op de innovaties die zich de laatste jaren hebben voorgedaan (van een single-page browser, naar tabs, naar tabs & multiple threads). En iemand moet er toch als eerste mee komen.
Geen threads, processen.quote:Noork schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:10:
[...]
Spreek wel a.u.b. voor jezelf. Misschien staat Ms bij jou bekend om bloat en slechte performance, maar bij mij in elk geval niet. Ik ben zeer tevreden met o.a. Windows XP, Vista en Ms Office.
Het gaat nu toch om de multi-threads? Het lijkt me gewoonweg een logisch vervolg op de innovaties die zich de laatste jaren hebben voorgedaan (van een single-page browser, naar tabs, naar tabs & multiple threads). En iemand moet er toch als eerste mee komen.
Chickens don't clap!
Reg. datum: 26 maart 2005
Bij het bedrijf waar ik werk wordt hij morgen uitgerold en ingesteld als standaard browser, Dit mede doordat veel medewerkers ons intranet te traag vinden en deze draait een stuk beter onder chrome dan onder IE. Maar wij zullen waarschijnlijk wel één van de uitzonderingen zijn.quote:Dwars schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:25:
[...]
Ik neem aan van Firefox, daar IE vooral wordt gebruikt op de werkvloer bij bedrijven (die niet happig zijn om over te stappen) en door mensen die gewoon Windows installeren bij aanschaf van een pc (en dus niet in een andere browser geintereseerd zijn)
Fear is in the eye of the beholder. Let it be you!
Reg. datum: 24 juli 2000
Dit is juist het meest briljante aan die browser. En om me nou druk te maken over het feit dat Google weet wat voor adres ik in de address bar intik is ook wat overdreven... Ze hebben toch sowieso je zzoekresultaten al?quote:Tetsuo55 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:41:
Voor diegene die privacy willen:
Wrench>options>under the hood
Uncheck show suggestions and use DNS prefetching
Barfman wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:22 (4%)
Ja, brilliant idea! We hebben toch genoeg, dus laten we maar zoveel mogelijk verstoken, want het kan niet op! Dat dachten we 10 jaar geleden ook over de olievoorraad.quote:HaseMike schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:17:
En geheugengebruik e.d.: waarom je daar druk over maken als 4gb nog niet eens 60 euro kost...
Nee, seriously, dit is GEEN reden om je niet druk te hoeven maken over de greedyness (time of space) van je gebruikte algoritmen under the hood.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
geen waarschuwing hier?quote:Barfman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:21:
Wanneer ik naar http://www.symbian-freak.com/ surf, is er niets aan de hand. Wanneer ik dan op het forum icon klik krijg ik een vette waarschuwing. Snap er niets van, want met firefox of ie7 heb ik nergens last van. Ligt het aan mij, of hebben er andere ook last van.
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB
Sterker nog, veel mensen geven al maanden / jaren al hun adresgegevens aan Google. In de toolbar "zoeken via adresbalk" aanschakelen en nooit meer "lange" adressen intypen. Wil je naar tweakers, dan voer je "tweakers" in. Wil je naar de VU, dan vul je "vu" in. Het gemak dient de mens, maar dat wordt natuurlijk wel via de google search opgezocht.quote:grizzlybeer schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:18:
[...]
Dit is juist het meest briljante aan die browser. En om me nou druk te maken over het feit dat Google weet wat voor adres ik in de address bar intik is ook wat overdreven... Ze hebben toch sowieso je zzoekresultaten al?
Er is natuurlijk wel even een verschil tussen simpelweg lui programmeren waardoor je app veel geheugen gebruikt, of bewust meer geheugen gebruiken om het eindresultaat sneller en stabieler te krijgen... Ik vindt het een erg goede afweging die ze hebben gemaakt en ben er dan ook helemaal voor. Ik browse nu met 12 tabbladen waarvan een hoop van GoT. (Die dus nog onder hetzelfde process lopen). In totaal zijn er 5 Chrome processen draaiende die bij elkaar rond de 140MB geheugen gebruiken. Mijn zege hebben ze want het loopt heerlijk snel. Tegen de tijd dat 140MB echt een probleem voor me word, dan doe ik toch iets verkeerd...quote:scorpie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:21:
[...]
Ja, brilliant idea! We hebben toch genoeg, dus laten we maar zoveel mogelijk verstoken, want het kan niet op! Dat dachten we 10 jaar geleden ook over de olievoorraad.
Nee, seriously, dit is GEEN reden om je niet druk te hoeven maken over de greedyness (time of space) van je gebruikte algoritmen under the hood.
De paralel met olievoorraden is natuurlijk van de zotte... Zodra je Chrome sluit heb je al je resources weer terug...
Nijn wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:30 (46%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last