Hoofdcategorieën
Topicacties

Browser: Google Chrome

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 maart 2003

Nu weten we dus waarom het Google Adsense per 31 Augustus gestopt is met "Download Firefox met Googlebar" advertenties :Y).
@jabber.org

Coole features. Werkt lekker. Losse apps die je vanaf je desktop kan starten zijn ook grappig.
Jaren geleden eens wat lopen klooien met FirefoxPortable om op te starten zonder toolbars enzo, voor een webbased applicatie. Daar zou dit een mooi alternatief voor zijn.

Maar all good things aside, het gereutel van mijn HDD daar wordt ik niet blij van. Werk op een wat ouder systeempje, en ten eerste het continue geratel (en dan is mijn disk nog best stil) is irritant, maar ten tweede wordt de verkenner of TC totaal nonresponsive (vertaling?).

Main browser blijft dus Firefox voorlopig. Hopelijk gaat er nog een hoop verbeteren in de volgende beta's en de final.
Reg. datum: 08 juli 2006

quote:
RnB schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:40:
Zo, echt een geweldige browser! Volgens mij gaat dit echt een perfecte browser worden zodra het uit de bètafase gehaald wordt en er third party shit voor uitkomt.
Ik heb het nu al als hoofdbrowser ingesteld, want wow.. geweldig gewoon! :)
Als standaard browser instellen werkt hier niet
Ook al klik ik op als standaard instellen , de melding dat het niet mijn standaard browser is blijft er boven staan
Als ik dan in outlook oid op een link klik word gewoon firefox nog geopend terwijl die wel aangeeft dat het niet de standaard browser is.

Daar snap ik dus helemaal niets van , iemand een tip ?

100% atheïst
Reg. datum: 25 september 2005

Hm, het lijkt erop dat iedereen andere bugs ''krijgt meegeleverd'' bij het installeren van Chrome. :+
Bij mij werkte het dus gewoon goed, zodra ik het had ingesteld, opende ook gewoon Chrome wanneer ik op externe links klikte. Maargoed, ws is dat gewoon een bug bij jou. ;)

Ik gebruik overigens toch weer FF3.0 voor de time being, Chrome is leuk, maar het voelt nog niet helemaal af. Zal het wel weer gaan gebruiken wanneer hij final is. :)

RnB wijzigde dit bericht 03-09-2008 21:10 (23%)

Promicin positive
Reg. datum: 12 januari 2007

Iemand er al achter hoe HTTP referer uit te schakelen in Chrome?

Antec Sonata II<>Gigabyte 965P-DS3P 3.3<>Intel E6420 @ 2x 3.0Ghz (stock V's)<>GEIL 2x 1GB CL4 DC >Big black cock and tiny white pussy

1811 - 1832
Reg. datum: 16 oktober 2002

En hoe je het correctiehulptooltje uitzet? Dus dat er geen rode slinger onder 'correctiehulptooltje' komt te staan. Alsof dat woord niet bestaat :P

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Ik heb regelmatig last van een DEP fout, iemand anders die dit al heeft meegemaakt.

Toepassing met fout chrome.exe, versie 0.0.0.0, tijdstempel 0x48b8a514, module met fout unknown, versie 0.0.0.0, tijdstempel 0x00000000, uitzonderingscode 0xc0000005, foutmarge 0x00000000, proces-id 0x178c, starttijd van toepassing 0x01c90db75fa94967

Draai op vista premium 32 bits

Barfman wijzigde dit bericht 03-09-2008 21:26 (6%)

loading...
Reg. datum: 12 april 2005

quote:
Punksmurf schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:21:
@hierboven: waar moet je in godsnaam op doorgaan klikken? Dat lijkt me een bug! Maak eens een screenshot (en maak evt een bugreport aan als die er nog niet is :)).

[...]

Daar blijven toch wat verschillende geluiden over te horen... Ik heb het zelf geprobeerd met 8 sites; 230MB voor Chrome, 270MB voor Fx. Daarentegen hoorde ik ook van iemand die beweerde dat Chrome driemaal zoveel geheugen gebruikte als Fx (vriend van een vriend; programmeur, dus ik ga er vanuit dat die slim genoeg is geweest om voor een vergelijkbare situatie te zorgen).
Dan is dat op z'n minst opmerkelijk te noemen. :/

"Genie is hoofdzakelijk een kwestie van wilskracht." What the Pulse?!Do not spec!!

Sunglasses at night

quote:
Galois schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:31:
[...]

Als ik op F5 klik dan krijg ik dit scherm voordat hij refresht.

[afbeelding]
Uh, ja, dat is normaal en wenselijk gedrag als je een dynamische pagina ververst waar je bij het opvragen post-gegevens naar verstuurd hebt (gegevens van een form dus meestal). Dat doen alle browsers... zelfs die uit de virtuele oudheid.

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Reg. datum: 24 juli 2000

quote:
Xadeon schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:09:
Alleen vind ik het geheugengebruik wel wat tegenvallen.

Ik heb even vergelijking gemaakt met FF, 6 tabs - 6 websites. GC neemt rond de 225mb inbeslag, terwijl FF bijna de helft minder in gebruik heeft. Behoorlijk groot verschil. :/
Ik zie het probleem niet zo met je 4 GB geheugen...

En hoe is het CPU gebruik dan? En HDD? En graka?

Maakt toch allemaal niet uit...
quote:
Vind het al gek dat Google met nog een browser op de proppen komt ipv dat ze in FF investeren, maar dat even terzijde.
Ze maken een browser die na 1 seconde beter is dan FF in 5 jaar. En dan ben jij niet blij dat ze zelf met een browser komen?

grizzlybeer wijzigde dit bericht 03-09-2008 21:44 (20%)

Sunglasses at night

quote:
dahakon schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:44:
Ik weet niet of deze hier al is langsgeweest, maar het is in ieder geval toch wel een erg interessante link. (er zijn overigens wel meer die het punt aansnijden).
google eula

Feitenlijk komt het er op neer dat wat je ook via de browser doet, google het recht geeft om het te gebruiken, zelfs als het bedrijfsgeheim is. Ik denk niet dat het stand zou kunnen houden in een rechtzaak, maar als al je bedrijfsgeheimen, manuscripten of andere zaken al door google het wereldwijde web op zijn gestuurt, maakt dat natuurlijk maar weinig goed.
Bedankt voor je link, ik zal er al op te wachten.
quote:
11.1 [...]By submitting, posting or displaying the content you give Google a perpetual, irrevocable, worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any Content which you submit, post or display on or through, the Services.[...]
Serieus. hoe willen ze dat óóit hard maken?

Ja, met dit:
quote:
11.4 You confirm and warrant to Google that you have all the rights, power and authority necessary to grant the above license.
Als je volgens die UELA te werk gaat kan je die browser voor bijna niets gebruiken, aangezien het merendeel van de informatie die je bekijkt voorzien is van copyright.

Briljante zet.

Nog belangrijker: hoe gaan ze dat ooit doen met een OS product? In zoverre, natuurlijk kán het, maar de EFF en legers programmeurs staan te trappelen om die phone-home functies eruit te trappen.

Punksmurf wijzigde dit bericht 03-09-2008 21:51 (11%)

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Reg. datum: 24 maart 2004

De about:% bug die ik had gereport na de post van KimG (nog geen 24 uur geleden) is al gefixed :)
Wel grappig dat iemand anders 'm ook al had gevonden. Of is dat ook een tweaker :p
quote:
Ik weet niet of deze hier al is langsgeweest, maar het is in ieder geval toch wel een erg interessante link. (er zijn overigens wel meer die het punt aansnijden).
google eula
Dat stuk blijkt net zo in de EULA van (iirc) Google Apps te staan. Het lijkt mij dus een foutje, en ik vermoed dat het er in de volgende versie uit is :)

JanDM wijzigde dit bericht 03-09-2008 21:50 (53%)

quote:
google eula

Feitenlijk komt het er op neer dat wat je ook via de browser doet, google het recht geeft om het te gebruiken, zelfs als het bedrijfsgeheim is. Ik denk niet dat het stand zou kunnen houden in een rechtzaak, maar als al je bedrijfsgeheimen, manuscripten of andere zaken al door google het wereldwijde web op zijn gestuurt, maakt dat natuurlijk maar weinig goed.
En een bedrijf als Google kan zich dat ook echt permitteren he, om dit soort zaken te gebruiken...

Als ze dat doen zijn ze in 1 klap weg. Alleen de zoekmachine zal nog even gebruikt worden maar na een tijdje is het dan helemaal voorbij. Denk je nu echt dat ze $150 miljard aan marktkapitalisatie gaan vernietigen?

grizzlybeer wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:01 (54%)

quote:
Punksmurf schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:46:
[...]

Bedankt voor je link, ik zal er al op te wachten.

[...]

Serieus. hoe willen ze dat óóit hard maken?

Nog belangrijker: hoe gaan ze dat ooit doen met een OS product? In zoverre, natuurlijk kán het, maar de EFF en legers programmeurs staan te trappelen om die phone-home functies eruit te trappen.
Met een reactie
http://news.cnet.com/8301...3-56.html?tag=mncol;posts
loading...
Reg. datum: 12 april 2005

quote:
grizzlybeer schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:41:
[...]

Ik zie het probleem niet zo met je 4 GB geheugen...

En hoe is het CPU gebruik dan? En HDD? En graka?

Maakt toch allemaal niet uit...
Waar lees jij dat het voor mij een probleem is? Ik geef slechts aan dat het qua geheugengebruik niet efficient werkt, en zeker ivm met FF. Althans dat is wat ik heb mogen concluderen.
quote:
[...]

Ze maken een browser die na 1 seconde beter is dan FF in 5 jaar. En dan ben jij niet blij dat ze zelf met een browser komen?
Ik snap je enthousiasme wel. Maar nu roepen dat GC al beter is dan FF, is mij ietwat overdreven.

"Genie is hoofdzakelijk een kwestie van wilskracht." What the Pulse?!Do not spec!!

_/-\o_ wat een browser zeg.. zoals iedereen al zegt hij is echt onwijs snel.
Ook nog totaal geen problemen gehad met websites die er niet goed uitzagen..

Kijk bugs heb je altijd.. maar moet zeggen dat het voor een beta een goed product is!

Misschien interessante link
http://www.blogsdna.com/8...google-chrome-browser.htm

appelsientje wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:09 (20%)

Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

Mensen die even snel willen proberen, hier kun je een zip downloaden van de laatste build (unstable) van Chromium, deze kun je gewoon uitpakken en direct starten (geen installer of verderde download). Chromium is de open source versie van Chrome (heeft ander icoon en geen auto update ofzo).

Hier meer info.

jelmervos wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:19 (5%)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

quote:
jelmervos schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:11:
Mensen die even snel willen proberen, hier kun je een zip downloaden van de laatste build (unstable) van Chromium, deze kun je gewoon uitpakken en direct starten (geen installeren of verderde download). Chromium is de open source versie van Chrome (heeft ander icoon en geen auto update ofzo).

Hier meer info.
Mooi, zo blijven de oudere versies in ieder geval bewaard. Als ze straks net zo log zijn als de andere browsers (wat ik trouwens niet geloof) dan ga ik gewoon lekker naar zo'n build..

Hr?
Reg. datum: 10 juni 2004

Leuk om te lezen dat de % bug is opgelost. Er staat zelfs in de reactie dat er een nieuwe build voor zou moeten zijn waarin het opgelost is. Maar hoe is Chrome te updaten?
Als ik op mijn pc zoek naar de "GoogleUpdater.exe" vind ik er alleen één in de map Google in de Program Files, deze is waarschijnlijk meegekomen ooit met Google Earth, want als ik hem open kan hij alleen updates zoeken voor Google Earth en de Google Toolbar voor IE.

Dus hoe is Chrome zelf te updaten?

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

Hij is erg snel zeg, en zeker met google maps!

Maar ik heb toch de volgende dingen, jullie ook?
- Middelste knop van je muis werkt niet, in IE krijg je een scroll ding dan
- Dat bruin om die invoer velden is :r
- Importeren van IE werkte lekker zeg, de helft van m'n Favo's heeft ie maar gepakt.

Megamind wijzigde dit bericht 03-09-2008 22:21 (15%)

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

Ik denk dat er nog geen nieuwe Chrome build is.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

quote:
Dav0s schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:17:
Ik denk (gok) dat ie dat uit zichzelf doet (zonder dat jij dat ziet). Typisch iets voor Google, om de user niet meer lastig te vallen met al die updates.

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Dav0s schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:17:
Tijdens het starten of zeer waarschijnlijk na het snelle starten wordt er een check gedaan :)

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Reg. datum: 24 oktober 2006

Ik blijf mijn harde schijf horen als ik chrome open heb staan. Daarom gebruik ik nu nog FF3. Maar het heeft zeker potentie. Fok! is snel voor het eerst.

Ik had het vanmorgen ook met die harde schijf (gisteravond niet gehad). Maar ik heb het gevoel (en hoop) dat het eenmalig is, want ik heb nu al uren niets gehoord.

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: