Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
nassau1982 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:50:
Ik ben sinds een week in het bezit van een 16GB Iphone 3G met een T-mobile abonnement. Ben erg blij met het toestel, het enige wat me een beetje tegenvalt is de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Zowel via het toestel als met de koptelefoon.
Dit klinkt nogal dof en ver weg, zeker niet helder en scherp, wat je wel van een goed toestel zou verwachten. Mijn vorige telefoon, een SE K750i was een stuk beter.

Het overige geluid, via de iPod, beltonen, games e.d. klinkt wel erg goed, daar is niks mis mee.

Hebben meer mensen dit probleem, en/of een oplossing?
nope Al heb ik alleen nog me 3G verbining gebeld. GSM heb ik nog niet geprobeerd.

ik mis hem wel :( sinds woensdag ben ik hem alkwijt :'( iemand hier beken met reparatie afdeling van t-Mobile? zijn ze altijd zo traag met info verstrekken??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 06 augustus 2005

Ik weet niet of dit de juiste plek is hiervoor maar ik wilde vragen wat de risico's zijn van het jailbreaken van je iphone. Ik zou het wel leuk vinden om die andere onofficiële apps te proberen. Ik wil echter niet het risico lopen van een baksteen bij een update. Is het nog mogelijk om na een jailbreak je iphone te restoren?

Reg. datum: 01 januari 2008

is er toevallig iemand die weet hoe je je eigen muziek als beltoon in kan stellen zonder dat je daarvoor hoeft te betalen want in de handleiding staat alleen hoe je het kan doen maar dan moet je daar wel voor betalen..? Nog even voor de mensen die nog een iphone willen kopen kan ik alleen maar zeggen het is egt een aanrader..!

Je mag best wat eigen inzet tonen, zoals hieronder al staat zijn er meerdere manieren om daarachter te komen.

Hoedje wijzigde dit bericht 03-08-2008 23:54 (15%)

ThinkGEEK
Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
r0mari0__ schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:01:
is er toevallig iemand die weet hoe je je eigen muziek als beltoon in kan stellen zonder dat je daarvoor hoeft te betalen want in de handleiding staat alleen hoe je het kan doen maar dan moet je daar wel voor betalen..? Nog even voor de mensen die nog een iphone willen kopen kan ik alleen maar zeggen het is egt een aanrader..!
  1. Gebruik de search, is al eerder gevraagd
  2. Gebruik Google: eerste hit
  3. Leest de openingspost! nouja eigenlijk is het de tweede post...
Dat mag wel wat vriendelijker en maak liever een TR aan.

Hoedje wijzigde dit bericht 03-08-2008 23:53 (12%)

FV
Reg. datum: 06 september 2002

Ik heb een vraag aan de mensen die nu een 3G hebben en tevens ervaring hebben met de 1e generatie iPhone. Ze zeggen dat de batterijduur langer is dan die van de 1e generatie. Hoe is deze vergelijking gemaakt? Gaat de 3G bij gemiddeld gebruik (GPS uitgeschakeld) zowieso langer mee dan de eerste generatie? Of moet 3G eerst worden uitgeschakeld om de 1e gen. iPhone te verslaan?

hallo

Reg. datum: 19 mei 2003

Weet iemand toevallig wanneer HTR Nederland die bulk docks weer kan leveren? Kan ze nu niet eens in mijn winkelmandje slepen :)

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Late Night with who?
Reg. datum: 12 oktober 2000

Iemand al wat ervaring met het schoonmaken van de iPhone? Opzich werkt dat poetsdoekje vrij goed, maar ik heb het idee dat je daar de vetvlekken op je scherm alleen maar egaal mee uitsmeert, dus dat is niet echt schoonmaken natuurlijk.

Ik zat te denken aan die vochtige doekjes die je kunt gebruiken om LCD-schermen schoon te maken. Geloof dat je die in bussen/doosjes kunt kopen. Goed idee?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Reg. datum: 28 augustus 2003

Een echte microvezel doek en je hebt hem zo als nieuw. :)

Reg. datum: 16 november 2003

quote:
Moartn schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:15:
Iemand al wat ervaring met het schoonmaken van de iPhone? Opzich werkt dat poetsdoekje vrij goed, maar ik heb het idee dat je daar de vetvlekken op je scherm alleen maar egaal mee uitsmeert, dus dat is niet echt schoonmaken natuurlijk.

Ik zat te denken aan die vochtige doekjes die je kunt gebruiken om LCD-schermen schoon te maken. Geloof dat je die in bussen/doosjes kunt kopen. Goed idee?
Licht-vochtige tissue, stukje stof van t-shirt. In feite heb je niets bijzonders nodig hoor. ;-)

Het is geen goud namelijk.

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

is het mogelijk om je iphone te koppelen via bluetooth aan een laptop/pc en daarmee dan via het 3g te internetten ? zo ja hoe zijn die ervaringen kwa snelheid ?

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

Zepto PWR!
Reg. datum: 18 september 2006

quote:
angel00008 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:36:
is het mogelijk om je iphone te koppelen via bluetooth aan een laptop/pc en daarmee dan via het 3g te internetten ? zo ja hoe zijn die ervaringen kwa snelheid ?
nupe ;)

Zepto Powered - NOX A14 P8400 - 4GB - 160GB - 9600M GT 512MB

Dit is misschien wel handig voor mensen die handen tekort komen bij de iPhone :+

MBPADCZ

Reg. datum: 06 november 2005

quote:

Ik werk in een ziekenhuis. En gebruik gewoon desinfectie alcohol. Werkt als een trein, geen vetvlek te bekennen :).

Maar ik heb nog wel een andere vraag hoe verander ik de kleuren in mijn iPhone agenda. Gebruik Outlook met mobile me. Maar kleuren van diverse agenda's zijn anders op m'n iPhone dan in Outlook. Iemand tips.

(een iMac kopen en iCal draaien ;) )

http://www.flickr.com/photos/tkphotographie/

quote:
dat is wel een beetje jammer had eigenlijk gehoopt dat je hiermee dus een soort van ''gratis'' internet op de laptop kon krijgen..

gemiste kans..

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

Reg. datum: 06 december 2006

Hier een trotse eigenaar van een witte iphone met haarscheurtjes. Gister naar de t-mobile winkel geweest in r'dam. Omruilen kan niet, doen we niet aan, wordt altijd opgestuurd voor reparatie is mij verteld. Ging 5 weken duren, dat vond ik iets te lang, dus ik naar de bel company (waar ik 'm gekocht heb). Omruilen is ook daar niet mogelijk, hij moet opgestuurd worden voor reparatie en dat gaat ongeveer 3 weken duren...

Ter plekke werd de reparatie service gebeld om een afsrpaak te maken met mij om m'n iphone om te ruilen voor een Tytn (heb een belgarant verzekering).

Even om het niveau van de reparatie service aan te geven: "als wij de iphone op komen halen moet u de batterij eruit halen...", dus...

Denk dat ik de afpsraak ga annuleren, hij zou morgen opgehaald worden. Heb echt helemaal geen vertrouwen in die reparatie service.
Denk dat ik gewoon wacht tot apple zegt: ruil 'm maar om!

Wat denken jullie?

Tweet Tweet

Ik zou apple even bellen en je verhaal doen. Grote kans dat zijn wel gewoon verstand er van hebben en zo lief zijn om hem wel om te ruilen.

Volg me op Twitter: twitter.com/fixernl || Beter windows verkrachten dan je vriendin.

Reg. datum: 18 mei 2005

Hoi,

ik ben sinds een paar dagen ook een trotse bezitter van een iphone. Maar nu heb ik een probleem. Bij een telefoon gesprek, (over 3G of GSM), kraakt het geluid. Het kraken gebeurt bij de ingebouwde telefoon speaker, en mijn eigen oordopjes. (sennheiser CX 300) Bij het afspelen van muziek en video doen de speaker en oordopjes het wel perfect. Het ligt dus niet aan de speaker, maar aan iets anders.

Ik zie de meeste mensen spreken over een hele goede geluidskwaliteit, en op internet zijn er meer mensen met mijn probleem, maar niet veel.

Ik vraag me af of ik hem ter reparatie ga aanbieden. Maar ik wil weten hoe lang dat ongeveer gaat duren. Het probleem is niet heel erg, dus als reparatie een maand duurt, dan wacht ik wel even tot alle mensen met kinderziektes hun telefoons gerepareerd hebben...

http://www.appleinsider.c..._internet_connection.html

Je post mag wel iets meer inhoud hebben, dan alleen een linkje.

Hoedje wijzigde dit bericht 03-08-2008 23:56 (25%)

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Did you mean: dataquest

Weet iemand of er ergens nog een leuke aanbieding is? Zoals een tijdje geleden kon je ergens een gratis dock krijgen bij een nieuwe iPhone?

Reg. datum: 23 februari 2004

Even een tip, was zaterdag in Uitgeest bij iCentre XL en daar hebben ze nog een aantal iPhones op voorraad, waaronder de witte 16 en de zwarte 8 gb. Dus als je nog op zoek bent, pleeg morgen even een belletje!

O+

quote:
Oud. Is inmiddels weer niet te krijgen ;) als je de laatste pagina hier had gelezen wist je dat ook :P

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
Watcherob schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:58:
Ik weet niet of dit de juiste plek is hiervoor maar ik wilde vragen wat de risico's zijn van het jailbreaken van je iphone. Ik zou het wel leuk vinden om die andere onofficiële apps te proberen. Ik wil echter niet het risico lopen van een baksteen bij een update. Is het nog mogelijk om na een jailbreak je iphone te restoren?
Je stelt het zelf al. Maar dat mag echt in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken :).
quote:

Een licht nat gemaakt microvezeldoekje is echt ideaal hiervoor. Het haalt alle vingerafdrukken weg, zonder dat je bepaalde schoonmaakmiddelen hoeft te gebruiken.
quote:
prometheus345479 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:21:
Ik vraag me af of ik hem ter reparatie ga aanbieden. Maar ik wil weten hoe lang dat ongeveer gaat duren. Het probleem is niet heel erg, dus als reparatie een maand duurt, dan wacht ik wel even tot alle mensen met kinderziektes hun telefoons gerepareerd hebben...
Het klinkt iig als een hardware probleem, je zou evt. nog de iPhone kunnen herstellen misschien dat dat helpt :)

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

>>MY<< world
Reg. datum: 30 juli 2000

Mag over een maandje een nieuwe phone scoren en zit er te denken aan de ipod.
Ik weet inmiddels dat hij ernstig warm kan worden en dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan.

Zijn er verder nog dingen waar ik op rekening mee moet houden als ik hem wil gebruik voor met name media afspelen, internet (hotmail checken en msn-en)?
Hij record geen filmpjes heb ik begrepen gaat dit met toekomstige firmware nog worden aangepast of is het technisch gewoon niet mogelijk?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Reg. datum: 15 maart 2001

@mickeyhouse, gewoon even langs de applestore lopen. Deze kunnen je veelal wel fatsoenlijk helpen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

quote:
BASENL schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:34:
[...]

Licht-vochtige tissue, stukje stof van t-shirt. In feite heb je niets bijzonders nodig hoor. ;-)

Het is geen goud namelijk.
huh ...heb jij niet de gouwe versie genomen dan...? 8)7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: