Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Devt

Een tip voor de mensen die een geimporteerde iPhone hebben (of unlocked via een andere manier) en die willen dat de voicemail knop automatisch naar het voicemail nummer belt:

Klik op phone.
Ga naar keypad.
Voor hetvolgende in : *5005*86*NUMMERVOICEMAILBOX#
En klik op call.

Het lijkt alsof er niets is gebeurt, maar als je nu op het voicemail icoontje klikt belt ie automatisch je voicemail :)

(misschien iets om in de OP te zetten ?)

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
2002 Volvo S60 T5

Reg. datum: 31 juli 2008

quote:
Skiver schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:23:
Op http://www.iphonenieuwsblog.nl/ valt te lezen dat de chipset te updaten is, wellicht dat dit de problemen ietwat kan veranderen?
Ik heb 'm zelf besteld, maar word nog niet echt vrolijk van alle slechte reviews van de 3G..
Dat is zeker interessant. Niet duur ook lijkt me.

Naar aanleiding van nieuwsberichten over deze post willen we een nuance aanbrengen. Op sommige websites wordt T-Mobile geciteerd dat wij sommige problemen met 3G ontvangst toewijzen aan het toestel zelf. Dit is niet wat we willen overbrengen.

Voordat we de iPhone3G hier in Nederland introduceerden, hebben we het toestel, net zoals ieder nieuw toestel, getest op ons netwerk. Dit is toen naar alle tevredenheid verlopen. Daarnaast blijkt uit onafhankelijke netwerktesten dat het 3G netwerk van T-Mobile een zeer goede kwaliteit en snelheid biedt.

Feit blijft wel dat er iPhone3G klanten zijn in zowel Nederland als in andere landen die vinden dat de gebruikservaring op dit toestel niet voldoende is. Waar dit aan ligt weten we nu niet en daarom doen we daar nu intensief onderzoek naar. Onze eerste prioriteit gaat uit naar de dienstverlening naar onze klanten. En die moet zo goed mogelijk zijn. En daarom zetten we ons in om de ervaring van onze klanten verder te verbeteren. Daarbij hoort het goed luisteren naar onze klanten over de ervaringen met onze produkten en diensten, en open communicatie over de dingen die daarbij een rol spelen.
Ze letten teminste op het nieuws...

Opnieuw opstarten...
Reg. datum: 21 juni 2001

Ik heb op 1 plek last van slecht bereik:
Kantoor.
Daar staat het vol met steunzenders van Vodafone.

over de haarscheurtjes:
En alleen de cube had last van scheuren.
Alle andere apparaten die last hebben van scheuren, zijn toevallig allemaal mobiele apparaten.
MacBook & iPhone.
Dat is het zelfde als Mercedes aanklachten voor krassen/deuken op mijn auto.
De aannemer aansprakelijk stellen voor scheuren in mijn huis, dat kan weer wel.

Accu is k*t, maar dat komt door kantoor.
Door het slechte bereik is de GSM telkens aan het zoeken naar een beter signaal:
quote:
Use Airplane Mode in low- or no-coverage areas: Because your iPhone always tries to maintain a connection with the cellular network, it may use more power in low- or no-coverage areas. Turning on Airplane Mode can increase battery life in these situations; however, you will be unable to make or receive calls. To turn on Airplane Mode, go to Settings and set Airplane Mode to On.
http://www.apple.com/batteries/iphone.html

Geen optie, maar wel een oorzaak :)

Disclaimer: Apple iMac 17" (zomer 2006 , 1,83 Ghz, 2GB) Apple MacBook 13" (feb 2007 1,83CD2, 2,5 GB) Apple iPod 4 ,8 & 16 Gb, iPhone 16 GB En Leopard gekocht in de shop: Apple FanBoy!

Before Sunrise

quote:
weeraanmelden schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:10:
over de haarscheurtjes:
Alle andere apparaten die last hebben van scheuren, zijn toevallig allemaal mobiele apparaten.
MacBook & iPhone.
Dat is het zelfde als Mercedes aanklachten voor krassen/deuken op mijn auto.
De aannemer aansprakelijk stellen voor scheuren in mijn huis, dat kan weer wel.
ermmm ja. Wanneer de lak van je nieuwe Mercedes twee weken na aankoop spontaan begint te schuren terwijl hij alleen nog in je garage heeft gestaan, kan je ze daar best op aanspreken. Ik vraag me af waar jij het idee vandaan haalt dat Mobiele apparaten zomaar scheuren en dergelijke mogen oplopen. Het is toch van de zotte dat het binnen twee weken kapot gaat zonder dat het is gevallen oid. Dit is gewoon een productiefout, mobiel apparaat of niet, dat hoort niet.

Ravnoss wijzigde dit bericht 13-08-2008 18:24 (4%)

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
weeraanmelden schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:10:
Ik heb op 1 plek last van slecht bereik:
Kantoor.
Daar staat het vol met steunzenders van Vodafone.

over de haarscheurtjes:
Dat waren geen scheuren maar leek erop. Kwam gewoon door het gietproces van het plastic.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Het Ventje

quote:
Jerommeke.nl schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:03:
Mmmm.... beetje vraagjes.

Ik heb van een aantal dingen last. Zo wil mijn iPhone niet mijn kalenderafspraken die ik daar heb gemaakt terugkoppelen naar de Mac. Ik heb geen MobileMe, ik ben daar gek, maar ik vind dat die telefoon toch wel netjes mag terugkoppelen wat ik aan afspraken heb gemaakt. Andersom gaat het wel probleemloos.
Is opgelost. Reset sync history op m'n computer in iSync. Helaas had ik wel eerder al m'n iPhone gewist :P

Hoi :)

Reg. datum: 19 november 1999

quote:
WybWyb schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:53:
Mijn abbo is donderdag ingegaan.. Ik had gehoord dat het wel een paar dagen kon duren voordat visual voicemail werkt, maar nu dus bijna een week verder, werkt visual voicemail nog steeds niet, en belt hij gewoon naar het voicemailnummer... Zijn er mensen die hier ook last van hebben?
Mijn abonnement was ook nog niet ingegaan, officieel is mijn oude contract pas 15 augustus afgelopen, maar even een belletje naar 1200 en binnen 1-2 uur was 3G actief en werkte visual Voicemail...

Reg. datum: 28 augustus 2007

quote:
Als ik het goed begrijp komt het de batterijcyclus van de telefoon ten goede als de iphone helemaal is uitgeschakeld. Klinkt aannemelijk. Ga ik eens tijdje proberen, koppel ik nog wel terug dan.

Vandaag de stad in geweest, had al wel in mn achterhoofd zitten dat ik wilde kijken of ik ergens een iPhone kon vinden. Dus ik stap daar langs de Phone House heen, hangt er een kaartje op het raam "iPhone 3G op voorraad!". Kijk dat komt mooi uit, de 16GB versie in het zwart hadden ze ook nog. Dus het een en ander geregeld. Maar mn paspoort was verlopen en mn rijbewijs had ik niet bij me. Morgen maar ff terug met het rijbewijs wel op zak :+ Ze hebben hem iig voor me apart gelegd. Wat normaal niet mocht maar ze wilden wel een uitzondering maken ofzo, nou ik klaag niet.

Zit nog wel een tijdje vast aan mn huidige abbo, maar heb een t-mobile prepaid kaartje erbij genomen. Even een tijdje nog niet internetten (afgezien van wifi) dan maar :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

quote:
Vanitas schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:07:
Vandaag de stad in geweest, had al wel in mn achterhoofd zitten dat ik wilde kijken of ik ergens een iPhone kon vinden. Dus ik stap daar langs de Phone House heen, hangt er een kaartje op het raam "iPhone 3G op voorraad!". Kijk dat komt mooi uit, de 16GB versie in het zwart hadden ze ook nog. Dus het een en ander geregeld. Maar mn paspoort was verlopen en mn rijbewijs had ik niet bij me. Morgen maar ff terug met het rijbewijs wel op zak :+ Ze hebben hem iig voor me apart gelegd. Wat normaal niet mocht maar ze wilden wel een uitzondering maken ofzo, nou ik klaag niet.

Zit nog wel een tijdje vast aan mn huidige abbo, maar heb een t-mobile prepaid kaartje erbij genomen. Even een tijdje nog niet internetten (afgezien van wifi) dan maar :P
Een iPhone met prepaid kaart ipv abo?

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
burne schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:59:
[...]

Om het effe bot te stellen: is er iets waar je mij mee kunt overtuigen dat jouw gevoel meer waard is dan het gezwets van een financieel analist die niet eens _weet_ welke chipset in de iPhone zit? (Is niet persoonlijk bedoeld, hoor..)
Ja hoor...
Wat ik al vaker heb geschreven in dit topic. Inmiddels met verschillende telefoons hier in huis getest. Allen volle bak HSDPA met de sim kaart die in de iPhone 1 streepje 3G geeft. Zodra ik op de iPhone hier in huis dataverkeer over dat ene streepje probeer te doen, valtie terug naar gprs.
Kijk als 3 andere telefoons, waaronder 2 verschillende types, het per-fect doen op 3G, en de iPhone krijgt het niet eens voor elkaar om op 3G te blijven zij het met één streepje, dan is er toch echt iets mis met die telefoon.....
Hetzij software, hetzij hardware.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Probleem en een opmerking.

Mijn probleem:
Als ik muziek afspeel via de speakers , dan komt er alleen uit de linker speaker geluid.
De rechter functioneert helemaal niet.
Aan de muziek ligt het ook niet , want als ik mijn headset inplug , dan krijg ik wel uit beide kanten geluid.
Puur een instelling? of is gewoon mijn rechter speaker al kapot?
Het is namelijk al sinds het begin(heb hem nu 1 week). lijkt me kut om hem nu al weer terug te sturen.

Opmerking/vraag
De maps functie werkt dus als een soort van navigatie.
Is het mogelijk dat als je verkeerd rijdt , de maps een nieuwe route berekent?
Vanmiddag namelijk getest , en als ik verkeerd afsla , blijft hij de oude route aangeven.
Of is dat gewoonweg nog niet mogelijk?

www.borduurstudio-zigzag.nl

O+

quote:
degroot schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:03:

Mijn probleem:
Als ik muziek afspeel via de speakers , dan komt er alleen uit de linker speaker geluid.
Aan de muziek ligt het ook niet , want als ik mijn headset inplug , dan krijg ik wel uit beide kanten geluid.
Het is namelijk al sinds het begin(heb hem nu 1 week). lijkt me kut om hem nu al weer terug te sturen.
Hij is niet kapot, de linker opening is voor geluid en de rechter zit je microfoon ;)
quote:
Opmerking/vraag
De maps functie werkt dus als een soort van navigatie.
Is het mogelijk dat als je verkeerd rijdt , de maps een nieuwe route berekent?
Vanmiddag namelijk getest , en als ik verkeerd afsla , blijft hij de oude route aangeven.
Of is dat gewoonweg nog niet mogelijk?
Dat is helaas niet mogelijk...

quote:
Muthas schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:06:
[...]

Hij is niet kapot, de linker opening is voor geluid en de rechter zit je microfoon ;)

[...]
inkoppertje natuurlijk :+
quote:
,

dat is wel jammer helaas , iig bedankt voor de reply!

degroot wijzigde dit bericht 13-08-2008 21:09 (15%)

www.borduurstudio-zigzag.nl

.
Reg. datum: 09 mei 2000

quote:
degroot schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:03:

Mijn probleem:
Is dat niet een microoon en een speaker? Klik.

[/laat]

|| We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity,
   and it was not meant that we should voyage far. ||

O+

Komt trouwens omdat Google Maps niet echt bedoeld is voor navigatie, daarvoor zul je nog een aantal maanden moeten wachten tot er een app a la TomTom uitkomt :)

Reg. datum: 06 augustus 2003

Het gaat telkens over die streepjes hier: misschien heb ik iets gemist (alles lezen hier is nauwelijks te doen als je nog een leven hebt) maar ik dacht dat de streepjes alleen voor de gsm verbinding waren. Zoals ik hier nu lees slaan de streepjes (links naat de T-mobile naam?) op het verbindingstype-icoon (vierkantje met stip erin of 3G)??

O+

Vierkant met stipje = GPRS. Je bent verbonden met óf GSM en GPRS óf 3G. 3G kan namelijk ook gebruikt worden voor bellen. Streepjes laten het bereik zien van of je GSM gebeuren of 3G, waarmee je bent verbonden dus :)

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
UltraSub schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:48:
[...]
Wat ik al vaker heb geschreven in dit topic. Inmiddels met verschillende telefoons hier in huis getest. Allen volle bak HSDPA met de sim kaart die in de iPhone 1 streepje 3G geeft. Zodra ik op de iPhone hier in huis dataverkeer over dat ene streepje probeer te doen, valtie terug naar gprs.
Kijk als 3 andere telefoons, waaronder 2 verschillende types, het per-fect doen op 3G, en de iPhone krijgt het niet eens voor elkaar om op 3G te blijven zij het met één streepje, dan is er toch echt iets mis met die telefoon.....
Hetzij software, hetzij hardware.
Je krabbelt nu al terug. Eerst beweer je 'Mijn gevoel zegt dat het hardware is.', nu al is het software of hardware (duh!) en het einde van het verhaaltje is dat je het net zo goed weet als de eerste de beste financieel analist. :>

Blijft er 1 probleempje over en dat is de perfecte dekking die ik (waarschijnlijk net zoals het overgrote deel van de andere iPhone-bezitters) heb. Omdat jouw en mijn hardware gate voor gate en bit voor bit identiek zijn, sluit dat hardware of software uit. (De software voor de radio is niet aangepast en dus identiek..)

Reg. datum: 05 april 2004

quote:
burne schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Je krabbelt nu al terug. Eerst beweer je 'Mijn gevoel zegt dat het hardware is.', nu al is het software of hardware (duh!) en het einde van het verhaaltje is dat je het net zo goed weet als de eerste de beste financieel analist. :>

Blijft er 1 probleempje over en dat is de perfecte dekking die ik (waarschijnlijk net zoals het overgrote deel van de andere iPhone-bezitters) heb. Omdat jouw en mijn hardware gate voor gate en bit voor bit identiek zijn, sluit dat hardware of software uit. (De software voor de radio is niet aangepast en dus identiek..)
Het kan ook nog zo zijn dat 3g chip in jullie iphones ieder uit een verschillende batch komen, een goede batch en een mindere, met wie weet een (onopgemerkte) productiefout die er in geslopen is (puur speculatie!!). Hoe weet je of je hardware (3g chip) hier precies identiek is aan die van hem? Misschien verklaart dat het mysterie wel dat de een er wel last van heeft en de ander niet (aannemende dat de dekking van T-mobile goed is). Alleen Infineon of misschien Apple weet hier het antwoord op, maar vooralsnog houden ze beide hun lippen dicht betreffende het "3g slecht bereik" probleem. Blijft denk ik toch even afwachten tot dat er van 1 van hen een officiële reactie naar buiten komt. Tot dat gebeurt blijft het speculeren geblazen.

Dreamer... wijzigde dit bericht 13-08-2008 22:05 (4%)

Reg. datum: 27 september 2006

iPhone heeft hier even goed bereik als m'n HP iPaq, Nokia en LG Prada.

Er is ook geen probleem met de 3G verbinding, die is vol op de iPhone. Heb ook een Internet Totaal Plus abo en het bereik van 2 laptops is even goed als die op de iPhone.

Ik kan geen probleem vinden qua netwerk of iPhone.

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
burne schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Zoals jij hier op dit topic al eerder aan hebt gegeven heb jij gewoon en goede dekkingg en altijd (of 9 van de 10x) gewoon 3G bereik. (correct me if i'm wrong). ik heb dat ook dus over de dekking hoor je ij ook niet klagen! Maar waar ik wel last van heb is zodra ik data gebruik over mijn verbinding ik een time-out krijg, of hij begint over een DHP client of zo iets te zeuren. dit had ik ook al op mijn vorige telefoon. heb het hier al eerder over gehad in dit topic (waar jij ook met correcte aanpassing op kwam). Dat betekent in mijn geval dat er toch iets mis is met het netwerk omdat ik dat voorheen niet had. ben ik dan een van de enige die hier last van heeft? hoor er namelijk bijna (op een enkeling na) niemand over.

En nog even over de 3G dekking: mensen die erover klagen hoor je sneller dan de mensen die er geen last van hebben. en dan lijkt het al snel een zeer groot probleem terwijl het overgrote deel gewoon lekker rond surft op het 3G netwerk. ;)

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
Vanitas schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:07:

Ook met een pre-paid kaart kan je ook internetten. Kost natuurlijk wel meer maar max ¤2,50 per dag.
dus als je het eens wil proberen kun je het altijd een keer proberen, of mocht je het echt nodig hebben. Natuurlijk is dit niet met de volle 3G snelheid. Voor meer details check ff deze link:

http://www.t-mobile.nl/pe...net/tarieven.aspx#prepaid

Weet iemand hier iets vanaf?

"Op internet doen geruchten de ronde dat ook KPN de iPhone 3G zal gaan aanbieden. Na drie maanden zou de exclusiviteit van T-Mobile vervallen en mag de iPhone ook door KPN verkocht worden, aldus de speculaties. In mei gaf KPN te kennen ook met Apple in gesprek te zijn over de iPhone, maar kort daarna werd bekend dat T-Mobile de exclusiviteit voor Nederland in de wacht had geslepen. De vraag is nu voor hoe lang?"

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ Nvidia 8800GTS 640MB░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: