Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. "Het is gezien," mompelde hij, "het is niet onopgemerkt gebleven." Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicWeet iemand dit soort info ook voor de Universiteit van Utrecht?quote:
Ik heb in Haarlem ook veel problemen met de dekking icm. de iPhone (met m'n razr. had ik nergens last van).quote:Hoedje schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:58:
[...]
Ik zie nu ook een haartje onder het glas zitten, dus maandagochtend exemplaar is wel van toepassing. Ik heb op bepaalde plaatsen dat de iPhone nog maar 1 streepje aangeeft. Soms is internet inderdaad dan nog steeds snel. Maar andere keren dan wil je een internetsite openen en dan gaat het enorm langzaam (lees: hij laadt niet). Dan krijg je "no service" en dan schakelt ie over op GPRS.
Vooral in de buurt van het station is het een ramp (gewoon helemaal geen ontvangst) en ik krijg idd. ook de melding 'no service'.
Ik wilde gisteren even iemand bellen die ik stond op te wachten voor het station, maar dat lukte dus niet met m'n iPhone.
In Haarlem centrum heb ik ook vaak 'no service' en als ik dan 2 meter verder loop dan heb ik opeens vol bereik.
Om het effe bot te stellen: is er iets waar je mij mee kunt overtuigen dat jouw gevoel meer waard is dan het gezwets van een financieel analist die niet eens _weet_ welke chipset in de iPhone zit? (Is niet persoonlijk bedoeld, hoor..)quote:UltraSub schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:56:
Ik ook.. Mijn gevoel zegt dat het hardware is. Hoe groot is de kans dat Apple de boel terug fluit? Of gaan ze dit in de doofpot stoppen en iedereen naaien die een 3G heeft, en straks een 3.1G uitbrengen? Leuk, zitten we er twee jaar mee....
(Die man had overigens gewoon even kunnen googlen)

(En vervolgens de analyse van een stel 'echte' experts kunnen lezen. Een analyse die benadrukt dat het toch vooral evolutie is, en niet alles weggooien en opnieuw beginnen. Veel onderdelen uit de eerste iPhone zijn gewoon terug te vinden in de 3G, tot en met de GSM/EGDE chipset aan toe.)
Help ie6 de wereld uit :: Work :: howto
Reg. datum: 13 februari 2003
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Nice, ik zat ook al een beetje vervreemd te staren naar dat config appje... Nu hopen dat ie het ook op de WLAN in de stad doet! Dan heb ik weinig plekken meer waar ik vaak ben zonder wifi.quote:Muthas schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:15:
Voor de UT met je iPhone deze link openenVia utwente.nl
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Reg. datum: 13 december 2007
Ik heb al meerdere malen gebeld met TMO en er loopt (nog steeds, zucht) een diepgaand onderzoek naar het bereik bij mij in de wijk. Zowel 3G en GSM bereik is slecht overigens.quote:wwg schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:27:
En heeft iedereen dit ook bij T-mobile gemeld, of alleen maar hier??
WiFi: Aan
3G: Aan
GPS: Aan
30 Minuten video
2 Uur muziek
1 Uur internet
1 Uur bellen
45 Minuten andere dingen gedaan
Hij is nog niet leeg, maar ik ga zo bij me ma op bezoek, en ik denk niet dat hij nog een goede twee uur muziek naar mijn oren kan sturen als ik in de trein zit
Good Fella wijzigde dit bericht 13-08-2008 15:11 (28%)
iMac 24" early 2008 | iBook G4 12" late 2004 | iPhone 3G 3.5" mid 2008
Reg. datum: 14 maart 2007
Eeuwig zonde, maar ik geloof niet dat ik er mee terug ga naar de winkel. Veel te bang dat ik er eentje terug krijg met een matige batterij, of slecht ontvangst, zoals ook veel te lezen is. Het is dat het een prachtig veelzijdig en gebruiksvriendelijk ding is, maar qua kwaliteit is het toch om te huilen. Dit nadat ik ook al mijn iMac 20' heb moeten omruilen voor een groter model omdat de 20' een scherm had om treurig van te worden. Het vertouwen in de kwaliteit van apple wordt minder en minder.
Dat geeft de iPhone weldegelijk aan, dat staat dan in een regel onder het verbruikquote:Glitterb0y schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:22:
Tussentijds opgeladen? Geeft de iPhone niet aan namelijk. Ik kan wel 500 jaar doen met een volle accu terwijl ik 'm tussentijds oplaad.
Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.
Zoals Hoedje al aangeeft krijg je dan een regel die aangeeft dat hij aan de kabel heeft gelegen:quote:Glitterb0y schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:22:
Tussentijds opgeladen? Geeft de iPhone niet aan namelijk. Ik kan wel 500 jaar doen met een volle accu terwijl ik 'm tussentijds oplaad.
iMac 24" early 2008 | iBook G4 12" late 2004 | iPhone 3G 3.5" mid 2008
quote:Ravnoss schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:23:
Ai, anderhalve week lang had ik de hoop dat mijn witte iPhone op wonderlijke manier van haarscheurtjes gevrijwaard zou blijven. Natuurlijk ijdele hoop, vandaag zijn de eerste zichtbaar geworden. Aan de achterkant, waar hij begint te buigen zijn twee scheurtjes te zien en te voelen.
Eeuwig zonde, maar ik geloof niet dat ik er mee terug ga naar de winkel. Veel te bang dat ik er eentje terug krijg met een matige batterij, of slecht ontvangst, zoals ook veel te lezen is. Het is dat het een prachtig veelzijdig en gebruiksvriendelijk ding is, maar qua kwaliteit is het toch om te huilen. Dit nadat ik ook al mijn iMac 20' heb moeten omruilen voor een groter model omdat de 20' een scherm had om treurig van te worden. Het vertouwen in de kwaliteit van apple wordt minder en minder.
"I personally just encourage people to switch to KDE." - Linus Torvalds, Usability
LoL.. ik wou dat ik zo'n groot scherm had haha.. ( ' = Feet " = Inchquote:Ravnoss schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:23:
Dit nadat ik ook al mijn iMac 20' heb moeten omruilen voor een groter model omdat de 20' een scherm had om treurig van te worden. Het vertouwen in de kwaliteit van apple wordt minder en minder.
Het is idd jammer dat mensen hierdoor het vertrouwen in apple verliezen. terwijl aan de andere kant hoop nieuwe gebruikers naar binnen hengelen. Steve moet zich eens achter de oren gaan krabbelen wil hij de nieuwe gebruikers binnen houden.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Mijn ervaringen met midomi zijn een stuk slechter dan met shazam. Ik heb vaak gehad dat midomi het nummer niet wist terwijl shazam het wel wist. Natuurlijk niet neurien of fluitend, maar dat zie ik me toch niet vaak doen.quote:Rexomnium schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:19:
Gaaf programma voor de Iphone gevonden: Midomi. Zing, neurie, fluit, omschrijf of laat je Iphone luisteren naar een onbekend stukje muziek. Het programma geeft vervolgens een lijstje (hoe beter de omschrijving of nabootsing, hoe korter het lijstje) met de mogelijke titels en artiesten. Werkt erg simpel en snel en wat mij betreft beter dan Shazam, dat ik eerst gebruikte.
Ik heb van een aantal dingen last. Zo wil mijn iPhone niet mijn kalenderafspraken die ik daar heb gemaakt terugkoppelen naar de Mac. Ik heb geen MobileMe, ik ben daar gek, maar ik vind dat die telefoon toch wel netjes mag terugkoppelen wat ik aan afspraken heb gemaakt. Andersom gaat het wel probleemloos.
Voor de rest vergeet 'ie zodra de accu leeg is om automatisch verbinding te maken met m'n draadloze netwerken. Hij weet het wachtwoord nog wel want als ik 'm vraag te verbinden doet 'ie dat zonder probleem, maar niet automatisch. Enig idee?
Hoi :)
Als het aan de chipset ligt, is er geen softwareupdate die dat kan verhelpen!
Ik heb 'm besteld (telefonisch, 2 augustus) en heb 'm nog niet binnen, maar knijp 'm wel een beetje na al deze verhalen (hier en op andere plekken).
Als internet hier en daar even moeilijk doet, daar zou ik mee kunnen leven. Maar als je helemaal geen bereik hebt, tsja... daar ben je niet blij mee. Ik wil uiteraard gewoon binnen (zeker thuis of op mijn werk) gewoon bereik hebben. Net zoals nu bv met mijn N73, die overigens ook minder goed bereik heeft dan de telefoon die ik daarvoor had (Nokia 6230).
Op mijn werkplek heb ik met mijn N73 ongeveer 1/2 bereik (waar ik overigens geen last van heb, bellen, internet en zo gaat moeiteloos, alleen accu gaat sneller leeg). Met mijn Nokia 6230 had ik op dezelfde plek vol bereik. Dus de chipset van de 6230 was ook beter?
En als die van de iPhone dus slechter is dan die van de N73, kan ik bereik op mijn werk zeker wel vergeten...
Hmmm... Ben ik niet blij mee... Ben benieuwd hoe het zit met retourneren als toegegeven wordt (en dat zal wel moeten tzt) dat de iPhone veel slechter bereik heeft dan andere telefoons.
Wat moet je met een telefoon als die op veel plekken (binnen) geen bereik heeft.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Reg. datum: 06 april 2004
Laat je nou weer niet teveel gek maken...quote:Galois schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:13:
http://www.nu.nl/news/169..._klachten_dekking%27.html
Als het aan de chipset ligt, is er geen softwareupdate die dat kan verhelpen!
Ik heb 'm besteld (telefonisch, 2 augustus) en heb 'm nog niet binnen, maar knijp 'm wel een beetje na al deze verhalen (hier en op andere plekken).
Als internet hier en daar even moeilijk doet, daar zou ik mee kunnen leven. Maar als je helemaal geen bereik hebt, tsja... daar ben je niet blij mee. Ik wil uiteraard gewoon binnen (zeker thuis of op mijn werk) gewoon bereik hebben. Net zoals nu bv met mijn N73, die overigens ook minder goed bereik heeft dan de telefoon die ik daarvoor had (Nokia 6230).
Op mijn werkplek heb ik met mijn N73 ongeveer 1/2 bereik (waar ik overigens geen last van heb, bellen, internet en zo gaat moeiteloos, alleen accu gaat sneller leeg). Met mijn Nokia 6230 had ik op dezelfde plek vol bereik. Dus de chipset van de 6230 was ook beter?
En als die van de iPhone dus slechter is dan die van de N73, kan ik bereik op mijn werk zeker wel vergeten...
Hmmm... Ben ik niet blij mee... Ben benieuwd hoe het zit met retourneren als toegegeven wordt (en dat zal wel moeten tzt) dat de iPhone veel slechter bereik heeft dan andere telefoons.
Wat moet je met een telefoon als die op veel plekken (binnen) geen bereik heeft.
Natuurlijk zijn er mensen met problemen maar zoals altijd schreeuwen die het hardst.....
De meeste gebruikers werken heerlijk met dat ding (ik ook) en ondervinden geen hinder.
Kortom gewoon gebruiken dat ding en er vanuit gaan dat het goed is....
Ik heb 'm zelf besteld, maar word nog niet echt vrolijk van alle slechte reviews van de 3G..
W800i / R1N035
Hij is bij mij vanochtend geactiveerd, en het 3G bereik is echt helemaal compleet helemaal niks!quote:CanonUser schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:20:
[...]
Laat je nou weer niet teveel gek maken...
Natuurlijk zijn er mensen met problemen maar zoals altijd schreeuwen die het hardst.....
De meeste gebruikers werken heerlijk met dat ding (ik ook) en ondervinden geen hinder.
Ik ben niet eht type dat gelijk gaat schreeuwen als er iets mis is, maar dit is wel erg ver onder de maat. want op de kaart van T-mobile geeft aan dat ik hier perfect bereik zou moeten hebbe, maar waar ik ook kom, buitenshuid, 200 meter verder, op de bank etc. meestal 1 streepje bereik, mischien 2 en heel soms een seconde of zo op 3 streepjes, maar de helft van de tijd heeft die zelfs helemaal geen bereik.
Als ik 2 kilometer verderop kom, waar volgens de T-mobile site hetzelfde bereik zou moeten wezen als bij min huis heeft die opeens 5 streepjes overal waar ik ben, geen enkele keer onder 4 streepjes.
Ik denk eerder dat het aan T-mobile's bereik ligt, en niet zo zeer aan een brakke chipset.
MacBook Pro 2,53 GHz | 24 LED cinema display l Mac Mini 1,83 GHz | iPhone 3G 16 GB |
iMac 24inch - Sony Alpha 300 - iPhone 3G -
Reg. datum: 04 juni 2007
lijkt mij meer een dekkingsprobleempje dan iets anders..
Reg. datum: 02 maart 2008
Mischien stond je toen net bij de mast waar je vol bereik had? Heb ik ook, moet hier thuis goed bereik hebben maar altijd 1 streepje. In het winkelcentrum altijd vol bereik, want zie de mast staan.quote:sergev schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:39:
[...]
Hij is bij mij vanochtend geactiveerd, en het 3G bereik is echt helemaal compleet helemaal niks!
Ik ben niet eht type dat gelijk gaat schreeuwen als er iets mis is, maar dit is wel erg ver onder de maat. want op de kaart van T-mobile geeft aan dat ik hier perfect bereik zou moeten hebbe, maar waar ik ook kom, buitenshuid, 200 meter verder, op de bank etc. meestal 1 streepje bereik, mischien 2 en heel soms een seconde of zo op 3 streepjes, maar de helft van de tijd heeft die zelfs helemaal geen bereik.
Als ik 2 kilometer verderop kom, waar volgens de T-mobile site hetzelfde bereik zou moeten wezen als bij min huis heeft die opeens 5 streepjes overal waar ik ben, geen enkele keer onder 4 streepjes.
Ik denk eerder dat het aan T-mobile's bereik ligt, en niet zo zeer aan een brakke chipset.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar het probleem zou bij niemand voor mogen komen toch?quote:CanonUser schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:20:
[...]
Laat je nou weer niet teveel gek maken...
Maar goed, ik hoop inderdaad dat ik een gelukkige gebruiker zal zijn! :-)
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.