Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
CyBeR schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 02:14:
Niet in iPhoto iig. Ik gebruik dat namelijk niet (ik gebruik ImageCapture) en hier gaat 't ook mis. Ik neem daardoor aan dat de bug in ImageIO zit, of gewoon echt in de iPhone zelf (hoewel je dan toch enigszins zou verwachten dat 'ie in 2.0.1 opgelost zou zijn).
Ik kan alleen maar wijzen naar

http://www.nutz.nl/archiv.../ondergaand-zonnetje.html

http://www.nutz.nl/archiv...-terras-van-de-gooth.html

http://www.nutz.nl/archiv...te-loopt-uit-de-hand.html

Die toch echt niet in de Ierse zee terecht gekomen zijn.

(leuk onweertje, trouwens.. het hele huis staat te schudden..)

burne wijzigde dit bericht 13-08-2008 02:32 (4%)

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
burne schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 02:28:
[...]

Ik kan alleen maar wijzen naar

http://www.nutz.nl/archiv.../ondergaand-zonnetje.html

http://www.nutz.nl/archiv...-terras-van-de-gooth.html

http://www.nutz.nl/archiv...te-loopt-uit-de-hand.html

Die toch echt niet in de Ierse zee terecht gekomen zijn.

(leuk onweertje, trouwens.. het hele huis staat te schudden..)
Hoe heb je die er van afgehaald? Dat HD Gas paaltje kom ik ook vaak tegen daar trouwens ;)

(Niet superveel last van gehad hier...)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Nu ik geupgrade ben van een ouwe Nano naar een ouwe iPhone (nieuwprijs los 3G toestel in Belgie vond ik toch te prijzig, oud toestel uit Amerika halen was meer betaalbaar) moet ik m'n accessoires ook een beetje updaten. Zo heb ik een Logitech speakersetje waar een universal dock adapter in kan, maar waar kun je ergens in Nederland zo'n universal dock adapter voor de eerste generatie iPhone krijgen? Zo een dus:
http://store.apple.com/de...es_docks&mco=MjU2NDkw

Ik wou er een uit Duitsland bij de Apple Store halen omdat ze daar de iPhone gehad hebben, maar daar doen ze dus niet aan verzenden naar het buitenland. En alles wat ik verder kan googlen is alleen voor de 3G modellen.

101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
LuNaTiC schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:25:
Iemand ervaring met het merk V-Moda?

http://www.v-moda.nl/Modaphones/Vibeduo/

die ziet er nl wel lekker stijlvol uit op het eerste gezicht...

aardig prijsje wel, maar wel speciaal voor de iPhone

edit: hmm never mind, je kan je ipod controls er niet eens mee besturen http://iphone.macworld.com/2007/07/review_vmoda_vibe_duo.php
Ik heb deze meegenomen uit Amerika en kan je melden dat ik er zeer tevreden over ben. Perfect geluid en geweldige kabel. Waar je bij andere IEM's vaak last hebt van het geluid van je kabel (dat het ergens langs schuurt, weet even de term niet meer), is dat hier echt perfect opgelost. Zit een soort gladde coating omheen waardoor je er amper last van hebt.

Kan je ook melden dat je gewoon met het knopje in de microfoon je iPhone kan bedienen. Éen keer drukken pauzeert en hervat de muziek, twee keer snel drukken is naar het volgende nummer.

PSN: Sluuz

Reg. datum: 18 november 1999

Idd. Die review klopt niet helemaal. Je kunt zeer zeker wel je iPhone bedienen met de knop in de kabel!

Nu met PowerBook
Reg. datum: 14 december 2001

quote:
EllenTouch schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:34:
Ik ben helemaal gek op het luisteren van podcasts en bekijken van filmpjes op m'n iPhone. Alleen zou ik de bestanden die ik heb bekeken/beluisterd graag WEL van m'n iPhone willen halen, maar gewoon in iTunes willen bewaren. Op dit moment lukt mij dat niet... :(
Ik gebruik 't zelf niet, maar je kan bij de synchronisatie opties toch selecteren dat iTunes alleen de 'unplayed' podcasts moet synchroniseren ?
Lijkt me dat, als je 'm op je iPhone geluisterd hebt ie als 'played' gemarkeerd is en de volgende keer dus niet meer gesynct zal worden ...

idem voor TV Shows; bij movies heb je die optie dan weer niet :?

waldpiek >>Can any1 help me with a crack for novell 5.1
René vd Veen>>Mocht je toch liever een illegaal copietje hebben, mail me dan even: rvdveen@bsa.nl

3283-6622-6398-7110

quote:
Acolyte57 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 04:40:
Nu ik geupgrade ben van een ouwe Nano naar een ouwe iPhone (nieuwprijs los 3G toestel in Belgie vond ik toch te prijzig, oud toestel uit Amerika halen was meer betaalbaar) moet ik m'n accessoires ook een beetje updaten. Zo heb ik een Logitech speakersetje waar een universal dock adapter in kan, maar waar kun je ergens in Nederland zo'n universal dock adapter voor de eerste generatie iPhone krijgen? Zo een dus:
http://store.apple.com/de...es_docks&mco=MjU2NDkw

Ik wou er een uit Duitsland bij de Apple Store halen omdat ze daar de iPhone gehad hebben, maar daar doen ze dus niet aan verzenden naar het buitenland. En alles wat ik verder kan googlen is alleen voor de 3G modellen.
Er zit er een meegeleverd met de Apple Universal Dock. Derhalve heb ik er dus een. Helaas heeft een vriend van me ook een 'oude' iPhone. Maar als je mensen kent met een Apple Universal dock dan is de kans groot dat zij hem hebben... Of je koopt er zelf een natuurlijk...

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
burne schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 02:03:
[...]

We moeten een keer naast elkaar in dezelfde kroeg terecht komen. Ik heb in Haarlem (centrum, noord) en Penningsveer namelijk geen problemen met dekking. Midden in de polder daalt het tot 1 streepje, maar de bereikte snelheden blijven goed. Overigens mis ik ook een sloot problemen die anderen melden, dus geen idee wat of hoe. Ik zal wel een donderdagmiddag-exemplaar hebben, en geen maandagochtend-geval.
Ik zie nu ook een haartje onder het glas zitten, dus maandagochtend exemplaar is wel van toepassing. Ik heb op bepaalde plaatsen dat de iPhone nog maar 1 streepje aangeeft. Soms is internet inderdaad dan nog steeds snel. Maar andere keren dan wil je een internetsite openen en dan gaat het enorm langzaam (lees: hij laadt niet). Dan krijg je "no service" en dan schakelt ie over op GPRS.

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Reg. datum: 15 juli 2007

Ik heb een iPhone met een Vodafone abo. Heb tot nu toe nog helemaal geen problemen gehad met bereik. Zowel GSM als 3G lijkt het steeds prima te doen (afkloppen!). Ik hou nog wel een slag om de arm, omdat ik het toestel pas 2 weken heb, maar in die tijd doet hij het in elk geval steeds prima. Zou T-mob de zaakjes dan toch niet zo best voor elkaar hebben??? :X

Reg. datum: 31 juli 2008

quote:
Ik heb die even als tijdelijk besteld en een week of zo binnen. Niet duur maar het is ook niet meer waard. Mijn vrouw noemt het een "Flubbertje" En dat is het ook, mega dun maar het beschermt even tot het betere spul binnen is. Toevallig heb ik die kleur genomen en hij komt niet in de buurt van het plaatje. Anyway, geen permanente case.
quote:
Hoedje schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:38:
Ik heb zelf gelukkig geen problemen met gesprekken die verbroken worden o.i.d. Maar het 3G bereik is inderdaad niet overal even best. Zelfs hier in Haarlem en omstreken is het bereik zo nu en dan om te huilen. Als je eenmaal wifi en 3G gewend bent, dan is GPRS wel heel erg traag :P

Anyway, een hoop mensen lijken toch wel problemen te hebben. T-Mobile geeft als eerste provider de problemen toe en wijdt het aan de iPhone. Op de Apple Support Forums loopt een enorme thread met allerlei klachten wereldwijd: http://discussions.apple....adID=1632695&tstart=0. CNet heeft eerder geschreven over de problemen in Amerika en ook Macrumors wijdt er vandaag een artikel aan.

Ik ben benieuwd of Apple dit kan oplossen met een software update. Volgens een financiële analist ligt het mogelijk aan de gebruikte chipset van Infineon en is het onmogelijk om het op te lossen met een simpele softwareupdate. Nu zeggen dat soort analisten van alles en nog wat, dus laten we daarbij maar een slag om de arm houden :P.
Ik geloof nog steeds in een software probleem. Op mijn HTC TC had ik met KPN Hi dramatisch ontvangst. Na de radio rom vervangen te hebben heeft hij nu prima bereik. Dus laten we maar hopen dat het nog goed komt. Dat T-Mobile het niet langer kan ontkennen snap ik ook wel aangezien de klachten daar binnen blijven stromen. Op een gegeven moment kan je er niet meer omheen dan lijkt mij in ieder geval.
quote:
EllenTouch schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:23:
Ik heb een iPhone met een Vodafone abo. Heb tot nu toe nog helemaal geen problemen gehad met bereik. Zowel GSM als 3G lijkt het steeds prima te doen (afkloppen!). Ik hou nog wel een slag om de arm, omdat ik het toestel pas 2 weken heb, maar in die tijd doet hij het in elk geval steeds prima. Zou T-mob de zaakjes dan toch niet zo best voor elkaar hebben??? :X
Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt om een Vodaphone abbo op je iPhone te hebben. Een kennis heeft Vodaphone en wilt zijn abbo overzetten en geen T-Mobile.

Itsus2 wijzigde dit bericht 13-08-2008 10:42 (68%)

Devt

quote:
EllenTouch schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:23:
* BreeeZe heeft ook een iPhone met Vodafone.

Idd geen problemen met het bereik.
Ik heb bijna altijd 3g, behalve op sommige plekken op m'n werk, maar dat had ik ook met m'n Nokia.

Ik heb hem trouwens simlock vrij uit italie.

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
2002 Volvo S60 T5

Reg. datum: 04 september 2007

@EllenTouch (edit: en Breeze) heb je het Super Sim Only iphone abonnement van Vodaphfone? Twee goede ervaringen iig met het bereik van Vodafone kan ik alvast stellen...? (ben benieuwd naar de FUP afhandeling van Vodafone :X )

strijk wijzigde dit bericht 13-08-2008 10:52 (60%)

Devt

quote:
strijk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:49:
@EllenTouch (edit: en Breeze) heb je het Super Sim Only iphone abonnement van Vodaphfone? Twee goede ervaringen iig met Vodafone kan ik alvast stellen...?
Idd prima ervaring met Vodafone, daarom wilde ik ook niet overstappen naar T-mobile en ben ik voor de import route gegaan.

Ik heb nog geen Super Sim-Only, maar ga dat van het weekend wel regelen :)

De FUP van Vodafone is maximaal 10% boven het gemiddelde geloof ik.
Een collega van mij heeft een paar dagen geleden met Vodafone gebeld en daar vertelde ze dat dat in de praktijk nu neer komt op 500mb.
(Hopelijk gaat iedereen die bij Vodafone zit meer 3g gebruiken zodat dit vanzelf omhoog gaat ;) )

BreeeZe wijzigde dit bericht 13-08-2008 10:54 (24%)

2002 Volvo S60 T5

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
BreeeZe schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Idd prima ervaring met Vodafone, daarom wilde ik ook niet overstappen naar T-mobile en ben ik voor de import route gegaan.

Een collega van mij heeft een paar dagen geleden met Vodafone gebeld en daar vertelde ze dat dat in de praktijk nu neer komt op 500mb.
(Hopelijk gaat iedereen die bij Vodafone zit meer 3g gebruiken zodat dit vanzelf omhoog gaat ;) )
De FUP is tienmaal het gemiddelde. Zit nogal een verschil tussen ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Devt

quote:
CyBeR schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:55:
[...]

De FUP is tienmaal het gemiddelde. Zit nogal een verschil tussen ;)
offtopic:
10% , 10x..

Hmm dat scheelt wel iets ja :P
Ze sturen je geloof ik wel eerst een waarschuwing iig.

2002 Volvo S60 T5

Tweet Tweet

quote:
BreeeZe schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Een beetje tweaker zit geloof ik zo op 3GB in de maand :+ Als je uitlegt dat je een iPhone hebt en hem echt veel gebruikt voor werk enzo geven ze er volgens mij echt niks om hoor.

Volg me op Twitter: twitter.com/fixernl || Beter windows verkrachten dan je vriendin.

Devt

quote:
FiXeR.nl schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:39:
[...]

Een beetje tweaker zit geloof ik zo op 3GB in de maand :+ Als je uitlegt dat je een iPhone hebt en hem echt veel gebruikt voor werk enzo geven ze er volgens mij echt niks om hoor.
De iPhone schakelt instantly tussen 3g en Wifi (waar beschikbaar natuurlijk) en thuis en op m'n werk gebruikt hij dan ook m'n wifi.
Dat scheelt natuurlijk ook 3g gebruik :)

2002 Volvo S60 T5

Reg. datum: 20 juni 2005

Ik had gister contact opgenomen met vodafone helpdesk om te vragen of dat onbeperkt internet ook echt onberperkt internet is bij die super sim only abbo.
En hij zei tegen mij dat er geen datalimiet was.
Ik zei dat het op de website van vodafone stond dat je niet over het standaard gebruik mag gaan.
Maar hij bleef zeggen dat het geen data limiet had.

Alsnog vertrouw ik het niet :+

Reg. datum: 16 december 2003

quote:
mickezzz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 02:05:
Voor genen die geavanceerdere wifi netwerken willen toevoegen, zoals Eduroam draadloos internet op Hogescholen en Universiteiten, hier is de oplossing.
Nice! Zal het morgen eens proberen op de UU. En ervaringen hier posten.

XPS M1530 // Black // T7250 2.0GHz // 2GB 667 // 8600M GT // 250GB 5400 // 1440x900 // Bluetooth/Wireless N// Vista Prem (NL)

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Hoedje schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:38:
Ik ben benieuwd of Apple dit kan oplossen met een software update. Volgens een financiële analist ligt het mogelijk aan de gebruikte chipset van Infineon en is het onmogelijk om het op te lossen met een simpele softwareupdate. Nu zeggen dat soort analisten van alles en nog wat, dus laten we daarbij maar een slag om de arm houden :P.
Ik ook.. Mijn gevoel zegt dat het hardware is. Hoe groot is de kans dat Apple de boel terug fluit? Of gaan ze dit in de doofpot stoppen en iedereen naaien die een 3G heeft, en straks een 3.1G uitbrengen? Leuk, zitten we er twee jaar mee....

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
mickezzz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 02:05:
Voor genen die geavanceerdere wifi netwerken willen toevoegen, zoals Eduroam draadloos internet op Hogescholen en Universiteiten, hier is de oplossing.

iPhone Configurator for Mac
iPhone Configurator Web Utility 1.0 for Windows

Hier een voorbeeld instelling van TU Delft.

Ik zit op de Hogeschool van Amsterdam, alleen het is vakantie en ik hem m'n iPhone 3G nog niet, dus ik kan het jammer genoeg nog niet goed uitproberen. Op het forum van de ICT afdeling op m'n school, wil ik ze duidelijk maken dat het hiermee dus kan, alleen zijn ze zo slim geweest om het een besloten forum te maken |:( .
Hoe werkt dat programma? Begrijp niet hoe ik het kan openen. (windows versie)
Ik probeer voor de UT iets te maken maar dat gaat zo niet lukken.

edit: voor de mensen die er toch meer willen werken kan deze link helpen als de service loopt.
http://localhost:3000/
login en ww zijn standaard beiden 'admin'

Shiver23 wijzigde dit bericht 13-08-2008 12:23 (6%)

PSN: Shiver23

Reg. datum: 13 juli 2008

Zijn er mogelijkheden om je iphone terug in te leveren (na circa een maand) vanwege de uitermate slechte dekking?

Ik zie bijna altijd het blauwe (en soms grijze) rechthoekje met 3g staan, maar slechts zelden
doet internet het uberhaupt. (Dus 3g wordt wel gevonden, maar internet werkt niet (??)).

Zeer ontevreden wat dat betreft :@

O+

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:04:
[...]
Ik probeer voor de UT iets te maken maar dat gaat zo niet lukken.
Voor de UT met je iPhone deze link openen :) Via utwente.nl ;)

Reg. datum: 31 juli 2008

quote:
UltraSub schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:56:
[...]
Ik ook.. Mijn gevoel zegt dat het hardware is. Hoe groot is de kans dat Apple de boel terug fluit? Of gaan ze dit in de doofpot stoppen en iedereen naaien die een 3G heeft, en straks een 3.1G uitbrengen? Leuk, zitten we er twee jaar mee....
Dan zal ik hem spontaan kwijt kunnen raken lijkt me. >:)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Kijk, dat scheelt weer :)

Tnx

Edit: en hij doet het

Shiver23 wijzigde dit bericht 13-08-2008 13:56 (3%)

PSN: Shiver23

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: