Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 oktober 2002

quote:
MarcoC schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:46:
Ik snap niet waarom mensen hier meteen Apple bellen of naar T-Mobile gaan omdat ze haarscheurtjes hebben. Echt, denk eens na :S? Er zijn al behoorlijk veel gevallen bekend, ook in dit topic. Hoe groot denk je dan dat de kans is dat je een haarscheurvrije iPhone krijgt, of niet in de toekomst alsnog haarscheurtjes krijgt? Ik denk dat deze kans de 0 nadert. Je kunt beter wachten, zoals al eerder gezegd is, totdat Apple het probleem erkent en nieuwe iPhones produceert die haarscheurvrij zijn.

Nu je iPhone ter reparatie opsturen is nutteloos, je bent je iPhone lang kwijt en de kans dat je ervan af bent is klein.
Precies.... en de meeste fabrikanten zeggen dan ...

Iedereen die tussen X-x-2008 en x-x-2009 een probleem hebben aangemeld omtrent scheurtjes krijgt een nieuwe... en iedereen die dit niet heeft gedaan.. niet. Want die kan je er goed naderhand zelf in hebben gemaakt.

(*edit: je was me al voor)

http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm

O+

quote:
MarcoC schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:46:
Ik snap niet waarom mensen hier meteen Apple bellen of naar T-Mobile gaan omdat ze haarscheurtjes hebben. Echt, denk eens na :S? Er zijn al behoorlijk veel gevallen bekend, ook in dit topic. Hoe groot denk je dan dat de kans is dat je een haarscheurvrije iPhone krijgt, of niet in de toekomst alsnog haarscheurtjes krijgt? Ik denk dat deze kans de 0 nadert. Je kunt beter wachten, zoals al eerder gezegd is, totdat Apple het probleem erkent en nieuwe iPhones produceert die haarscheurvrij zijn.

Nu je iPhone ter reparatie opsturen is nutteloos, je bent je iPhone lang kwijt en de kans dat je ervan af bent is klein.
Zozo, meneer heeft statistiek gestudeerd? Ik vind het in ieder geval erg knap dat je nu al zeker weet dat elke iPhone last heeft van dit probleem (haarscheurtjes).

Nou, om jouw statistiek even te helpen, mijn iPhone 3G heeft geen haarscheurtjes. Goh gek he, dat niet iedereen zo'n boeiend feitje gaat posten. Veel mensen hier beginnen met posten zodra ze een probleeem hebben, als alles goed werkt hoor je ze niet. Dus ja, dan lijkt het misschien in dit topic alsof iedereen haarscheurtjes krijgt.
Doet me denken aan de problemen met de Xbox 360. Veel posts gingen over defecten dus zeiden de PS3 fanboys: 'X360 is kut want elke gaat kapot'. Nou, mijne werkt nog sinds launch ;)

Om even op het probleem in te haken, de achterkant is gemaakt van een speciaal soort plastic en metaal. Dat komt neer op een soort van Wikipedia: Thermoharder (of Thermoplast). Dat is bij andere apparten ook zo vaak gebruikt, en bij het maken van deze stof is het belangrijk dat bij het mengen de verhoudingen precies kloppen. Klopt het niet, dan zijn de eigenschappen mogelijk niet optimaal wat bijvoorbeeld zorgt voor haarscheurtjes. Het kan dus zo zijn (en lijkt mij erg waarschijnlijk) dat er een slechte lading van 'achterkanten' is waarbij het mengels niet goed genoeg was. Het stellen dat elke iPhone hier last van heeft is wat mij betreft bullshit en het opsturen voor reparatie heeft dus wel degelijk nut.

Reg. datum: 06 december 2006

Ik denk ook dat het opsturen van m'n iphone wel nut heeft, maar het gaat mij ook om het feit dat ik m'n iphone net heb en ik 'm dan nu dus weer 3 tot 5 weken moet missen. Maar ja, ik wacht gewoon ff rustig af, heb m'n mailtjes de deur uit gedaan, dus ik heb geduld :)

C:\>?
Reg. datum: 01 juni 2001

Het zal hier niet gaan om een thermoharder. De foto's van de gesmolten iPhone bewijzen dat :)
Een thermo harder vervormt niet als het later word verwarmd.

[AMD Ahtlon 64 3500+] [2048 MB DDR] [Asus EN7600GT] [Asus DRW1608P3S DL DVDRW ] [Asus DVD-E616] [Seagate Barracuda 7200.10 320Gb] [Windows XP Pro]

O+

Klopt, thermoplast dus :) Dat is overigens niet gelijk slecht, die kunnen soms wel (afhankelijk van het mengsel dus) tot een paar honderd graden voordat ze beginnen te smelten, en in het geval van de iPhone is er dan al iets anders goed mis waardoor ie toch wel zou uitvallen. De gebruikte thermoplast smelt blijkbaar echter al veel eerder. De vraag is of dat bedoeld was (en die temperatuur dus nooit gehaald mocht worden) of het hier ook om een verkeerd mengsel gaat.

bijna alle voor spuitgietproducten gebruikte thermoplasten worden al zacht rond de 100 graden...

Reg. datum: 12 september 2007

Klopt het dat elke keer als je je iPhone uitschakelt en opnieuw aanzet, je de melding "Simlock actief" krijgt, waarna je je simlock opnieuw moet invoeren?

Reg. datum: 12 maart 2002

quote:
sandman4sure schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:54:
Klopt het dat elke keer als je je iPhone uitschakelt en opnieuw aanzet, je de melding "Simlock actief" krijgt, waarna je je simlock opnieuw moet invoeren?
Als je de iphone helemaal uitzet moet je net zoals bij bijna alle andere mobieltjes je PIN code invoeren...
Je hoeft geen PIN code in te voeren als je hem vanuit standby aan zet!

O+

quote:
Menesis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:47:
bijna alle voor spuitgietproducten gebruikte thermoplasten worden al zacht rond de 100 graden...
Wat in principe genoeg zou moeten zijn, ik denk niet dat een li-on (toch?) batterij het leuk vind zo warm te worden.

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
sandman4sure schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:54:
Da is gewoon de simcode. Als je de simcode uitzet bij de instellingen, dan zul je die vraag ook niet meer krijgen na het aanzetten :)

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
Hoedje schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:58:
[...]

Da is gewoon de simcode. Als je de simcode uitzet bij de instellingen, dan zul je die vraag ook niet meer krijgen na het aanzetten :)
Top! Bedankt

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
BiotjE schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 02:00:
[...]

Aangezien niemand nog gereageerd heeft maar even een klein kickje.
Zijn er hier mensen bij wie het wel gewoon lukt om binnen hun GMail account een "send mail as" alias op te geven en hier ook vanaf te versturen met de iPhone? Volgens mij zou dit namelijk gewoon goed moeten werken maar ik heb echt geen idee wat ik misschien over het hoofd heb gezien waardoor het niet werkt.

Alvast dank voor de hulp.

Groeten,
Ik neem aan dat je weet hoe je het moet instellen?
- gmail openen
- settings
- accounts
- add another e-mail adres
- vul in: [JeHuidigeEmailAdresNaam]+iPhone@gmail.com
- deze kan je dan kiezen als je een mail gaat sturen; je adres wordt dan een dropdownlist.

Of bedoel je iets compleet anders? 8)7

Reg. datum: 06 september 2006

quote:
mickeyhouse schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:52:
@ Red Naile: klopt, heb ik ook tegen ze gezegd, maar bij de iphone gelden andere regels, ook omdat het technisch niet mogelijk is om zomaar van iphone te wisselen (is mij verteld door de bel company en de ifactor apple store in r'dam).
Al de iphone gegevens (serie nummer, imei nummer, weet ik 't wat allemaal...) zijn aan je 06 nummer gekoppeld en daarom kan je 'm dus niet zomaar omruilen en wordt ie altijd opgestuurd ter reparatie. Als bij reparatie blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden krijg ik een nieuwe iphone, uiteraard wel tegen 30 euro betaling... zucht...
Huh 30 euro voor een omruil iPhone? Dat mag volgens mij geen eens volgens de regels.

quote:
Arga schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Huh 30 euro voor een omruil iPhone? Dat mag volgens mij geen eens volgens de regels.
Klopt volgens de wet mag dat niet.
je hebt imers al betaald voor een device. Deze is binnen de garantie defect, en hiervoor is de producent verantwoordelijk voor.

A Soldiers manual and a pair of boots.

SELECT * FROM library

quote:
Dezorian schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:15:
[...]

Ik neem aan dat je weet hoe je het moet instellen?
- gmail openen
- settings
- accounts
- add another e-mail adres
- vul in: [JeHuidigeEmailAdresNaam]+iPhone@gmail.com
- deze kan je dan kiezen als je een mail gaat sturen; je adres wordt dan een dropdownlist.

Of bedoel je iets compleet anders? 8)7
Ik zie geen dropdown list op de iPhone in de mail app, terwijl ik via Gmail in Safari op de iPhone wél uit de vijf adressen die ik toegevoegd heb kan kiezen.
Ik denk dat de vraagsteller dát bedoelt.
1811 - 1832
Reg. datum: 16 oktober 2002

Ik heb momenteel een Nokia N73 en wil mijn contacten (en eigenlijk ook de agenda) overzetten op de iPhone. Met Nokia PC Suite kan ik back ups maken en de contactlijst uitlezen.

Kan ik op de één of ander manier deze gegevens inlezen in de iPhone? En zo ja, hoe?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Reg. datum: 16 november 2003

Als je een Mac hebt, kun je het naar Adresboek transporteren. Anders naar Outlook.

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

1811 - 1832
Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
BASENL schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:47:
Als je een Mac hebt, kun je het naar Adresboek transporteren. Anders naar Outlook.
Nee, ik heb een PC. Ja, met Nokia PC Suite naar Outlook exporteren en daarna met iTunes die gegevens naar mijn iPhone sturen?

Ja, dat moet lukken inderdaad. Tnx!
Maar krijgt de iPhone dan dezelfde tags mee? Ik heb nu allemaal verjaardagen in mijn telefoon staan (erg attent dat ik altijd iedereen op de juiste dag feliciteer) en als ik dat overzet, krijgt de iPhone dan dezelfde tag 'verjaardag' mee?
Ik zal het proberen.

Maar als ik mijn smsjes over wil zetten (hoeft niet persé, maar als het makkelijk kan, zou het wel leuk zijn)?

EDIT: kan de iPhone iets met de *.nbu backup die Nokia PC Suite maakt? Of met *.csv bestanden?

Galois wijzigde dit bericht 04-08-2008 19:18 (5%)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Reg. datum: 16 november 2003

quote:
Galois schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:52:
[...]

Nee, ik heb een PC. Ja, met Nokia PC Suite naar Outlook exporteren en daarna met iTunes die gegevens naar mijn iPhone sturen?

Ja, dat moet lukken inderdaad. Tnx!
Maar krijgt de iPhone dan dezelfde tags mee? Ik heb nu allemaal verjaardagen in mijn telefoon staan (erg attent dat ik altijd iedereen op de juiste dag feliciteer) en als ik dat overzet, krijgt de iPhone dan dezelfde tag 'verjaardag' mee?
Ik zal het proberen.

Maar als ik mijn smsjes over wil zetten (hoeft niet persé, maar als het makkelijk kan, zou het wel leuk zijn)?

EDIT: kan de iPhone iets met de *.nbu backup die Nokia PC Suite maakt? Of met *.csv bestanden?
Nope. Je moet echt je contacten in Outlook zetten en iTunes kan het vandaar naar je iPhone brengen. Of wellicht uit Windows Adres Boek in Vista.

SMS overzetten gaat helaas niet.

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
To_Tall schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:15:
[...]

Klopt volgens de wet mag dat niet.
je hebt imers al betaald voor een device. Deze is binnen de garantie defect, en hiervoor is de producent verantwoordelijk voor.
Dat klopt inderdaad, tenzij de verzekeringsdude vastelt dat het je eigen schuld is, dan betaal je de eigen risico van 30 euries. Aangezien we het hier dan niet bij laten zitten omdat iedereen weet dat het fabricage fouten zijn betaal je dus niks. Maar dat zijn wel dingen die ze er bij moeten melden want doen ze dat niet en komen ze later aan met het feit dat je 30 euro moet betalen zijn hun weer de schuldige.

Xbox 360 tag: Batumulia

Reg. datum: 06 december 2006

Dat van die 30 euro leek mij ook beetje raar ja... Heb ook een Bel Garant verzekering bij Bel Company afgesloten, dus kreeg een Tytn aangeboden als vervanger, zonder verzekering zou ik een Nokia 62** krijgen, ook leuk als je een 2mb internet abbo hebt... :)

Reg. datum: 13 mei 2007

Lucky you. Dat is namelijk een mobiel die ik kreeg. Ik haat Nokia ik wil liever mijn iPhone weer terug :). Maar wat ik hierboven schreef is wat de vrouw van de verzekering tegen mij zei. Ik heb een verzekering afgesloten bij T-Mobile.

Xbox 360 tag: Batumulia

Reg. datum: 12 maart 2002

Na een paar dagen gebruiken kom ik erachter dat het geluid van nieuwe email na een poosje verdwijnt... De rest van de geluiden doen het nog wel.

Ik heb de iphone op silent gezet en weer op geluid gezet: geen resultaat
Instelling van mail geluid gewijzigd en weer terug gezet: geen resultaat

Uit en aanzetten van iphone: geluid werkt weer eventjes en na een poosje kunnen we wederom resetten!

Heb ik iets gemist of ben ik alleen met dit probleem?

Reg. datum: 05 december 2003

quote:
jefjef schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:01:
[...]

Ik heb gemerkt dat de iPhone niet werkt met WEP en wel met WPA2 Personal.
Eventueel bij jouw uit te proberen?
Een kort antwoord: bij mij werkt de iPhone perfect met WEP, en nét zo goed met WPA en WPA2.

TAKE IT OR LEAVE IT

Weet iemand iets meer te vertelen over het Synchronizeren van de agenda en contacts met Lotus notes, op mn werk ben ik gebonden aan de Lotus notes omgeving, en vind het nu heel erg fijn om al mn afspraken ook in mn mobiel te hebben,
nu heb ik een nokia die mn zakelijke en prive afspraken netjes uit mekaar haalt. en dat is toch echt 1 van de dingen die voor mij heel erg belangrijk is.

Hoop dat iemand hier al wat ervaring mee heeft.

| (¯`·._.·[J2K]·._.·'¯) | "Ain't no sunshine when she's gone" |

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: