Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

Heb hem vorige week ook binnen gekregen, echt een top apparaat!
Hoewel ik niet echt veel verwachtte van de camera die erin zit ben ik toch aangenaam verrast door de fotos die hij uitpoept!

http://i33.tinypic.com/i24j1c.jpg

http://i36.tinypic.com/15nwp40.jpg

Bij het tegelijk indrukken van enkele knopjes tijdens het maken van een foto kreeg hij het toch een beetje moeilijk.. :)

http://i37.tinypic.com/2qspe20.jpg

Wootism wijzigde dit bericht 31-07-2008 17:29 (192%)

ATTENTIOOOON!!!

Dat restoren van iTunes, werkt dat ook bij een (andere) nieuwe iPhone?
Omnia Mutantur, Nihil Interit

quote:
wwg schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:50:
Een paar posts geleden werd er nog tegen me gezegd "vind je het gek als je 3G, GPS en alles tegelijk aan het doen bent".
LIJKT dus een algemener probleem te zijn. Ik ga straks nog eens een stukje rijden en kijken of het weer gebeurt
Mijn Samsung i620 (rustig aan het wachten op een iPhone) wordt ook gloeiend heet als ik 3G lang gebruik of 3G niet uitzet nadat ik klaar ben met browsen of dergelijks. Zou het de 3G chip zijn die voor veel hitte zorgt?

101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file

Polifinario!
Reg. datum: 06 januari 2001

3G staat bij mij altijd aan, en dat veroorzaakt geen bijzondere hitte. Als ik de telefoon intensief gebruik of aan het opladen ben wordt het geval wel behoorlijk warm - maar ik zal er geen brandwonden van oplopen ;)

Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.

quote:
batumulia schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:07:
[...]

Ik heb de mijne op laten halen door de verzekering, de beste man zei dat het 3 weken ging duren :( heel erg zuur. Ik bel ze over een week of ze een nieuwe kunnen brengen want het is policy bij Apple dat ze de telefoons niet repareren maar een nieuwe mee geven, tenminste, dat is wat ze bij T-Mobile tegen mij zeiden.
Ik had de keuze of bij T-Mobile langs gaan of via de verzekering laten afhandelen.
Ik heb voor T-Mobile shop gekozen deze is hier om de hoek. Alleen op het wachten had ik niet gerekend. 10 Dagen is mij ook te gortig. Ze geven aan het toestel te vervangen. dat dit 10 werkdagen moet duren is wel bijzonder/

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 13 mei 2007

Ja inderdaad, hoe lang kan het duren om een nieuw toestel uit het magazijn te halen? Er zijn mensen die gewoon een nieuwe meekregen zonder gezeur.

Xbox 360 tag: Batumulia

Reg. datum: 10 juni 2008

quote:
batumulia schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:45:
Ja inderdaad, hoe lang kan het duren om een nieuw toestel uit het magazijn te halen? Er zijn mensen die gewoon een nieuwe meekregen zonder gezeur.
Waarschijnlijk krijg je een refurbished iPhone. Zo gaat het iig. met iPod's en dus waarschijnlijk ook met iPhones.

quote:
Katmak schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:31:
[...]

Waarschijnlijk krijg je een refurbished iPhone. Zo gaat het iig. met iPod's en dus waarschijnlijk ook met iPhones.
Dat gaat niet in nederland is geen repair point voor de iPhones :) dus we krijgen een nieuwe..
Daarnaast worden iPods ook gewoon vervangen.. Ik heb in December mijn G3 iPod Nano ingeleverd wegens een scheef schermpje. nano is in de US gekocht. Maar in nederland kreeg ik zo een nieuwe!!
Daarnaast is het belachelijk als je een Gerepareerde iPhone krijg als je iPhone nog geen maand oud is!!

aaibaar

Even een vraagje over het toetsenbord op de iPhone,
het lukt me namelijk wel om een toetsenbord over de gehele breedte te krijgen in safari maar als ik in de "Email" sectie zit lukt me dit niet en moet ik typen met de smalle variant!

En dat terwijl het in de breedte toch wel iets lekkerder wegtypt...

http://i36.tinypic.com/25rijas.png

http://i34.tinypic.com/n20djl.png

Reg. datum: 10 juni 2008

quote:
To_Tall schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:37:
[...]

Dat gaat niet in nederland is geen repair point voor de iPhones :) dus we krijgen een nieuwe..
Daarnaast worden iPods ook gewoon vervangen.. Ik heb in December mijn G3 iPod Nano ingeleverd wegens een scheef schermpje. nano is in de US gekocht. Maar in nederland kreeg ik zo een nieuwe!!
Daarnaast is het belachelijk als je een Gerepareerde iPhone krijg als je iPhone nog geen maand oud is!!
Ja, een "nieuwe" ja. :+
Ik heb bij een APR gewerkt en daar gaven we idd. ook "nieuwe" iPod's omdat ze "nooit gerepareerd kunnen worden". O-) (zo wordt het via Apple afgehandeld)
Je krijg alleen een nieuwe als 'ie DOA is. Dan krijg je een nieuwe uit de verpakking, anders krijg je gewoon een refurbished iPod zonder verpakking.

Linux ftw

Ik heb net uit pure frustratie mn Zagg invisible shield achterkant weggegooid, ik heb daar 'echt' geen geduld voor. Zat ie 'eindelijk' na 30mins priegelen 'ongeveer' goed, zaten er allemaal haren en stofdeeltjes onder (vindt je het gek na 20x opnieuw moeten opplakken).

Echt, dat ding zit me tot hier :@

Voorkant er wel gewoon opgeplakt, al vind ik het er niet heel netjes uitzien. As in, je ziet bij de home-button en de speaker dat er een filmpje opzit, omdat het die dingen niet covered. Ah well, als het er morgen niet bijzonder spiffy uitziet haal ik het er weer vanaf.

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

quote:
Wootism schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:44:
Even een vraagje over het toetsenbord op de iPhone,
het lukt me namelijk wel om een toetsenbord over de gehele breedte te krijgen in safari maar als ik in de "Email" sectie zit lukt me dit niet en moet ik typen met de smalle variant!

En dat terwijl het in de breedte toch wel iets lekkerder wegtypt...

[afbeelding]

[afbeelding]
E-mail/SMS kan alleen met de smalle variant. Ik snap dat het vervelend is, maar wie weet komt er nog een keer een update voor.

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ Nvidia 8800GTS 640MB░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

Reg. datum: 30 december 2002

foutje

.NCK wijzigde dit bericht 31-07-2008 20:00 (119%)

Reg. datum: 12 maart 2002

Kan iemand me op weg helpen... heb sinds vandaag mijn iphone eindelijk binnen!

Eerst Zagg invis. shield erop.. Voorkant en achterkant ok maar de zijkant/flapjes die aan de achterkant vast zitten hadden ze weg moeten laten... wat zit dat K#T zeg!!! Zal nog wel eens een nieuwe bestellen maar voorlopig heeft ie bescherming!!

Nu wil ik contact maken met wifi en dat gaat ok totdat ie er iets mee moet doen... hij haalt zelfs geen ip adres op! Ben nu mijn iphone aan het resetten (factory defaults via Itunes) En alles maar eens overnieuw instellen...

Mocht iemand nog tips over wifi hebben dan houd ik mij aanbevolen!!

aaibaar

quote:
McWolf82 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:51:
[...]

E-mail/SMS kan alleen met de smalle variant. Ik snap dat het vervelend is, maar wie weet komt er nog een keer een update voor.
Hmm vervelend dan, het typen redelijke verhalen op het smalle boardje gaat nog steeds niet foutloos.. :/

quote:
Smarty77 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:55:
Kan iemand me op weg helpen... heb sinds vandaag mijn iphone eindelijk binnen!

Eerst Zagg invis. shield erop.. Voorkant en achterkant ok maar de zijkant/flapjes die aan de achterkant vast zitten hadden ze weg moeten laten... wat zit dat K#T zeg!!! Zal nog wel eens een nieuwe bestellen maar voorlopig heeft ie bescherming!!

Nu wil ik contact maken met wifi en dat gaat ok totdat ie er iets mee moet doen... hij haalt zelfs geen ip adres op! Ben nu mijn iphone aan het resetten (factory defaults via Itunes) En alles maar eens overnieuw instellen...

Mocht iemand nog tips over wifi hebben dan houd ik mij aanbevolen!!
Heb je niet toevallig mac-adres controle/filter op je router zitten? Sowieso is het handig om zodra je je nieuwe iPhone hebt deze eerst volledig te herstellen via iTunes. Schijnt veel basis fouten weg te werken. Heb ik ook gedaan en tot nu toe nog nergens last van...
quote:
Moartn schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:16:
Heeft iemand de iPhone Dock al ergens gezien behalve in de webshop van Apple zelf? * Moartn vindt 8 euro verzendkosten op een ding van 25 euro nogal gortig en alle winkels in Groningen waar ik gevraagd heb hadden nog niets binnen gehad.
Jep, bij de HTR in Utrecht (Bakkersstraat) verkopen ze dock's voor ¤9,95. Je moet vragen naar de bulk versie, dan krijg je een dock in een beschermfolieetje mee
Je krijgt er geen sexy doosje of handleiding bij, maar ik neem aan dat je dat ook onnodig vind ;)

edit:
om mee te gaan met bovenstaande;
ik heb (nog) geen last van scheuren of hitte problemen (black 16 GB iPhone). Ik voel de achterkant wel warm worden, maar echt storend is het niet.

Raween wijzigde dit bericht 31-07-2008 20:11 (13%)

Reg. datum: 15 maart 2000

quote:
McWolf82 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:51:
[...]

Ik hoop eigenlijk van wel. Ik zou niet weten waarom ze het niet bij andere applicaties ook hebben toegevoegd. Het is namelijk best wel handig. Hoewel ik gewoon vertrouw op de auto correctie. Dat dat gaat me wel redelijk af eigenlijk :)

iMac 24" / 4GB / 640 GB / ATI Radeon 4850 --- And Loving it!

Reg. datum: 06 februari 2006

quote:
Red Nalie schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:45:
Ik heb net uit pure frustratie mn Zagg invisible shield achterkant weggegooid, ik heb daar 'echt' geen geduld voor. Zat ie 'eindelijk' na 30mins priegelen 'ongeveer' goed, zaten er allemaal haren en stofdeeltjes onder (vindt je het gek na 20x opnieuw moeten opplakken).

Echt, dat ding zit me tot hier :@

Voorkant er wel gewoon opgeplakt, al vind ik het er niet heel netjes uitzien. As in, je ziet bij de home-button en de speaker dat er een filmpje opzit, omdat het die dingen niet covered. Ah well, als het er morgen niet bijzonder spiffy uitziet haal ik het er weer vanaf.
Mijn Bodyguardz Shield zit er aan de voorkant helemaal perfect op, na 2 dagen drogen zag ik daar ook niks meer van, eerst lijkt het een beetje wolkerig daarachter waardoor je inderdaad nogal duidelijk zag dat er iets opgeplakt zit.

Die achterkant is wel echt een hel. Ik las op internet (op de officiele site) dat het handig is om een feun te gebruiken. Je moet hem echt heel exact plaatsen. Mijn shield is 1.5 mm verschoven en past nu precies niet meer mooi over de buttons aan de zijkant heen.

Ik dacht dat hij goed zat omdat het gaatje bij de camera er helemaal goed overheen ging. Naar het schijnt moet je goed mikken op de camera en de onderkant, natuurlijk is hij ten alle tijden te verplaatsen, maar ik dacht eerlijk gezegd dat mijn filmpje goed zat en heb hem aangedrukt om de zijkanten erop te duwen.

Fout boel dus en nu zit hij dus net te scheef, hierdoor kotm alles helemaal verkeerd uit, echt balen.
Klein voordeel van de Bodyguardz ivm de Invisible shield is dat er per setje bodyguardz 2 voor + achterkanten in zitten.

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

quote:
Katmak schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:45:
[...]

Ja, een "nieuwe" ja. :+
Ik heb bij een APR gewerkt en daar gaven we idd. ook "nieuwe" iPod's omdat ze "nooit gerepareerd kunnen worden". O-) (zo wordt het via Apple afgehandeld)
Je krijg alleen een nieuwe als 'ie DOA is. Dan krijg je een nieuwe uit de verpakking, anders krijg je gewoon een refurbished iPod zonder verpakking.
Geloof me of niet. Ik heb toen een gloednieuwe 3Gg iPod nano ontvangen.
Daarnaast geeft T-Mobile zo wel Klanten service, shop als de verzekering aan dat de iPhone niet gerepareerd kan worden. 3 verschilende bronnen Hmm wie van de drie zal gelijk hebben?

Daarnaast geeft Apple geen hardware support in nederland dit gaat alemaal via T-Mobile. Dus als je een iPhone in Belgie koop dan heb je in NL geen garantie. Daarvoor moet je naar belgie of het land waar je de iPhone vandaan heb gehaald.

Linux ftw

quote:
mksoftware schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Mijn Bodyguardz Shield zit er aan de voorkant helemaal perfect op, na 2 dagen drogen zag ik daar ook niks meer van, eerst lijkt het een beetje wolkerig daarachter waardoor je inderdaad nogal duidelijk zag dat er iets opgeplakt zit.

Die achterkant is wel echt een hel. Ik las op internet (op de officiele site) dat het handig is om een feun te gebruiken. Je moet hem echt heel exact plaatsen. Mijn shield is 1.5 mm verschoven en past nu precies niet meer mooi over de buttons aan de zijkant heen.

Ik dacht dat hij goed zat omdat het gaatje bij de camera er helemaal goed overheen ging. Naar het schijnt moet je goed mikken op de camera en de onderkant, natuurlijk is hij ten alle tijden te verplaatsen, maar ik dacht eerlijk gezegd dat mijn filmpje goed zat en heb hem aangedrukt om de zijkanten erop te duwen.

Fout boel dus en nu zit hij dus net te scheef, hierdoor kotm alles helemaal verkeerd uit, echt balen.
Klein voordeel van de Bodyguardz ivm de Invisible shield is dat er per setje bodyguardz 2 voor + achterkanten in zitten.
Nou, ik heb het helemaal gehad met die achterkant. Sowieso versleep ik dat ding in een hoesje in mn broekzak, dus snel krassen zal ie niet, dus ik laat het denk ik lekker zo. De voorkant zien we morgen/overmorgen wel. Sowieso wil ik nog een verzekering afsluiten bij de T-Mobileshop, kan alleen nergens makkelijk de voorwaarden vinden (ook niet echt heel hard gezocht hoor ;)).

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

ATTENTIOOOON!!!

quote:
To_Tall schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:02:
[...]

Ik had de keuze of bij T-Mobile langs gaan of via de verzekering laten afhandelen.
Ik heb voor T-Mobile shop gekozen deze is hier om de hoek. Alleen op het wachten had ik niet gerekend. 10 Dagen is mij ook te gortig. Ze geven aan het toestel te vervangen. dat dit 10 werkdagen moet duren is wel bijzonder/
Ik net langs geweest vanwege inmiddels 5 dode pixels. Ik kon hem laten opsturen maar hij verwachtte dat de procedure 6 weken zou gaan duren. Voor de rest kwam ik niet echt in aanmerking voor een snell vervanging, want: contrast tussen dode pixels en de rest van het scherm was te laag en ik was la buiten de 2 weken na aankoop :'(

Balen dus...
Polifinario!
Reg. datum: 06 januari 2001

Ik heb een bijzonder vervelend probleem. Als ik bel stoort de telefoon enorm, en horen zowel ik als de partij aan de andere kant het geluid dat je hoort als een telefoon afgaat in de buurt van een kleine luidspreker (wekkerradio bijvoorbeeld). Ik heb The Phone House gebeld, en die wilden 'm niet omruilen - alleen repareren. Ik ga morgen de Customer Care Service van TPH bellen. T-Mobile laat me morgen door de tweede lijn helpdesk terugbellen. Ik ga over een week op vakantie, en heb deze iPhone net twee dagen. Ik wil dus eigenlijk op korte termijn een nieuw toestel, maar vermoed dat ik dat gezien de voorraden op mijn buik kan schrijven... Bah, was er net zo blij mee.

Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.

Reg. datum: 12 maart 2002

quote:
Nielsvr schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:03:
[...]

Heb je niet toevallig mac-adres controle/filter op je router zitten? Sowieso is het handig om zodra je je nieuwe iPhone hebt deze eerst volledig te herstellen via iTunes. Schijnt veel basis fouten weg te werken. Heb ik ook gedaan en tot nu toe nog nergens last van...
Ik heb idd de restore gedaan!!! En wat denk je... alles werkt net zo soepeltjes!!

Wat me op valt is dat als je safari aanklikt dat hij automatisch meld dat hij een wireless router heeft gevonden... Deze wizard heb ik voltooid en toen was alles direct in orde!

Ook pushmail via exchange 2007 gaat helemaal super!! Ben nu een 5 uurtjes er mee aan het spelen en moest nu wel even weer gaan laden... Ben benieuwd hoe lang hij het volhoud met normaal gebruik!

Reg. datum: 19 juli 2008

Ik heb de iPhone nu een week en ben (was?) er heel blij mee.
Gisteravond begon m'n iPhone opeens raar te doen met opladen. Ik had 'm tot ongeveer 50% opgeladen via m'n pc en hing 'm daarna aan het stopcontact (want de pc ging uit). Na 5 minuten gaf het oplaadlogo rechts bovenin aan dat de telefoon volledig was opgeladen (stekker-iccontje). Dat leek me wat sterk in 5 minuten van 50% naar 100%. Op datzelfde moment zag ik in mijn scherm de melding dat m'n batterij nog maar 20% had :? Erg tegenstrijdig dus.

Daarna heeft ie de hele nacht aan de stroom gehangen, maar vanochtend was ie maar zo'n 60% vol. Al voor de lunch had ie het begeven :S
Nu hangt de telefoon sinds 18.00 uur weer aan de stroom. In het begin gaf ie weer dezelfde rare meldingen. Nu lijkt ie het goed te doen... Ik hoop het maar... Ik laat 'm sowieso even hangen totdat ie echt volledig opgeladen is...

Iemand die dit probleem herkent?
Of iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Kan dit bijvoorbeeld software-matig zijn?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: