quote:
Nope, hij is niet uit beta, al lijkt het van wel

Als ie uit beta was, stond het er wel, in de blogpost word steeds gesproken over snapshot (de titel) en "meer duidelijkheid in de beta" terwijl opera:about wel beta aangeeft, en in de installer schijnt ook beta te vermelden (heb hem nog alleen onder linux draaien, vanuit rpm, dus wat de installer onder windows zegt weet ik niet, maar schijnt beta te zijn).
De beta zal wel snel volgen, aangezien Jon Hicks het op z'n twitter over beta had "de nieuwe skin komt in beta" en zo'n soort opmerkingen, ook op twitter van opera stond dat de beta snel zou komen (voordat deze snapshot er was). Vermoed dat er dus nog ergens een (ernstige) bug is die wat nieuwe features tegenhoud waardoor ze de beta nog niet releasen.
Moet ook zeggen dat de Qt4 versie nu erg fijn werkt, anders vond ik hem altijd iets langzamer (met scrollen) dan de windows versie en had ie soms last van content tearing, maar is nu ook gewoon lekker snel. Alleen herkent hij nu Qt niet goed, daardoor geeft ie aan dat ik Qt 4.2.2 gebruik, terwijl ik 4.5 heb, ook werken de menu's niet (zijn gewoon xorg stijl, niet zoals Qt ze heeft) maar dat zal dan wel te maken hebben met het verkeerd herkennen van Qt