Hoofdcategorieën
Topicacties

[ervaringen] Opera 9.5x / 9.6x / 10.x

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
DevilsProphet schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:55:
[...]

Nog een andere optie is bij elke refresh of verandering van het beeld telkens weer naar dat anker gaan, of zou dat teveel werk zijn? Mij lijkt het niet, maar wat weet ik er nu van? :p
Is een keer een draadje over geweest op het Opera forum, iemand heeft toen een stukje UserJS gemaakt dat dat zou moeten doen maar het bleek niet echt goed te werken, het scherm bleef toch heen- en weer springen.

Up on Cripple Creek
Reg. datum: 30 oktober 2000

Beta testers wanted - voor "web services", niet Opera producten.
quote:
Help Opera test Web services by applying for a membership to the beta testers group today!

You will be exposed and get exclusive access to some of the latest and newest online Web services the Opera team is working on. You can make an impact today with feedback, suggestions and ideas on new and upcoming services.

We only have a limited amount of memberships pending, so hurry up and apply today!

GeekK wijzigde dit bericht 12-05-2009 18:20 (9%)

Pauwtomaat - Geautomatiseerde interviews met Jeroen Pauw! | NPS Output Webradio :: Playlist

Reg. datum: 03 januari 2006

Ben al een hele tijd aan het zoeken naar een widget waarmee ik snel foto's op PhotoBucket kan zetten. Iemand een idee of een dergelijke widget / plug-in / add-on bestaat?

FireFox heeft namelijk wel zo'n handige add-on.

Reg. datum: 12 februari 2001

Sinds kort werkt de Google search niet goed meer in Opera 9.64. Ik kan de zoekterm niet meer bevestigen door enter. Ik moet op de search knop drukken :/
Nog iemand die hier last van heeft?

Edit: Dat boxje op de webpagina zelf. Shortcut "g zoekterm" gebruik ik ook maar niet als ik de zoekterm aanpas.
Het lijkt trouwens iets te maken te hebben met de suggestions. In Chrome krijg ik deze niet en daar werkt de zoekbox wel normaal.

Edit2: Google suggest uitschakelen did the trick.

tweak_dude wijzigde dit bericht 21-05-2009 15:48 (44%)

http://hawn.be/

Bedoel je dat kleine textboxje dat in de GUI geïntegreerd zit? Persoonlijk gebruik ik dat niet en gooi ik het er meteen uit, ik zoek wel via de URL-balk door te typen: g <zoektermen>.
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Hier werkt elk Google invoerveld gewoon zoals het hoort met 9.64.
Dus ook met zoektermsuggesties en alles, en gewoon met enter.

Heb de laatste tijd wel veel crashes (voornamelijk bij sites met flash video's) en krijg dan deze error:
http://www.imgdump.com/img/Opera%20Error%20DummyWindowless.jpg

Via Google kom ik niet bij een oplossing.. Iemand een idee ?

Up on Cripple Creek

quote:
tweak_dude schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:45:
Sinds kort werkt de Google search niet goed meer in Opera 9.64. Ik kan de zoekterm niet meer bevestigen door enter. Ik moet op de search knop drukken :/
Nog iemand die hier last van heeft?

Edit: Dat boxje op de webpagina zelf. Shortcut "g zoekterm" gebruik ik ook maar niet als ik de zoekterm aanpas.
Het lijkt trouwens iets te maken te hebben met de suggestions. In Chrome krijg ik deze niet en daar werkt de zoekbox wel normaal.
Opera Forums: Hitting "Enter" in the google search box produces no response
quote:
Turning the query suggestion feature off in Google preferences, everything works fine again.
Hier onderaan.

Bug is ingediend (zie genoemd draadje). Met Opera 10a geen last van trouwens.

Pauwtomaat - Geautomatiseerde interviews met Jeroen Pauw! | NPS Output Webradio :: Playlist

Up on Cripple Creek

Reg. datum: 03 september 2007

die skin is vreselijk. Verder is het natuurlijk wel leuk :D Maar totdat de 9.5 skin instelbaar is, ga ik niet over :)

Up on Cripple Creek

Ik zal hem zelf niet gebruiken, maar ik vind de skin niet echt vreselijk. Alleen het zwarte van de tab-balk.

De Opera 9.5 skin kun je toch gewoon apart zetten en terugkopiëren naar je v10-installatie?

GeekK wijzigde dit bericht 27-05-2009 20:40 (30%)

Reg. datum: 03 september 2007

Mwah, de ruimte tussen de tabs en de nieuwe icoontjes. En de kleur. Haha

Maar dat is wel een goede. Zal eens kijken.

Developed to Inspire

hij is nu ook in de beta status, dus uit de alpha.

zelf heb ik een safari gevoel bij de nieuwe skin. sommige dingen zijn mooi, maar de tabs vind ik niet zo top...

EOS 450D | 18-55 | 55-250 | 28 | 50 | 70-200 | panagor macro converter | 2x zoom converter | WP member

Reg. datum: 28 januari 2007

Ik vind dat standaard icoontje van een HTML pagina (als een site geen favicon heeft) echt vreselijk. Voor de rest wel OK.

Up on Cripple Creek

@bovenste 3: hij is zeker nog niet final...
quote:
What you see here is neither complete nor final, and there will be more iterations before the final release. Some elements will still look like the current skin!... Please post your skin feedback in this forum thread.
Feedback for the new Opera 10 skin
quote:
Please bear in mind that the skin is work in progress, so there is still a lot of work to do. The skin could change a lot before the final release. The skin should only be tested with a default setup for now. It has not been optimized for alternative placement of toolbars and panels.

The new tab button is a placeholder
:> ;)

GeekK wijzigde dit bericht 27-05-2009 23:02 (21%)

Reg. datum: 28 maart 2009

quote:
Amplified schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:37:
hij is nu ook in de beta status, dus uit de alpha.
Nope, hij is niet uit beta, al lijkt het van wel :P Als ie uit beta was, stond het er wel, in de blogpost word steeds gesproken over snapshot (de titel) en "meer duidelijkheid in de beta" terwijl opera:about wel beta aangeeft, en in de installer schijnt ook beta te vermelden (heb hem nog alleen onder linux draaien, vanuit rpm, dus wat de installer onder windows zegt weet ik niet, maar schijnt beta te zijn).
De beta zal wel snel volgen, aangezien Jon Hicks het op z'n twitter over beta had "de nieuwe skin komt in beta" en zo'n soort opmerkingen, ook op twitter van opera stond dat de beta snel zou komen (voordat deze snapshot er was). Vermoed dat er dus nog ergens een (ernstige) bug is die wat nieuwe features tegenhoud waardoor ze de beta nog niet releasen.

Moet ook zeggen dat de Qt4 versie nu erg fijn werkt, anders vond ik hem altijd iets langzamer (met scrollen) dan de windows versie en had ie soms last van content tearing, maar is nu ook gewoon lekker snel. Alleen herkent hij nu Qt niet goed, daardoor geeft ie aan dat ik Qt 4.2.2 gebruik, terwijl ik 4.5 heb, ook werken de menu's niet (zijn gewoon xorg stijl, niet zoals Qt ze heeft) maar dat zal dan wel te maken hebben met het verkeerd herkennen van Qt

Reg. datum: 28 maart 2009

quote:
GeekK schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:00:
@bovenste 3: hij is zeker nog niet final...

[...]

Feedback for the new Opera 10 skin

[...]

:> ;)
Er moet nog een grote verandering komen in de GUI
quote:
@experttease sans new features. One in particular is an integral part of the UI though, and the main reason for the skin refresh
Bron

Edit:
En natuurlijk dit uit de blogpost:
quote:
This build doesn't include the new features in Opera 10, so one of the reasons for the revised skin isn't there. All we be clear when the beta comes out!

RobertMe wijzigde dit bericht 27-05-2009 23:12 (16%)

Ben al een hele tijd aan het zoeken naar een widget waarmee ik snel foto's op PhotoBucket kan zetten. Iemand een idee of een dergelijke widget / plug-in / add-on bestaat?

There can be only one Legend

@card nox, je hoeft niet dubbel te posten hoor, 1x is genoeg ;).

Hebben anderen toevallig ook het probleem dat de titelbalk niet de naam aangeeft van de pagina maar de URL? Op m'n laptop heb ik het niet met de alpha, maar m'n PC heeft het weer wel. Apart, want ze hebben beide dezelfde instellingen. Het gebeurt ook regelmatig dat het een pagina achter loopt met de titel/URL in de titelbalk. Ga ik bijvoorbeeld naar Google toe, zoek ik wat en daarna naar een andere site, dan zie ik de URL van Google in de titelbalk.
Dit is btw met Opera 10 alpha (versie maakt niet echt uit, aangezien ik dit al sinds 4340 heb) op Ubuntu 9.04. Ik heb ook weinig zin om weer m'n profiel opnieuw te maken.

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

quote:
Hero Of Time schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:33:

Hebben anderen toevallig ook het probleem dat de titelbalk niet de naam aangeeft van de pagina maar de URL? Op m'n laptop heb ik het niet met de alpha, maar m'n PC heeft het weer wel. Apart, want ze hebben beide dezelfde instellingen. Het gebeurt ook regelmatig dat het een pagina achter loopt met de titel/URL in de titelbalk. Ga ik bijvoorbeeld naar Google toe, zoek ik wat en daarna naar een andere site, dan zie ik de URL van Google in de titelbalk.
Dit is btw met Opera 10 alpha (versie maakt niet echt uit, aangezien ik dit al sinds 4340 heb) op Ubuntu 9.04. Ik heb ook weinig zin om weer m'n profiel opnieuw te maken.
Komt me niet bekend voor kijk eens bij deze instelling opera:config#UserPrefs|ShowAddressInCaption
Die zou uit moeten staan.

quote:
Ook al Bezet schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:10:
[...]

Komt me niet bekend voor kijk eens bij deze instelling opera:config#UserPrefs|ShowAddressInCaption
Die zou uit moeten staan.
_/-\o_ Briljant, die stond aan. Uitgezet, opgeslagen en bij nieuwe pagina's krijg ik nu tenminste weer de titel te zien. Dat was vreselijk irritant. Geen idee hoe het komt dattie aan stond.

quote:
Hero Of Time schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:33:
Tja, als je geen reactie krijgt dan post ik het nog maar een keer. Niet iedereen zal de laatste x aantal post terug lezen.

quote:
Card Nox schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 01:00:
[...]

Tja, als je geen reactie krijgt dan post ik het nog maar een keer. Niet iedereen zal de laatste x aantal post terug lezen.
Ik iig wel. En als er iemand een antwoord dan zou hebben, zou hij/zij dat ook wel geven. Heb je al op Google gezocht? Opera forums?

Ja, helaas allemaal tevergeefs. Het is dat ik zelf geen flauw idee heb hoe ik zoiets kan maken :(

Virtual Dreams / Fairlight

quote:
Card Nox schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:03:

Moet het echt photobucket zijn?
Je kan natuurlijk ook gewoon Picasa gebruiken..

Maar er zijn natuurlijk ook Greasemonkey scripts voor Photobucket.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Dames en heren,

De beta is eindelijke gearriveerd.
Op opensuse loopt hij in elk geval heel soepel.

Hier geeft Hicksdesign trouwens wat meer informatie over Opera's nieuwe huidje.

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: