quote:
Rub3s schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:04:
hebben jullie de laatste tijd ook last van dat tweakers niet echt lekker laad in opera?
ik gebruik opera 9.64 op windows xp/vista 32bits (2 computers) en hij weigerd sommige onderdelen gewoon volledig te laden. zoals de 'Fuel' review van vandaag. op pagina 3 daarvan blijft hij hier op 2 pc's hangen op 129/129 (daardoor kan je o.a. die plaatjes moeilijk bekijken).
ik heb het ook gehad met wat andere nieuwsberichten op tweakers.net
toegeven: het is de ene keer wel, de andere keer niet
Ik heb dat sinds kort ook op de frontpage. Ik weet eigenlijk niet precies sinds wanneer en ook niet op welke pagina's het precies gebeurd, maar ik kan dan bijvoorbeeld ook niet meer scrollen enzo, terwijl animaties van reclame en dergelijke wel door blijven lopen. Het begon ook zomaar spontaan, ik wijzig tegenwoordig eigenlijk weinig meer aan mijn Opera config, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Ik heb trouwens ook nog even de default config geprobeerd, daar lijkt het minder voor te komen...
Verder vind ik het ook jammer dat websites als LinkedIn ook heel slecht werken in Opera, ik neig daardoor tegenwoordig sneller naar Chrome/Iron, maar daar mis ik dan weer alle handigheidjes van Opera
Idee: Opera met Webkit HTML renderer en V8 javascript engine? Of juist Chrome/Iron met de opties van Opera?

SneakyViper wijzigde dit bericht 09-05-2009 01:16 (4%)