Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 april 2007

quote:
lauwearie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:16:
HiDiT ik kreeg exact hetzelfde te horen net, Ik heb mijn iphone besteld bij T mobile Shop in Gouda,

Gistere in de winkel geweest en er werd me verteld dat ze vandaag iphones zouden leveren 8)7
Vervolgs zegt T - Mobile nederland dit over een levertijd van 4 weken.

Snappen ze het wel in Gouda, heb in de rij gestaan de bewuste vrijdag en toen bleek dat er onvoldoende waren mezelf op de reserverings lijst gezet.
Gistere hebben ze de reserverings lijst voor me gecontroleerd in de winkel. Staan ze elkaar aan te kijken Huh?! waarom is hij niet gebeld.. wekt niet extreem veel vertrouwen.
En als je dan te horen krijgt dat je nu nog 4 weken moet wachten... ;(

Het is niet dat mijn leven er van afhangt, maar als je er als apple fanboy naar uitkijkt en je krijgt dit soort dingen :?
klacht indienen :)

Reg. datum: 04 juli 1999

Iemand al ergens een zwarte iPhone dock gespot? Die witte ziet er niet uit bij een zwarte iPhone en zwarte apparatuur :P

Kan ik de t-mobile bestelling gewoon telefonisch laten afzeggen door bijv. BelCompany of is dat kansloos?

Reg. datum: 25 juli 2007

in groningen zijn op zich best veel winkels die wel wat op voorraad hebben. dagje treinen ofzo?

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
HiDiT schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:37:
Kan ik de t-mobile bestelling gewoon telefonisch laten afzeggen door bijv. BelCompany of is dat kansloos?
Als je zelf bij t-mobile hebt besteld gewoon ff bellen en dan kan je de bestelling zo annuleren.
Geen probleem heb ik gister ok gedaan omdat ik via internet 6 weken moest wachten en als ik hier naar de shop in Tilburg ga er de afgelopen week 60 toestelklen zijjn geleverd en ik nu nr 26 op de lijst ben. _/-\o_

Reg. datum: 13 juli 2008

Twee praktische vragen:
1) Als je op de iphone gaat internetten en een e-mail binnen krijgt met een telefoonnummer erin, kan je er dan op klikken dat die automatisch gaat bellen?
Of kan je het intypen, zonder dat de e-mail verdwijnt? Anders moet ik het eerst ergens anders opschrijven en dan pas het nummer gaan intypen, dat is niet echt praktisch

2) Kan je 'alt tabben' tussen 2 internetvensters? Ik krijg regelmatig mail binnen op het ene mail adres en dat moet ik (enigzins bewerkt) via een ander e-mail adres doorsturen. Copy/paste heeft de iphone niet, maar dan moet ik wel kunnen 'alt tabben' tussen 2 vensters. Is dit mogelijk?

ehm....?

quote:
RickV. schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:04:
Twee praktische vragen:
1) Als je op de iphone gaat internetten en een e-mail binnen krijgt met een telefoonnummer erin, kan je er dan op klikken dat die automatisch gaat bellen?
Of kan je het intypen, zonder dat de e-mail verdwijnt? Anders moet ik het eerst ergens anders opschrijven en dan pas het nummer gaan intypen, dat is niet echt praktisch

2) Kan je 'alt tabben' tussen 2 internetvensters? Ik krijg regelmatig mail binnen op het ene mail adres en dat moet ik (enigzins bewerkt) via een ander e-mail adres doorsturen. Copy/paste heeft de iphone niet, maar dan moet ik wel kunnen 'alt tabben' tussen 2 vensters. Is dit mogelijk?
1) Ja, je kan klikken
2) Ja, je kan meerdere Safari vensters hebben (maximaal 8 dacht ik)
quote:
RickV. schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:04:
Twee praktische vragen:

1) ja dat werkt, geld ook voor webpagina's en smsjes
2) nee dat kan helaas niet :-( je het alleen tabs in de browser niet in het mailprogramma, alle programma's sluiten na een druk op de home knop meteen af (behalve de ipod functie) vaak onthouden ze wel waar je was zodat na opnieuw openen alles er weer hetzelfde uit ziet.
edit: als je het over webmail hebt kan het wel idd, alleen niet in het normale mailprogramma.

martijnve wijzigde dit bericht 18-07-2008 15:09 (4%)

- niks -

Neem aan dat je kan zien of je nieuwe iPhone-abbonement geactiveerd is dat Visual Voicemail werkt?
Dus dat je geen smsjes van T-Mobile meer krijgt dat je je voicemail moet bellen, maar op je iPhone zelf de berichten kan luisteren.

Of moet je dit nog apart activeren?
Kan je ook op een andere manier kijken of je iPhone abbonement geactiveerd is? (behalve dan op de website kijken, aangezien dat een dag "achterloopt".

- iPhone 3G / EOSje 30D -

Reg. datum: 13 juli 2008

Bedankt heren :)

Reg. datum: 19 december 2004

quote:
Maverick2001 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:46:
edit 13:34: 'Het werkte volgens mij even... maar krijg nu geen mail meer binnen op deze manier, misschien ligt het aan gmail of ik was te enthousiast... laat het toch ff staan'

Weet niet of iemand anders het al gevonden had maar ik poster deze tip toch maar even:

Pop account - pushen naar je iPhone:

Het is omslachtig maar het werkt:

Ik zat met het volgende: ik heb een domein en wil de mail van dit domein pushen naar mijn iPhone. Normaal kan ik dit alleen doen door fetch in te stellen op bijvoorbeeld 15 minuten waarna hij elke 15 minuten gaat kijken of er nieuwe mail is. Ik heb nu een oplossing waarbij het instant push is.

- Bij mijn Gmail heb ik mijn pop acount van mijn domein toegevoegd.
- Imap op enabled gezet in gmail
- Account toegevoegd op iPhone (bij account toevoegen niet klikken op gmail maar op andere) zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=uQ22euWXYog
- Het standaard reply adres gezet op mijn domein gegevens

Vervolgens pushed hij de mail vrijwel gelijk door naar mijn iPhone, bijkomend voordeel is ook dat de spam vooraf ook al gefilterd wordt door gmail.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben
Werkt bij mij helaas niet. Wat ik gedaan heb is alle mail van gmail weer doorsturen naar een Yahoo account. Yahoo pushed nl. wel

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
svdm schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:41:
[...]

De abo's van Vodafone lijken goedkoper te zijn, maar ís dat wel zo? ¤ 44,75 voor 650 belminuten/sms'jes. In 1 bundel dus bv. 325 belminuten en 325 sms-berichtenen.

Nou ja, komt omgerekend op hetzelfde neer, niet (moet je wél je iPhone 3G eerst unlocken en visual voicemail wordt dus niet ondersteund)?

Was overigens wel te verwachten dat de andere providers met soortgelijke acties zouden komen.
Als bedrijf (con-collega) wil je natuurlijk wél kunnen meeliften op een hype, en dit blijkt een goede/interessante/legale manier te zijn...
Hou er wel rekening mee dat je bij Vodafone GEEN onbeperkt internet hebt. Zij werken met een fair use policy. Verbruik je 250 of meer per maand, dan kom je toch echt in de problemen.

Ik heb mijn iPhone begin deze week telefonisch besteld. Mij is verteld dat er ongeveer 4 weken levertijd op zit. Ze verwachten dat ik hem 15 augustus binnenkrijg. Via de shop is dus waarschijnlijk inderdaad sneller.

Van T-mobile, over de voorraad van de stores;

Wij horen deze verhalen ook, maar hebben na onderzoek gehoord dat het
misschien om 2 a 3 stuks per winkel gaat. De Belcompany kreeg er
bijvoorbeeld 1000 stuks, verdeeld over 180 winkels = 5 per shop.

Hoe het verder is ingeregeld is mij niet bekend, onze aantallen worden
direct bij Apple besteld en die hanteren een levertijd van 4 a 6 weken.

Hopende je langs deze weg voldoende geinformeerd te hebben.

Net T-Mobile gebeld vanwege de waardeloze dekking die ik krijg met de iPhone. Ben ondertussen al vijf jaar klant bij T-Mobile en echt nog nooit problemen gehad met de dekking in ons dorp (Margraten). Nu met de iPhone heb ik alleen nog dekking boven op zolder (2G dekking) en onder valt het hele netwerk weg en gaat ie over op een Belgisch netwerk (wat ik nu uitgezet heb, ga toch niet betalen per minuut omdat ik vlak bij de grens woon!). 3G netwerk kan ik hier al helemaal naar fluiten terwijl er op de dekkingskaart van T-Mobile wel staat dat er hier dekking zou moeten zijn.

Nog mooier is dat ik net van Maastricht terugkom en daar had ik dus ook maar 2 streepjes dekking in hartje Maastricht waarbij de verbinding ook gewoon wegviel zodra ik een winkel binnen liep. Ook daar geen 3G netwerk kunnen krijgen (terwijl de aanbieders lijst (ALS deze al wil laden) wel vol staat met KPN 3G, Vodafone 3G, etc, maar geen T-Mobile 3G.

Daar gaan ze nu dus onderzoek naar doen en hier krijg ik na mijn vakantie bericht over wat eruit is gekomen. Wat ik echter ook gemeld heb en waar jullie me misschien bij kunnen helpen is het feit dat ik helemaal geen internet heb op de telefoon zodra Wi-Fi uitstaat. Waar ik met dezelfde simkaart in een T-Mobile MDA met PIT abonnement nog gewoon kon internetten via GPRS geeft Safari op de iPhone nu de melding "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk" terwijl ik hier op zolder wel gewoon 4 streepjes GSM bereik heb.

Aan de lijn gaven ze aan "moet je de instellingen goedzetten, die kun je hier en hier vinden" maar op mijn vraag "waar kan ik die dan invullen, want voor zover ik weet doet de iPhone dat zelf en kan ik nergens de instellingen hiervoor vinden" was het antwoord "geen idee, dan zullen we dit ook laten onderzoeken samen met uw klacht over het bereik".

Nou, afwachten dus maar, en hopelijk weet iemand hier wel hoe ik dan op zijn minst GPRS/EDGE aan de praat krijg op de iPhone. :(

Reg. datum: 18 maart 2005

quote:
jelle. schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:35:
[...]

Ik zie niet echt een verschil in kwaliteit eigenlijk?
Op de iPhone komt het veel "pixelliger"(woord zal wel niet bestaan maar toch) over dan hetzelfde filmpje op de pc.

Zie bijvoorbeeld: Ana Free - Angie

Angeluskamps wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:01 (6%)

Gigabyte P35C-DS3R, Intel Q6600, OCZ 4GB DDRII PC2-6400, MSI 8800GTS 640MBOC, 2x500GB Spinpoint raid 0, Vista Home Premium 64bit, Samsung 226BW, Logitech Quickcam Pro 9000, Sennheiser RS-140, Teufel CF 5.1

Y'arr !
Reg. datum: 29 oktober 2007

Afgelopen vrijdag besteld bij iCentre Almere en vandaag 16G black kunnen ophalen :D
Niet verkeerd maar 1 weekje wachten

ex GoT'er

Ehm...I hate to bump, maar kan iemand me een antwoord geven op mijn vraagje of aanbevolen shops voor accessoires?
Ik ben gisteravond gewoon een Belcompany binnengelopen zonder reserveren: 16GB was op voorraad. Phonehouse had alleen een witte liggen en ik wilde wel zwart. Heb ik zoveel geluk of beginnen de voorraden nu te groeien?

De discussie hierboven: Gmail werkt perfect hier. Zou bijna zeggen dat het sneller is dan de normale gmail webinterface :-X

Ik draai nu nog met de 45 firmware, en heb redelijk vaak crashes. iPod is al een keer onderuit gegaan en ook Safari meerdere malen. Ik ben een beetje bang dat met upgraden naar de 47 firmware ik eventueel last ga krijgen van de snelheidsproblemen/lag. Is het slim om nog even te wachten tot er weer een nieuwe FW uitkomt?

Iets anders dat me opviel is de headphones aansluiting. Om de earbuds aan te sluiten moet je redelijk wat kracht zetten. Vele malen meer dan bij m'n iPod. Enigzins vreemd en ik ben bang dat ik de kabel van de earbuds ooit kapot ga trekken als ik ze eruit trek met wat kracht...

Xandrios wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:18 (17%)

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

Reg. datum: 05 december 2003

quote:
twanjeuken schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je bij Vodafone GEEN onbeperkt internet hebt. Zij werken met een fair use policy. Verbruik je 250 of meer per maand, dan kom je toch echt in de problemen.
Zie http://webwereld.nl/ref/newsletter/51952 voor meer informatie omtrent dit onderwerp. Er wordt o.a. een vergelijking gemaakt tussen T-Mobile en Vodafone. Er zullen inderdaad kleine lettertjes aan te pas komen bij deze laatste.

Desondanks blijf ik bij 'mijn' oude-vertrouwde T-Mobile (ben tevreden, al jaren.., zucht).
Bovendien, ik heb ¤ 1 betaald voor de iPhone.., doe dat dan maar eens na!

vroemm, vroemmm

Reg. datum: 10 december 2001

quote:
ztrezz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:24:
[...]

Werkt bij mij helaas niet. Wat ik gedaan heb is alle mail van gmail weer doorsturen naar een Yahoo account. Yahoo pushed nl. wel
Wat werkt er precies niet dan? Hij pushed de mail uiteindelijk niet? Ik vind dit namelijk wel een erg handige en creatieve oplossing...

ehhhh..HOI

Reg. datum: 11 september 2003

Ik heb een vraagje waar ik nu al een tijdje mee zit. Volgens mij heb ik de vraag in het verleden al een keer zien langskomen maar kon hem niet terug vinden dmv de zoek functie. Ik hoop dat iemand mij echter kan helpen...

in mijn iphone is de telefoon nummer layout bij de contact (012) 345-6789 en ik kan maar niet vinden hoe ik dit kan veranderen in 01 23456789 of 0123456789... Ik heb op me mac bij contacts de layout wel kunnen veranderen maar mijn iphone neemt deze instellingen niet over..
Alvast bedankt

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
Xandrios schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:13:
Ik ben gisteravond gewoon een Belcompany binnengelopen zonder reserveren: 16GB was op voorraad. Phonehouse had alleen een witte liggen en ik wilde wel zwart. Heb ik zoveel geluk of beginnen de voorraden nu te groeien?

De discussie hierboven: Gmail werkt perfect hier. Zou bijna zeggen dat het sneller is dan de normale gmail webinterface :-X

Ik draai nu nog met de 45 firmware, en heb redelijk vaak crashes. iPod is al een keer onderuit gegaan en ook Safari meerdere malen. Ik ben een beetje bang dat met upgraden naar de 47 firmware ik eventueel last ga krijgen van de snelheidsproblemen/lag. Is het slim om nog even te wachten tot er weer een nieuwe FW uitkomt?

Iets anders dat me opviel is de headphones aansluiting. Om de earbuds aan te sluiten moet je redelijk wat kracht zetten. Vele malen meer dan bij m'n iPod. Enigzins vreemd en ik ben bang dat ik de kabel van de earbuds ooit kapot ga trekken als ik ze eruit trek met wat kracht...
Kun je met een screenshot misschien letterlijk jouw instellingen laten zien ? Mij lukt het met geen mogelijkheid 8)7 |:(

veritas, aequitas

ex GoT'er

WebWereld spreekt wel een onwaarheid uit:
quote:
De Vodafone-aanbieding is dan ook vooral interessant voor consumenten die hun toestel importeren uit bijvoorbeeld België of de Verenigde Staten. Daar kost een 16GB toestel zonder abonnement respectievelijk 615 euro en 699 dollar (zo'n 440 euro), al moet het apparaat in beide gevallen nog worden gekraakt voordat het in Nederland werkt.
De Belgische simlockvrije iPhone werkt toch gewoon hier? Dan is dit zéker een alternatief voor mensen die
- een T-mobile allergie hebben
- in een T-mobile 'black hole' wonen
- Vodafone fans zijn.
:-)
quote:
plipo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:25:
Ik heb een vraagje waar ik nu al een tijdje mee zit. Volgens mij heb ik de vraag in het verleden al een keer zien langskomen maar kon hem niet terug vinden dmv de zoek functie. Ik hoop dat iemand mij echter kan helpen...

in mijn iphone is de telefoon nummer layout bij de contact (012) 345-6789 en ik kan maar niet vinden hoe ik dit kan veranderen in 01 23456789 of 0123456789... Ik heb op me mac bij contacts de layout wel kunnen veranderen maar mijn iphone neemt deze instellingen niet over..
Alvast bedankt
Volgens mij is dit een kwestie van je locatie goed instellen - op Nederland dus. Maar ik kan me vergissen.

Even een snelle vraag, misschien dat iemand dat weet ; als ik een VPN verbinding naar m'n werk maak, moet ik voor internet etc m'n werk-proxy gebruiken.
Dit kan ik volgens mij nergens instellen, of wel?

MarcelG wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:28 (31%)

Reg. datum: 31 oktober 2002

\Offtopic - maar eigenlijk ook weer niet

Heeft tweakers.net ook een betere ervaring nu de Iphone uit is....? Ofwel gaan jullie hits nu omhoog?

http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm

Reg. datum: 18 maart 2005

quote:
Zaren schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:26:
[...]

Kun je met een screenshot misschien letterlijk jouw instellingen laten zien ? Mij lukt het met geen mogelijkheid 8)7 |:(
Je hebt het over gmail? Ik drukte gewoon op gmail typte me mail en wachtwoord in en het werkt perfect.

Gigabyte P35C-DS3R, Intel Q6600, OCZ 4GB DDRII PC2-6400, MSI 8800GTS 640MBOC, 2x500GB Spinpoint raid 0, Vista Home Premium 64bit, Samsung 226BW, Logitech Quickcam Pro 9000, Sennheiser RS-140, Teufel CF 5.1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: