Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 december 2007

quote:
TD-er schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:37:
[...]

Was wel meer dan 2 pagina's geleden: Iceman1987 in "HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)"
Maar goed, bij mij crashte dat programma, dus ben ik ook verder gaan zoeken.
Hij geeft idd een error ofzo. Maar als je gegevens hebt ingevuld en druk op sync, dan kan hij een error geven, maar vaak doet hij het.

Anders moet je deze proberen. Daar is geen crash of iets dergelijks: http://www.goosync.com/

Hmmmm
Reg. datum: 01 juli 2000

Laat maar, mocht niet zie ik..

us1111 wijzigde dit bericht 05-07-2008 14:12 (94%)

Duty calls........on my mobile

quote:
TD-er schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:12:
Wat het grote voordeel is van andere software is dat het geen Outlook is.
Heerlijk, onderbouwde beredeneringen, daar kunnen we iets mee, is me compleet duidelijk nu :+
quote:
Maar ik moet ook toegeven dat het me uiteindelijk via Outlook gelukt is om de gegevens vanaf mijn Nokia naar mijn TD te syncen.
Dat bedoel ik dus ;)
quote:
Neemt niet weg dat ik dat programma probeer te mijden als de pest.
Blijft mijn vraag, waarom?

Wat ik uit die 3 zinnen van jou destilleer is dat Outlook precies doet wat het moet doen, je geen alternatief kunt vinden waarmee je alles kan doen wat Outlook doet en je het dus eigenlijk wilt gebruiken (of moet, net hoe je woordkeuze is) maar het niet wilt gebruiken om het niet willen gebruiken 8)7

Misschien is het hipper en cooler om avonden lang bezig te zijn om iets voor elkaar te krijgen.
Laat mij dan maar ouderwets en uncool zijn, maar ik gun me/heb daar geen tijd voor,
ik ga met dit weer liever lekker in de zon zitten. Heerlijk old-fashioned en uncool zitten te zijn :+

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

Nu die nieuwe nl rom uit is op xda vraag ik me toch nog wat af. Op xda en de faq hier al gekeken maar er wordt nogal tegengesproken van wel of niet.

- HardSPL: Garantie verbroken ja of nee? Meesten zeggen van wel maar dat HTC coulant is ermee. klopt dit?
- Is er al een mogelijkheid om als je hardspl gebruikt om terug te gaan naar zonder hardspl. Je kan natuurlijk gewoon de originele firmware eroverheen flashen, maar die past de bootloader niet aan. Dan kunnen ze nog zien dat je hardspl hebt gebruikt. Dus kortom: Is er al een manier om terug te gaan naar voordat je hardspl gebruikte. Sommige zeggen van wel, andere weer niet dus ben nu nogal :? :?

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
Redchilly schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:26:
[...]

Heerlijk, onderbouwde beredeneringen, daar kunnen we iets mee, is me compleet duidelijk nu :+

[...]

Dat bedoel ik dus ;)

[...]

Blijft mijn vraag, waarom?

Wat ik uit die 3 zinnen van jou destilleer is dat Outlook precies doet wat het moet doen, je geen alternatief kunt vinden waarmee je alles kan doen wat Outlook doet en je het dus eigenlijk wilt gebruiken (of moet, net hoe je woordkeuze is) maar het niet wilt gebruiken om het niet willen gebruiken 8)7

Misschien is het hipper en cooler om avonden lang bezig te zijn om iets voor elkaar te krijgen.
Laat mij dan maar ouderwets en uncool zijn, maar ik gun me/heb daar geen tijd voor,
ik ga met dit weer liever lekker in de zon zitten. Heerlijk old-fashioned en uncool zitten te zijn :+
Ik was dan ook niet begonnen over alternatieve tooltjes, maar haakte enkel in op de 'discussie'.
Ik heb gewoon een hekel aan Outlook, puur om het aantal problemen wat ik er door gehad heb en wat het in het verleden allemaal voor ellende veroorzaakte. Daar waar andere programma's super simpel werken met wat complexere situaties, moet Outlook de boel weer moeilijk en onlogisch maken. Op mijn werk bijvoorbeeld zijn er 2 collega's die erop staan om Outlook te gebruiken, daar waar de rest gewoon PegasusMail en tegenwoordig Thunderbird gebruikt. Wie hebben er altijd problemen...
Kortom uit pure noodzaak heb ik het geïnstalleerd op mijn PC, maar als er werkende alternatieven zijn, zal ik de eerste zijn om ze te gebruiken.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Reg. datum: 27 september 2005

Hallo!

Ik heb iets heel vreemds met het e-mail deel in TF3D:
ik heb 4 mail accounts ingesteld, waarvan 3 imap gmail accounts zijn en een normale pop account. In de normale berichten (Start -> berichten) applicatie werken alle 4 accounts, ik kan dus gewoon mail bekijken en mijn imap mappen worden normaal gesynchroniseerd. Echter in TF3D zie ik aan de rechterkant wel 4 "envelopjes", bij 3 hiervan geeft TF3D als melding "Geen berichten". Bij 1 account (gmail) komen de berichten wel normaal tevoorschijn: dus zo'n grote envelop met daarin het bericht.

Ik heb rom versie 1.37 NL. Voordat ik de accounts ingesteld had heb ik een back-up gemaakt met Sprite. Aanvankelijk dacht ik dat het misschien door Sprite kwam. Ik het met "mailaccountrepair.exe" getracht alle accounts te repareren, zoals hier eerder in de reacties genoemd. Na reparatie een softreset gegeven: TF3D lijkt alle vier accounts wel te zien, maar kan dus niet de berichten laten zien.

Iemand een oplossing?

Alvast dank!

quote:
wontcachme schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:31:
Nu die nieuwe nl rom uit is op xda vraag ik me toch nog wat af. Op xda en de faq hier al gekeken maar er wordt nogal tegengesproken van wel of niet.

- HardSPL: Garantie verbroken ja of nee? Meesten zeggen van wel maar dat HTC coulant is ermee. klopt dit?
- Is er al een mogelijkheid om als je hardspl gebruikt om terug te gaan naar zonder hardspl. Je kan natuurlijk gewoon de originele firmware eroverheen flashen, maar die past de bootloader niet aan. Dan kunnen ze nog zien dat je hardspl hebt gebruikt. Dus kortom: Is er al een manier om terug te gaan naar voordat je hardspl gebruikte. Sommige zeggen van wel, andere weer niet dus ben nu nogal :? :?
Als je weet dat er meerdere hier op dit forum zeggen dat HTC coulant is met het flashen, waarom ga je het dan weer vragen :?
En kan je ook weer je hardSPL terug zetten naar de originele zie link

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Reg. datum: 08 februari 2005

..en de FAQ is weer bijgewerkt :)

Vakantie was fijn :)

Reg. datum: 12 augustus 2002

quote:
Neok_ schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:21:
..en de FAQ is weer bijgewerkt :)
Goed werk Neok_ d:)b

Earth, the final frontier

Voor wie de Diamond los wil kopen. Ding is nu ¤ 470 bij Coolsound ;)

Koopje toch :X

http://www.team-mediaportal.com/

Reg. datum: 08 juli 2007

Weer iets vandaag
gisteren, na het lange opladen van wel 6 uur, heb ik vandaag ongeveer z´n 6 uur muziek geluisterd met de telefoon, vanmiddag kwartiertje spelletje gedaan, en nu is hij weer leeg.

Verder niks gedaan.
Wel beetje snel of niet

Ook, stopte hij naar een paar nummers vanzelf met spelen, althans dat leek zo, ik luisterde via de oordopjes op het werk, ik nam dan een kijkje waarom ik niks meer hoorde, maar bleek hij nog gewoon te spelen, maar ik hoorde niks, ook niet als ik de koptelefoon eruit haalde, als ik op volgend nummer klikte deed hij het wel weer

Wie o wie helpt mij met mijn raadsels, ik denk zelf dat de batterij gewoon een paar keer leeg moet zijn geweest en goed opgeladen, was wel bij mijn vorige tel zo, samsung, dat hij het na 3 weekjes wel langer uit hield

Reg. datum: 05 april 2006

Goeiemiddag,

Kan iemand mij helpen met het volgende:

Sinds een week ben ik in bezit van de HTC diamond.
Mijn mail haal ik op via Outlook.
Echter gaat de opslag van mijn mail direct naar het telefoongeheugen.
Dit geheugen is zo klein dat mijn mailbox hier niet op past.

Bestaat er een mogelijkheid om het zo in te stellen dat de opslag van mijn mail direct naar het grotere interne geheugen gaat?

Alvast bedankt!

Is gewoon een optie binnen je mailsettings. Binnen een account ga je naar extra, opties en dan tabje opslag.

Simpel zat!

Reg. datum: 05 april 2006

Bedankt voor je reactie, maar daar kun je alleen kiezen voor bijlage opslag op intern geheugen.

In dit geval gaat het om de inbox zelf.

Geen idee joh...
Reg. datum: 28 februari 2006

quote:
vibri2282 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:16:
Bedankt voor je reactie, maar daar kun je alleen kiezen voor bijlage opslag op intern geheugen.

In dit geval gaat het om de inbox zelf.
Kijk eens naar deze post.

Ik voel me |:( .
Heb zojuist (na 2 weken TD in bezit hebbende) ontdekt dat de richtingstoetsen onderaan niet touch sensitive zijn. Onder de pijltjes omhoog, omlaag, links en rechts zit een knopje dat je kunt indrukken. En ik maar 2 weken lang zonder resultaat aaien over die pijltjes 8)7. Had hem al zowat opgestuurd...

matvkeulen wijzigde dit bericht 05-07-2008 21:08 (31%)

Ik weet het zeker! Ik ben een onzeker persoon.

Eindelijk een tool om je tabbladen in TF3D te veranderen van volgorde.
Diamond TF3D Config (Freeware!) ( en ja je moet weer ingelogd zijn ;) )

En hier de link naar het topic

MesR wijzigde dit bericht 05-07-2008 23:02 (21%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Reg. datum: 25 september 2003

quote:
matvkeulen schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:04:
Ik voel me |:( .
Heb zojuist (na 2 weken TD in bezit hebbende) ontdekt dat de richtingstoetsen onderaan niet touch sensitive zijn. Onder de pijltjes omhoog, omlaag, links en rechts zit een knopje dat je kunt indrukken. En ik maar 2 weken lang zonder resultaat aaien over die pijltjes 8)7. Had hem al zowat opgestuurd...
Terecht dat je je zo voelt :P Ik mag hopen dat je wel ontdekt hebt dat het cirkeltje om de 'enter' heen wél 'touch sensitive' is als je er een rondje over draait met je vingers, om bijvoobeeld op een foto in te zoomen?
quote:
MesR schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:00:

Top, had 'm nog niet gezien daar. Nu nog iets om bepaalde tabbladen voor eeuwig te doen verdwijnen :P Muziek gebruik ik toch nooit, en die favoriete contacten vind ik ook overbodig. Zal trouwens al wel bestaan... nog niet gezocht alleen :)

SPQR wijzigde dit bericht 05-07-2008 23:16 (34%)

Reg. datum: 24 juni 2003

quote:
MesR schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:07:
[...]

Als je weet dat er meerdere hier op dit forum zeggen dat HTC coulant is met het flashen, waarom ga je het dan weer vragen :?
En kan je ook weer je hardSPL terug zetten naar de originele zie link
Even voor de zekerheid, als ik nu de 1.37 erop heb staan gooi ik de 1.37 in die map en niet mijn originele 1.34 (vorige) toch? Domme vraag misschien maar toch maar even vragen. ;)

Imac 2.0 met 2 gig mem

Reg. datum: 09 december 2007

Ik weet niet of het de bedoeling is dit hier te vragen, dus vraag ik het: Weet iemand die de S390 pouch en/of de carkit (originele) op voorraad heeft?

I love speledingetjes
Reg. datum: 09 juni 2005

quote:
MesR schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:00:

Kijk, da's het begin van heel wat leukere dingen....nu nog een optie om tabs te verwijderen en toe te voegen :-)

I love speledingetjes
Reg. datum: 09 juni 2005

Vandaag viel mij iets vreemds op...zomaar opeens lijkt het alsof mijn storage geheugen drastisch volgelopen is...had ik gisteren nog (bijna zeker te weten) +20MB over, nu opeens <3mb, terwijl ik geen gekke dingen heb geinstalleerd of gedownload of wat dan ook...heb memaid en reclaimRam al gedraaid, maar dat levert niets op....

Heb de temp internetfiles al leeggemaakt, gezocht naar grote bestanden, maar kom niets geks tegen. Ook een softreset levert niets op. Maakt WM ergens een groot onzichtbaar bestand aan ofzo, kan me heugen dat ik met mijn TyTn er ook wel eens last van had...

Reg. datum: 08 juli 2007

quote:
Niekjuh schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:40:
Weer iets vandaag
gisteren, na het lange opladen van wel 6 uur, heb ik vandaag ongeveer z´n 6 uur muziek geluisterd met de telefoon, vanmiddag kwartiertje spelletje gedaan, en nu is hij weer leeg.

Verder niks gedaan.
Wel beetje snel of niet

Ook, stopte hij naar een paar nummers vanzelf met spelen, althans dat leek zo, ik luisterde via de oordopjes op het werk, ik nam dan een kijkje waarom ik niks meer hoorde, maar bleek hij nog gewoon te spelen, maar ik hoorde niks, ook niet als ik de koptelefoon eruit haalde, als ik op volgend nummer klikte deed hij het wel weer

Wie o wie helpt mij met mijn raadsels, ik denk zelf dat de batterij gewoon een paar keer leeg moet zijn geweest en goed opgeladen, was wel bij mijn vorige tel zo, samsung, dat hij het na 3 weekjes wel langer uit hield
Batterij is vanavond sneller opgeladen, binnenkort maar weer is testen met muziek

is dit normaal dus dat hij de eerste keer er zo lang over doet? en zo snel op gaat.

nu heb ik nog steeds mijn vraag over het in eens wegvallen van het geluid

/Edit: en ik zou gigantisch blij zijn als er iemand er voor kan zorgen dat die knop van de oordopjes werkt als volgend nummer

Niekjuh wijzigde dit bericht 06-07-2008 01:02 (5%)

quote:
StreetBiker schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:54:
MohairSofa Calendar+

:'( Ik ben zeer content met mijn HTC Diamond. Mijn eerste programma dat ik steeds installeer is Calendar+. Dit werkte prima op mijn HTC Touch samen met de TouchFlo. Helaas krijg ik het niet werkend op de Diamond. Als ik de TF afsluit, werkt het wel. Ik wel echter de TF blijven gebruiken.
Heeft er soms iemand een oplossing voor mij. Eenmaal je Calendar+ gewend bent, wil je niets anders meer.

Voordeel Calendar+ t.o.v. de standaard kalender: Calendar+ bekijkt je volgende afspraken waarin de gewone kalender enkel de komende dagen bekijkt (ook als er die dag niets te doen valt).

Zie bijgevoegde link voor screenshots: http://www.mohairsofa.com/Default.aspx/document/10
Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan en heb me kleurenblind gezocht naar een oplossing, maar deze helaas (ook) nog niet gevonden! Ik volg je vraag (en hopelijk het antwoord) dan ook op de voet.

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
J0YR1D3R schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:51:
Is gewoon een optie binnen je mailsettings. Binnen een account ga je naar extra, opties en dan tabje opslag.
Met flexmail kun je het een en ander instellen.

Bing

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
Lin18 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 01:21:
[...]

Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan en heb me kleurenblind gezocht naar een oplossing, maar deze helaas (ook) nog niet gevonden! Ik volg je vraag (en hopelijk het antwoord) dan ook op de voet.
De oplossing is er wel mits je de touchflo laat voor wat het is.... Met bv SPBmobileshell werkt alles snel plus je kan je fav. applicaties gebruiken 8)7

Bing

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: