[Hi! Eindeloos online] Saldo SMS

Pagina: 1
Acties:
  • 8.970 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken een eindeloos online abonnement bij Hi! (voor een tientje onbeperkt internetten). Nu stuurde ik een saldo-check SMS om mijn belminuten te checken, en dan krijg je ook meteen je dataverbruik te zien: '9.53...nogwat MB ter waarde van €24,50'... Betekent dit dat ik straks een dikke rekening krijg, of laten ze gewoon de kosten zien die je gemaakt zou hebben als je geen data-abonnement had?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Gewoon even bellen is denk ik dan het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.hi.nl/web/show/id=299087
Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:

* Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
* Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
* een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding

Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
En als je het niet vertrouwt; waarom bel je de klantenservice niet voor uitleg over je dataverkeer?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
De klantenservice is 24/7 in gesprek. Die zijn echt altijd onbereikbaar...heb ik de TS vergeten te vermelden dat ik natuurlijk al gebeld heb (en 15 minuten heb gewacht en toen maar heb opgehangen...)

Overigens heb ik die drie verboden dingen niet gedaan; alleen Opera Mini, de Gmail applicatie en Google Maps.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

leokennis schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:59:
De klantenservice is 24/7 in gesprek. Die zijn echt altijd onbereikbaar...heb ik de TS vergeten te vermelden dat ik natuurlijk al gebeld heb (en 15 minuten heb gewacht en toen maar heb opgehangen...)

Overigens heb ik die drie verboden dingen niet gedaan; alleen Opera Mini, de Gmail applicatie en Google Maps.
Volgens mij valt Google Maps onder streaming aangezien je bij elke stap die je doet, gewoon nieuwe data ophaalt. Mijn Google Mobile Maps (op Windows Mobile 6) zegt expliciet dat het verkeer van Google Maps bij veel providers extra dataverkeer kost.

*edit*
Gmail Mobile maakt ook gebruik van een soort push-mechanisme (zie ik even snel op hun site); dat valt ook onder de forbidden policy van Hi...

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 17-06-2008 17:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 09:02
Hmm ik zat juist te denken om over te stappen naar Hi met zo'n eindeloos online pakket, maar als ik dit zo lees zal ik toch maar even verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 09:03
Er staat toch niet voor niks ter waarde van!

Oftewel dit is het bedrag wat je zou betalen als je geen Hi eindeloos online had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:01:
[...]

Volgens mij valt Google Maps onder streaming aangezien je bij elke stap die je doet, gewoon nieuwe data ophaalt. Mijn Google Mobile Maps (op Windows Mobile 6) zegt expliciet dat het verkeer van Google Maps bij veel providers extra dataverkeer kost.

*edit*
Gmail Mobile maakt ook gebruik van een soort push-mechanisme (zie ik even snel op hun site); dat valt ook onder de forbidden policy van Hi...
Tja in jouw quote staat duidelijk "streaming audio of video", dat is het niet.

In feite is Google Maps netzoiets als de gewone internetbrowser; zodra jij klikt, gaat hij gegevens (plaatjes) ophalen van de server. Met dat 'pushen' bedoelen ze bij Hi! push email zoals Exchange enzo. Dat Google Maps veel dataverkeer vreet weet ik, maar daarvoor heb ik natuurlijk juist dat abo genomen...

"Streaming" is mijns inziens dat je één keer klikt en dat er vervolgens continu nieuwe data wordt opgehaald, dat is bij Google Maps niet het geval, daar is het één 'datatransactie' per klik/scroll.

Ik ben er dus vrij zeker van dat ik binnen de policy ben gebleven.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
MAX3400 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:01:
[...]

*edit*
ik gebruik google maps al een tijdje en Hi verbind daar geen extra kosten aan. Aan streaming video en audio wel. Denk aan uitzending gemist e.d. Youtube filmpjes download ik gewoon.. wordt er ook niks gestreamd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook streaming audio en video mag gewoon bij hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:47:
sinds wanneer is dat dan? want zover ik weet is dat dus niet de bedoeling. (lees: extra kosten)

-edit-

Na t rondneuzen op de Hi website is er idd niks meer over te vinden. Het lijkt er op dat ze het hebben afgeschaft :9 nu alleen nog extra kosten in het buitenland voor streaming shizzle

[ Voor 28% gewijzigd door low_n_slow op 20-06-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin, gebruik naar volle tevredenheid Eindeloos Online. Nooit rare rekeningen oid gehad. Streaming en Google maps werkt ook gewoon zonder extra kosten. Je moet alleen even opletten welke instelling je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Lekker...krijg opeens een belachelijk hoge rekening van tweeënveertig euro...dus ik bel de (opeens wel bereikbare) klantenservice en daar blijkt dat ik tussen het begin van de vorige rekening (één juni) en het ingaan van mijn Eindeloos Online abo (zes juni) negen mb aan data zou hebben verbruikt.

Voordat Eindeloos Online inging gebruikte ik alleen Opera mini en GMail, en zat daarmee gemiddeld op zo'n vier à vijf mb per maand. Nu zou ik dus twee keer zoveel hebben verbruikt in zes keer zo weinig tijd.

Ik vermoed dus dat ze datagebruik van na zes juni hebben geregistreerd als voor zes juni ofzo. Ik krijg in ieder geval een specificatie, maar goed, zelfs al blijkt dat ze daarop allerlei datagebruik van na zes juni (Google Maps enzo) hebben geteld als voor zes juni, dan kan ik dat natuurlijk nooit bewijzen...oftewel, bye bye tweeëntwintig euro...

Adviesje dus: wacht na het afsluiten van Eindeloos Online zeker een week voordat je echt gaat internetten, dan weet je in ieder geval zeker dat je geen 'verrassingen' krijgt aan het eind van de maand.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaakaq op 24-06-2008 15:03 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-09 13:45
Een dergelijk geval heeft m'n broer ook gehad. Hij dacht dat hij Eindeloos Online via de website had besteld. Kennelijk is dat niet doorgekomen bji de administratie van Hi. Hierdoor is hij ongeveer 90 euro aan data kwijtgeweest. Dat heeft hij wel teruggekregen, na wat heen-en-weer gebel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Net de specificatie binnengekregen en meteen even gebeld. Op mijn 'eindeloos online' contract stond dat het vijf juni zou ingaan. Ik heb tot zes juni gewacht (zes juni begint 00:00), en toen vroeg in de nacht ( ;) ) 'ben ik gaan internetten'. Het grootste deel van de extra internetkosten is dus ook in de nacht van zes juni. Daarna staat er niks meer op de rekening, omdat het vanaf de ochtend van zes juni (ergens na 04:30 ofzo) onder eindeloos online viel.

Dat geld waarvoor ik op zes juni heb geïnternet (€16,-) krijg ik nu terug, dus dat vind ik wel netjes van ze :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
Hallo Leokennis,

Toch netjes dat je een vergoeding hebt gekregen!
Hoe zit het nu eigenlijk met die snelheid van hi eindeloos online, is die echt maar beperkt tot wat er in de voorwaarden staat?
6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
ekko schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:58:
Hallo Leokennis,

Toch netjes dat je een vergoeding hebt gekregen!
Hoe zit het nu eigenlijk met die snelheid van hi eindeloos online, is die echt maar beperkt tot wat er in de voorwaarden staat?

[...]

b.v.d.
Tja...ik zit op een Nokia 6300, dus die ondersteunt niet eens 3G, maar moet het doen met GPRS. Dus die maximale snelheid haal ik sowieso niet...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Om even te reageren op dit topic, ik heb dus precies hetzelfde.. Alleen zijn mijn bedragen wat hoger :S

Vorige week woensdag verlenging abo (nieuwe abo incl eindeloos online) geregeld. Zaterdag nieuwe telefoon (HTC Touch HD) binnen gekregen, dus ff lekker mee aan de slag gegaan.
Sms ik op zondagavond 'saldo' naar 1244... krijg ik een sms terug dat ik voor € 1114,47 (!!!!!!!!!!) data heb verbruikt.. Heb alleen wat youtube filmpjes gekeken, google maps en internetpagina's gechecked..

Ik heb vandaag dus zeer over de zeik naar de klantenservice gebeld.. Bleek dat ze mijn abo per ongeluk pas per vandaag (=maandag) in hebben laten gaan.
Ze konden me nu nog niet concreet een oplossing voor het bedrag geven, daar krijg ik een dezer dagen een telefoontje over...

Ben heel erg benieuwd waar Hi mee gaat komen, ik betaal iig geen cent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik heb ook hi eindeloos online, als ik saldo sms naar 1244 krijg ik in het tweede smsje: 0.000mb verbruik twv 0,00 euro tot uw volgende factuur. Denk dat het niet helemaal goed aangesloten is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
DaFreakR schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:34:
Om even te reageren op dit topic, ik heb dus precies hetzelfde.. Alleen zijn mijn bedragen wat hoger :S

Vorige week woensdag verlenging abo (nieuwe abo incl eindeloos online) geregeld. Zaterdag nieuwe telefoon (HTC Touch HD) binnen gekregen, dus ff lekker mee aan de slag gegaan.
Sms ik op zondagavond 'saldo' naar 1244... krijg ik een sms terug dat ik voor € 1114,47 (!!!!!!!!!!) data heb verbruikt.. Heb alleen wat youtube filmpjes gekeken, google maps en internetpagina's gechecked..

Ik heb vandaag dus zeer over de zeik naar de klantenservice gebeld.. Bleek dat ze mijn abo per ongeluk pas per vandaag (=maandag) in hebben laten gaan.
Ze konden me nu nog niet concreet een oplossing voor het bedrag geven, daar krijg ik een dezer dagen een telefoontje over...

Ben heel erg benieuwd waar Hi mee gaat komen, ik betaal iig geen cent....
Je weet dat streaming media niet in je eindeloos online bundel zit? :| :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Luqq schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:36:
Ik heb ook hi eindeloos online, als ik saldo sms naar 1244 krijg ik in het tweede smsje: 0.000mb verbruik twv 0,00 euro tot uw volgende factuur. Denk dat het niet helemaal goed aangesloten is..
Dat klopt wel, Eindeloos Online geeft altijd 0,000 MB t.w.v. 0,00 euro. Tenzij je in het buitenland komt en daar data gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Timo schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 01:46:
[...]

Je weet dat streaming media niet in je eindeloos online bundel zit? :| :?
Heb het abonnement telefonisch afgesloten.
Wanneer ik een 'eindeloos online' abonnement afsluit, en mijn niet wordt verteld waar ik de voorwaarden hiervan kan vinden of wat deze voorwaarden zijn, ben ik daarvan inderdaad niet op de hoogte. Denk dat de fout hierin dus ook niet bij mij ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
DaFreakR schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 14:41:
Heb het abonnement telefonisch afgesloten.
Wanneer ik een 'eindeloos online' abonnement afsluit, en mijn niet wordt verteld waar ik de voorwaarden hiervan kan vinden of wat deze voorwaarden zijn, ben ik daarvan inderdaad niet op de hoogte. Denk dat de fout hierin dus ook niet bij mij ligt..
Als jij iets (telefonisch) afsluit ga je akkoord met de algemene voorwaarden en is het je eigen zaak dat je deze leest.

Bovendien zou ik eerst de factuur afwachten want 1100 euro lijkt me sowieso onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
jelle. schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:13:
[...]

Bovendien zou ik eerst de factuur afwachten want 1100 euro lijkt me sowieso onzin.
Oh? Volgens mij is het helemaal niet zo dat ik akkoord ga met Algemene Voorwaarden hoor zodra ik telefonisch iets koop. Daarvoor moet er eerst naar verwezen worden.

Enne... Als de klantenservice en KPN Risicobeheer mij dit ook heeft toegezegd denk ik niet dat dat onzin is..

[ Voor 21% gewijzigd door DaFreakR op 16-12-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:47:
low_n_slow schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:53:
Na t rondneuzen op de Hi website is er idd niks meer over te vinden. Het lijkt er op dat ze het hebben afgeschaft :9 nu alleen nog extra kosten in het buitenland voor streaming shizzle
Ik lees wat anders.

Hier is de fair use policy te vinden en daarin staat:
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
en ook niet toegestaan:
Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
Baal ik ff dat ik net dat abbo heb afgesloten zonder eerst een studie te maken naar de voorwaarden. :(

-edit-

Dat ik even totaal vergat te kijken hoe oud dit topic is :4
Maar als jullie nog steeds mogen streamen dan ben ik benieuwd naar andere voorwaarden oid. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sando op 02-02-2009 04:32 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Sando schreef op maandag 02 februari 2009 @ 04:31:
Maar als jullie nog steeds mogen streamen dan ben ik benieuwd naar andere voorwaarden oid. :)
Streaming zit vanaf 1 februari jl. in de bundel. Zie ook jelle. in "Streaming met KPN/Hi-mobiel internet, gr..." en de daaropvolgende posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Maar dat is dan weer excl. VoIP als ik de voorwaarden goed begrijp:
4. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.
2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:
Voice-over-IP en aanverwante toepassingen (..)
een Virtual Private Network verbinding
Ik mag dus wel internetradio luisteren en youtuben maar niet skypen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Sando schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:07:
Maar dat is dan weer excl. VoIP als ik de voorwaarden goed begrijp:

[...]

[...]

Ik mag dus wel internetradio luisteren en youtuben maar niet skypen.
je kan gewoon youtuben hoor:

Streaming
Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.

Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh, netjes zie net dit topic, wel goed dat streaming erbij zit nu, kan ik eindelijk zonder mezelf blut te maken , youtube bezoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb sinds 20 feb. een hi- 20 abonnement. ik kon volgens the phonehouse een sms-verdubbelaar erbij doen. dus ipv 250 sms krijg ik dan 500 sms. ik weet dat ik mn saldo kan opvragen via 1244.. met smse SALDO
ik krijg dan een berichtje terug met: melding hi bel en sms E o: verbruik is €0.49 sinds factuur 23 feb.
ik had daarvoor 2 smsjes gestuurd.. dus 12, 5 cent per sms.. dat betekent dus dat ik buiten m'n abo heb gesmst.. terwijl ik gewoon nog 500 smsjes heb!
ik snap het niet! ik wil btw gewoon weten hoeveel smsjes of belmin. ik nog heb!
wie kan mij helpen en meer info geven?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Oh damn ik heb deze maand die verdubbelaar aangezet met precies het zelfde abbo. Ik zal ff opletten of ze mij ook gaan naaien, zoals ze ook deden met dat eindeloos online (eerste jaar 60% korting oid beloven en stiekem gewoon 100% afrekenen).

Maar misschien is er niets aan de hand, want verbruik wordt toch gewoon verrekent met je bundeltegoed op de afrekening? Dat vage ding waar bedragen een paar keer in totaal andere bedragen wordt omgezet.

Sorry voor mijn megabijdrage, maar ik denk dat je ff moet wachten op je eerste afrekening daar achterop staan alle truuks die ze hebben gedaan. Als je het risico niet wilt lopen en zekerheid wilt hebben toch maar ff 1200 bellen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:59:
hallo

ik heb sinds 20 feb. een hi- 20 abonnement. ik kon volgens the phonehouse een sms-verdubbelaar erbij doen. dus ipv 250 sms krijg ik dan 500 sms. ik weet dat ik mn saldo kan opvragen via 1244.. met smse SALDO
ik krijg dan een berichtje terug met: melding hi bel en sms E o: verbruik is €0.49 sinds factuur 23 feb.
ik had daarvoor 2 smsjes gestuurd.. dus 12, 5 cent per sms.. dat betekent dus dat ik buiten m'n abo heb gesmst.. terwijl ik gewoon nog 500 smsjes heb!
ik snap het niet! ik wil btw gewoon weten hoeveel smsjes of belmin. ik nog heb!
wie kan mij helpen en meer info geven?

groetjes
Hi rekent per belminuut/sms een hoger tarief dan bij je abonnement hoort, en om dat te compenseren krijg je maandelijks een hoger bundeltegoed dan die 20 euro. Dat is ook het verwarrende als je je bundeltegoed in euro's krijgt, dit wordt nog zo snel mogelijk omgezet naar procenten (nog niet bij alle klanten gebeurd).

Overigens, als dit een Hi Bel&SMS 20 abonnement betreft (en geen simonly) dan heb je 125 belminuten en na verdubbeling 250 smsjes, en niet 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland66
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 19:35
Afgelopen zaterdag mijn abonnement uitgebreid met HI Eindeloos Online (via een telecom dealer), was natuurlijk benieuwd wanneer dat inging. Daarom een paar keer SALDO naar 1244 geSMSt.

Ik krijg daar steeds twee mededelingen. De eerste over de belbundel, en de tweede over het data verbruikt.
bij de tweede melding stond GPRS EUR 0-abonnement : Verbruik 0,534MB. t.w.v....

Daarom (maandagochtend 2 dagen later) klantenservice gebeld op 1200, en situatie uitgelegd.
De juffrouw activeerde HI Eindeloos Online per direct.
als ik nu Saldo opvraag staat er ook 'Melding Hi Eindeloos Online: Verbruik 0,570MB. t.w.v. ....

Ik ben ben benieuwd naar mensen die de melding GPRS EUR 0-abonnement krijgen en de ervaringen met de rekening. (terwijl ze HI eindeloos online verwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
roland66 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:24:
Afgelopen zaterdag mijn abonnement uitgebreid met HI Eindeloos Online (via een telecom dealer), was natuurlijk benieuwd wanneer dat inging. Daarom een paar keer SALDO naar 1244 geSMSt.

Ik krijg daar steeds twee mededelingen. De eerste over de belbundel, en de tweede over het data verbruikt.
bij de tweede melding stond GPRS EUR 0-abonnement : Verbruik 0,534MB. t.w.v....

Daarom (maandagochtend 2 dagen later) klantenservice gebeld op 1200, en situatie uitgelegd.
De juffrouw activeerde HI Eindeloos Online per direct.
als ik nu Saldo opvraag staat er ook 'Melding Hi Eindeloos Online: Verbruik 0,570MB. t.w.v. ....

Ik ben ben benieuwd naar mensen die de melding GPRS EUR 0-abonnement krijgen en de ervaringen met de rekening. (terwijl ze HI eindeloos online verwachten)
Heb je toevallig deze abonnementsmaand nog data verbruikt voordat je Eindeloos Online had? Als je via een telecom dealer een dergelijke wijziging in je databundel doorvoert (of een aansluitingsmodule) dan kan dat wel eens 2-3 werkdagen duren. Op het moment dat deze abonnementsmaand voorbij is moet er komen te staan "Melding Hi Eindeloos Online: Verbruik 0,000MB t.w.v. €0,00 sinds factuur xx xxxx", tenzij je in het buitenland komt, dan komt het (buitenland)verbruik wel in die sms te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanie_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 12:21
Jullie hebben het steeds onder Streaming.
maar wat valt daar nou allemaal onder??
uitzending gemist.. youtube.. want voor wat moet je dan bijvoorbeeld wel betalen dan allemaal??

dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Stephanie_, welkom op GoT :w

YouTube is onder andere streaming inderdaad. Wat wel en niet streaming is, zul je per dienst moeten bekijken. Wat de precieze definitie is van streaming is gewoon met Google te vinden. Echter, tegenwoordig is streaming gewoon gratis bij Hi, en de andere providers. De info over de datalimieten zal dat inmiddels ook wel zijn. Daarom is het ook niet zo handig om oude topics te kicken, want deze informatie is dus al verouderd ;) In ieder geval, je hoeft je er dus geen enkele zorgen meer om te maken.

Ik sluit dit topic dan ook maar, omdat de waarde inmiddels 0 is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.