Géén fanboy

, man je reageert als aangeschoten wild en alle minpunten/tekortkommingen van iPhone worden zoals gebruikelijk goed gepraat. Het is ook maar een gewoon telefoontje wat kan bellen hoor, niks is perfect moet je maar denken

Om dit even kracht bij te zetten:
[...]
"Kale" prijs is vergelijkbaar aan de Diamond, en dit topic blinkt niet echt uit in alleen maar positiviteit.
Daarom juist, prijs is vergelijkbaar, alleen de techniek niet, en je bent het met me eens dat de TD toch wel wat meer techniek aan boord heeft. Dus dan is die iPhone los toch gewoon te duur of niet?
Zaten er nu wereldschokkende specs in zou ik zeggen ok, maar nu
Het is dat ze er een abo bij doen maar hoeveel zouden ze er anders verkopen, binnenkort staan weer heel veel scholieren/studenten in het rood voor deze gadget
Positief/negatief, is toch maar net welke pet je op hebt.
Als een toestel veel kan en veel beginners kopen meteen zo'n ding dan gaat het wat vaker mis, da's alles.
[...]
Alle basis functies werken naar behoren op de iPhone hoor,
de Diamond moet je tweaken om deze überhaupt e kunnen gebruiken
De basis funkties werken gewoon!, wil je meer moet je er moeite voor doen, niks mis mee toch

(Touchflow 3D, snelheid, crashen van Opera, cash naar geheugen, etc.,etc.) Als je meer wilt kun je hem jailbraken, net als tweaken van je WM toestel.
(Trouwens grappig dat je dit noemt in een topic waar het gros ROM's aan flashen is

)
Jail-Braiken is toch echt heel wat anders dan eventjes een register-waarde veranderen

Om programma's van derden te installeren hoef ik echt geen Rom update te doen hoor op een iPhone wel, da's het punt

[...]
Da's inderdaad erg jammer, dit is iets wat ik echt mis.
Ja daar had ik ook meer van verwacht, beetje belachelijk, heb je zo'n dure/nieuwe telefoon kan je er niet eens een stereo bluetooth setje aanhangen.
[...]
Nooit gemist, maar ik ben dan ook niet van het vunzige plaatjes naar mobieltjes van andere sturen of ringtones uitwisselen, die tijd heb ik jaren geleden achter me gelaten.
Nee ik ben ook zo'n type niet, maar er zijn ook mensen die gewone bestanden uitwisselen.
Verder gaat syncen prima met WiFi verbinding, tig keer sneller dan BT, en 16Gb foto's en muziek via BT overzetten

Gaat het toch niet om, praat toch niet alles zo goed en voel je toch niet zo aangevallen
BT is voor heel andere doeleinden ontworpen en zeker niet om 16 GB over te zetten.
[...]
Oh? Werkt anders prima op mijn iPhone hoor. Moet je wel even tweaken,
maar dat is WM gebruikers niet vreemd

Daarom juist, is een basis funktionaliteit in dit mobiele tijdperk
[...]
Met 16Gb muziek heb ik dat werkelijk nog nooit gemist, maar dat is persoonlijk.
FM radio heeft niks met je persoonlijke muziek verzameling te maken.
Wat je niet hebt op een iPhone kan je ook niet missen

[...]
Ach, als je een accu hebt die het wel een dag volhoud, waar is dat dan voor nodig?

Onzin, accu's gaan niet eeuwig mee, er zijn problemen zat op accu gebied of lees jij alleen een bepaald forum
Als jouw nieuwe iPhone zo dadelijk met HSDPA aan de haal gaat moet jij eens kijken hoe snel die accu leegloopt! Ik heb al tig telefoons met Wifi/3G gehad en deze slurpen nu eenmaal energie!, dus de iPhone dadelijk ook, of loopt deze op kernenergie
Om over de GPS nog maar te zwijgen, daar heb je op een iPhone voorlopig toch niks aan

[...]
Vergelijk dat eens met de meeste WM toestellen, ik heb beide toestellen en de iPhone kijkt prettiger.
Dat ligt er toch gewoon aan wat je ermee doet!
Als je meer wilt zien heb je toch echt een hogere resolutie nodig.
[...]
Hoeveel mensen klagen hier niet dat WM nog steeds niet zonder stylus kan? Ik vindt het dus een heeel groot nadeel dat je de stylus nog steeds nodig hebt, "Touch" noemen ze dat

Tja hoe moet je anders op pixelniveau werken, het moet bovendien ook nog compatible zijn met oude WM progjes, erfstuk uit het verleden, dus dat is niet anders.
Heeft ook voordelen met name de schets/tekenprogramma's
[...]
Ach, Ik klik op installer, dan op het programma wat ik wil, en dan op "install".
enige wat dan nog komt is de bevestiging of ik het echt wil installen, valt dus best mee hoor

Dat is gewoon een installatiemethode, dat heeft helemaal niks met het afgeschermde systeem van de iPhone te maken.
[...]
Klopt, dat is i.d.d. erg jammer. Daarvoor heb ik gelukkig mijn tomtouch Diamond

Dan wel een dure TomTom/iGo8

[...]
Ik weet niet precies wat je mist, maar aan de enkele duizenden app's die in de installer staan heb ik meer dan genoeg hoor. Maar gelukkig komen er ook nog dagelijks(!) nieuwe bij

Natuurlijk zijn er meer prog's te vinden voor WM,
Mee eens.
maar meestal is dat meer van hetzelfde.
Ja right... alles wat krom is recht praten, dat schiet lekker op

Enne, warez mocht toch niet? Op de iPhone wilde je ook alles betalen

Wie zeg dat

Ik zei alleen dat die mogelijkheid bij WM toestellen al
standaard aanwezig is, bij een iPhone duidelijk niet!
[...]
Euh, stabiel en makkelijk functioneren?

Vind je het gek, mijn PC uit 1980 was ook stabieler dan nu, zo te meer techniek zo te meer kan er fout gaan, zeker als je meerde applicaties tegelijk hebt werken, maar daar weet jij vast alles van

Kortom, dit soort dingen roepen is compleet zinloos en kansloos,
andere systemen afkraken is heel gemakkelijk namelijk.
Waarom, men vroeg gewoon om advies en geef je de belangrijkste punten weer ook de negatieve dus (ik heb ook een iPhone gehad, voor je het was vergeten

).
En die zijn uiteindelijk heel smpel.
Ga je voor techniek en heel veel mogelijkheden dan ga je voor de TD/Pro, maar vraagt wel inzet v/d gebruiker.
Verkies je gebruiksgemak boven dit alles dan moet men zeker voor de iPhone gaan.
Wat is daar mis mee, volgens mij gewoon een eerlijke mening.
Ik kan ook alle negatieve dingen punten van WM en de Diamond en Pro neerkwakken,
meeste staan al ruimschoots hier in het topic, maar misschien is iets genuanceerder, onderbouwd en realistischer nou net waar om gevraagd werd. Voor de een kan een voordeel namelijk een beperking vormen voor een ander.
Ik heb tevens de negatieve punten van WM/Diamond neergezet hoor, dus waar gaat het nu nog om

Kortom: zullen we nu de "crap cutten" en serieuze antwoorden geven?
Heel graag want deze discussie schiet niet op!
Het liefst die op waarheid berustende, wel zo makkelijk voor degene die de vraag stelt

Was ik al heel de tijd mee bezig hoor, gewoon feitjes niks meer niks minder
Laat de gebruiker gewoon zelf uitmaken welk toestel het best geschikt is voor zijn doeleinden ,de onafhankelijke reviews zullen pas eind v/d week komen.