quote:
De Diamond is voor de consument? Zullen ze hier op het werk niet leuk vinden, zal ze hier direct weer ophalen bij de mensen

Dat van die Consument/Zakelijk is natuurlijk gelul, alleen omdat er een keyboard op zit?
Eigenlijk hebben wij hier voor de diamond gekozen (na meerdere discussies) vanwege de grootte en het gewicht van de Diamond t.o.v. de Pro.
Het klinkt stom, maar ik heb nu een HTC Herald naast me liggen die qua gewicht/grootte niet eens zo heel veel gaat verschillen van de Pro (De Herald is zelfs nog steeds iets platter dan de Pro) en ik ben er zelf ook al schuldig aan dat ik soms die Herald niet mee neem vanwege het gewicht.
Wij hebben hier vertegenwoordigers en die willen iets kleins bij zich hebben en als ze een mailtje/sms moeten beantwoorden, is dat toch nooit erg veel tekst, vandaar de keuze voor de Diamond.
Nu ga je misschien zeggen, ja, ok, maar de batterij dan? De vertegenwoordigers bellen het merendeel vanuit de auto (hands-free uiteraard), maar wel aangesloten op externe stroom.
iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700