HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 oktober 2006
Heb ook een probleempje na de update, en wel met mijn mail. Na de update de Sprite backup teruggezet (met optie 2 oid), alles werkt nu prima alleen staan er in de Touch Flow 2 mail accounts meer dan in mijn messaging applicatie zelf. Wanneer een account met dezelfde naam aan probeer te maken geeft 'ie aan dat er al een account met die naam bestaat. Kan 'm wel onder een andere naam aanmaken, maar dan staan de accounts er in de Flow weergave dubbel in.. Heb al in het register lopen zoeken, maar kan de accounts binnen HTC niet vinden..
Iemand een oplossing?
Waarmee laad je je TD op?quote:Matthyken schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:40:
Beste,
Graag had ik geweten waarom tijdens het opladen van men TD de Televisie storing krijgt. Ook al zit ik boven en tv staat op beneden.
groetjes
De meegeleverde adapter, of via een USB-kabeltje in je PC/hub?
De meegeleverde adapter is een switching powersupply en mogelijk zit die in de buurt van kabels waarover je TV-signaal loopt, of geeft die adapter een storing over het electriciteitsnet.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Reg. datum: 03 juli 2008
En hoe doe je dit dan? Mijn balk is nu namelijk roodquote:Niekjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:50:
dat kan zeker, alleen wordt is het lelijk
de rest is dan zwart en je balk bijvoorbeeld groen
Reg. datum: 18 maart 2008
Ik heb hetzelfde voorgehad na een full restore...netjes kunnen oplossen met het programma MailAccountRepair (freeware).quote:Just_-Me schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:26:
Hi all,
Heb ook een probleempje na de update, en wel met mijn mail. Na de update de Sprite backup teruggezet (met optie 2 oid), alles werkt nu prima alleen staan er in de Touch Flow 2 mail accounts meer dan in mijn messaging applicatie zelf. Wanneer een account met dezelfde naam aan probeer te maken geeft 'ie aan dat er al een account met die naam bestaat. Kan 'm wel onder een andere naam aanmaken, maar dan staan de accounts er in de Flow weergave dubbel in.. Heb al in het register lopen zoeken, maar kan de accounts binnen HTC niet vinden..
Iemand een oplossing?
Hoop dat je problemen hiermee v/d baan zijn.
BartV
Reg. datum: 14 juni 2008
Werkt perfect.quote:rcb_biep schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:38:
[...]
Ik heb hetzelfde voorgehad na een full restore...netjes kunnen oplossen met het programma MailAccountRepair (freeware).
BartV
Heel erg bedankt voor de naam.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.
Reg. datum: 26 oktober 2006
Hee echt super bedankt, het werkt! Echt een prima progje!quote:rcb_biep schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:38:
[...]
Ik heb hetzelfde voorgehad na een full restore...netjes kunnen oplossen met het programma MailAccountRepair (freeware).
BartV
Mocht een ander tegen hetzelfde probleem aanlopen:
http://nmauri.free.fr/public/bin/mailaccountrepair.rar
Even op de PPC zetten en programma runnen, gegevens invullen en klaar is Kees.
Thanks BartV!
In de loop van de dag werder de problemen steeds groter. Vastlopers, mp3's die constant stotterden bij het afspelen, traagheid, etc. Dus ik ben dinsdag langs BelCompany gegaan (waar ik hem heb besteld), en daar kon ik hem zonder problemen omruilen, direct, voor een nieuw exemplaar. Hulde voor BelCompany dus.
De nieuwe TD bevat ROM 1.37 en dat scheelt behoorlijk qua snelheid! (ik ga er gemakshalve vanuit dat bij m'n oude exemplaar geen hardwareproblemen waren) TouchFLO reageert zelfs al 'redelijk' (snel is het nog steeds niet). Omdat ik TouchFLO sowieso weinig functioneel vind heb ik die snel vervangen met Mobile Shell 2.1, wat super werkt.
Tot nu toe ben ik gematigd positief over deze telefoon. Snel is die zeker niet, maar met m'n nieuwe toestel is die in ieder geval niet langzaam meer. Ik ben een simpele Nokia 6320 gewend die het voor elkaar krijgt alles wel gelijk op het scherm te toveren. Dat is natuurlijk geen vergelijking maar het is toch jammer dat zo'n nieuw super-de-luxe toestel 4 seconden nodig heeft om een binnenkomend gesprek op te starten. Het blijft tenslotte een telefoon.
Waar ik me aan kan ergeren bij Windows Mobile is de complexiteit ervan. Waar alles bij de iPhone simpel is in te stellen moet je bij de TD in het register duiken om bepaalde dingen aan te passen en zijn de menu-opties vaak niet erg logisch. Het voordeel van Windows Mobile is dan wel dat je er zo ongeveer alles op kan aanpassen, daarin blijft de iPhone in gebreke. Misschien is de complexiteit van het toestel ook niet persé een negatief punt en moet ik me er gewoon verder in verdiepen om alles in te stellen zoals ik wil, ik ben namelijk vrij specifiek in m'n wensen.
Over de batterijduur kan ik nu nog weinig uitspraken doen. Uiteraard is de batterij nu binnen een dag leeg, maar ik zit er dan ook continu mee te spelen. Ik verwacht, onder andere door reacties hier dat de batterij beter werkt na een tijdje, dat het allemaal wel meevalt hierbij.
De foto's zijn van een behoorlijke kwaliteit, mits je ze overdag neemt met voldoende licht. Zodra er weinig licht is worden de foto's erg snel lelijk, maar zolang de zon schijnt is het super. Ook heb ik getest in hoeverre het kapje van de telefoon verschil uitmaakt bij het maken van foto's. Zonder achterklepje zijn de foto's een stuk scherper. Hier twee foto's ter vergelijking, eentje met achterklepje en eentje zonder. De foto's zijn trouwens niet op de hoogste (Super Fijn) kwaliteit gemaakt, maar eentje lager (Fijn), de standaardinstelling.
Verder is de stabiliteit van het toestel nog een heikel punt. Met m'n oude toestel liep die wel eens vast terwijl ik werd gebeld, en ook m'n nieuwe werkt nog niet vlekkeloos. Ik heb hem zelfs vanmorgen een hardreset mogen geven omdat die vastliep nadat die was opgestart. Nou wil ik de oorzaak hiervan niet gelijk bij de TD leggen, ik heb immers genoeg ermee gepruts de dag ervoor, maar toch is het vreemd dat het nog gewoon normaal werkte toen ik naar bed ging.
Al met al kan ik nog geen goed oordeel over dit toestel vellen. De afgelopen dagen heb ik hem vooral veel gebruikt om mee te prutsen, de mogelijkheden te gebruiken en veel applicaties te installeren. Waarschijnlijk blijf ik hier ook nog wel een paar dagen zoet mee, voordat ik het toestel compleet naar eigen wens heb ingericht. Hierna zal ik pas het toestel 'normaal' gaan gebruiken. Als ik dit een tijdje heb gedaan zal ik ook echt een oordeel kunnen geven. Ik houd jullie op de hoogte!
Naast deze mini-review gelijk wat vragen, waar ik zo niet helemaal uitkom: In Outlook heb ik een nieuwe mailbox toegevoegd om m'n Gmail-berichten te kunnen ontvangen. Als ik een nieuw bericht krijg, en ik klik op die melding, kom ik gelijk in m'n Gmail-box terecht. Als ik normaal navigeer naar Outlook opent die de standaardmailbox, waar dus geen mail instaat. Ik kan deze default mailbox-setting nergens vinden in Outlook. Dit moet toch wel ergens in te stellen zijn (evt. via een registry-edit)? Na een zoektocht kwam ik al uit op mensen met dezelfde problemen, maar nergens werd een antwoord vermeldt.
Daarnaast een wat algemenere vraag (als deze beter in een ander topic worden gepost doe ik het graag, ik begin m'n poging hier
Als laatste nog een kleine tip die ik niet eerder ben tegengekomen in deze topic-reeks: Als je Opera gebruikt en deze ook daadwerkelijk als standaardbrowser wilt gebruiken, kan je dat doen met deze cab-file. Opera heeft zelf geen optie om standaard browser te worden, dus deze cab kan daarbij goed helpen!
Ik zal er de komende tijd eens op letten en gaan uitzoeken waar het weg komt. Als ik wat meer weet zal ik het hier posten!quote:i-dj schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:08:
[...]
als je de opplossing hebt voor het wegvallen van het gps signaal dan lees ik dit graag !
Reg. datum: 14 april 2008
Ik heb ook een probleem met de Nederlandse 1.37 ROM. Spritebackup installeren gaat goed, maar bij het aanmaken van een backup komt er een foutmelding:quote:gyedema schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:36:
Heb de nieuwe 1.37 (nl) rom er maar eens opgezet. Toch wel lekkerder dan de engelstalige (maar da's een kwestie van voorkeur).
Echt heel veel anders of sneller is het volgens mij niet. Wel kreeg ik op geen enkele manier een backup met spritebackup terug, welke optie ik ook maar probeerde. Da's dus een hard resetje of 5 (.... en dan opnieuw alles instellen..)
Heb het nu weer redelijk op orde, maar zoek me rot naar hoe nou ook alweer (of beter: waar) die instelling zat dat als je een sms had verstuurd, dat je dan links onder een klein schermpje kreeg met "message send" (in de wwe rom dan).
Of was dat enkel voor die rom only? Kan op xda nergens een tweak vinden en het staat me niet meer bij of het nu een tweak of systeem instelling was...
"Er is een onverwachte fout opgetreden. Als dit probleem zich blijft voordoen, zie http://www.spritemobile.com/support/support.htm"
Op de site kan een nieuwere (Engelse) versie kan gedownload worden (Nederlandse vertaling kan ook gedownload worden). Die versie werkt, maar het is een trial. Het installeert ook Sprite Manager op je PC.
Hebben andere dezelfde problemen met de (Nederlandse) 1.37 ROM of een oplossing?
Een herinstallatie en repair heeft niet geholpen van Spritebackup.
Reg. datum: 25 september 2005
Alles werkt goed na wat tweaks op één ding na.
Wanneer ik een naam invul bij het ontvangersveld bij een nieuwe sms, vult hij dit niet aan met mogelijke namen. De auto-complete functie voor de ontvanger werkt dus niet.
Ik gebruik als invoermethode het 'keyboard' en heb alle opties die er zijn al aan en uitgezet.
(autocomplete etc. in de options menu's)
Hebben jullie dit ook?
Kent iemand een oplossing hiervoor?
Morge bij daglicht nog eens kijken of het idd zo erg is.
Die gps is leuk. Zet gps aan krijg ik een circel met mijn locatie ongeveer op 1700meter nauwkeurig. WTF. Bleek dat ik eerst nog moest selecteren om gps aan te zetten
Druk eens na de naam op spatie?quote:Fraggar schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 01:22:
Ik gebruik nu rom 1.37.401.3. (WWE)
Alles werkt goed na wat tweaks op één ding na.
Wanneer ik een naam invul bij het ontvangersveld bij een nieuwe sms, vult hij dit niet aan met mogelijke namen. De auto-complete functie voor de ontvanger werkt dus niet.
Ik gebruik als invoermethode het 'keyboard' en heb alle opties die er zijn al aan en uitgezet.
Hebben jullie dit ook?
Kent iemand een oplossing hiervoor?
iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 03-07-2008 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-07-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
DARIDE wilt zijn telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb de telefoon nu ruim een week terug "besteld" via hi, en als het goed is heb ik hem vandaag nog binnen (kan iemand dit bevestigen?
Ik ben er zeer benieuwd na...keep ya'll posted
Ps. meteen zodat andere mensen dat weten, vanaf gisteren leverd hi.nl (en kpn denk ik ook) de nieuwe HTC touch diamond, met nieuw bedoel ik met de laatste firmwire.
daride wijzigde dit bericht 04-07-2008 07:38 (20%)
DLL's, binaries, executables, drivers...getting confused yet? :)
Reg. datum: 11 september 2003
Die cirkel van 1700 meter komt van de GSM zendmast slimmekequote:
Die gps is leuk. Zet gps aan krijg ik een circel met mijn locatie ongeveer op 1700meter nauwkeurig. WTF. Bleek dat ik eerst nog moest selecteren om gps aan te zetten
Met GPS aan is het op een metertje of 2 nauwkeurig!
To question is to grow.
Reg. datum: 24 september 2007
Klopt, de namen om uit te kiezen komen pas na kiezen verzenden. In vorige WM versies kwamen meteen al de namen in lijst tevoorschijn, vond ik veel fijner.quote:Fraggar schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 01:22:
Ik hoop dat daar een tweak voor is, en dat ie gevonden wordt.
Ik zal ook nog eens gaan zoeken in het register.
Reg. datum: 02 mei 2007
Waar zit dit bij de Nederlandse versie? Ik kan deze optie niet vinden.quote:MesR schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:
Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.
Hoef je niet meer op dat belletje te drukken
Bij mij komen de namen na 1 letter al, altijd zo geweest ook, met alle ROM's die ik tot nu toe gebruikt heb..quote:janegsm schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:20:
[...]
Klopt, de namen om uit te kiezen komen pas na kiezen verzenden. In vorige WM versies kwamen meteen al de namen in lijst tevoorschijn, vond ik veel fijner.
Ik hoop dat daar een tweak voor is, en dat ie gevonden wordt.
Ik zal ook nog eens gaan zoeken in het register.
Atheism is a non-prophet organization.
Serve The Humanity , Be Server
Reg. datum: 03 mei 2004
dat is niet slecht!quote:denhtc schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:25:
Ik heb de nieuwe rom er ook opstaan buiten het feit dat ie sneller werkt...vreet ie veel minder baterijen..ik heb hem nu al bijna 36 uur niet opgeladen en heb zeker nog 70 % ....echt beter !!!
Welke rom versie heb je erop staan?
en hoe ga je met je diamond om?
iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700
Reg. datum: 03 juli 2008
Ik mag met beide opladen, op net via adapterke of via USB in PC. Vanaf dat ik er mee begin te werken (bv muziek luister) hebben ze beneden storing op de TV. Kzou graag willen weten hoe dat komt want het is duidelijk niet echt normaal dat zoiets gebeurt. Zou dit schadelijk kunnen zijn?quote:TD-er schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:35:
[...]
Waarmee laad je je TD op?
De meegeleverde adapter, of via een USB-kabeltje in je PC/hub?
De meegeleverde adapter is een switching powersupply en mogelijk zit die in de buurt van kabels waarover je TV-signaal loopt, of geeft die adapter een storing over het electriciteitsnet.
Nog een bijkomend klein vraagje: Advanced Setup mag je daarin dingen aanpassen zoals de Touchscreen sensitive en andere dingen of moet je dat echt via die RegEdit doen?
Via Digitenne, of via een kabel of sat?
Touch Sensitive zit ook in de Advanced Setup. Als je die optie niet kunt vinden, moet je even kijken of er een nieuwere versie te vinden is.quote:Matthyken schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:30:
[...
Nog een bijkomend klein vraagje: Advanced Setup mag je daarin dingen aanpassen zoals de Touchscreen sensitive en andere dingen of moet je dat echt via die RegEdit doen?
TD-er wijzigde dit bericht 04-07-2008 11:39 (74%)
je kan zo'n speciale stekkerdoos kopen voor jouw tv (ik neem even aan dat je een lcd/tft hebt)quote:Matthyken schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:30:
[...]
Ik mag met beide opladen, op net via adapterke of via USB in PC. Vanaf dat ik er mee begin te werken (bv muziek luister) hebben ze beneden storing op de TV. Kzou graag willen weten hoe dat komt want het is duidelijk niet echt normaal dat zoiets gebeurt. Zou dit schadelijk kunnen zijn?
Deze bijvoorbeeld
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.