Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:21:
[...]

Buzzers zijn verplicht. Maar de PS2-buzzers zijn voldoende, dus misschien kan je die goedkoop (tweedehands) bij een gameshop ophalen en de losse versie van het spel erbij kopen. Al scheelt dat niet heel veel als je Buzz bijv. bij Play.com haalt.
Ah ok, dat is duidelijk :). Wel lame dat die buzzers verplicht zijn... maar goed, het zij zo :)

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
Frank J. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:24:
Alleen als je hem op de voorgrond laat doorlopen he ;) Als je op de achtergrond download dan doet hij dat niet .
Dat was voorheen ook al 8)

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
EfBe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:44:
[...]

Ah ok, dat is duidelijk :). Wel lame dat die buzzers verplicht zijn... maar goed, het zij zo :)
Dat is net zo lame dat bij Guitar Hero een guitaar verplicht is :) Deel van het spel.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 05 november 2007

Ben net bezig met COD4 maar kom niet eens online? ik kijk mijn netwerksettings na maar die zijn prima.. router ook prima maar kom niet op Playstation Network... heb eer gister ... (helaas voor de 2.40 BUG geconstateerd werd geinstalleerd.... iemand nog meer die ervaring die niet op Playstation Network ingelogd kan komen?

AMD Athlon 64 X2 4000+, 2 GB 667Mhz, 160 GB HDD, LG DVDRW+-, Shuttle SN68PTG6 Glamour Deluxe

Page Not Found
Reg. datum: 20 oktober 2002

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:17:
[...]

Dat is net zo lame dat bij Guitar Hero een guitaar verplicht is :) Deel van het spel.
Guitar Hero kan wel met de controller. Niet dat er dan veel aan het spel is...

Heb Buzz ook maar bij Play.com besteld, hopelijk gaat de levering snel...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Loser For Life

Buzz gisteren gehaald... en helaas weer een domper.

Hiervoor heb ik Buzz Music Quiz op de PS2 gehad (ooit gekregen), en die was echt beter.

- Irritante introverhaaltjes en lulkoek van die presentator is niet te skippen (na 3x heb je het wel gehad)
- Je kunt niet meer kiezen voor een kort/middel/lang spel
- veel vragen zijn gewoon zo gemakkelijk dat iedereen ze weet en/of alle punten kan inzetten
- ik moet mijn systeemtaal op nederlands zetten (argh gruwelijke hekel aan) om buzz in het nederlands te kunnen spelen
- online werkte gisteren al de hele avond niet, terwijl verder wel alles online werkte op de ps3
- weinig keuze uit characters
- weeeeer dezelfde buzzer geluiden?
- graphics onder de maat (hi-res ps2 modellen?)

positief:
- eindronde is wel leuker geworden

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:15:
Buzz gisteren gehaald... en helaas weer een domper.

Hiervoor heb ik Buzz Music Quiz op de PS2 gehad (ooit gekregen), en die was echt beter.

- Irritante introverhaaltjes en lulkoek van die presentator is niet te skippen (na 3x heb je het wel gehad)
- Je kunt niet meer kiezen voor een kort/middel/lang spel
- veel vragen zijn gewoon zo gemakkelijk dat iedereen ze weet en/of alle punten kan inzetten
- ik moet mijn systeemtaal op nederlands zetten (argh gruwelijke hekel aan) om buzz in het nederlands te kunnen spelen
- online werkte gisteren al de hele avond niet, terwijl verder wel alles online werkte op de ps3
- weinig keuze uit characters
- weeeeer dezelfde buzzer geluiden?
- graphics onder de maat (hi-res ps2 modellen?)

positief:
- eindronde is wel leuker geworden
Eigen schuld. Ik heb gister een aantal reviews gelezen van Buzz (bv op eurogamer, ps3only.nl etc.) en daar waren veel van deze dingen aangeven, dus je had het kunnen weten. Dat het 'makkelijke' vragen zijn is subjectief. Ik heb geen reet met de hedendaagse prutmuziek en sport interesseert me ook niet en de vragen op de diverse screenshots waren voor mij niet echt makkelijk ;)

Het netwerk was gister uberhaupt matig bereikbaar.

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

Loser For Life

quote:
EfBe schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:17:
[...]

Eigen schuld. Ik heb gister een aantal reviews gelezen van Buzz (bv op eurogamer, ps3only.nl etc.) en daar waren veel van deze dingen aangeven, dus je had het kunnen weten. Dat het 'makkelijke' vragen zijn is subjectief. Ik heb geen reet met de hedendaagse prutmuziek en sport interesseert me ook niet en de vragen op de diverse screenshots waren voor mij niet echt makkelijk ;)

Het netwerk was gister uberhaupt matig bereikbaar.
toen ik gistermorgen vertrok naar mijn werk waren er nog geen reviews, dus dit wist ik helaas niet.

Maar ach, ik verwachtte al bijna niet anders van Sony... de buzzers kosten geld, dus dan maar een el cheapo spel erbij afleveren om toch nog enigszins een normale prijs te vragen (adviesprijs 80 euro :S)

Guitar Zero

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:26:
[...]
Maar ach, ik verwachtte al bijna niet anders van Sony... de buzzers kosten geld, dus dan maar een el cheapo spel erbij afleveren om toch nog enigszins een normale prijs te vragen (adviesprijs 80 euro :S)
En wij verwachten eerlijk gezegd geen andere reactie van jou. Bij jou is het glas nooit half vol of half leeg, maar gewoon altijd leeg. Het is tamelijk vermoeiend om alleen maar geklaag van je kant te horen. Niks deugt, alles is prut.

BTW Het was hier al gemeld dat in de UK Buzz incl vier buzzers een stuk goedkoper was. Op http://budgetgaming.nl/ga...+08976+4+buzzers_PS3.html is de goedkoopste prijs 53,34.

ymmv wijzigde dit bericht 05-07-2008 10:56 (15%)

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Loser For Life

quote:
ymmv schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:48:
[...]

En wij verwachten eerlijk gezegd geen andere reactie van jou. Bij jou is het glas nooit half vol of half leeg, maar gewoon altijd leeg. Het is tamelijk vermoeiend om alleen maar geklaag van je kant te horen. Niks deugt, alles is prut.

BTW Het was hier al gemeld dat in de UK Buzz incl vier buzzers een stuk goedkoper was. Op http://budgetgaming.nl/ga...+08976+4+buzzers_PS3.html is de goedkoopste prijs 53,34.
Ik heb het niet over de prijs, want die 80 euro vragen ze er bijna nergens voor, omdat elke winkelier wel zo realistisch is om te zien dat dat een belachelijke prijs is.

En het is niet allemaal slecht, zoals ik al zei is de eindronde wel beter gedaan dan bij de vorige Buzz. Maar kom op; omdat het slechte reviews krijgt mag er niks meer over gezegd worden?

Het meest schandalige is gewoon (volgens mij voor 90%) dezelfde buzzergeluiden gebruiken. Kom op zeg, wat kosten een paar geluidjes nu op duizenden games.

En het is echt niet omdat ik de ps3 wil bashen, geloof me ik wil die 1000+ euro die ik hier aan console + games heb staan voor mezelf zeker rechtvaardigen maar helaas kan ik dat gewoon niet op dit moment omdat mij persoonlijk alle games zijn tegengevallen. MGS4 moet ik nog een kans geven, en als F1:CE er niet was had ik de ps3 al verkocht denk ik.

Zelfde probleem met de Wii; ok smash bros, mario kart en mario galaxy zijn toppers. Maar verder komt daar ook alleen maar goedkope melk-die-license-uit prut voor.

Ik laat hierbij even de crossplatform games buiten beschouwing omdat ik die allemaal voor de xbox360 koop; daar werkt het online gebeuren gewoon fijner en ik ken meer mensen met een 360.

Guitar Zero

Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:26:
[...]
Dus je gaat iets kopen terwijl je eigenlijk al weet dat het gaat zuigen. Dan begrijp ik je verbazing niet helemaal dat je het een rukspel vindt en had ik de centjes lekker in je zak gehouden. Sim-pel!

Nickname does not reflect reality

Waarom in hemelsnaam is buzz alleen met buzzers te spelen..
Je kan het spel los kopen.

Als je hem met de controller wilt spelen moet dat toch kunnen.
Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
Wii4all schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:33:
Waarom in hemelsnaam is buzz alleen met buzzers te spelen..
Je kan het spel los kopen.

Als je hem met de controller wilt spelen moet dat toch kunnen.
Dus jij koopt nu Buzz mét (de verplichte) controllers. Over een maand komt Buzz Robot 2 uit. Zou je die dan wéér met controllers willen kopen of misschien toch wel LOS? Het is toch geheel lógisch dat je dit soort spellen zowel met als zonder (benodigde) controllers kan kopen. Ik snap werkelijk niet wat hier zo vreemd aan is. Ja, je hebt ze NODIG, ja, je kan het spel ook zonder kopen.

Nickname does not reflect reality

In firmware 2.40 heeft flash een upgrade gekreken naar 7.0.25 waardoor oa wat meer flashgames ook werken. Nog meer mensen leuke kleine aanpassingen gevonden in de update?

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
cevel schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:25:
Ben net bezig met COD4 maar kom niet eens online? ik kijk mijn netwerksettings na maar die zijn prima.. router ook prima maar kom niet op Playstation Network... heb eer gister ... (helaas voor de 2.40 BUG geconstateerd werd geinstalleerd.... iemand nog meer die ervaring die niet op Playstation Network ingelogd kan komen?
Ik heb ook de 2.40 geinstalleerd en kan prima online spelen met COD4 (voorzover het online spelen van COD4 prima te noemen is :P)

Reg. datum: 15 augustus 2006

quote:
Coolsnarf schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:55:
[...]

Ik heb ook de 2.40 geinstalleerd en kan prima online spelen met COD4 (voorzover het online spelen van COD4 prima te noemen is :P)
Ik heb 2.40 nog steeds niet kunnen downloaden. Hij meldt steeds dat de meest recente firmware erop staat ; 2.36 dacht ik.

Reg. datum: 28 april 2008

Als je te laat bent met het downloaden van 2.40 kun je hem op internet downloaden. Dan installeren via USB stick ofzo. Op de sony site is ie misschien offline, maar als iets eenmaal op internet heeft gestaan krijg je het er niet meer af ;)

Reg. datum: 13 november 2004

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Reg. datum: 06 juli 2007

Waarom zou je hem nu nog downloaden als je weet dat hij problemen kan geven?

Reg. datum: 16 februari 2007

Als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen... Als je een backup maakt, zoals erbij staat, is het volgens mij gewoon veilig.

PSN ID: blu-fox

Reg. datum: 28 april 2008

quote:
Shukie schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:17:
Waarom zou je hem nu nog downloaden als je weet dat hij problemen kan geven?
waarschijnlijk was het probleem een corrupte update file. Als je nu gewoon een goede download heb je waarschijnlijk geen problemen.

Page Not Found
Reg. datum: 20 oktober 2002

Ook veel bt randapparatuur heeft problemen met de update... Er zitten blijkbaar meer problemen in... Mijn ir2bt werkt ook niet meer volledig...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

PSN: FreekVR

Ik ben niet heel erg onder de indruk van 2.40. In-game XMB is handig, maar het gros van de features vraagt je om de game af te sluiten (zoals de browser en de PS store) en bij de meeste games werkt de in-game music ook (nog) niet.

quote:
404error schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:00:
Ook veel bt randapparatuur heeft problemen met de update... Er zitten blijkbaar meer problemen in... Mijn ir2bt werkt ook niet meer volledig...
Als ik de PS3 uitzet via de nieuwe 'power off' mogelijkheid dan kan ik met mijn controller zonder probleem de PS3 weer aanzetten. Hij synct alleen niet met de controller totdat ik deze eerst uitzet. Ook vreemd.

Komt er binnenkort een "check" Firmware ofzo voor diegene die al 2.40 hadden?

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: