Hoofdcategorieën
Topicacties

OnsBrabantNet (Deel II)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 augustus 2007

quote:
RenJan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:40:
Ben nu al meer dan een week aangesloten, internet werkte na 3 dagen, maar alleen op 10 mbit/s. Was net van plan een keertje naar de helpdesk te bellen ("Wanneer doet'ie het nou echt?") maar dat is niet meer nodig: sinds vanmiddag kom ik op een downloadsnelheid van meer dan 3 MByte/s. En dat komt waarschijnlijk door de router, die niet bepaald nieuw is. Voorlopig dik tevreden.

Ook de groeten uit de Salderes.
Heb nu ook een snelheid van 2,5 MB/Sec Het is wel een verbetering maar nog niet 10Mb/sec! Ik verwacht dat het de komende dagen dan wel rond de 10 gaat liggen :)

Bzzzzz
Reg. datum: 10 maart 2000

In Geldrop eindelijk tevreden over de snelheid. 11.40 MB/s stabiel, ik vermoed dat het de max is.
Wel alleen via http, met usenet blijf ik steken op 4.5MB/s

Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Simkin schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:37:
In Geldrop eindelijk tevreden over de snelheid. 11.40 MB/s stabiel, ik vermoed dat het de max is.
Wel alleen via http, met usenet blijf ik steken op 4.5MB/s
Welke usenet provider gebruik je? Met XSNews haal ik gewoon de volle 11MB/s..

Reg. datum: 02 juni 2008

Vandaag ook internet aangesloten in de salderes.
En ook hier maar 10 mbits/s ipv 100.
Dus ook maar gebeld en schermafdruk geëmaild.

Het lijkt erop dat we standaard met 10 beginnen ipv 100.

@sleeg

Begrijp ik dat goed? vandaag aangesloten, en direct internet?! of was internet nu actief geworden en al dagen eerder in huis aangesloten? wanneer was dat precies?
Groetjes Stefan.

quote:
vdeweb schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:04:
@sleeg

Begrijp ik dat goed? vandaag aangesloten, en direct internet?! of was internet nu actief geworden en al dagen eerder in huis aangesloten? wanneer was dat precies?
Groetjes Stefan.
Het modem was vorige week dinsdag al aangesloten, vrijdag brief binnen en vandaag internet getest.

quote:
Dukeh schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:19:
[...]
Eweka gaat t/m 20MB/s

Ich mochte gerne etwas relaxen
Reg. datum: 19 november 2001

quote:
Nee, Eweka gaat tot 20Mb/s, dat scheelt grofweg een factor 10.

"If it ain't broke, don't fix it!"

quote:
KlereBak schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:16:
[...]

sorry, foutje......

quote:
KlereBak schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:16:
[...]

Dat scheelt exact een factor 8...
(Behalve in de pratijk)

Rock-Y wijzigde dit bericht 02-06-2008 21:30 (7%)

Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II

Bzzzzz
Reg. datum: 10 maart 2000

quote:
Dukeh schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:19:
[...]
Tweaknews (50Mb) x 2, ik vermoed dat m`n CPU de bottleneck is.

edit: aaahh..met een andere client haal ik netjes 11MB/s (na een paar minuutjes)

Simkin wijzigde dit bericht 03-06-2008 20:42 (14%)

Vandaag werkt mijn verbinding dan. Meteen de volle 11MByte/sec.
Razendsnel... hehe.

Vermoed dat er binnenkort veel snelle routers verkocht gaan worden in de regio. Want ook de mijne stokt op 2,5MByte/s over wireless, dat is met de bekende WRT54G van linksys.

Dus afgelopen vrijdag is de modem gemonteerd, en nu dinsdagmiddag werkt internet.

Groetjes uit Salderes, Best.

quote:
In antwoord op uw vraag het volgende:

In best waren wat problemen met de snelheid instellingen op de modem’s, dat is sinds gisteren opgelost. Gelieve dit opnieuw te testen (PC rechtstreeks aansluiten op modem).

Mocht u naar aanleiding van deze reactie nog vragen hebben, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen op: 0499-876000.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice OnsBrabantNet Best

Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur.

Telefoon: 0499-876000

E-mail: info@onsbrabantnet.nl
Probleem is was dus dat het een snelheids probleem met de modems was. Maar ik probeer het eens met kabel want ik download dus met 2.5MB/Sec. En ik doen het nu met een draadloze Lynksys modem. Dus ik denk zoals vdeweb al zij dat het dan daar aan ligt :P Maar ik wilde ziozo via kabel doen maar die draadlose router was speciaal voor de laptop :)

[edit] nou héhé hij doet nu wel goed(met kabel ;) )

bjorntju wijzigde dit bericht 03-06-2008 19:18 (3%)

Reg. datum: 08 november 2003

Weet iemand eigenlijk wat voor homebox je voor die 150euro krijgt? Want 150 euro is natuurlijk een beetje veel voor een homebox die niet eens van je zelf is.

Dat vind ik nu idd ook heel raar. Eerst was het 50¤ voor een decoder zonder HDD en 150¤ voor een decoder mét HDD? Nu staat er niks bij ov er een HDD in zit of niet...

Reg. datum: 30 mei 2008

zover ik weer is het 49 nogwat voor de homebox en geen 149...

Reg. datum: 08 november 2003

voortaan staat er alleen nog maar 149 op de website. Het valt me bij obn trouwens wel op dan je bij obn geen reactie op een mail krijgt als er enige lichte vorm van kritiek in zit.

Reg. datum: 07 juli 2000

quote:
Blueone schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:40:
voortaan staat er alleen nog maar 149 op de website. Het valt me bij obn trouwens wel op dan je bij obn geen reactie op een mail krijgt als er enige lichte vorm van kritiek in zit.
Haha, bij OBN dus ook, net zoals bij Ons Net Eindhoven.

Reg. datum: 02 augustus 2004

quote:
/\/\|) schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:11:
[...]

Haha, bij OBN dus ook, net zoals bij Ons Net Eindhoven.
Onsnet Eindhoven heeft toch nog helemaal niks gedaan aan digitale TV?

Reg. datum: 07 juli 2000

quote:
Alexander01 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:47:
[...]

Helaas niet. Ik bedoelde dat Ons Net Eindhoven ook niet goed is in het beantwoorden van mailtjes, zeker als de inhoud deels een (milde) kritische toon heeft.

Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
Alexander01 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:47:
[...]

Ik las in een nieuwsbrief (Meerhoven) dat OnsNet Eindhoven nog voor de Olympische spelen met digitale televisie komt.

Never argue with idiots, they will take you down to their level, and beat you with experience.

Reg. datum: 02 augustus 2004

quote:
Exocet schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:23:
[...]

Ik las in een nieuwsbrief (Meerhoven) dat OnsNet Eindhoven nog voor de Olympische spelen met digitale televisie komt.
Tegen mij zeiden ze via mail dat digitale tv zich nog in de testfase bevond. En dat was 3 maanden terug. Benieuwd of ze nou echt eens komen ermee. En hoop ik echt ten zeerste dat er niet hetzelfde model wordt gehanteerd zoals OnsBrabantNet en UPC heeft. Dat je verplicht hun decoder moet gebruiken en dat de boel weer geencrypt gaat worden met een of andere gaare rot smartcard die nergens te koop is. Ik hoop dat OnsNet Eindhoven hier dus echt op inspringt en mensen de vrijheid geeft om een eigen decoder te gebruiken en de boel niet gaat lopen encrypten. Laat maar eens zien hoe het ook kan!

Alexander01 wijzigde dit bericht 06-06-2008 00:06 (22%)

Reg. datum: 13 maart 2007

Een smartcard gebruiken zullen ze altijd moeten doen omdat anders digitaal kijken voor iedereen mogelijk is zonder een abonnement daarop. Ze zouden er alleen voor moeten zorgen dat je een losse smartcard kan krijgen en dat die niet gekoppeld is aan hun decoder. Dan kan je de smartcard bijvoorbeeld ook in je tv met digitale decoder met smartcard slot gebruiken.

Reg. datum: 06 januari 2005

Wij hier, in de wijk salderes, zijn sinds 4 juni aangesloten. Vandaag ff de boel aangesloten, en natuurlijk testen welke resultaten ik zou boeken.
In tegenstelling tot (toch wel een aantal) anderen hier, haal ik wel bijna de volledige snelheid. Heb geen wireless stuff hier in huis.. heb ik een hekel aan, dus alles via fysieke kabels. En dit alles via een Linksys BEFSR41 versie 3(dacht ik).

Maar.... Toch weer een maar, via Firefox trek ik hem maximaal maar tot de helft vol ongeveer en via IE gewoon vol. Getest vanaf verschillende servers waarvan ik weet dat ze snel zijn.

Hier een paar piccie's:

Nummer 1

Nummer 2

Rara...

Ik kan wel met firefox 2 aparte lijnen openen, maar dan blijft er soms 1tje steken voor een aantal seconden. Snelheid is dan wel ongeveer vol, 4,4 MB/s per lijn. A case of bad coding??

Magoe, ben iig al blij dat ik hem zowat vol kan trekken op IE na de vele toch wel mindere reacties te hebben gelezen..

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

Heb je trouwens nog bepaalde kabels en/of connectoren nodig om alles aan te sluiten?

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: