MAC inderdaadquote:KlereBak schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:31:
[...]
Je IP klonen? Je bedoelt waarschijnlijk je MAC adres, maar dat is iets anders.
En over routers is al zo veel gezegd in dit topic, er staat ook niet voor niets:
Hou het ontopic AUB: Dit topic gaat over OnsBrabantNet , en niet over routerkeuzes/vragen.
(zelfs al gaat het over routers met een hoge WAN<->LAN throughput).
Voor dergelijke vragen zijn andere topics beschikbaar.
Mijn probleem gaat hier over download/upload snelheden die onder de maat liggen, niet specifiek over routers. Mijn vraag was alleen of het evt. aan de router kon liggen, als mogelijke oorzaak dus. Of is het woord "router" nu verboden in dit topic ofzo
ontopic:
Mijn uurtje wachten zit erop en de router is er tussenuit. De downloadsnelheid ligt nu zelfs een factor 3 lager. 3-400 kB/s. De halve gemeente zit zeker films te downen op dit moment ofzo. Zal het later nog eens testen.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik wil de email van mijn werk hier thuis instellen. De incoming mail server is dus domeinvanmijnwerk.com en outgoing mail server die van de provider. OBN dus in dit geval. Email diensten van OBN ben ik niet in geïnteresseerd.quote:JaWSnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:23:
[...]
Wat je zeker even kan proberen om te checken of je wel het goede username en password hebt, is om op de webmail in te loggen want als je daar kan inloggen... dan weet je iig zeker dat het aan de instellingen van je outlook ligt, en niet aan het verkeerde username en password.
en denk eraan dat als je niet in eindhoven (en nuenen ook mss?) woont, dan is je gebruikersnaam hetzelfde als je emailadres, dus inclusief het abc@onsbrabantnet.nl. (in eindhoven en mss nuenen is het je klantnummer).
edit: owjah en incoming en outgoing (pop3 en smtp server) zijn allebei: mail.onsbrabantnet.nl
Count Grishnackh wijzigde dit bericht 06-07-2008 22:45 (33%)
Odium Generis Humani