Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ben ook eens aan het rondkijken...
[93:61] Koffie - naam Annaanna

^_^

Skip0Pot2Mus wijzigde dit bericht 04-08-2008 13:14 (4%)

Leerkracht in opleiding
Reg. datum: 12 januari 2007

Newoos[79:64] > Marble colony2
Ik ben nog op zoek naar een aantal cultural treaties :)

Alle researches af, eigenlijk helemaal geen doelen meer om te bereiken :-/

Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(

Alle research. Inclusief de 4 future gevallen. Nice job dan.

Er komen straks wel weer nieuwe doelen voor je bij als het goed is komt bij versie 0.3.0 van het spel ook de nieuwe gebouwen erbij plus nog wat.

TheNostra wijzigde dit bericht 02-08-2008 15:49 (54%)

Hoe kan ik eigelijk een eigen paleis bouwen ??

quote:
MrKonings schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:00:
Hoe kan ik eigelijk een eigen paleis bouwen ??
Dan moet je expansion geresearched hebben :

Field of Research: Seafaring
Name: Expansion
Description: Out there is more than just an ocean! More Islands await being discovered. We are not alone! We can gain ground on one of the newly discovered island, tap new resources and get to know other peoples! And our clerks are eager to administer even more!

Allow: Building palaces, founding colonies
Current research time: 41m 34s (440 Research Points)
Next research in this field: Foreign Cultures
Requirement(s):

* Ship Maintenance (Seafaring)
* Wealth (Economy)

Reg. datum: 03 november 2002

Ik kan eindelijk een museum bouwen :) en heb intussen 2 kolonies zonder corruption.

craio wijzigde dit bericht 05-08-2008 13:24 (71%)
Reden: Reeds gegeven antwoord verwijderd. Verkeerd aantal kolonies...

quote:
redwing schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:25:
[...]

Dan moet je expansion geresearched hebben :

Field of Research: Seafaring
Name: Expansion
Description: Out there is more than just an ocean! More Islands await being discovered. We are not alone! We can gain ground on one of the newly discovered island, tap new resources and get to know other peoples! And our clerks are eager to administer even more!

Allow: Building palaces, founding colonies
Current research time: 41m 34s (440 Research Points)
Next research in this field: Foreign Cultures
Requirement(s):

* Ship Maintenance (Seafaring)
* Wealth (Economy)
Bedankt

Het zou de developers sieren als ze gebruik zouden gaan maken van unit tests. Maar goed, los daarvan, hoe houden jullie het spel leuk? Ik heb nu in totaal 6 dorpjes, het volgende dorp is bijna onhaalbaar duur. Paleis upgraden zou nog gaan, maar alle kolonies zonder corruption, inclusief de nieuwe dan... Dat wordt toch wel echt prijzig. Vechten is ook niet al te tof omdat het moeilijk is om goede targets te vinden. Voor punten spelen dan maar... Ik zit nu op 95K ofzo, beta op ikariam.org, dus dat is nog wel een doel op zich.

Hoe houden jullie het interessant?

quote:
remmelt schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:19:
Hoe houden jullie het interessant?
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe gebouwen. die volgens het ikariam board in versie 0.3.0 zouden komen. En ondertussen heb ik nog genoeg doelen om te raiden de i vliegen me om de oren hier in mijn buurt.

Ben nu bezig om al me GR op level 6 te krijgen zodat ik me zevende dorp (incl main) eindelijk kan gaan bouwen zonder dat ik corruptie heb.

Je moet met dit spel ook niet de hele dag op je scherm lopen turen. Bouwen je gebouwen niet sneller van gewoon tab openhouden en zo nu en dan checken.

Lijkt me ook handig als ze de servertijd eens aanpassen

waar een sar is,is een Baco

quote:
TheNostra schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Ik zit met smart te wachten op de nieuwe gebouwen. die volgens het ikariam board in versie 0.3.0 zouden komen. En ondertussen heb ik nog genoeg doelen om te raiden de i vliegen me om de oren hier in mijn buurt.

Ben nu bezig om al me GR op level 6 te krijgen zodat ik me zevende dorp (incl main) eindelijk kan gaan bouwen zonder dat ik corruptie heb.

Je moet met dit spel ook niet de hele dag op je scherm lopen turen. Bouwen je gebouwen niet sneller van gewoon tab openhouden en zo nu en dan checken.
ik heb ondertussen 2 eilanden voor me alleen :X

http://mrsar.kicks-ass.net:5000

XRV750

quote:
TheNostra schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Suffe is ook dat mijn plaatsing in het klassement hetzelfde blijft ondanks dat ik meer punten verdien. Zoveel mensen haken af dat ik nog steeds rond de bovenste 1/3 deel zit.

Ook vervelend is dat ik niet steden kan bezetten die inactief zijn of zoiets terwijl in governor natuulijk heb. Al met al geen denderend spel maar het blijft nog wel leuk , ook zonder alliantie.

Ausweis? *Meer fun in fundamentalisme* Neo Zouk, Mafiezouker *Que rico boogaloo*, *Mambo de la Pantera Rosa* -> Orquesta La 33

Mocht je een stad over willen nemen, moet je natuurlijk wel plek hebben voor een extra kolonie, zo niet, dan kun je ook niet een stad overnemen.

Mmmmike the TV

Steden overnemen kan niet. Je kunt het wel nog een beetje uittesten door in de url 'plunder' aan te passen naar 'occupy' als je op pillage klikt, maar het doet verder niks.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

The Warrior
Reg. datum: 12 juli 2004

Ik heb me geregistered! :D ik zit op Zeta! :D
Mmmmike the TV

Wij niet :D
Misschien is een nieuwe server wel leuker voor nieuwe mensen, omdat daar ook alles 'vers' is :+

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Dat is zeker waar. Ik kan met de nieuwe regels natuurlijk niet meer zo makkelijk nieuwe dorpjes verdienen als met de oude, toen er nog geen corruptie was.

Appeltaart <3
Reg. datum: 23 september 2002

Ben afgelopen week maar eens begonnen. Veelal omdat ik de game er gewoon leuk uit vind zien en vanuit een webdev-oogpunt het wel interessant vind. Moet zeggen dat ik me er toch aardig mee vermaak. :)

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

is jip nog actief? zijn 7M staat klaar om geharvest te worden >:)
Die is actief ja. Dus grijp handjes worden afgehakt ;)

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

alsof :'), maar hij heeft nu wel in scheepjes geinvesteerd.

Tripp wijzigde dit bericht 15-08-2008 02:19 (74%)

quote:
Prx schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 22:19:
Ben afgelopen week maar eens begonnen. Veelal omdat ik de game er gewoon leuk uit vind zien en vanuit een webdev-oogpunt het wel interessant vind. Moet zeggen dat ik me er toch aardig mee vermaak. :)
Wacht maar totdat je een tijdje bezig bent, langzamerhand gaat de lol er wel een beetje af... :z

quote:
Tripp schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:13:
alsof :'), maar hij heeft nu wel in scheepjes geinvesteerd.
Van je medeGoTters moet je het maar hebben he 8)7

jip_86 wijzigde dit bericht 19-08-2008 21:50 (15%)

Ik zit ook op Gamma, (ikariam.nl)
Zit er pas op, eens kijken wat het allemaal is.
Is er op de NL versie ook al een GoT alliantie?
En zijn er nog meer spelers die ook op de nl zitten. Is misschien wel makkelijk met handellen.

quote:
r.pellemans schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:54:
Ik zit ook op Gamma, (ikariam.nl)
Zit er pas op, eens kijken wat het allemaal is.
Is er op de NL versie ook al een GoT alliantie?
En zijn er nog meer spelers die ook op de nl zitten. Is misschien wel makkelijk met handellen.
Ik zit ook op Gamma, DM me maar kunnen we kijken of we kunnen handelen

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws