Toon posts:

[Browser MMOG] Ikariam - deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Vae Victus
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-11 18:22

Vae Victus

Awesome God

Ik hoop dat de kosten voor een upgrade van het museum omlaag gaan, ik heb nu zo ongeveer overal lvl 8, dat is nog wel te doen maar voor lvl 9 moet je 25k steen hebben. Dat lukt wel maar ik vind dat het niet waard.

Ik heb ook geen zin om mijn tavern extreem te upgraden, dan moet ik namelijk elke keer wine verschepen.
Weet iemand van jullie of je dat misschien automatisch kan doen. Stel dat ik bereken dat mijn dorpen 1k wine per week nodig hebben. Dat ik dat dan automatisch per week laat verzenden.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Salv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-12 14:17
Nou ik heb me ook eens aangemeld en Epsilon, en mijn stadje heet Polis, ik loop nu door de beginners FAQ door om wat dingetjes te bouwen en op gang te zetten. Ormeutia[23:72] net naast big berndt 3 :P

[Voor 11% gewijzigd door Salv op 20-01-2009 14:25]

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

• remmelt
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05-06-2015
Vae Victus schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:00:
Ik hoop dat de kosten voor een upgrade van het museum omlaag gaan, ik heb nu zo ongeveer overal lvl 8, dat is nog wel te doen maar voor lvl 9 moet je 25k steen hebben. Dat lukt wel maar ik vind dat het niet waard.

Ik heb ook geen zin om mijn tavern extreem te upgraden, dan moet ik namelijk elke keer wine verschepen.
Weet iemand van jullie of je dat misschien automatisch kan doen. Stel dat ik bereken dat mijn dorpen 1k wine per week nodig hebben. Dat ik dat dan automatisch per week laat verzenden.
Welcome to micro management. Dat verschepen van kleine beetjes grondstoffen is best stom maar wel noodzakelijk. Ik los het nu op door elk dorp 15K wijn te geven zodat ze voor een hele poos genoeg hebben.

Uiteindelijk heb ik nog wel m'n musea geüpgrade naar level 10, maar dat was meer voor de punten dan voor de boost in inwoners. Upgrades worden wel iets goedkoper maar niet veel: http://ikariam.wikia.com/wiki/Patch_0.3.0/Museum

Salv: alle stadjes heten Polis, dat is de standaardnaam. Ga in je Town Hall en daar kan je de naam van je stad veranderen!

[Voor 5% gewijzigd door remmelt op 20-01-2009 14:40]

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmm ik heb al mijn musea @ lvl 10 . moest toch echt blijven groeien,maar nu is het echt niet meer te doen :P ff afwachten tot na de patch :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• remmelt
mrsar schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:40:
hmm ik heb al mijn musea @ lvl 10 . moest toch echt blijven groeien,maar nu is het echt niet meer te doen :P ff afwachten tot na de patch :)
WTF, let op:

nu, upgrade museum van 10 -> 11
Hout: 230,837
Steen: 102,594
Tijd: 12d 10h

0.3.0 (als Wikikariam klopt):
Hout: 85K
Steen: 98K
Tijd: 10h

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08-12 17:02

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik heb ook wat dure dingen aangezet en de rest verdeeld. Wel blij dat ze laat zijn, want was nog net niet klaar met alles :)

☻/
/▌
/ \

• mrsar
  • Nu online

mrsar

dus is het maar goed dat ik heb gewacht met naar 11 gaan :+

ben nu ook nog ff snel aan het micro-en :P

10h ipv 12d scheelt nogal :P

[Voor 41% gewijzigd door mrsar op 20-01-2009 14:56]

• Salv
Okido!

Ik heb de stadsnaam veranderd een academy, barrack en trading port gemaakt. Town hall is nu bezig met een update naar level 2.. Het zit er wel grappig uit zal eens kijken hoe of wat we verder kunnen gaan :)

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Zo maar goed dat ik even gewacht heb met upgraden van gebouwen die opeens extreem meer kosten, heb nu ongeveer overal warehouse lvl 16. De upgrade naar 17 koste me teveel. Heb nu begrepen dat die kosten weer flink omlaag gaan waardoor er wel minder in past maar achja. Maakt mij dat nou uit, heb hem toch nooit vol.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Salv
Hebben mensen ook het probleem dat ze momenteel niet kunnen inloggen? Ik krijg geen foutmelding van username of password mar gewoon dat ze pagina niet meer gevonden kan worden als ik op login klik. ( worl epsilon )

• Kixtart

Kixtart

Topicstarter
Update naar 0.3.0

☻/
/▌
/ \

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

DARN kosten om mijn museum te upgraden zijn nogal gestegen.
Van 25k steen naar
# Wood: 37,548
# Marble: 41,618

• BigB
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Iedereen in dorp is zwaar unhappy en ben helaas 30 plaatsen gezakt op de highscore :(

• Kixtart

Kixtart

Topicstarter
Gewoon snel units/shifts maken, want je hebt toch weinig upkeep na deze patch en het verbruikt citizens.

☻/
/▌
/ \

• Koekjes
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-07-2016
Weet iemand trouwens wat het best is om te bouwen voor die nieuwe gebouwen? Met reduction of toch voor meer income?

• mrsar
  • Nu online

mrsar

cool,2 v/d 5 zijn happy nog steeds :P
nah,maar weer ff alles op de rails krijgen :P

eej en ik heb nu een stranden :P

en als je schepen nu laden,zie je ze ook aangemeerd :P

[Voor 36% gewijzigd door mrsar op 20-01-2009 20:37]

• ROFLASTC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 26-11 21:31

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

grappig, als je goederen transporteert verschijnt er een bootje bij de kade

And it goes BRAAAAAPP!

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 08-12 13:14
Tieft, alles is nu -150 happines :(

[Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 20-01-2009 20:42]

• _Arthur
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
jip_86 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:41:
Tieft, alles is nu -150 happines :(
Dat moet je toch ondertussen wel gewent zijn. Dit is al de zoveelste keer dat dat gebeurt na een update.

• Appie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08-12 19:45

Appie

F1RST Racing

Op zich met een mooie patch, het gebrek aan hapiness door de taverns kun je opvangen door de wine cellars (ipv taverns zo extreem ver door ontwikkelen), verder is het strategisch kiezen welke soort gebouwen je in welke stad wil opstellen. Ik had express Bureaucracy al onderzocht zodat ik iig nog een extra plekkie voorradig had. Verder kreeg ik er gratis 45k aan extra punten bij (van 72k naar 117k), maar ik ben niet de enige daarin.

Het ziet er naaruit dat de nadruk minder op wijn komt te liggen en meer op expanden/oorlog: Ik heb een lvl4 palace, welke nu heel goedkoop up te graden is ipv 198k wood, 88k wine, glass en 128k marble nu maar 66,557Wine: 19,014Marble: 19,967Crystal Glass: 18,221 Sulphur: 21,263.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• jip_86
  • Laatst online: 08-12 13:14
Sulphur komt weer in trek dus. Was altijd een beetje het ondergeschoven kindje. Weinig aandacht aan besteed door de meesten denk ik.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wordt het met deze patch nou leuker of niet? Ik lees alleen dat alles duurder wordt om te maken. Ik speel zelf op ikariam.nl en daar is 0.2.8 nog actief.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik heb het idee dat alle gouden workshop ontwikkelingen nog gebouwd kunnen worden als je ze had want imo nogal positief is maar ik had liever niet 17 Levels extra op mijn workshop gezet :P

Ik ben iig heel blij dat ik mijn lvl 19 stadje nog op een zwazel eilandje had staan, 600 poppetjes driftig graven. Happiness valt wel mee. Ik had alle taverns al op lvl 17 en met een goed Palace of Gov. Residence is dat Neutral qua happiness.

And it goes BRAAAAAPP!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Die nieuwe update heeft echt voor veel ellende gezorgd. Ik had een flink aantal Gyrocopters, deze hadden att en def waarden van 112 punten. Nu nog maar 35 en 30. Dat is waarschijnlijk waarom ik zo extreem gezakt ben in military punten. :(

• remmelt
Tja, ik ging het laatste half jaar ofzo alleen maar voor de punten. Punten gebaseerd op bouw. Nu zijn die punten herberekend, op basis van de nieuwe prijzen! Dat is toch eigenlijk oneerlijk... In 0.2.x kan je niet anders dan voor die prijzen bouwen, en dan wordt het veranderd. Heel stom.

Ik ben 30K gestegen in punten maar wel 300 plaatsen gezakt in rank. Ik was tweede in de alliantie, nu 10de ofzo, met de oude nummer 1 achter me... Ik snap er niks meer van.

Hoe bouw ik tegenwoordig punten op?

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ik moet wel zeggen dat ik er rijker van ben geworden, eerst had ik inkomsten van zo'n 1,5k per uur nu bijna 6k. Waarschijnlijk omdat de kosten voor soldaten flink naar beneden zijn gegaan. Punten kan je denk ik het beste verkrijgen door bombardiers te bouwen. Misschien ook wel door nog meer kolonies te stichten, die kosten zijn ook omlaag gegaan.

• Radmsc
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 29-06-2011
Mijn inkomsten zijn juist enorm onderuit gezakt. Maar dit heeft meerdere redenen.

Voor de patch zat ik op een inkomen van 40k. Dit kwam omdat ik alleen citizens aan het werk had bij de luxury goods. Hout had ik al op het maximaal van wat mijn warehouse aan zouden kunnen na de patch (144k).

Nu na de patch heeft researchen weer nut en ook het hout kan ik weer goed gebruiken. Upkeep is echter gedeeld door 20 heb ik het gevoel. Daarnaast ben ik nog wat citizens kwijt geraakt doordat de taverns minder happines genereren. Mijn inkomsten nu? 5k per uur.

Voordeel is wel dat de trade ships vele malen goedkoper zijn. Eerst kostte een nieuw schip voor mij 3 miljoen, na de patch kostte de volgende nog maar 250k.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

err, wat de hel. Nu moeten we PvP om handel leuren omdat iemand niet door z'n presidentiele mailbox wil bladeren? Ik hoop dat Kixstart even wat verstand bij de glorieuze leider wil aanpraten want ik heb geen zin om via een apart forum mensen te moeten benaderen (noch via 1op1 berichtjes via diplomacy) voor handel. Als ik een circulair stuur weet ik dat diegenen die reageren niet alleen de spullen hebben maar ook in het spel zijn om de materialen meteen te versturen.

...grom

And it goes BRAAAAAPP!

• MochiGohan
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:45
3.0 komt uit en ik daal meteen 100 plekken in de highscore ;( (150k van mijn total score af)

Schepen zijn een stuk goedkoper geworden, dus van al die schepen die ik voor meer dan 7 miljoen gold heb gekocht is niets meer over. Ik was al 4 maanden niet meer aan het researchen om zo veel geld te hebben om die dure boten te kopen... 8)7

[Voor 4% gewijzigd door MochiGohan op 03-02-2009 23:22]

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

minder om wijn? volgensmij draait het juist meer om wijn nu. ik heb er aldoor paniek mee.
Sulphur ook, maar daar heb ik maandag mooi een nieuw dorpje op gebouwd.
Ook bouwmaterialen kom ik vaak tekort, na 3.0 merk ik eigelijk dat ik helemaal niet zoveel meer aan het bouwen bent, terwijl ik daarvoor elke dag wel iets aan kon zetten.

Ik weet niet hoelang ik dit nog ga spelen, de lol is er een beetje vanaf, te weining actie te weinig aanvallen geen spanning geen overnames van dorpen(waar ik wel een onderzoek van heb afgerond)

hmmm best een kansloos spel eigelijk. Is er toevallig geen duitse servers (of een andere server) waar ze het overnemen van dorpen wel geimplementeerd hebben?

• B-Buster
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02-12 16:31
Ik ben juist wel weer aan het bouwen, iets waar ik voor 3.0 al tijden mee gestopt was. Nu weer al die wijndingen maken en upgraden zodat wijngebruik wat beperkt wordt aangezien ze nu massaal alcoholist zijn geworden...

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• remmelt
Aanvallen is juist interessanter geworden omdat het eindelijk lucratief is. In 0.2.x hield je gewoon je haven op level 4 en niemand kwam je aanvallen. Nu kan je met voldoende boten iemand helemaal leegtrekken in 2 of 3 runs.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hey er nog iemand een acount op .nl server (gamma) waar hij eigenlijk wel vanaf wil?
Eventueel ook wel ruilen met een .org account als je net zo groot bent. het moet wel een beetje in de buurt van mijn kennisen zitten.(als het even kan)

• Paniohitus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:51

Paniohitus

Paniohitus

Ik speel dit spelletje nu ook paar dagen. Wel leuk :) Ik word alleen al veel aangevallen en zag dat er een GOT alliantie was en ook nog eens een topic hier!

BF1: Don-Panio

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ik zou zeggen meld je aan, als je een embassy hebt gebouwd kan je lid worden van een alliantie, de GoT clan zit wel op ikariam.org en dan de Epsilon server.

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 06:58
Sinds een klein weekje ook bezig met deze game, best leuk :) Ik zal me proberen zo snel mogelijk aan te melden bij GoT, maar moet eerst wat research verrichten met m'n academy.

• Koekjes
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-07-2016
Patch 0.3.1 komt eraan, release datum is nog onbekend.
* Feature - Building list: Players with premium accounts can only put up to four building jobs on the list. These will then be built one after the other. Jobs in the building list can be cancelled at any time. The building costs will only be taken from your account when the building has begun.
* Feature - The complete overview pages of the premium accounts have been revised. They contain more information, e.g. how long the wine supply in the city will last.
* Feature - Military treaty: The military contract treaty now has the suitable name of 'garrison right'.
* Feature - Occupation: Players can occupy other cities now and thus use it as a bridgehead for other missions. The units however, will cost double the upkeep, like in other missions too. If you pillage from a bridge head, the occupied city will receive 10% of the looted goods. A player can only occupy as many cities as his palace has levels. However, occupied cities can also be used as a bridgehead for allies.
* Feature - unlimited time to station armies and fleets in allies, occupied cities and cities occupied by allied players
* Feature - 'Timer in Tab'- indicator: A countdown timer indicates how much time is left until the next building is finished in your current city
* Feature - New island graphics: There are five different island shapes for the island view now, that also correspond with the world map.
* Feature - Island view revised: The harbour blockages, battles and occupying of cities is now also shown. This feature is visible for all players who have a city on the island or respectively have an an ally who owns a city on the island or have spies on the island.
* Feature - Garrison right: If a player has a garrison right with another player's city, he can station his troops there and use the city as a bridgehead.
* Feature - More highscores: There are three more highscore categories, that are however, not added to the complete highscore. Offensive points: You will get points for every unit destroyed by your own attackers. Defensive points: You will get points for every unit destroyed by your own defenders. Trade highscore: For every successful transaction via the trading post you will receive points. To allow new players a good rank, the points in these highscores are time dependant, i.e. the longer the time since the battle or a transaction took place is, the less the points will be weighted.
* Feature - Archive: You can permanently store battle reports, spy reports or messages in an archive for the price of 1 Ambrosia. The archive has a capacity of 1000 items.
* Feature - Composition of approaching fleets: For 1 Ambrosia, a player can find out more information about the army/fleet line ups of attacking troops
* Feature - Notes: Via the menu item 'Notes' you can now jot down a text of your choice with up to 127 characters. This can be saved indefinitely. You can save more text if you have a premium account (8192 characters).
* Feature - Basic-storage capacity has been adjusted. It is 1500 (units) for all types of resources now.
* Bugfix - Wrong coordinates were sometimes shown on the military advisor screen.
* Bugfix - Sometimes messages written on the trade fleet overview while pillaging armies were returning went to the wrong recipient
* Bugfix - Remaining research time was not shown in the academy, if the city in question did not have any researchers, even if there were researchers in your other cities.
* Bugfix - Indication error in the embassy in IE6 fixed
* Bugfix - The pillaging error that occurred when the origin city was stationed at an allied defence fleet has been fixed
* Bugfix - Accepting a cultural goods trade treaty was possible even if you did not have a free museum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SugoiX
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 03-12 17:32
Frank!in schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:58:
Sinds een klein weekje ook bezig met deze game, best leuk :) Ik zal me proberen zo snel mogelijk aan te melden bij GoT, maar moet eerst wat research verrichten met m'n academy.
Ja ik ook. Lijkt zeer veel op de anno reeks spellen alleen dan web based.

[Voor 10% gewijzigd door SugoiX op 11-05-2009 17:55]

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

We worden op dit moment belaagd door members van een andere alliantie, dus als je ergens nog een account hebt. Help mee! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08-12 19:28

Martinspire

Awesomeness

Ben sinds kort Evony aan het spelen (zie topic) en zie dat het toch best veel overeenkomsten met Ikariam heeft. Zitten uiteraard wel verschillen tussen, maar het doel (maak je rijk groter en groter) en de manier waarop (zorg voor een inkomen, productie en bouw een leger) zijn grotendeels hetzelfde.

Neig zelfs naar Evony omdat die toch weer iets uitgebreider is, dan Ikariam.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Sargan
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 09:13

Sargan

Filmfreak...

Sinds een week zit ik in de NMID (newmidlands) alliantie, voorheen een eigen alliantie (Die Fotzen), maar we waren te klein (9) om ons goed te verdedigen.
Nu zitten we in een war met de QUIT alliantie.
Agressieve gasten zeg die puur en alleen pillagen.
Kom er nu achter dat we bij lange na niet zo'n goed leger hebben als QUIT, dat gaat dus nog lastig worden.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:29
Ben hard op zoek naar cultural treaties, wie kan mij helpen? (Heb plaats voor 15 extra CT's)
Server: Epsilon
Eiland: Lutuios[57:52]
Stad: GJPolis

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-12 13:40
Een maat van mij is gebanned vanwege fleet contact.

Wie weet wat dat precies inhoudt en hoe lang die ban duurt?

• _Arthur
  • Nu online
partyondude schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:46:
Een maat van mij is gebanned vanwege fleet contact.

Wie weet wat dat precies inhoudt en hoe lang die ban duurt?
Speelde er meerdere mensen via dezelfde internet verbinding? Indien ja, dan mogen die 2 accounts geen 'contact' hebben onderling, zoals bv het zenden/ontvangen van goederen en mogen niet in dezelfde alliance zitten zodat er ook onderling geen troepen ter verdediging e.d. worden gebruikt.

• partyondude
Hij zit in Mexico, op vakantie. Heb dus echt geen idee hoe hij het voor elkaar gekregen heeft, maar ik begreep van een aantal lui die op de IRC zitten daar dat dit wel eens een probleem zou kunnen zijn :S

• _Arthur
  • Nu online
partyondude schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:38:
Hij zit in Mexico, op vakantie. Heb dus echt geen idee hoe hij het voor elkaar gekregen heeft, maar ik begreep van een aantal lui die op de IRC zitten daar dat dit wel eens een probleem zou kunnen zijn :S
Die ban is trouwens 'eeuwig'. Gewoon over en uit voor die game/server.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

_Arthur schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:46:
[...]

Die ban is trouwens 'eeuwig'. Gewoon over en uit voor die game/server.
Dat is onzin ik had hetzelfde met mijn huisgenoot, we wisten niet dat we allebij niet dezelfde persoon aan mochten vallen. Viel ook onder vlootcontact.

Je moet even een ticket aanmaken op http://support.ikariam.nl/ en de situatie uitleggen.
Wij kregen een ban van een week daarna mochten we weer spelen.

• Frank!in
Wat is er gebeurd met de tweakers alliance op Ikariam?

• _Arthur
  • Nu online
Frank!in schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:44:
Wat is er gebeurd met de tweakers alliance op Ikariam?
Die op s9 is denk ik zo goed als dood. Meeste members zijn of gestopt of zijn verhuisd naar een andere alliance.

eWrong Topique ;)

[Voor 4% gewijzigd door _Arthur op 18-09-2009 10:12]

• B-Buster
_Arthur schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:15:
[...]

Die op s9 is denk ik zo goed als dood. Meeste members zijn of gestopt of zijn verhuisd naar een andere alliance.
Bedoel je daar niet Evony?

• _Arthur
  • Nu online
Lol! Dat heb je goed gezien :-)

Had niet gezien dat dit het Ikariam topic was.... :+

• B-Buster
Ik speel beide, maakt het makkelijk. ;)

• Frank!in
Hahah, ik snapte er al niks van :P

• Propov
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 21:31
Is er nog iemand geïnteresseerd om een account over te nemen op Ikariam?

Ik heb op dit moment de hoogste score binnen de GoT alliantie op ikariam.org (epsilon).

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-11 19:46

JamesB009

Sjimmeh!!

Helaas verkeerde server. Anders had ik het wel leuk gevonden.

Uit interesse, wat is je score?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Spelen er nog mensen op gamma?
kaasaanfiets is de naam. Zit nu rond de 800.000 punten 1mil is mijn doel. En daarna stop ik denk ik want er zit gewoon geen doel in het spel, en het wordt een beetje saai. De aanval updates zinnen mij ook totaal niet.

• Appie

Appie

F1RST Racing

Propov schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:16:
Is er nog iemand geïnteresseerd om een account over te nemen op Ikariam?

Ik heb op dit moment de hoogste score binnen de GoT alliantie op ikariam.org (epsilon).
Megapolis?

• Propov
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-08 21:31
Inderdaad, ik ben Megapolis.

Heb een nette score van 1,909,867

• rockforce
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-11 20:54
weet iemand toevallig wie GoT-Dicky is? hij is al zo'n tijd inactive en word niet gepurged..

op .org epsilon

[Voor 9% gewijzigd door rockforce op 22-04-2010 00:29]

Oneplus 7T | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 4x 4 TG

• bixbom
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09-06-2011
Zijn hier nog mensen die op de NL op epsylon spelen ?

In Nomine Patris, Filii Et Spiritus Sancti - "Just the Hardstyle way of life" - The Sacrifice ///

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 28-11 23:57
Excuses voor de bump, kwam hier via de zoekfunctie. Leeft dit spel nog een beetje hier? Ben gisteren weer begonnen. Vorige keer had ik er opeens geen zin meer in of zoiets. Zit in Epsilon.

• partyondude
Ik ben nog actief in Theta :Y

• PeaceFreak
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08-12 19:49

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik heb net ook weer een accountje aangemaakt.

User: rikdegraaff
Wereld: Epsilon (ikariam NL)

Trouwens, waar zitten de meeste GoT-mensen?

EDIT: Kan iemand op Epsilon NL mij wat bouwmaterialen sturen a.u.b. _/-\o_

[Voor 21% gewijzigd door PeaceFreak op 01-10-2010 17:00]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 07:29
Ik ben net begonnen en kan niet eens vinden hoe ik mensen kan vinden. Misshcien moet ik nog wachten tot ik iets gebouwd heb waar dat mee kan....

• Armada.
Iemand had mij laatst bezet en had gezegd 'ik ga pas weg als je grondstoffen stuurt oke later' ( :') ). Ik hem gerapporteerd (want zoiets mag niet), en vervolgens was de bezetting gestopt. Nu zit ik snode plannetjes te maken om hem terug te pakken, ik zit te denken aan al z'n steden leegroven. >:)

• Appie

Appie

F1RST Racing

Speel nog steeds op Epsilon (2.7+m TS), ook gestart op de nieuwe wereld Omikron (100k TS)

Speel overigens op ikariam.org (Orginele GoT Alliance bestaat hier ook nog steeds).

[Voor 32% gewijzigd door Appie op 05-11-2010 05:22]

• 92946
  • Laatst online: 19-01-2018
Ik ben sinds kort ook begonnen met dit spel. Best wel leuk spel eigenlijk. Niet zo hectisch als OGame.

Je kunt me vinden op Ikariam.nl wereld Epsilon. :)

• Drammer
  • Laatst online: 24-11 19:53

Drammer

100% OC

Ik ben ook begonnen (tien minuten ofzo). Ziet er erg leuk uit! Wellicht kunnen we wat bondgenoten sluiten met spelers die al wat langer spelen op GoT zodat we wat sneller groeien?

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 6GB DDR3 - R9 280X - De Studiefabriek

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-11 12:35

psychoclown

Back in black

Er wordt gezocht naar iemand die een nieuwe TS zou willen maken, wil je dit stuur me dan een DM :)

[Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 08-01-2011 22:00]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• partyondude
Drammer schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:05:
Ik ben ook begonnen (tien minuten ofzo). Ziet er erg leuk uit! Wellicht kunnen we wat bondgenoten sluiten met spelers die al wat langer spelen op GoT zodat we wat sneller groeien?
Welke server zit je?

Ik speel op Theta

• Drammer

Drammer

100% OC

partyondude schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:57:
[...]

Welke server zit je?

Ik speel op Theta
Ben begonnen op Epsilon. Kun je op meerdere servers spelen? Dan begin ik namelijk ook één op Theta (:

Inmiddels ook een account op Theta :)

[Voor 7% gewijzigd door Drammer op 09-01-2011 03:53]

• Appie

Appie

F1RST Racing

Welke server (ikariam.nl, ikariam.org etc)

• 92946
  • Laatst online: 19-01-2018
Als iedereen nu Epsilon komt joinen op www.ikariam.nl dan kunnen we hier een GoT alliantie stichten.

Wie maakt de nieuwe startpost?

• Drammer

Drammer

100% OC

Appie schreef op zondag 09 januari 2011 @ 03:58:
Welke server (ikariam.nl, ikariam.org etc)
ikariam.nl -> Epsilon
ikariam.com -> Theta

@hierboven, Goed idee (: alleen heb ik geen tijd om een TS bij te houden/maken.

• partyondude
Ik zit op Ikariam.com, dat was ooit .org volgens mij.

Drammer, zoek op partyondude, ik zit bij de FEAR alliantie!

• Drammer

Drammer

100% OC

partyondude schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:20:
Ik zit op Ikariam.com, dat was ooit .org volgens mij.

Drammer, zoek op partyondude, ik zit bij de FEAR alliantie!
Ik kan nog geen diplomatie bedrijven ;)

• partyondude
Wat is je nickname in Theta?

• Drammer

Drammer

100% OC

Drammer :)

• partyondude
Hmm, dan zit je toch op een andere Theta denk ik, want ik kan je niet vinden.

• Drammer

Drammer

100% OC

partyondude schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:27:
Hmm, dan zit je toch op een andere Theta denk ik, want ik kan je niet vinden.
http://s8.us.ikariam.com Die link staat erbij mij als ik ingelogd heb.

• partyondude
Kun je mij vinden in Theta?

Volgens mij zie ik het al, ik zit op en.ikariam.com

[Voor 50% gewijzigd door partyondude op 13-01-2011 11:19]

• spacemouse
  • Laatst online: 03-06 22:44
Heb vanochtend een account aangemaakt op Ikariam.nl (Epsilon).

[Voor 3% gewijzigd door spacemouse op 13-01-2011 09:57]

• Vivaladen
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Nou onder het mom van beter laat dan Nooit ook een countje aangemaakt op Epsilon! zat ik net door de leden lijst heen te bladeren kom ik erachter dat ik in de achtertuin van Drammer zit haha /wave allemaal

ennuh rakker? jij ook hier :D

Editje: speel onder dezelfde naam als mn GOT, Ogame,WOT en WoW naam : VivaLaDen ;) zie jullie ingame
Editje2: bouwmaterialen zijn van harte welkom haha is er trouwens ook een GOT alliantie?

[Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 25-02-2011 13:37]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Teeno
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-12 17:45
Ook voor de grap eens een accountje aangemaakt, ziet er erg leuk uit :) Zit op Crecaios 34:50, T-City

[Voor 4% gewijzigd door Teeno op 11-03-2011 18:00]

• turbomartin
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 05-01-2014
Ook een account op nl.ikariam aangemaakt, zit op Epsilon, eiland Cywaios[47:70], naam gottm

• Teeno
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-12 17:45
Wellicht iemand die marmer kan leveren in ruil voor bouwmaterialen of wijn?

--edit--
Vergeet bovenstaande, ben een nieuwe kolonie aan het stichten op een eiland met marmer _/-\o_

[Voor 41% gewijzigd door Teeno op 16-03-2011 21:17]

• turbomartin
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 05-01-2014
Wat kan ik hier aan doen? :

Er gaan geruchten in de ronte dat er ambtenaren zijn die ineens in luxe leven, onderzoek heeft helaas niets opgeleverd.

• Armada.
turbomartin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:38:
Wat kan ik hier aan doen? :

Er gaan geruchten in de ronte dat er ambtenaren zijn die ineens in luxe leven, onderzoek heeft helaas niets opgeleverd.
Je spionnenhuis upgraden tot ±25 of meer.

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08-12 19:57
Nog Tweakers op eta? (s7)

• partyondude
Nee, wel op Theta :)

• Armada.
En Epsilon. Hoeveel punten hebben jullie eigenlijk? Ben laatste tijd goed bezig mijn leger en vloot compleet te maken. Heb nu echt een ideale combinatie gevonden volgens mij.

• Appie

Appie

F1RST Racing

5,535,329 @ Epsilon op s5.en.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee