Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hmm, en ik hoopte nog zo op een vrije keus van provider. We zullen het maar afwachten. RTL heeft naar mijn idee ook nogal eens de neiging geruchten als feiten te brengen.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

Hij m oet nog aangekodigt worden? Wacht maar tot 19:00 uur en dan weten we meer :)

Reg. datum: 26 december 2000

quote:
debeer schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
Ik heb voicemail naar email.
Als ik een bericht op mijn iphone wil afspelen zegt ie dat hij het niet kan afspelen.
Bestandsformaat is quicktime. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Ik kan er echt niets op vinden via google.
Iemand?

Intel dualcore 6600@3ghz, Asus p5w dh deluxe, EVGA 8800GTS 512MB, 2x160gb sata, raptor 74gb, dell 2407 tft, 2gb corsair c5, a-open dvd brander, pioneer 105F dvd, s4 midiland 7100, sb audigy 2, zalman 9500

iphone beschikbaar op nederlandse apple store..

http://store.apple.com/nl.../shop_iphone?mco=NzY2ODcz

http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone

Sillymidget wijzigde dit bericht 09-06-2008 20:59 (22%)

Wii-nr: 3641-5640-3623-9197, is je plein zo leeg? gewoon ff toevoegen! en pm-etje sturen

Word er al iets gerept over de prijzen in nl / be ?

http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM

kan ik nog niet vinden; ik denk 199 en 299 euro.

Nog steeds met verzonken headphonejack?
In de amerikaanse store staat er nog apple store bij waar hij te koop zal zijn en in Nederland niet. Ik hoop dat dit betekend dat ze daar te koop zijn en later te activeren. Heb namelijk geen zin om een abbonement te nemen.

Jeroen Sack wijzigde dit bericht 09-06-2008 21:21 (4%)

quote:
master007 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:18:
Nog steeds met verzonken headphonejack?
Nee, en dat had je ook wel even op kunnen zoeken voor je dat hier zo neerplempt. Er wordt nota bene overal over gesproken :o

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

quote:
sackie schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:20:
In de amerikaanse store staat er nog apple store bij waar hij te koop zal zijn en in Nederland niet. Ik hoop dat dit betekend dat ze daar te koop zijn en later te activeren. Heb namelijk geen zin om een abbonement te nemen.
En met jou velen niet, maar laat dat abo nou precies zijn waar Apple zon enorme winst op wil maken, en ze zullen er dus ook alles aan doen om het toestel alleen in combinatie met abo te verkopen, zeker nu dat ding voor de bespottelijke prijs van 199 dollar over de toonbank gaat, een Nokia N95 is vele malen duurder en haalt het niet eens bij deze nieuwe iPhone.
quote:
fabio-c schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:23:
[...]

En met jou velen niet, maar laat dat abo nou precies zijn waar Apple zon enorme winst op wil maken, en ze zullen er dus ook alles aan doen om het toestel alleen in combinatie met abo te verkopen, zeker nu dat ding voor de bespottelijke prijs van 199 dollar over de toonbank gaat, een Nokia N95 is vele malen duurder en haalt het niet eens bij deze nieuwe iPhone.
Dat kan ik ook helemaal begrijpen, maar waarom wordt hij hier dan alleen via de t-mobile site shop aangeboden terwijl hij in Amerika ook in de apple store te krijgen is. Die apple stores hebben we er hier toch ook genoeg van.

quote:
sackie schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:26:
[...]

Dat kan ik ook helemaal begrijpen, maar waarom wordt hij hier dan alleen via de t-mobile site shop aangeboden terwijl hij in Amerika ook in de apple store te krijgen is. Die apple stores hebben we er hier toch ook genoeg van.
Oja?
Ik ken er geen 1?

Er zijn wel winkels die alleen maar Apple verkopen, maar dat zijn geen Apple Stores hoor...
Dat zijn Apple resellers...
Er waren ooit geruchten dat Apple een echte retailstore ging openen op de Dam.. http://www.appleinsider.c..._amsterdam_corrected.html
Reg. datum: 07 december 2004

Wat is A-GPS eigenlijk? Positionering op basis van de gsm masten? Werkt waarschijnlijk niet in de auto, en waarschijnlijk niet zo precies/traag, maar voor mij goed genoeg. iPhone is vooral om je bvb in de stad een beetje te oriënteren en wat op te zoeken.

Icm good old fashioned kaartlezen (google maps) en naamstraten aflezen vind ik dat meer dan prima. Hoeft voor mij dus geen full blown batterijzuipende gps toepassing te zijn. Voor in de auto is er dan weer de auto-gps :z

Btw, als de prijs met abo al zo laag ligt (200 euro) dan is de unlockte iPhone misschien ook wel in prijs gedaald. Stel dat ze dat ding 400 euro maken (maar dan echt helemaal netwerk-vrij) dan is dat voor mij ook goed hoor.

400 euro is nog altijd minder dan die bespottelijke N95 (ja bespottelijk, feature clutter, ongelooflijk brakke build quality, heb dat ding eens in m'n handen gehad, durfde er nauwelijks mee schuiven. Plastiek voelde wel aan als dat van een blokker mp3 speler, totaal ridicuul voor die prijs)
En nog eens lelijk ook.

En ja, ik wil unlocked, ik wil niet aan één provider vastzitten, hoewel zowel de provider als apple dat liever hebben natuurlijk. Exclusief een iPhone verkopen in een land is voor de provider goud waard wat betreft klanten die voor minstens x jaar vastzitten bij het bedrijf.

In België is het tenminste goed geregeld en is dat verboden. Op een uurtje kan ik overschakelen naar een ander netwerk als ik dat zou willen, met behoud van nummer. Zo hoort het. Om nog maar niet te spreken over het buitenland, waar je gemakkelijk een simkaartje van het land zelf in de iPhone kan duwen. Veel consumentvriendelijker allemaal. Als je dan visual voicemail moet missen, tja, heb ik nu ook niet en zal ik ook niet missen.

INTERESSANT: Op de Belgische site wordt ook verkrijgbaarheid belooft vanaf 11 juli.
klik
En hier moeten ze wel simlock vrij verkopen. Ik ben eens benieuwd!!

Sowieso is het nu makkelijker om er eentje te halen om te unlocken, desnoods ga je voor 199 euro in Nederland er eentje halen en unlock je die voor België. Veel minder problematisch dan er eentje uit de states hier krijgen (doe ik niet graag)

alvi wijzigde dit bericht 09-06-2008 21:41 (67%)

quote:
fabio-c schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:30:
[...]

Oja?
Ik ken er geen 1?

Er zijn wel winkels die alleen maar Apple verkopen, maar dat zijn geen Apple Stores hoor...
Dat zijn Apple resellers...
Er waren ooit geruchten dat Apple een echte retailstore ging openen op de Dam.. http://www.appleinsider.c..._amsterdam_corrected.html
Nu je het zegt, het is inderdaad geen echte apple store, maar een iFactors store, die ik ken. Ik zie daar eigenlijk alleen maar apple producten dus daarom dacht ik dat dat een apple store was. Maar daar blijkt dus nog wel wat verschil in te zitten.

quote:
alvi schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:33:
Wat is A-GPS eigenlijk? Positionering op basis van de gsm masten? Werkt waarschijnlijk niet in de auto, en waarschijnlijk niet zo precies/traag, maar voor mij goed genoeg. iPhone is vooral om je bvb in de stad een beetje te oriënteren en wat op te zoeken.
A-GPS is hetgene dat GPS op handheld devices interessant maakt, en ervoor zorgt dat je binnen een paar seconden een fix op een aantal satelieten hebt. De iPhone heeft gewoon een GPS chip, maar heeft ook als extra A-GPS. En waarom zou dat niet in de auto werken? Je kan toch ook bellen in de auto? Bij A-GPS vraagt je telefoon gewoon via internet aan je provider wat de coordinaten van zendmast XY zijn, en weet aan de hand daarvan wat ongeveer de positie van de satelieten aan de hemel is.
quote:
alvi schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:33:
Wat is A-GPS eigenlijk? Positionering op basis van de gsm masten?
Vroeg ik me ook af dus even opgezocht:

A-GPS op Wikipedia

In het kort: Het gebruikt wel een echte GPS chip maar kan bepaalde zaken ook via GPS ontvangers in de torens van het netwerk ontvangen zodat hij niet zo'n goede verbinding hoeft te hebben. Moet het netwerk natuurlijk wel ondersteunen dan.

Nog een leuk artikel: Link

Edit: fabio-c was even eerder, was een paar minuten bezig met lezen van het Wikipedia artikel, sorry

GekkePrutser wijzigde dit bericht 09-06-2008 22:00 (7%)

Kan je nu ook met de iPhone via een laptop internetten dmv. bluetooth? Dit is namelijk wel een belangrijke feature die ik zou willen hebben.

Hieruit maak ik op dat je dus met de nieuwe iPhone kunt navigeren? En hoe werkt dat met de kaarten? Haalt de iPhone dat op via google maps?

Dan zou je dus heel de wereld hebben als kaart :P

Reg. datum: 07 december 2004

Ideaal dan die A-GPS,

In een stad wil je natuurlijk niet moeten wachten tot het ding verbinding heeft gemaakt met voldoende satelieten om de dichtsbijzijnde mcDonalds/mediamarkt/station te vinden... :) (wat kan dat ongelooflijk lang duren met normale gps)

Op zich een logisch systeem, via de masten kan je al in eerste instantie een grootte-orde van de positie bepalen, zodat sneller en efficiënter naar de satelieten kan gezocht worden. (via een apart systeem dat voor jou de juiste satelieten uitzoekt aan de hand van de eerste positie-indicatie)

Als ik het goed begrepen heb :)

Laat maar komen die iPhone. Ik wil echt geen enkele andere phone. dan blijf ik nog liever rondlopen met m'n supercheape siemens. Alle andere phones zijn toch nauwelijks anders (alleen beetje meer steroids). Als ik een gemiddeld boekje opensla met gsm aanbiedingen is er echt geen één waarvan ik zeg: die moet ik hebben. Ik ben dan ook geen 14 meer :p

\/ engraving \/

quote:
Sonic schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:01:
Haalt de iPhone dat op via google maps?

Dan zou je dus heel de wereld hebben als kaart :P
en een telefoonrekening waar je U tegen zegt..

Casemod delen Goud/Zilver/Nickel/Koper gegalvaniseeerd? Mail me!

Reg. datum: 28 november 2007

Wat ik me afvraag: als de iPhone in de USA 200 dollar kost, omgerekend een 135 euro, wie gaat er dan nog één hier kopen? Volgende maand ga ik toevallig naar NYC, hopelijk weet ik tegen dan of de 'nieuwe' iPhone te unlocken valt voor België.

Op de Belgische site word nog niet gesproken over een verkoopsprijs, ik ben eens benieuwd. En inderdaad, koppelverkoop mag hier niet, en toch bieden ze het aan via Mobistar... Ook een beetje raar, en krijgen wellicht wel een antwoord op in de komende weken.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws