Gathering of Tweakers

Quicksearch
repo:
quote:
darryl schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:08:
[...]

Gebruik iPhone PC Suite, hiermee kun je je smsjes backen, en al je nummers en nog veeeelll meer. heb je ook al geprobeert om hem te resetten ofzo?? bovenste knopje + t ronde knopje lang indrukken??
suc6
Eindelijk een GSM waarvan ik weet dat ik mijn smsjes kan backuppen !!!!

Hoe worden die opgeslagen trouwens als je een backup neemt ?

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

In een sql database bestand :)

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

Alle posts van de afgelopen paar dagen over de dikkere, dunnere, goedkopere, duurdere, 3G, met GPS, zonder GPS etc. iPhone die maandag misschien aangekondigd wordt, zijn verplaatst naar [WWDC] 9-13 juni 2008.

Graag daar die discussie (het speculeren) voorzetten, zodat dit topic nog enigszins schoon blijft :).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

http://i28.tinypic.com/6t0its.jpg

Hmm, ziet er nog redelijk eenvoudig uit, dat zou ik zelfs kunnen ;)

Alleen, die stroomkabel, hoe zit dat ? Lopen er zo een aantal op reserve nog achter je radio normaal, of hoe ? Ik zie nergens een aftakking of bijhorend stukje waardoor je van één kabel die er al zit een tweesprong kan maken naar radio en dit apparaatje...

Of hoe kan je het netjes doen met de cigarettenaansteker (hoe noemt een nederlander dit ?) ? (als in, ik wil mijn outlet nog kunnen gebruiken zonder een doorverbindstuk er IN te steken (je weet wel, zo van die dingen die je er in steekt zodat je er twee hebt)

HyperBart wijzigde dit bericht 08-06-2008 12:38 (46%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

laad de iphone / ipod ook op met zo'n ding ?
ik zou dat namelijk zonde vinden omdat je dan constant de batterij aan het opladen ben terwijl die nog niet leeg is..

quote:
wd200 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:50:
ik zou dat namelijk zonde vinden omdat je dan constant de batterij aan het opladen ben terwijl die nog niet leeg is..
Lijkt me wel, als ik de kabel bekijk in het diagram lijkt me dat zo een dikke kabel die je vaak bij stroom voor boxen ofzo zag, weet niet waar ik dat ooit zag, en voor zover ik me herinner gaat daar doorgaans wel vaak een spanning over.

Even wachten, redchilly zal wel bevestiging geven...

HyperBart wijzigde dit bericht 08-06-2008 12:39 (5%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

quote:
wd200 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:50:
Je draait het om. Je moet juist blij zijn als je iPhone wordt opgeladen door dat ding, want meestal werkt dat dus niet. En wat heb je liever, een lege batterij? Of een batterij die wordt opgeladen als deze leeg is? Want een iPhone is echt wel slim genoeg om alleen maar op te laden als hij niet meer vol zit hoor. :)

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

quote:
--MeAngry-- schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:44:
[...]

Je draait het om. Je moet juist blij zijn als je iPhone wordt opgeladen door dat ding, want meestal werkt dat dus niet. En wat heb je liever, een lege batterij? Of een batterij die wordt opgeladen als deze leeg is? Want een iPhone is echt wel slim genoeg om alleen maar op te laden als hij niet meer vol zit hoor. :)
Owh, ik had het eerst gelezen alsof hij wou dat hij opgeladen werd, maar dat niet zeker wist.

Het is omgekeerd..
Dan ga ik mee met MeAngry, laat 'm toch rustig opladen, het ding gaat zowiezo gemiddeld een dagje mee, niets mis met 'm ff in je auto te droppen op de connector en te laten opladen.

Vroeger had je idd wel liever niet dat hij in the middle of the battery bij bv 45% ging opladen, bij Lithium-ion accu's is dat wat anders, daar "mag" dat...

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

ja nu heb ik geen Iphone maar een Ipod en ik ben nog steeds van mening dat volledig ont en opladen de levensduur van een accu alleen maar ten goede doet vandaar mijn vraag

quote:
HyperBart schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:20:
[afbeelding]

Hmm, ziet er nog redelijk eenvoudig uit, dat zou ik zelfs kunnen ;)

Alleen, die stroomkabel, hoe zit dat ? Lopen er zo een aantal op reserve nog achter je radio normaal, of hoe ? Ik zie nergens een aftakking of bijhorend stukje waardoor je van één kabel die er al zit een tweesprong kan maken naar radio en dit apparaatje...

Of hoe kan je het netjes doen met de cigarettenaansteker (hoe noemt een nederlander dit ?) ? (als in, ik wil mijn outlet nog kunnen gebruiken zonder een doorverbindstuk er IN te steken (je weet wel, zo van die dingen die je er in steekt zodat je er twee hebt)
Dit ziet er inderdaad leuk uit. Op ebay kan je hem ook relatief goedkoopt krijgen.
Zelf zou ik liever de opvolger hebben, maar die kost 400 dollar. Ziet er wel veel gelikter uit en is ook veel handiger in installatie

quote:
wd200 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:13:
ja nu heb ik geen Iphone maar een Ipod en ik ben nog steeds van mening dat volledig ont en opladen de levensduur van een accu alleen maar ten goede doet vandaar mijn vraag
Dat is niet zo. punt
http://batteryuniversity.com/parttwo-34.htm , helemaal naar beneden scrollen.

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

zo zo, ook alweer wat bijgeleerd over die batterijen...

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Ik rem NIET voor admins...

Heeft iemand een Customize die wél werkt? Als ik een thema selecteer, verandert er helemaal niks, ook niet na reboot.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Even nog vragen, de iphone heeft een soort "predict" functie, ik zie het als T9, ja toch (?)
Hij had ook dacht ik een functie dat als je woorden typt, hij ze vergelijkt en de letters die hij verwacht er achter te krijgen, het "voelgebied" vergroot, maar de toetsen zelf niet.

Klopt dit ?

Zoja, kan ik de T9 ook op Nederlands zetten ?

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

quote:
HyperBart schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:13:
[...]
Vraagje voor de mensen die hie rwat vaker passeren: stel dat de nieuwe uitkomt, zou ik dan het beste er direct een laten komen om te voorkomen dat ze op zijn? (want ik dacht dat de huidige generatie op was, ergens hier gelezen te hebben). Of wacht ik beter tot ik ZEKER ben dat ze te unlocken zijn en de dingen al online staan?
Zijn de huidige nu op ?
één halen direct, of wachten op unlockte firmware ?

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Duty calls........on my mobile

Zo, ik ben er weer.
Even een paar vragen beantwoorden:
Ja, batterij laad ook op en dat is super handig, ik heb nooit een lege iPhone :)
's Nachts in de iPod wekker radio van Philips, in de auto in de HK.
Aansluiten is kinderlijk eenvoudig zoals het plaatje al laat zien.
Er zitten in de verpakking 2 mogelijkheden voor de stroomvoorziening.
Als je niet precies weet waar je + - en schakel vandaan haalt is de sigarettenaanstekerplug handig.
Deze kun je gewoon in de buurt uit je dashboard laten komen en er in steken als je hem gebruikt.
Als je handiger bent zit er een stekkertje bij met 3 draden (+ - en schakel) die je kan gebruiken.

Zo kun je de muziek ook op 2 manieren naar je radio sturen.
Er zit een antenne adapter bij, zet je tussen antenne en radio als je geen line-in hebt.
Klinkt iets minder mooi, maar werkt prima, dit gebruik ik in de mini.
(met extra line in kabel wordt alles anders duurder dan de auto waard is ;) )
Mooiste oplossing (zoals in andere auto's bij mij) is een line-in naar je radio.
In onze Jumper hebben we een Kenwood radio met CD wisselaar aansluiting,
voor een kleine 30,= Euro heb je een kabeltje om van wisselaar-in een line-in te maken.
Dit klinkt veruit het beste, als je line-in op je radio hebt (of met verloop) zeker gebruiken.

De meeste tijd ben ik kwijt aan het mooi wegwerken van alles (lees: dashboard loshalen) ;)

Zoals beloofd een foto van de inbouw in de mini:
http://i239.photobucket.com/albums/ff140/Bloempod/IMG_0287-1.jpg
Rechts van het stuur de display, links de bedieningsknop.
De iPhone "hangt" in een MCA Snow leathercase omdat ik geen dashboardvakje heb in de Mini.
In mijn andere auto (bedrijfsauto, Citroen Jumper XL) licht de iPhone in het middenconsole.
Voor de Opel Safira heb ik de aansluiting in het dashboardvakje getrokken.
Alle kabels zijn lekker lang en je kunt er dus alle kanten mee op.

Zoals je op de foto kan zien krijg ik de melding met vraag om vliegtuig modus.
Ik druk deze altijd op nee (wil bereikbaar blijven natuurlijk) en alles werkt prima.
Enige is dat als je een mailtje/SMS of gesprek binnenkrijgt de muziek even wegvalt.
Met een BT headset pauzeert de muziek bij een gesprek en kun je gewoon aannemen,
als het gesprek klaar is fade de muziek weer automatisch in waar je gebleven was.

Als er nog vragen zijn, vuur ze gerust af, doorgaans kom ik 's avonds hier langs.
PM mag natuurlijk ook.
Zelf heb ik alle setjes gekocht bij @store, daar zijn ze lekker voordelig en snelle levering.

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Duty calls........on my mobile

quote:
joeltje schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:51:
[... kabel overzicht voor video-out...]

En die heb ik gekocht, maar werkt helaas niet....
Dat is vreemd, bij mij werkt het als een speer.
Ik kijk nu met die kabel Youtube filmpjes en films op mijn 36" TV 8)
In een ("oud") dock werkt het niet, dan heb je weer last van de andere connector indeling,
kabel rechtstreeks in de iPhone en hij zou het moeten doen.

Redchilly wijzigde dit bericht 09-06-2008 01:08 (3%)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Vandaag eindelijk de veelbelovende dag :D

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
HyperBart schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:08:
Even nog vragen, de iphone heeft een soort "predict" functie, ik zie het als T9, ja toch (?)
Het is een normaal QWERTY toetsenbord, elke letter heeft een knop en er zit een autocorrectie-feature in, dus als je 'banaam' typt wordt dat vanzelf 'banaan' ;)
quote:
Hij had ook dacht ik een functie dat als je woorden typt, hij ze vergelijkt en de letters die hij verwacht er achter te krijgen, het "voelgebied" vergroot, maar de toetsen zelf niet.
Nope :)
quote:
Zoja, kan ik de T9 ook op Nederlands zetten ?
Met huidige iPhone kan dat al, vereist wel een jailbreak, maar in firmware 1.2 die met de nieuwe iPhone komt is het echte NL taalbestand al gevonden, waardoor het dus out-of-the-box werkt :)
quote:
HyperBart schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:57:
[...]

Zijn de huidige nu op ?
één halen direct, of wachten op unlockte firmware ?
De huidige is op geraakt omdat Apple ze gewoon niet meer maakte omdat ze niet met voorraad willen blijven zitten. Van die nieuwe zullen er echt wel genoeg zijn, beta firmware 1.2 is ook al lang gekraakt maar ik zelf vind het zeer onwaarschijnlijk dat Apple geen nieuwe maatregelen heeft bedacht tegen unlocken en als dat dus wel hebben gedaan zullen ze die echt niet een beta-firmware stoppen zodat de hackertjes daar al lang en breed voor de release mee kunnen spelen.

Je kan de gok nemen en hem gelijk kopen, de vraag is hoe lang je met een dure iPod Touch zit, dat is niet te voorspellen. Met de huidige iPhone heeft het ook een tijdje geduurd voordat ie gekraakt was, maar dat ligt nu dus allemaal aan hoeveel Apple de exploits is tegen gegaan. Uiteindelijk zal het wel gebeuren :)

En nu niet meer zeuren; en dat ding gewoon bestellen :9

Muthas wijzigde dit bericht 09-06-2008 10:29 (38%)

De laatste tijd heb ik al een paar keer last gehad dat mijn iPhone de nummers niet om wil zetten naar een naam. Als iemand belt zie ik alleen +31... Nummerweergave NL staat gewoon geinstalleerd... Heb al een paar keer uninstall gedaan en weer install maar het helpt allemaal niet! :( Iemand tips??? _/-\o_

quote:
earthknake schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:01:
De laatste tijd heb ik al een paar keer last gehad dat mijn iPhone de nummers niet om wil zetten naar een naam. Als iemand belt zie ik alleen +31... Nummerweergave NL staat gewoon geinstalleerd... Heb al een paar keer uninstall gedaan en weer install maar het helpt allemaal niet! :( Iemand tips??? _/-\o_
Bij mijn Nokia komt dat voor als hetzelfde nummer 2x in de database staat (1 maal op de fone en 1 maal op de simkaart). Dus mischien heb jij door ook last van ?

Dan is het een kwestie van alles op de iPhone zetten (sim kaart leeg) en duplicaten verwijderen/samenvoegen. Ook als deze als +31 en 0.... voor komt moet je zorgen dat er maar 1 van de 2 er in staat.
quote:
batumulia schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:14:
Vandaag eindelijk de veelbelovende dag :D
*Damn nog geen nieuws over de nieuwe iPhone en firmware versie, weet iemand toevallig hoe laat de presentatie vandaag zal zijn?*

mjl wijzigde dit bericht 09-06-2008 14:16 (28%)

-------

quote:
mjl schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:12:
[...]

Bij mijn Nokia komt dat voor als hetzelfde nummer 2x in de database staat (1 maal op de fone en 1 maal op de simkaart). Dus mischien heb jij door ook last van ?

Dan is het een kwestie van alles op de iPhone zetten (sim kaart leeg) en duplicaten verwijderen/samenvoegen. Ook als deze als +31 en 0.... voor komt moet je zorgen dat er maar 1 van de 2 er in staat.

[...]

*Damn nog geen nieuws over de nieuwe iPhone en firmware versie, weet iemand toevallig hoe laat de presentatie vandaag zal zijn?*
19:00 :)

Tien uur Amerikaanse tijd :) Nog 4 en half uur dus :)

Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
earthknake schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:01:
Probeer de tips uit deze thread eens: http://www.iphoneclub.nl/...rmware-1-1-3-1-1-4-a.html

Hoorde net op RTL Z dat T-mobile zowel in Dui als in NL de aanbieder wordt icm. abbonement. voor dei nieuwe Iphone

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws