Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
Heb ik laatst ook iemand mee geholpen, de oplossing was, herstart even je iphone ;)
Waarschijnlijk zal hij weer werken :).

Reg. datum: 23 september 2007

werkt niet

Reg. datum: 29 maart 2007

Vreemd :s Zit denk indd in je software, heb je voordat het gebeurde nog iets nieuws geinstalleerd? Misschien is het daardoor wel gekomen.

Anders lijkt mij restoren dan de beste oplossing. Je kan je contacten (met iTunes) naar outlook oid synchroniseren en daarna met iTunes weer erop zetten. Smsjes ben je indd kwijt. Maar dat wist je natuurlijk al, want dat is al tig keer gezegd hier...

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
i-Appleltje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:41:
Help!

ik heb een vreemd probleem met mijn Iphone
Op het springboard kan ik alles "touchen"en openen de programma's
Echter kan ik in de programma's niets meer aanraken. Het reageert niet!
Weet iemand misschien wat hier het probleem van is? Wss softwarematig aangezien het in het springboard wel allemaal werkt.
Als ik ga restoren, ben ik dan al mijn nummers en smsjes kwijt?
Gebruik iPhone PC Suite, hiermee kun je je smsjes backen, en al je nummers en nog veeeelll meer. heb je ook al geprobeert om hem te resetten ofzo?? bovenste knopje + t ronde knopje lang indrukken??
suc6

Girl with a gun...
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Milenco schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Ik zit al een tijdje te denken een iPhone aan te schaffen als opvolger van m'n Nokia 6230. Aan m'n nieuwe telefoon stel ik echter wat eisen:

-IMAP Mail (Gmail) (kan gewoon voor zover ik weet)
-Exchange voor calendar/agenda (kan vanaf Firmware 2.0)
-Tethering (iPhone gebruiken om via m'n laptop op internet te komen)

Vooral op het laatste punt zit ik een beetje vast. Apple heeft geen mogelijkheid om via Bluetooth de modem te gebruiken en hiermee (via GPRS/EDGE) via een laptop op internet te komen. Nu zijn er wel mogelijkheden met een iPhone die gejailbraked is. Je kan dan mbv SSH een verbinding naar de iPhone opzetten (via WiFi), waarna je via een proxy kan internetten.

Zeer omslachtig en een manier die ik ook liever niet gebruik. Mijn vraag is dan ook als volgt: Is tethering ook via een andere manier mogelijk? Dat ik er eenmalig veel voor moet doen maakt mij niet uit, maar ik wil daarna wel simpel kunnen verbinden met internet via m'n iPhone zonder dat ik proxy's e.d. daarvoor op m'n laptop moet instellen. Ik vrees van niet, maar vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Wellicht dat de nieuwe iPhone deze functie wel gaat ondersteunen, maar tot de release valt daar natuurlijk weinig over te zeggen...
Vind het altijd wel leuk om te lezen dat mensen een iPhone nemen omdat die gewoon aan hun eisen voldoet ipv hebbedingetje/meelopen. Juich ik toe. Zelf ben ik iemand die veel met een telefoon doet en erg weinig belt (mailen via imap en surfen vooral). Ik wacht dan ook met de rest op de 3G variant iPhone en graag gewoon "legaal" verkrijgbaar, zodat ik niet hoef te importeren en truukjes uithalen en je geen garantie kunt claimen of daarvoor ook weer een hoop moeite moet doen. Als het echt een te duur toestel wordt (los) kan ik anders vast vrij cheap een non-3G modelletje scoren, die zal nl veelvuldig van de hand gedaan worden dan ;)

2Dutch wijzigde dit bericht 06-06-2008 12:35 (0%)
Reden: moe :/

| - Get in touch with your ass kickin' side - | Barebone | Stop Uwe Boll! |

Reg. datum: 07 juni 2005

op de voorpagina van de pers staat.

Apple lanceeert maandag een nieuwe versie van de iPhone... etc

Ik ben benieuwd

Huge Ego, Sorry

quote:
darryl schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:08:
[...]

Gebruik iPhone PC Suite, hiermee kun je je smsjes backen, en al je nummers en nog veeeelll meer. heb je ook al geprobeert om hem te resetten ofzo?? bovenste knopje + t ronde knopje lang indrukken??
suc6
Eindelijk een GSM waarvan ik weet dat ik mijn smsjes kan backuppen !!!!

Hoe worden die opgeslagen trouwens als je een backup neemt ?
\/ engraving \/
Reg. datum: 04 oktober 2003

quote:
2Dutch schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:32:
[...]
Als het echt een te duur toestel wordt (los) kan ik anders vast vrij cheap een non-3G modelletje scoren, die zal nl veelvuldig van de hand gedaan worden dan ;)
Gelukkig hebben die wel garantie en is het legaal om te importeren. Anders zou jij hem toch ook niet van iemand overkopen, gezien het "illegaal" zou kunnen zijn he ;)

Niets illegaal/"legaal" aan de iphone uit de US hoor.

Casemod delen Goud/Zilver/Nickel/Koper gegalvaniseeerd? Mail me!

Huge Ego, Sorry

quote:
LED-Maniak schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:05:
[...]
Als ie van daar komt is er idd niets illegaals aan

Totdat je er een ander firmware opzet, en importeren uit de US en gebruiken in Be of NL zijn nu éénmaal onlosmakelijk aan mekaar verbonden....
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
HyperBart schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:21:
[...]

Als ie van daar komt is er idd niets illegaals aan

Totdat je er een ander firmware opzet, en importeren uit de US en gebruiken in Be of NL zijn nu éénmaal onlosmakelijk aan mekaar verbonden....
Dat is ook niet illegaal hoor. Denk niet dat de politie je er een boete voor zal geven, dus dan lijkt het mij niet illegaal.

Huge Ego, Sorry

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:34:
[...]
Dat is ook niet illegaal hoor. Denk niet dat de politie je er een boete voor zal geven, dus dan lijkt het mij niet illegaal.
Het is het omzeilen van een veiligheidsmaatregel, en volgens mij is dat wel illegaal

Maar ik zat ook eerst in mijn kop van "illegaal" als in "ik heb er dan geen garantie meer voor"
O+
Reg. datum: 18 december 2005

In de EULA van Apple staat dat het niet mag, daar gaat om. Stel je houdt je niet aan zo'n EULA (in dit geval dus) wat kan Apple je dan maken? Volgens mij heeft Microsoft wel is personen aangeklaagd die Xbox-en ombouwden (ook tegen de EULA in dus) wat resulteerde in een boete meende ik. Dus als je jailbreakt schendt je de EULA en kan Apple je aanklagen (civiele procedure dus), maar ja, dat is de moeite niet waard.

Dan moet de EULA natuurlijk wel rechtsgeldig zijn in het land in kwestie.

Muthas wijzigde dit bericht 06-06-2008 17:09 (8%)

Huge Ego, Sorry

Wel wel wel :o

Hacker brengt VLC naar iPhone
ZottD - Bron - Site hacker

HyperBart wijzigde dit bericht 06-06-2008 18:12 (56%)

Girl with a gun...
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
LED-Maniak schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:05:
[...]

Gelukkig hebben die wel garantie en is het legaal om te importeren. Anders zou jij hem toch ook niet van iemand overkopen, gezien het "illegaal" zou kunnen zijn he ;)

Okee, dacht dat daar wat moeilijk over kon worden gedaan, maar je kan dus je iPhone toch naar elke reseller brengen ter reparatie...mits je em kan herstellen naar normale staat. Bedoelde dan ook dat een non-3G goedkoper was en niet zo pijn doet als ie kapotgaat en je geen garantie hebt.

Overigens erg goed dat er meer en meer apps beschikbaar worden voor de iPhone, lekker alles naar je eigen wens/smaak :)

2Dutch wijzigde dit bericht 06-06-2008 19:28 (14%)
Reden: nog steeds moe :/ :P

| - Get in touch with your ass kickin' side - | Barebone | Stop Uwe Boll! |

Reg. datum: 06 juli 2004

Ik heb een composite kabel gekocht in een US Mac-Store, met als doel, mijn iPhone aan mijn tv te hangen. Alle kabels goed aangesloten, maar ik krijg noch beeld, noch geluid.

Mis ik iets?

Ik heb niets te melden.

PAL versus NTSC? Beeldsysteem dus?

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

Pit kan beide aan, en ik krijg ook geen geluid via de tv ;(

Ik heb niets te melden.

In Spanje (ja, want ik woon daar) gaan er geruchten rond dat telefonica de Apple Iphone 2 gaat aanbieden voor 99 euro, mogelijk nog deze maand . Men zegt dat mogelijk heel Europa (behalve de UK, 126 euro) de Iphone voor deze prijs gaat krijgen. Apple zou hun inkomsten verkrijgen via andere kanalen, namelijk een deel van de abonnementskosten en natuurlijk de Itunesstore.
De aankoopprijs geldt natuurlijk alleen voor de duurdere abonnementen. (En in Spanje is 3G nog vrij duur naar mijn mening)

Slechts met overtuiging bereikt men doel

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
HyperBart schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Eindelijk een GSM waarvan ik weet dat ik mijn smsjes kan backuppen !!!!

Hoe worden die opgeslagen trouwens als je een backup neemt ?
ze worden in een bestandje opgeslagen op je PC in de map waar je t proggie hebt geinstalleerd, ik weet niet of je het uit kan lezen met de pc maar je kunt ze wel "restoren" naar je iphone

heb zelf nooit egt iets gebackuped, hij doet wel een paar backups automatisch: contacten, settings, sms'jes.
maar die heb ik nog nooit terug hoeven te zetten

Reg. datum: 23 september 2007

Ik heb mijn iphone inderdaad moeten restoren.
Wel alles kunnen backuppen gelukkig.

Nu ik de jailbraik opnieuw heb uitgevoerd heb ik opeens geen VIDEO app meer
Weet iemand hoe ik deze er terug op kan plaatsen?

\/ engraving \/
Reg. datum: 04 oktober 2003

quote:
i-Appleltje schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:38:
Ik heb mijn iphone inderdaad moeten restoren.
Wel alles kunnen backuppen gelukkig.

Nu ik de jailbraik opnieuw heb uitgevoerd heb ik opeens geen VIDEO app meer
Weet iemand hoe ik deze er terug op kan plaatsen?
Video app? Die heb ik nog nooit op de iphone gezien, alleen op de itouch.

Moet je bij installer even een mod zoeken. Dan krijg je een video app :)

Casemod delen Goud/Zilver/Nickel/Koper gegalvaniseeerd? Mail me!

Duty calls........on my mobile

quote:
i-Appleltje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:41:
Help!

ik heb een vreemd probleem met mijn Iphone
Op het springboard kan ik alles "touchen"en openen de programma's
Echter kan ik in de programma's niets meer aanraken. Het reageert niet!
Weet iemand misschien wat hier het probleem van is? Wss softwarematig aangezien het in het springboard wel allemaal werkt.
Als ik ga restoren, ben ik dan al mijn nummers en smsjes kwijt?
Bekend probleem voor mensen die today screen app's hebben gebruikt.
Ik weet voor 99,9% zeker dat je Kate er op hebt (gehad).
Helaas is de oplossing restore en zelfs dat gaat niet zonder slag of stoot.
Advies: gebruik de zoekfunctie op iphoneclub.nl , daar is dit al heel vaak langsgekomen.
Lees je even goed in en ga aan de slag, alvast heel veel succes!

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Duty calls........on my mobile

quote:
joeltje schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:16:
Ik heb een composite kabel gekocht in een US Mac-Store, met als doel, mijn iPhone aan mijn tv te hangen. Alle kabels goed aangesloten, maar ik krijg noch beeld, noch geluid.

Mis ik iets?
Ik gebruikte eerst mijn kabels van de iPod Video,
omdat ik ook geen beeld/geluid kreeg ben ik gaan Google-en.
Blijkt de dock-conector iets veranderd te zijn waardoor deze niet bruikbaar zijn :/ .
Oplossing, je moet de nieuwe kabel hebben voor de iPod Touch, dan werkt het als een zonnetje.
Kost wel wat, maar er zit wel een extra adapter bij, altijd handig ;)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

quote:
Redchilly schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Ik gebruikte eerst mijn kabels van de iPod Video,
omdat ik ook geen beeld/geluid kreeg ben ik gaan Google-en.
Blijkt de dock-conector iets veranderd te zijn waardoor deze niet bruikbaar zijn :/ .
Oplossing, je moet de nieuwe kabel hebben voor de iPod Touch, dan werkt het als een zonnetje.
Kost wel wat, maar er zit wel een extra adapter bij, altijd handig ;)
En die heb ik gekocht, maar werkt helaas niet....

Ik heb niets te melden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: