Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
To_Tall schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:16:
[...]

Tril stand nee. profiles ja...

Wat bedoel je met aanraakbevesging???
zoals de nieuwe samsung..
als je het scherm aanraak, trilt die ligt als bevesteging van de invoer

Touchable

Waarom is de topictitel nou veranderd? Het grootste deel van het topic gaat over ervaringen met de gewone iPhone.

Een banaan wordt nooit een appel

Beatport is my...

Wat maakt het nou precies uit? Het verschil is niet wereldgroot en voor de rest gaan de afgelopen pagina's echt allemaal sowieso de nieuwe iPhone.

heaven.

weet iemand waarCtrl+W voor is

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het uiteindelijk hierheen gaat he, heb even m'n photoshop aangeslingerd voor een kleine vingeroefening..

http://studio.pitchupmedia.nl/iphonenano.jpg

WAARSCHUWING Bovenstaand bericht is hoogstwaarschijnlijk spam!

Reg. datum: 07 december 2004

quote:
E-Mile schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:43:
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het uiteindelijk hierheen gaat he, heb even m'n photoshop aangeslingerd voor een kleine vingeroefening..

[afbeelding]
if only... O+ :)

quote:
Zijn dit in Duitsland normale prijzen? Of is het gewoon ernstig duur :o ?

w00t

Hmm valt nog mee, alleen jammer van die 2 jarige abonnement :X

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Dat zijn nog de prijzen voor de eerste iPhone.
quote:
Alpha-sphere schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:25:
scherp ..

Hmm, ik heb een vreemd probleem waarover ik in dit topic niets kan vinden.
Ik heb sinds vanmiddag een iPhone 16GB met firmware 1.1.4 en de bekende NL patches, en ik heb een vreemd probleem met Safari. Om een of andere reden kan ik prima inloggen op tweakers.net. Maar inloggen op GoT (via gathering.tweakers.net uiteraard) lukt gewoonweg niet.
Ik krijg van GoT het bericht dat het inloggen geslaagd is, maar na de refresh ben ik alsnog uitgelogd. :?

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

Er is een patch voor de cookies die soms niet meer worden opgeslagen. Even Google-en (iphone 1.1.4 cookie fix).

MrAcid wijzigde dit bericht 11-06-2008 00:36 (4%)

quote:
das niet normaal voor prijzen 250¤ voor 30¤ pm. daar gaat mijn droom van 199 $ :z .

haapsie is eepsie!

Ik bezit op het moment een Vario (met soepele winmo 6.1) waar ik tevreden mee ben, maar heb wel kwijlend naar de keynote gekeken toen de iPhone 3G werd aangekondigd. Ik vraag me af of er hier tweakers zijn die tevreden waren met hun winmo toestellen maar toch zijn overgestapt op een iPhone? Wat mij tegenhoudt is dat ik (denk ik) niet alles direct kan overzetten. En dan heb ik het niet over MobileMe, maar gewoon alle contacten/mail/afspraken/taken én smsjes. Ik weet dat je via iTunes met Outlook kan synchroniseren, maar ik heb bijv. ook Jeyo sms geinstalleerd in Outlook zodat smsjes ook automatisch gesynchroniseerd worden. Wordt dit dan ook meegenomen? Wat zijn jullie ervaringen na het overstappen van winmo naar de iPhone?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

quote:
icegodd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 01:07:
[...]
das niet normaal voor prijzen 250¤ voor 30¤ pm. daar gaat mijn droom van 199 $ :z .
Even verder lezen?
quote:
Alpha-sphere schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:25:

Why don't you go poke the plant for a while.

quote:
MrAcid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:35:
Er is een patch voor de cookies die soms niet meer worden opgeslagen. Even Google-en (iphone 1.1.4 cookie fix).
Thanks! Het bleek inderdaad op te lossen met het chmodden van een map :) Ik tik dit dus nu op mn iPhone.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

quote:
trimakassi schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 01:16:
Ik bezit op het moment een Vario (met soepele winmo 6.1) waar ik tevreden mee ben, maar heb wel kwijlend naar de keynote gekeken toen de iPhone 3G werd aangekondigd. Ik vraag me af of er hier tweakers zijn die tevreden waren met hun winmo toestellen maar toch zijn overgestapt op een iPhone? Wat mij tegenhoudt is dat ik (denk ik) niet alles direct kan overzetten. En dan heb ik het niet over MobileMe, maar gewoon alle contacten/mail/afspraken/taken én smsjes. Ik weet dat je via iTunes met Outlook kan synchroniseren, maar ik heb bijv. ook Jeyo sms geinstalleerd in Outlook zodat smsjes ook automatisch gesynchroniseerd worden. Wordt dit dan ook meegenomen? Wat zijn jullie ervaringen na het overstappen van winmo naar de iPhone?
Overstappen ging makkelijk, alles stond in outlook. Maar waarom wil je de smsjes overzetten?

quote:

[afbeelding]
lol en dan:

iphone shuffle, with no display at all

Reg. datum: 27 februari 2004

quote:
Jonas C schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:00:
[...]

Dan krijgt ge hoop dat ge binnen een maandje een kunt kopen, weer dik bepikt ja.
"In de loop van het jaar", wat gaat dat worden, eind december ofzo.
Ja, we zijn weer bij af nu. Dat Mobistar de iPod "dit jaar nog" ging releasen wisten we al een tijdje. Ik vind't een streek, en zou graag willen weten waar't nu net aan ligt. :s Ik hoop (maar vrees van wel) dat't niet aan de koppelverkoop ligt. Stel nu dat Mobistar niet duurder mag gaan dan 199 (ofzo) van Apple, en dat anderzijds koppelverkoop niet mag van de Belgische wet... Wat gaat er da gebeuren? :s

(verdorie dit topic gaat vooruit 8)7 )

dsog wijzigde dit bericht 11-06-2008 07:56 (3%)

Reg. datum: 10 juni 2008

quote:
dsog schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:56:
[...]

Ja, we zijn weer bij af nu. Dat Mobistar de iPod "dit jaar nog" ging releasen wisten we al een tijdje. Ik vind't een streek, en zou graag willen weten waar't nu net aan ligt. :s Ik hoop (maar vrees van wel) dat't niet aan de koppelverkoop ligt. Stel nu dat Mobistar niet duurder mag gaan dan 199 (ofzo) van Apple, en dat anderzijds koppelverkoop niet mag van de Belgische wet... Wat gaat er da gebeuren? :s

(verdorie dit topic gaat vooruit 8)7 )
Dit staat in een reactie op zdnet en hopelijk is er iets van aan.

"UPDATE: Er is een interne nota verschenen in mobistar citerend dat de iphone zal gelanceerd worden op 17 juli samen met de release in frankrijk. Dit doordat ze niet willen dat Belgie eerder loopt met een simlockvrije iphone doordat frankrijk reeds een delay kent. Normaal zullen alle mobistar werknemers in de loop van deze week a volgende week een training starten met als doel de iphone te kennen. Deze zou tevens simlock vrij zijn maar zullen enkel verkocht worden door Mobistar."

dus straks gaat iedereen in europa naar belgië om een simlockvrije iphone te halen....

Jammer dat er geen bron is die het kan bevestigen..
Wel hoop ik dat het waar is natuurlijk! :)

Het zou inderdaad wel verstandig zijn dat de iphone samen met frankrijk wordt gereleased hier in België.

Prijzen prijzen ...

Henridv wijzigde dit bericht 11-06-2008 09:00 (3%)

quote:

[afbeelding]
mwah of apple kennende : half as big, twice the price

:o

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
Phusebox schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:04:
[...]

mwah of apple kennende : half as big, twice the price

:o
Je had toch al besloten dat T-Mobile kut was en je hem niet wou? Ga dan ergens anders zitten flamen, neem een leuk WM toestel :X

quote:
Muthas schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:10:
[...]

Je had toch al besloten dat T-Mobile kut was en je hem niet wou? Ga dan ergens anders zitten flamen, neem een leuk WM toestel :X
kom op zeg; was maar een geintje.

Als mobistar hem simlock vrij verkoopt pak ik wel een prepaid pakketje over de grens. Maar dan alleen als TomTom 7 erop verschijnt

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws