Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
O+
Reg. datum: 18 december 2005

Jup, voor 150 euro krijg je een 8GB iPhone mee.

.

.

Tuurlijk niet! Dan mag je 400 euro extra dokken (of zoiets).

Reg. datum: 27 mei 2008

Waarom doen ze zo moeilijk? Waarom niet gewoon de iPhone los verkopen voor $399 / $499? Denk niet dat veel mensen blij zullen zijn met een dure abbo....

Reg. datum: 07 december 2004

quote:
Tales schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:24:
O2 Komt ook met 'pay as you go' paket voor de iPhone:

http://www.o2.co.uk/iphone/paygo

Misschien ook in Nederland (hoop ik)
Telkens ik dat bericht zie, denk ik iets meer te weten te komen over de prijsstelling van de simlockvrije iPhone.

En het is telkens een teleurstelling :+

Afwachten mensen... :)

Reg. datum: 21 oktober 2001

quote:
Kidrobot schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:26:
Waarom doen ze zo moeilijk? Waarom niet gewoon de iPhone los verkopen voor $399 / $499? Denk niet dat veel mensen blij zullen zijn met een dure abbo....
Is denk ik dezelfde vraag als, waarom worden macs niet verkocht zonder Mac OSX of waarom kan je Mac OSX niet kopen zonder en installeren in een imb clone.

Apple wil gewoon een totaal pakket aanbieden waarin alle functies die de telefoon heeft ook daadwerkelijk ondersteund wordt door de providers..

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Eastman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:30:
[...]

Is denk ik dezelfde vraag als, waarom worden macs niet verkocht zonder Mac OSX of waarom kan je Mac OSX niet kopen zonder en installeren in een imb clone.

Apple wil gewoon een totaal pakket aanbieden waarin alle functies die de telefoon heeft ook daadwerkelijk ondersteund wordt door de providers..
Dat is helemaal niet hetzelfde. Een Mac met OS X werkt overal ter wereld, ook als je hem in Zuid-Afrika koopt en in Nieuw-Zeeland gebruikt.

quote:
MarcoC schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:32:
[...]
Dat is helemaal niet hetzelfde. Een Mac met OS X werkt overal ter wereld, ook als je hem in Zuid-Afrika koopt en in Nieuw-Zeeland gebruikt.
natuurlijk gaat de vergelijking niet in zijn geheel op... Maar de persoon die ik quote, vraagt zich af waarom je de telefoon niet los van een abonnement kan kopen. in dat geval klopt mijn statement wel..

of je een mac wel of niet in een bepaald land kan gebruiken hangt niet af van de service die in dat land geboden wordt!

Eastman wijzigde dit bericht 10-06-2008 19:35 (11%)

Dit zou hetzelfde zijn als een Mac kopen en dan vastzitten aan een of andere ADSL abbo voor het internet....

Ik vind het zonde

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Vraag, ik wil graag de 3G iPhone gebruiken als modem voor mijn MBP via BT. Is dit mogelijk via een extra prog? Standaard zit die optie er niet in heb ik gehoord, echter is dit imho wel een noodzakelijk goed :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Met veel gekloot. zoeken bij google naar 'iphone use as modem' Oh wacht, via BT. Nee, dat kan niet, absoluut ongemogelijk.

Ik dacht dat toch zeker modjes wel konden zoeken?

Muthas wijzigde dit bericht 10-06-2008 19:47 (23%)

quote:
Kidrobot schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:37:
Dit zou hetzelfde zijn als een Mac kopen en dan vastzitten aan een of andere ADSL abbo voor het internet....

Ik vind het zonde
hierna hou ik op... een mac is niet ontworpen om alleen te internetten, maar gemaakt om samen te werken met Mac OSX. Die vergelijking gaat dus niet op...

Een iphone is wel ontworpen met als doen mobiele communicatie. Voor mobiele communicatie heb je een provider nodig. Ik kan me voorstellen dat als apple zelf als provider kon spelen dat ze dat ook gedaan hebben. nu doen ze het met (exclusieve) contracten.

Je ziet het nu in VK dat ISP geld willen zien van BBC omdat hun online TV streaming teveel bandbreedte opvreet.. Dit soort situaties probeert apple denk ik uit te sluiten..

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Muthas schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:43:
Met veel gekloot. zoeken bij google naar 'iphone use as modem' Oh wacht, via BT. Nee, dat kan niet, absoluut ongemogelijk.

Ik dacht dat toch zeker modjes wel konden zoeken?
Gelukkig kan ik dat wel, anders was ik nooit mod geworden. Desalniettemin kon ik weinig over het BT verhaal vinden waarop ik specifiek heb gezocht. Maar bedankt voor je ongezouten reactie :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

ik geloof dat er iets is om van de iphone een wifi router te maken...

dacht het ergens gelezen te hebben

Eastman wijzigde dit bericht 10-06-2008 19:55 (3%)

Het punt is dat ik, en vele anderen, gewoon een telefoon los wil kopen en dan bijvoorbeeld een sim only abbo van welke aanbieder dan ook erbij. Die vrijheid moet je gewoon hebben, dit is gewoon klote maar als jij liever een paar tientjes kwijt wil zijn voor een slappe 100 minuten, ga je gang.
quote:
Eastman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:47:
[...]

hierna hou ik op... een mac is niet ontworpen om alleen te internetten, maar gemaakt om samen te werken met Mac OSX. Die vergelijking gaat dus niet op...

Een iphone is wel ontworpen met als doen mobiele communicatie. Voor mobiele communicatie heb je een provider nodig. Ik kan me voorstellen dat als apple zelf als provider kon spelen dat ze dat ook gedaan hebben. nu doen ze het met (exclusieve) contracten.

Je ziet het nu in VK dat ISP geld willen zien van BBC omdat hun online TV streaming teveel bandbreedte opvreet.. Dit soort situaties probeert apple denk ik uit te sluiten..

Reg. datum: 07 juni 2005

ik hoop dat t-mobile iets van myfaves bij de iPhone heeft zoals voor 5 euro onbeperkt smsen naar 5 vrienden..

Reg. datum: 29 maart 2007

@Kidrobot: Dan koop je toch gewoon een samsung of lg? Als je totale vrijheid wilt, dan moet je sowieso niet bij apple zijn.

lol, ik had mezelf nog voorgenomen om gewoon blij te zijn met de iphone die ik nu heb... En ik ben dat nog steeds, maar damn, dat snellere 3g internet is wel erg lekker... Baal er dus eigenlijk van dat ik dat mobile internet zovaak ben gaan gebruiken dat ik eigenlijk niet meer zonder kan... Heb zelfs voor vodafone gekozen, zodat ik dat internet-blox uit kan zetten ;)

Zijn er mensen die net als mij een 2jarig contract hebben gesloten bij provider x en eigenlijk door willen met dat abbo en die nieuwe willen kopen... Ben benieuwd wat jullie voor plannen hebben omdat goedkoop te fixen ;) Lijkt mij eigenlijk onmogelijk en ik ga dan ook gewoon blij zijn met mijn mobiel... Maar damn 3g en GPS zijn toch wel erg leuk...

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

Reg. datum: 28 augustus 2003

Hmzz ... zeer knap. Enkel jamemr dat die verschrikkelijk dure abonnementen er aan vast zullen hangen. En ik lees net enorm verontrustend nieuws:
http://www.tuaw.com/2008/06/10/iphone-upgrade-breakdown/

Dat wil dus zeggen dat je je GSM in de winkel moet activeren. Verschrikkelijk ambetant en hoop dat het VS only is. Ik kan me ook inbeelden dat er sommige shops zijn waar ze het niet doen but still ... zomaar ff kopen en unlocken zal er niet zo snel inzitten precies.

That said, als ik hem vast kan krijgen voor 200¤ zonder carrier-lock dan koop ik een nieuwe. Anders dan blijf ik wel gewoon bij mijn huidige voorlopig :) Het enigste wat ik echt ga missen is GPS en 3G (moest 3G relatief goedkoop kunnen te vinden zijn).

Voor de rest is er natuurlijk de firmware ... en die ziet er echt knap uit! Vooral dat Notification Services gedoe vond ik echt epic!! Serieus goed gedaan ... ik kan echt niet wachten voor een chat/twitter client die van deze zaken gebruik maakt. Maar, dit scenario laat nog steeds niet toe om die social mapping applications deftig te laten draaien. Zo kan de telefoon bv onmogelijk de locatie terugsturen naar Apple om zo te weten te komen wie in de buurt is n dan bv teruggestuurd te krijgen dat er iemand binnen je directe omgeving gekomen is. Althans dat heb ik begrepen.

Btw, was er bij jullie nog geluid op het stukje met de landen? Bij mij niet meer althans .. ligt het aan mij?

Om af te ronden .... er zal ongetwijfeld weer een spoedmeeting geweest zijn bij de meeste GSM makers. And that's how I like it ;) Pushing the boundaries!

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
Kidrobot schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:00:
Het punt is dat ik, en vele anderen, gewoon een telefoon los wil kopen en dan bijvoorbeeld een sim only abbo van welke aanbieder dan ook erbij. Die vrijheid moet je gewoon hebben, dit is gewoon klote maar als jij liever een paar tientjes kwijt wil zijn voor een slappe 100 minuten, ga je gang.

[...]
Waar het Apple om gaat is dat zo'n simlockvrije iPhone afbreuk doet aan het idee wat Apple achter de iPhone heeft. Dan mis je bijvoorbeeld een toepassing zoals Visual Voicemail.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Reg. datum: 06 september 2006

quote:
Eastman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:47:
[...]

Wel een onzettend kromme vergelijking zeg. Heeft helemaal niets te maken met OSX blah blah blah. Het heeft alles te maken met geld verdienen. Veel geld verdienen. Eén provider betekent geen concurrentie. Geen concurrentie betekent geen prijsvechters (webwinkels worden ook bewust buiten de deur gehouden). Gewoon een slimme manier om prijs hoog te houden onder het mom dat provider aan strikte eisen moet voldoen. Mmm jaja. Apple doet gewoon waar ze goed in is (en bravo, dat doen ze verdomd goed), marketing!

quote:
Kidrobot schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:00:

[...]
niemand hier op dit forum weet nog wat de tarieven worden voor de iphone abonnementen in nederland... zie mijn vergelijking van de O2 tarieven een pagina terug in deze thread... Daarin zie je dat de iphone tarieven van O2 zelfs goedkoper zijn dan de reguliere tarieven.. Overigens bieden sim-only abonnementen slechts korting op de belkosten, niet op databundels..

Bovendien verplicht niemand je de iphone te kopen.. Ik heb ook liever een mijn huidige vista tabletpc geboot in Mac OSX met volledige ondersteuning van apple.. Maar helaas het zei zo..

begrijp me niet verkeerd... Ik zie ook liever dat de telefoon gewoon simlockvrij los wordt verkocht tegen een redelijke prijs. Maar het is niet anders en zeuren op dit forum biedt geen oplossing.

Wel erg kort door de bocht he? Als IK nou geen Samsung of LG of wat dan ook wil? Maargoed blijkbaar ben ik gek dat ik een sim only van 400 min en 100 tal smsjes wil voor 25 euro per maand...
quote:
Tijn89 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:17:
@Kidrobot: Dan koop je toch gewoon een samsung of lg? Als je totale vrijheid wilt, dan moet je sowieso niet bij apple zijn.

lol, ik had mezelf nog voorgenomen om gewoon blij te zijn met de iphone die ik nu heb... En ik ben dat nog steeds, maar damn, dat snellere 3g internet is wel erg lekker... Baal er dus eigenlijk van dat ik dat mobile internet zovaak ben gaan gebruiken dat ik eigenlijk niet meer zonder kan... Heb zelfs voor vodafone gekozen, zodat ik dat internet-blox uit kan zetten ;)

Zijn er mensen die net als mij een 2jarig contract hebben gesloten bij provider x en eigenlijk door willen met dat abbo en die nieuwe willen kopen... Ben benieuwd wat jullie voor plannen hebben omdat goedkoop te fixen ;) Lijkt mij eigenlijk onmogelijk en ik ga dan ook gewoon blij zijn met mijn mobiel... Maar damn 3g en GPS zijn toch wel erg leuk...

Mensen, snap het dan.

Wat ik bedoel is, dat ik geen probleem heb om 399 / 499 te betalen voor de iPhone zonder een (waachrijnlijk) duur contract.

Daarnaast wil ik op vakantie gewoon een lokale sim in mijn telefoon stoppen om daar te kunnen bellen.

Kidrobot wijzigde dit bericht 10-06-2008 21:07 (26%)

Zeuren heeft inderdaad geen zin en eerlijk gezegd het is een super mooi apparaatje geworden. Maar ben benieuwd wat de Europese mededingingsraad hievan vindt. Iemand al een klacht gedeponeerd? :) Net even de app MobileMe bekeken. Damn dat is slim van Apple zeg! Soort van exchange voor niet-business gebruikers. Ben benieuwd wat dat in Nederland gaat kosten, in Amerika $99 heb ik begrepen. Geniaal, voor ¤75 ben ik er wel voor te porren.

Arga wijzigde dit bericht 10-06-2008 20:39 (13%)

quote:
Kidrobot schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:35:
Mensen, snap het dan.

Wat ik bedoel is, dat ik geen probleem heb om 399 / 499 te betalen voor de iPhone zonder een (waachrijnlijk) duur contract.
Houd eerder rekening met prijzen rond de 600-700 euro denk ik.

Reg. datum: 09 augustus 2003

quote:
[b][message=3021983 Damn dat is slim van Apple zeg! Soort van exchange voor niet-business gebruikers. Ben benieuwd wat dat in Nederland gaat kosten, in Amerika $99 heb ik begrepen. Geniaal, voor ¤75 ben ik er wel voor te porren.
Als je ziet wat Blackberry-diensten al niet kosten per maand (vanaf 10 euro voor zeer beperkte functionaliteit) kan je wel vast inzetten op een dalende koers van RIM :P

Dit biedt meer voor minder, afhankelijk wat voor data-abo je erbij moet nemen uiteraard :)

Reg. datum: 07 december 2004

Het WWDC topic is gesloten, maar kan iemand zeggen hoe groot de videobestanden uit de iTunesStore zijn van de keynote address (dus die van gisteren en begin 2008 bvb)

Staan ze dan ook offline beschikbaar op de computer? Zodat ik ze ook bvb aan anderen kan laten zien?

Ik woon in België, het land van de downloadlimieten, vandaar...

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: