Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Nieuw Topic
GHz's, BPMs, PKs
Reg. datum: 23 juni 2004

ff wat anders dan providers en prijzen, ik zie wel potentie in de ontwikkeling van het iPhone platform op gaming gebied. Tijdens de keynote is een aantal spellen gedemonstreerd, waarbij veel gebruik werd gemaakt van de accelerometer die in de iPhone is ingebouwd. Dat lijkt me een leuke ervaring om zo een spel te besturen :D
Alleen vraag ik me af wat er in de auto gebeurt tijdens het rijden? Stel je zit op de achterbank een racespel te doen op je iPhone dat wordt bestuurd door de accelerometer, en de bestuurder van de auto maakt een bocht naar rechts, dan ontstaat er een middelpuntsvliegende kracht naar links (dat voel je wanneer je naar links wordt gedrukt tijdens een bocht naar rechts). De accelerometer neemt dat waar als een versnelling waardoor je je iPhone naar rechts (zeg ik dat goed?) zult moeten kantelen, haaks op de middelpuntsvliegende kracht, om je autotje of whatever je aan het besturen bent op je iPhone rechtdoor te laten gaan. Vergelijk het met een situatie waarbij je een plank vast hebt in een rijdende auto waarop een knikker ligt die je in het midden moet houden; de positie van de plank moet je ook constant corrigeren tijdens bochtenwerk en (de-) acceleraties van de auto.
Lijkt me een beetje verwarrend tijdens het spelen, maar misschien hebben ze dit getest en is de sensor zo gecalibreerd dat hij alleen korte en beperkte krachten doorfeeft. Ik vind dit zelf wel een interessant vraagstuk. Wat denken jullie hierover?

MacBook Pro, iPhone

Reg. datum: 21 oktober 2001

Ik heb even gekeken wat een data abo bij O2 in VK kost.. Uitkomst is in mijn ogen erg verrassend!

20Pond voor een data abonnement 1.8 mbps 3gb datalimiet..
een normaal mobiel bellen abonnement met 75 minuten en 125 sms kost ook 20 pond..

De combinatie is te koop als iphone abonnement voor 30 pond... Dus dat lijkt me allemaal erg redelijk. (zelfs 10pond korting)
------------------

het 35 pond iphone abonnement:
600 minuten en 500 sms.. kost normaal ook al 35 pond per maand. Dus krijg je daar de data abonnement er zelfs gratis bij..

-----------------

Het zelfde geldt ook voor de 45 pond en 75 pond Iphone abonnement

-----------------

De prijzen van O2 zijn dus heel redelijk en je krijgt zelfs meer waar voor je geld in vergelijking met normale telefoon abonnementen.. Verrassend!

iphone abonnementen: http://www.o2.co.uk/iphone/paymonthly
telefonie abonnementen: http://www.o2.co.uk/mobil...monthly/paymonthlytariffs
Mobiel breedband: http://broadband.o2.co.uk/mobile/index.jsp

Eastman wijzigde dit bericht 10-06-2008 17:10 (3%)

Nikon, Canon & Apple power

quote:
MarcoC schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:57:
[...]

Dat verschilt dan per persoon, maar ik email nooit met mijn telefoon en MMS gebruik ik des te meer.
Waarschijnlijk gebruik je MMS omdat je dan weet dat degene het gelijk krijg niet? Bij e-mail zal niet iedereen het gelijk kunnen lezen omdat er maar heeeeeeel erg weinig mensen zijn die push mail hebben als ze al überhaupt e-mail functie hebben op hun mobiel.

Zelf gebruik ik MMS nooit omdat ik het te duur vind en de grote van de foto valt me vies tegen. E-mailen is helaas niet helemaal een oplossing hiervoor. Niet in nederland in ieder geval. In japan heeft iedereen push mail en daar is e-mail zeker een vervanger van MMS.

Denk dat er straks toch steeds meer mensen zijn met push mail door dat hele mobile me gebeuren. Ik weet nu al dat ik het ga halen. Helemaal omdat ik via werk nog korting kan krijgen :)
quote:
Eastman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:08:
Ik heb even gekeken wat een data abo bij O2 in VK kost.. Uitkomst is in mijn ogen erg verrassend!

20Pond voor een data abonnement 1.8 mbps 3gb datalimiet..
een normaal mobiel bellen abonnement met 75 minuten en 125 sms kost ook 20 pond..

De combinatie is te koop als iphone abonnement voor 30 pond... Dus dat lijkt me allemaal erg redelijk. (zelfs 10pond korting)
------------------

het 35 pond iphone abonnement:
600 minuten en 500 sms.. kost normaal ook al 35 pond per maand. Dus krijg je daar de data abonnement er zelfs gratis bij..

-----------------

Het zelfde geldt ook voor de 45 pond en 75 pond Iphone abonnement

-----------------

De prijzen van O2 zijn dus heel redelijk en je krijgt zelfs meer waar voor je geld in vergelijking met normale telefoon abonnementen.. Verrassend!

iphone abonnementen: http://www.o2.co.uk/iphone/paymonthly
telefonie abonnementen: http://www.o2.co.uk/mobil...monthly/paymonthlytariffs
Mobiel breedband: http://broadband.o2.co.uk/mobile/index.jsp
Klinkt erg goed!! Ben echt heel erg benieuwd naar de NL prijzen.

Alpha-sphere wijzigde dit bericht 10-06-2008 17:20 (39%)

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
Alpha-sphere schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:16:
[...]

Waarschijnlijk gebruik je MMS omdat je dan weet dat degene het gelijk krijg niet? Bij e-mail zal niet iedereen het gelijk kunnen lezen omdat er maar heeeeeeel erg weinig mensen zijn die push mail hebben als ze al überhaupt e-mail functie hebben op hun mobiel.

Zelf gebruik ik MMS nooit omdat ik het te duur vind en de grote van de foto valt me vies tegen. E-mailen is helaas niet helemaal een oplossing hiervoor. Niet in nederland in ieder geval. In japan heeft iedereen push mail en daar is e-mail zeker een vervanger van MMS.
Bij MMS is het ook altijd maar de vraag of de ontvanger het kan lezen. Hoe vaak heb ik al niet meegemaakt dat iemand naar me toe kwam met de vraag waarom er een url naar hem gesmst werd. Als je MMS niet goed staat ingesteld, moet je nog steeds je ontvangen MMS-jes op internet gaan bekijken.

Ik vind het dus totaal niet erg dat je niet kan mms-en (swirly mms is niet echt een oplossing)

PSN: Sluuz

Reg. datum: 09 augustus 2001

Ik hoop wel dat ze die abonnementsprijzen een beetje hoog maken, anders loopt weer elke scholier met een iPhone.

Reg. datum: 31 oktober 2007

quote:
knutmo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:36:
Ik hoop wel dat ze die abonnementsprijzen een beetje hoog maken, anders loopt weer elke scholier met een iPhone.
Waarom zou gij meer recht hebben op een iPhone dan ik?

Beatport is my...
Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
Sorry, maar wtf?

heaven.

quote:
Wat een onzin, van mij part heeft iedereen zo'n ding. Al heeft het natuurlijk wel iets als niet iedereen hem heeft. Mij maakt het niet uit, ik koop hem om het gebruikersgemak etc. De prijs zal mij ook vrij weinig boeien. Echter snap ik niet dat jij denkt dat jij er meer recht op hebt omdat jij wel het duurdere abbo kan betalen. Ik hoop juist dat ze er een normaal tarief aan vast knopen.

iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black

Reg. datum: 07 juni 2005

scholieren komen er toch wel aan ..

het is zo'n hype dan ben je hip en wil je best de hele vak werken voor je iPhone..

ik hoop gewoon dat die goedkoop geleverd wordt anders ga ik naar diamong.

Mooooooo
Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
cococless schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:38:
[...]

Waarom zou gij meer recht hebben op een iPhone dan ik?
Omdat hij zich bijzonder wilt voelen |:(

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog

Ik vraag me af of alleen T-mobile winkels hem gaan verkopen of je de iPhone ook via winkels als The Phonehouse, Belcompany etc kan kopen.

Hopelijk zijn er ook genoeg qua aantal, anders wordt het kamperen voor de winkel tegen de tijd dat die opengaat.. (Dat wordt rellen...)

Ik kan in ieder geval niet wachten.. :)

Reg. datum: 12 oktober 1999

quote:
Alpha-sphere schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:48:
Vraag wat vrienden om langs te gaan bij je. Vast wel iemand die T-Mobile heeft. Ander kan je ook een Prepaid simkaart kopen om het bereik bij je thuis te testen.
Beter nog: m'n broertje heeft een T-Mobile abonnement. Gisteravond was zijn bereik in ieder geval nog vergelijkbaar met boerenkoolstamppot-zonder-worst: waardeloos dus :(
quote:
cococless schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:49:
...
Maar elke operator kan toch gebruik maken van SDK die ik in de keynote zag?
Zie niet in dat functionaliteit verzwakt indien zonder abbo verkoop.
Ik vraag me dus sterk af waarom...
De SDK heeft weinig van doen met zaken als visual voicemail. Visual voicemail is iets waarvoor de operator zijn of haar voicemail-infrastructuur moet aanpassen, terwijl de SDK iets is om applicaties voor op het toestel zelf te ontwikkelen. Apple zelf heeft de know-how om visual voicemail in een netwerk mogelijk te maken en deelt die kennis ook met de geselecteerde operators, waardoor andere operators dat niet zomaar kunnen doen. Daarnaast is het nog maar de vraag of die andere operators dat zullen doen als die informatie openbaar was, want het aantal mensen dat een simlockvrije iPhone aanschaft zal beperkt zijn.

En Apple wil naar mijn idee voorkomen dat iemand een iPhone heeft die niet volledige aan de "apple-experience" voldoet, dus leveren ze hem alleen bij geselecteerde operators. Denk ik.
quote:
martijn007 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:50:
Het probleem dat ik heb met Visual Voicemail is het volgende: Waarom is er niet gekozen voor een antwoordapparaatfunctie? Niks geen gezeur met de providers... gewoon het bericht opslaan op de telefoon. Zelf kunnen instellen wanneer het antwoordapparaat er opgaat (naar x keer overgaan).
Zoals anderen al zeiden moet dan inderdaad je toestel altijd aan staan, maar bovendien moet je toestel ook altijd bereik hebben. En juist dat valt met onze magenta vrienden een beetje tegen :X
quote:
Ballebek schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:26:
Zou het toch wel sneu vinden als er bij Apple Benelux geen ontvangst is (Bunnik, Rietdekkershoek) :P
Mja, daar hebben ze goed op gelet volgens mij, want volgens het kaartje hebben ze daar wel keurig bereik :) (Kosterijland zitten ze trouwens)

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

De naam "iPhone 3G" is trouwens wel een beetje verwarrend. Lijkt nu net of het de derde generatie iPhone betreft. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

-Onzinnig-

Geqxon wijzigde dit bericht 10-06-2008 18:31 (101%)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Reg. datum: 02 december 2001

quote:
Geqxon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:30:
[...]

Het is dan ook gewoon "The new iPhone", en helemaal geen 3G. :)
Staat toch overal iPhone 3G op de Apple websites...

iPhone (G1, eerste generatie)
iPhone 3G (G2, tweede generatie)

Dus net als met de HP servers lijkt me wel handig :+

Chimera wijzigde dit bericht 10-06-2008 18:33 (0%)
Reden: Oh je was er zelf ook al achter...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Waiting...

quote:
Tourniquet schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:25:
De naam "iPhone 3G" is trouwens wel een beetje verwarrend. Lijkt nu net of het de derde generatie iPhone betreft. :P
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer deze iPhone gewoon de 1e iphone is maar dan met een uitgebreid service pack. Volgens mij draaien beide straks ook dezelfde firmware. De enige nieuwe features zijn:
- battery pack
- 3G netwerken
- GPS
- ander uiterlijk
Reg. datum: 06 september 2006

Ik heb wel een aantal specifieke vragen en ik hoop dat iemand met meer verstand van iPhones deze kan beantwoorden.

Ik zit erg te twijfelen tussen een Windows Mobile phone (gebruik ik nu ook) of de nieuwe iPhone.

Grote voordelen voor mij persoonlijk waren altijd de synchronisatie met Outlook en het windows live gebeuren (hotmail is mijn privé account).

Ik heb begrepen dat er een aantal verbeteringen zijn t.o.v. de 'klassieke' iPhone.
  • Klopt het dat je nu wél met Outlook kan syncen of alleen met exchange?
  • Is het nu wel mogelijk álle pop e-mail binnen te halen binnen de mail accounts?
  • Zijn er ook nadelen met aGPS t.o.v. GPS (het is toch volwaardig GPS toch, ook als er geen zendmasten zijn?).
  • Is het mogelijk office documenten te bekijken als die op de storage staan (of zijn alleen pre-views mogelijk als e-mail bijlage).
  • Loopt de iPhone wel eens vast (zoals WM nog wel eens last van wil hebben)
  • Hoe is de ontvangst qua signaal sterkte (aangezien T-Mobile volgens sommien het minste netwerk heeft is het belangrijk dat het apparaat goed ontvangst mogelijk maakt, mijn TyTN is daar niet echt een ster in)
Alvast bedankt, probeer zelf ook nog wat info te sprokkelen, maar deze onderwerpen kan ik niet echt vinden nog.

quote:
Lt. Marx schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:34:
[...]

Hoe langer ik er over nadenk hoe meer deze iPhone gewoon de 1e iphone is maar dan met een uitgebreid service pack. Volgens mij draaien beide straks ook dezelfde firmware. De enige nieuwe features zijn:
- battery pack
- 3G netwerken
- GPS
- ander uiterlijk
speakers zijn verbeterd en er is nu ook een ingebouwde mini-jack uitgang.

wees blij dat apple de nieuwe firmware 2.0 ook geschikt maakt voor de eerste iphone. Er zijn genoeg fabrikanten die je dwingen een nieuwe te kopen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe software mogelijkheden..

Reg. datum: 26 juli 2002

quote:
Lt. Marx schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:34:
[...]

- battery pack
- 3G netwerken
- GPS
- ander uiterlijk
- exchange ondersteuning

imo een belangrijke feature tegenwoordig.

Reg. datum: 02 augustus 2005

Ik ga over een maand naar Turkije waar Vodafone de iPhone mag verkopen. Daar kan ik hoogstwaarschijnlijk eentje halen zonder een abonnement aan te gaan, maar dan is de telefoon nog wel Vodafone locked.
Wat denken jullie? Zal een Vodafone telefoon uit Turkije werken met een Nederlandse Vodafone sim kaart?

quote:
Bouwe schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:44:
[...]

- exchange ondersteuning

imo een belangrijke feature tegenwoordig.
dat is onderdeel van firmware 2.0 dat ook beschikbaar komt voor iphone G1

Reg. datum: 27 december 2004

quote:
Eastman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:40:
[...]

speakers zijn verbeterd en er is nu ook een ingebouwde mini-jack uitgang.

wees blij dat apple de nieuwe firmware 2.0 ook geschikt maakt voor de eerste iphone. Er zijn genoeg fabrikanten die je dwingen een nieuwe te kopen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe software mogelijkheden..
Die mini-jack uitgang was er volgens mij in de eerste iPhone ook al hoor ;)
Reg. datum: 21 oktober 2006

quote:
pbouwen schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:49:
[...]

Die mini-jack uitgang was er volgens mij in de eerste iPhone ook al hoor ;)
Dat was een diepere uitgang, deze is gewoon netjes verzonken waardoor je andere koptelefoons makkelijker kan gebruiken.

Appeltjes en Fototjes

Reg. datum: 02 november 2006

Nee, de eerste generatie had een verzonken minijack uitgang waardoor er daar geen normale oordopjes inpasten, bij de nieuwe is die niet meer verzonken.

O2 Komt ook met 'pay as you go' paket voor de iPhone:

http://www.o2.co.uk/iphone/paygo

Misschien ook in Nederland (hoop ik)

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: