Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Wanneer komt de iPhone in België nu uit?

De iPhone 3G komt later dit jaar naar België. Een exacte datum is nog niet bekend. Eerst was aangekondigd dat deze op 11 juli bij ons zou komen, maar België is nu het enige Europese land dat officieel NIET op 11 juli beschikbaar zal zijn.

Wat gaat die nu kosten?

Dat is nog niet bekend. Richtprijs wordt vermoedelijk ¤199,- voor het model van 8GB en ¤ 299,- voor de 16GB modellen, maar dit zullen we pas kunnen bevestigen de komende weken. Hou deze pagina in het oog.
iPhone bij Switch (België)

Bij Switch geloven ze nog in een ¤199/299 iPhone :).

Hopelijk heeft niemand dit eerder gepost..

Sony Vaio VGN-FZ29VN -- Vista Business -- Ubuntu 8.04

maw, alles hier nog eens gelezen te hebben en bekeken te hebben:

Wij in België kunnen dus (en trouwens niemand voor 11 juli) geen iphone hier gebruiken, want ze moeten nu overal gekocht worden MET een abbonement ?

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Ik vind het wel en beetje vreemd dat dat ding niet los te koop is... Ik heb een abo waar ik nog een jaar aan vast zit, dus tot die tijd geen iPhone voor mij. Met mij nog meer mensen die vast aan een contract zitten en dus niet kunnen overstappen op een iPhone.

Daarnaast vind ik het slecht dat je vastzit aan t-mobile... Nu heb ik zelf wel t-mobile, dus voor mij persoonlijk is dat niet zo'n heel groot probleem.
<nvm>

GigaTexel_BE wijzigde dit bericht 10-06-2008 13:54 (98%)

Euh, ik heb de keynote van Jobs niet gezien, en ik lees het eigenlijk ook nergens terug... kun je met de 3G video bellen??
quote:
Martien schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:02:
Euh, ik heb de keynote van Jobs niet gezien, en ik lees het eigenlijk ook nergens terug... kun je met de 3G video bellen??
Hij heeft geen frontcamera, dus; neen.

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

In de randstad heb ik geen last van een slechte bereik. In de winkel waar ik werk heeft t-mobile zelfs beter bereik dan vodafone en KPN. We moeten ook niet vergeten dat alle masten van Orange nu ook worden omgezet naar T-Mobile dus het bereik zal alleen maar verbeteren.
Zal de tomtom versie van de iPhone ook werken op de iPhone 1 met BT gps ?

Reg. datum: 06 september 2002

quote:
X-G schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:19:
Overigens is de verschoven release-date van België een domper, had gehoopt hem daar abo-less te kunnen halen eventueel. Dan maar even afwachten.
MIsschien heeft dit een rol gespeeld in de beslissing de iphone later te releasen in België. Een unlockte iphone zou namelijk een stormloop veroorzaken van de buurlanden.

...

subtitle
Reg. datum: 19 augustus 2006

De search geraadpleegd maar geen hits;

Een tijdje terug had ik mijn shure dopjes uitgeprobeerd op een iPod Touch en de kwaliteit viel me zeer tegen. Het had ook best kunnen zijn dat bitrate van het liedje laag was dus ik ben er niet helemaal uit nog. Hoe is de kwaliteit van de eerste generatie iPhone t.o.v. een acceptabele mp3speler als de zen-stone? Is er iets gedaan aan de geluidskwaliteit met de 3G versie?

handtekening

Iemand ervaring met de Zagg Invisibleshield op de iPhone?

Ik heb met de Nano 3G wel ervaring zie hier

Ben er nog steeds uitermate tevreden over, maar ben benieuwd of het voor de iPhone nog invloed heeft op het touchscherm en of de achterkant goed gedekt wordt?

Voor de iPhone 3G is er in iedergeval een actie, 20% er af.

Pain is weakness leaving the body.

Nou ik kan iig niet wachten op 11 juli. Vraag me zoals vele van jullie waarschijnlijk wel af wat de tarieven worden. Voor mij maakt het niet zoveel uit dat het t-mobile is, was al van plan om mijn abbo bij vodafone af te kopen aangezien ik helemaal gek word van het achterdochtige gedrag van die gasten.

Als het een abbo a 40-50 euro word met +-1000 minuten / smsjes per maand vind ik het prima, al is dat nog even afwachten natuurlijk.

Zelf ga ik voor een 16GB versie in het zwart, vind dat wit niet mooi icm de zwarte voorkant.

iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black

quote:
Good Fella schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:20:
Nou ik kan iig niet wachten op 11 juli. Vraag me zoals vele van jullie waarschijnlijk wel af wat de tarieven worden. Voor mij maakt het niet zoveel uit dat het t-mobile is, was al van plan om mijn abbo bij vodafone af te kopen aangezien ik helemaal gek word van het achterdochtige gedrag van die gasten.

Als het een abbo a 40-50 euro word met +-1000 minuten / smsjes per maand vind ik het prima, al is dat nog even afwachten natuurlijk.

Zelf ga ik voor een 16GB versie in het zwart, vind dat wit niet mooi icm de zwarte voorkant.
naast sim-only abonnementen, heb ik nog nooit een abonnement in nederland gezien die 1000+ minuten aanbiedt voor 50 euro.. (niet mee gerekend, speciale abonnementen voor binnen je eigen netwerk of alleen naar vast)

huidige t-mobile relax 1000 kost alleen al 97 euro. Tel daar nog even de databundel bij op en je zit makkelijk op 130 euro per maand...

Reg. datum: 22 april 2004

quote:
Jimmie schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:16:
Iemand ervaring met de Zagg Invisibleshield op de iPhone?

Ik heb met de Nano 3G wel ervaring zie hier

Ben er nog steeds uitermate tevreden over, maar ben benieuwd of het voor de iPhone nog invloed heeft op het touchscherm en of de achterkant goed gedekt wordt?

Voor de iPhone 3G is er in iedergeval een actie, 20% er af.
Ik heb de Invisible Shield gehad, zeer goed product! Echter, het initieel aanbrengen was een beetje chaotisch, maar uiteindelijk toch goed gekregen.

Niets op aan te merken op Invisible Shield: top product! Tot ik de Best Skin Ever tegen kwam. Identiek product, voor een fractie van de prijs!!! Google maar even...

quote:
Eastman schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:35:
[...]

naast sim-only abonnementen, heb ik nog nooit een abonnement in nederland gezien die 1000+ minuten aanbiedt voor 50 euro.. (niet mee gerekend, speciale abonnementen voor binnen je eigen netwerk of alleen naar vast)

huidige t-mobile relax 1000 kost alleen al 97 euro. Tel daar nog even de databundel bij op en je zit makkelijk op 130 euro per maand...
Betaal nu 25 euro voor een basis-abbo met 200 belminuten/smsjes. Daarnaast nog 10 euro voor 50MB dataverkeer en 10 euro voor 1000 smsjes. In totaal dus 45 euro per maand, wat vaak genoeg oploopt tot 100-130 :X

Het kan dus iig een stuk goedkoper. En dat van smsjes zal wel langzaam vervangen worden door email, aangezien email gewoon een pain in the ass is op mijn Prada sms ik ontiegelijk veel om de belkosten te beperken ;)

Sowieso lijkt het me dat T-Mobile er wel een WnW bij-in doen als je een abbo afsluit.

iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black

Ik heb laatst een iPhone gekocht van een collega, en alles werkt perfect ;), behalve 1 ding. De externe luidsprekers zijn heeel zacht, en ik hoor mijn ringtone niet eens.
Ik weet, dit is eerder gevraagd in Deel 6, en misschien nog wel vaker, maar ik kon zo geen antwoord erop vinden.
Misschien dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft en misschien een oplossing?
B.v.d!

Door die abonnement kosten zetten ze wel de student buiten spel vind ik...

La Marmotte

quote:
cococless schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:11:
Tja, daar ben je student voor he. Sommige dingen kunnen studenten gewoon niet betalen.

Ik ben verder wel benieuwd naar de nieuwe iPhone en de reviews ervan. De huidige bevalt me buitengewoon. In oktober weekje naar NY dus neem dan een nieuwe mee!

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

Helaas, ik denk niet dat je er eentje kan mee nemen uit NY omdat je vanaf nu de iPhone moet activeren in de winkel, ze worden zelfs niet meer online verkocht. :)

13" MacBook black / 20" Cinema Display / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
cococless schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:11:
Ja, ik vind het echt vreselijk van Apple dat ik geen quad-core Mac Pro kan kopen. :+

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Dat is nu. Het is nog lang geen 11 Juli dus er kan nog een hoop veranderen. En daarnaast wordt er heus wel wat op gevonden.

Reg. datum: 07 december 2004

Ik vrees dat ik gewoon ergens een tweedehandse V1 iPhone op de kop zal moeten proberen te tikken. Voel me een beetje dom dat ik niet eerder de stappen heb gezet om aan een 'nieuwe' V1 uit amerika te komen. Want die zullen nu wel niet meer verkocht worden, gezien de regel dat elke telefoon in de winkel zelf geactiveerd moet worden. (en omdat de stock hoogstwaarschijnlijk helemaal op is)

Voor persoonlijke dingen als gms's en laptops koop ik niet graag tweedehands (dat ik slechts een gevoel, maar toch)

Voor mij is de iPhone V1 ook meer dan voldoende (gps gebruik ik niet, en umts abonnementen zijn duur, ik zou steeds wachten tot ik een wifi netwerk kan gebruiken)

Sowieso wordt de release in België voor onbeperkte tijd uitgesteld :( en ben ik het niet eens met de overeenkomsten die apple sluit.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de iPhone een geweldig apparaat, ik zou er liefst nu al één hebben, maar ik wil niet gedwongen worden tot een netwerk. Ik neem het Belgische beleid dan ook niets kwalijk, want imo hoort het zo. Waarom apple hier blijft aan vasthouden (de simlocks) zal me een raadsel zijn. Dit topic alleen al staat vol over mensen die nog een abo hebben lopen (en dus niet over kunnen gaan) of die geen abo hebben bij t-mobile (en dus niet over kunnen of willen gaan). Ze beperken de markt zo gigantisch... Volgens mij kunnen ze een veelvoud vekopen als ze de gsm echt over simlock vrij aanbieden.

En dan bedoel ik niet enkel simlock vrij, wie hem 'gesponsord' en op afbetaling wil kopen moet die kans krijgen, maar wie liever hardware en diensten gescheiden houdt (zoals ik) zou ook die kans moeten krijgen. Ik wil namelijk transparante facturen en prijzen, en weten wat waar naar toe gaat. Apparaat enerzijds en een tariefplan naar keuze die afgestemd is op mijn gebruik. (weinig bellen bvb).

Jammer... :'(

Defunked!

quote:
Geqxon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:19:
[...]

Ja, ik vind het echt vreselijk van Apple dat ik geen quad-core Mac Pro kan kopen. :+
Verschil is dat de quad-core Mac Pro geen consumenten product is, en de iPhone wel.
Al ben ik het trouwens ook niet helemaal met cococless eens, want als je gewoon de iPhone los koopt en zelf een abbo neemt, is het best te doen, ook voor een student.
Als ze simlock vrij worden aangeboden voor 499 / 599, twijfel ik alsnog voor geen seconde over de aanschaf. Vergeet niet dat koppelverkoop in de EU een lastig geval is, al helemaal in ons kouwe kikkerlandje

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Reg. datum: 12 oktober 1999

Apple zet hoog in op gebruikersvriendelijkheid. Zij vinden het waarschijnlijk noodzakelijk dat visual voicemail bijvoorbeeld werkt en dat personeel van de telecomaanbieder op de hoogte is van de werking van het toestel.

Ik vermoed dat dat de reden achter de simlock-ellende is.

Heeft iemand overigens exacte info over de samenvoeging van Orange en T-Mobile ? Hier in Bunnik (Rietdekkershoek / 3981TN) is het bereik NET niet goed meer binnenshuis volgens de dekkingskaart. In de praktijk komt het erop neer dat ik m'n toestel ergens bij het raam moet neerleggen wil ik bereikbaar zijn. Volgens mij heeft Orange betere dekking hier, dus als die eindelijk samengaan durf ik wel weer een T-Mobile abonnement af te sluiten in plaats van 't huidige Vodafone.

T_E_O wijzigde dit bericht 10-06-2008 15:32 (46%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws