Reg. datum: 15 juli 2007
Reg. datum: 15 juli 2007
Er lag een iPhone in een mobistar winkel hier in de buurt (België). Het is nog een oude en prijskaartje was 799 ¤ dusja. De 3g zal wel rond de 500 ¤ liggen zekers.quote:onraj schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:35:
Wat ik me afvraag: als de iPhone in de USA 200 dollar kost, omgerekend een 135 euro, wie gaat er dan nog één hier kopen? Volgende maand ga ik toevallig naar NYC, hopelijk weet ik tegen dan of de 'nieuwe' iPhone te unlocken valt voor België.
Op de Belgische site word nog niet gesproken over een verkoopsprijs, ik ben eens benieuwd. En inderdaad, koppelverkoop mag hier niet, en toch bieden ze het aan via Mobistar... Ook een beetje raar, en krijgen wellicht wel een antwoord op in de komende weken.
Reg. datum: 29 april 2002
Ik ga zelf naar Amerika de 9de , dus ik maak de release van de iPhone nog wel mee. Hopelijk is die de 11de nog te bestellen online, zodat ik later mijn telefoon nog kan unlocken met een andere tool. Het zou jammer zijn als die niet meer via de apple site te bestellen is zonder at&t contract van minimaal 2 jaar (zie apple site bij requirements)
Reg. datum: 31 oktober 2007
http://www.apple.com/benl/iphone/buy/quote:alvi schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:33:
INTERESSANT: Op de Belgische site wordt ook verkrijgbaarheid belooft vanaf 11 juli.
klik
En hier moeten ze wel simlock vrij verkopen. Ik ben eens benieuwd!!
Moest je verder klikken zag je dat er wel een abonnement aan hangt, denk dat het mogelijk is omdat alle providers de iphone mogen verkopen nu i.p.v vroeger één operator per land.
Reg. datum: 14 april 2004
Ik bijvoorbeeld. Al is het alleen al omwille van de garantie.quote:onraj schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:35:
Wat ik me afvraag: als de iPhone in de USA 200 dollar kost, omgerekend een 135 euro, wie gaat er dan nog één hier kopen?
abbo incl. gsm is verboden in België en ik kan nergens verder klikken dan enkel de mobistar.be site.quote:cococless schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:49:
[...]
http://www.apple.com/benl/iphone/buy/
Moest je verder klikken zag je dat er wel een abonnement aan hangt, denk dat het mogelijk is omdat alle providers de iphone mogen verkopen nu i.p.v vroeger één operator per land.
Reg. datum: 29 april 2002
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Reg. datum: 25 april 2006
Themnuts Dot Be Worklog -=Viva La Vida Verde=-
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Reg. datum: 07 juni 2005
toch niet ..
weet iemand al meer van volwaardig navigatie programma's die op apple kunnen draaien of dat fabrikanten daar mee bezig zijn ?
wd200 wijzigde dit bericht 09-06-2008 23:24 (36%)
Reg. datum: 31 oktober 2007
Zitten nog fouten in, daarjuist was het nog movistar en nu mobistar met een orange vlagquote:thomasvdw schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:51:
[...]
abbo incl. gsm is verboden in België en ik kan nergens verder klikken dan enkel de mobistar.be site.
Al is het volgens rumors wel mobistar.
En in Nederland krijg je buiten de kans om aan te melden op de nieuwsbrief geen verdere info over de iphone.
Op een of andere manier moeten ze er toch in geslaagt zijn ze via koppelverkoop e verkopen want we staan bij de eerste landen voor de nieuwe iphone.
Reg. datum: 14 november 2000
Ik betaal nu 10 euro voor 200 mb bij base.
Verder betaal ik het dubbele bij mobistar voor 8h te bellen in de maand dan bij base.
Enigste grote nadeel is dat base nog geen 3g heeft
It's dark but I don't want to find the light.
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Reg. datum: 23 juni 2003
Wtf overigens, die videodemo. Alles lijkt daar echt vele malen soepeler te gaan, als ik het zo hier wil doen dan duurt dat echt véél langer... Bijvoorbeeld het SMS scherm openen, met maar 3 inbox berichten duurt echt gewoon 2s ofzo
Hopelijk dat 2.0 dat ook een beetje gaat aanpakken, want is wel echt kut als het nu aan mijn foontje ligt.
[/crosspost]
Hierbij het ik het o.a. over de nieuwe demo van MobileMe @ Klikkerdeklik
Zou het lichtelijk getruckt zijn?
heaven.
ja .. niet dus.. dat is de prijs met aboquote:davidgilmour schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:43:
wow, $199, dat is iets van 127 eurotjes maar. Ik ga er eindelijk een kopen. Ebay, here we come
en USA -> EU is alleen het tekentje veranderen niks met koersen..
wd200 wijzigde dit bericht 09-06-2008 23:45 (11%)
Reg. datum: 14 november 2000
"And for the rest of you, AT&T says there's no way to buy it without agreeing to a contract."
It's dark but I don't want to find the light.
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
Het zal wel gaan zoals bij Nokia met Nokia Maps. Het kaartgebruik is gratis maar wil je navigeren dan moet je dus een applicatie (tomTom) of licentie kopen.quote:wd200 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:21:
weet iemand al meer van volwaardig navigatie programma's die op apple kunnen draaien of dat fabrikanten daar mee bezig zijn ?
Ik gebruik nu Nokia Maps met mijn N82 als ik in een onbekende plaats ben. Vaak genoeg kun je niet voor de deur parkeren en moet je dus ergens in de buurt een parkeerplaats vinden. In de auto gebruik ik TomTom (of Renault Carminat) en zodra ik uitgestapt ben, schakel ik over op Nokia Maps. Hij kleurt zeg maar met een markeerstift je route op de kaart en een aanwijzer toont waar je bent. Je krijgt dus geen gesproken aanwijzing of gecorrigeerde route als je verkeerd loopt.
Edit: nog even over de A-GPS. Er zijn twee systemen die door zich beide A-GPS noemen. De eerste download een pakketje data van een bepaalde server. In deze data staat voor bijvorbeeld 24 uur vooruit waar de GPS satellieten precies zullen hangen. Hierdoor weet het apparaat aanzienlijk sneller zijn exacte positie te bepalen.
De tweede is aan de hand van locatie informatie van de mobiele netwerken. Aan de hand van signaalsterktemetingen in het netwerk (meerdere basisstations meten dus de signaalsterkte van jouw toestel) en kunnen aan de hand daarvan een redelijke plaatsbepaling geven. Hoe meer basisstations er bij je in de buurt zijn en hoe dichter die bij je zijn (bijvoorbeeld binnenstad), des te nauwkeuriger het werkt. Midden in het bos op de Veluwe staan nauwelijks zendmasten, daar zal dit dus nooit nauwkeurig werken. Zover mijn informatie bekend is, wordt dit nog niet aangeboden in Nederland. Maar het zou heel goed kunnen zijn dat in de deal met T-Mobile dit geeist is door Apple, net zoals visual voicemail.
robertwebbe wijzigde dit bericht 09-06-2008 23:58 (37%)
Reden: A-GPS toevoeging
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
goed bezigquote:Hoedje schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:48:
Ik zal morgenavond en overmorgen de startpost updaten voor de 3G versie.
Dit topic is gesloten. ![]()