Gathering of Tweakers

Quicksearch
Tuurlijk krijg je voor het ophalen van kaarten geen hoge rekening: gewoon E10 per maand voor een internet abo bij je mobiel gaan betalen en je bent van alle extra kosten af. ;)

quote:
onraj schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:35:
Wat ik me afvraag: als de iPhone in de USA 200 dollar kost, omgerekend een 135 euro, wie gaat er dan nog één hier kopen? Volgende maand ga ik toevallig naar NYC, hopelijk weet ik tegen dan of de 'nieuwe' iPhone te unlocken valt voor België.

Op de Belgische site word nog niet gesproken over een verkoopsprijs, ik ben eens benieuwd. En inderdaad, koppelverkoop mag hier niet, en toch bieden ze het aan via Mobistar... Ook een beetje raar, en krijgen wellicht wel een antwoord op in de komende weken.
Er lag een iPhone in een mobistar winkel hier in de buurt (België). Het is nog een oude en prijskaartje was 799 ¤ dusja. De 3g zal wel rond de 500 ¤ liggen zekers.
Het probleem is dat apple geen woord heeft gezegd over het online activeren. Misschien dat ze dat hebben afgeschaft zodat ze niet dezelfde fouten maken als met de eerste generatie iPhones. (bestellen via internet zonder te activeren en daarna jailbreaken+unlocken) Hierdoor kunnen ze de policy veranderen, waardoor alleen in de winkels van at&t en de apple stores de telefoons kunnen worden aangeschaft met verplichte activatie. En eventueel simlockvrij voor een veel te hoge prijs (zie frankrijk met de oude iPhone).

Ik ga zelf naar Amerika de 9de , dus ik maak de release van de iPhone nog wel mee. Hopelijk is die de 11de nog te bestellen online, zodat ik later mijn telefoon nog kan unlocken met een andere tool. Het zou jammer zijn als die niet meer via de apple site te bestellen is zonder at&t contract van minimaal 2 jaar (zie apple site bij requirements)

quote:
alvi schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:33:
INTERESSANT: Op de Belgische site wordt ook verkrijgbaarheid belooft vanaf 11 juli.
klik
En hier moeten ze wel simlock vrij verkopen. Ik ben eens benieuwd!!
http://www.apple.com/benl/iphone/buy/
Moest je verder klikken zag je dat er wel een abonnement aan hangt, denk dat het mogelijk is omdat alle providers de iphone mogen verkopen nu i.p.v vroeger één operator per land.

quote:
onraj schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:35:
Wat ik me afvraag: als de iPhone in de USA 200 dollar kost, omgerekend een 135 euro, wie gaat er dan nog één hier kopen?
Ik bijvoorbeeld. Al is het alleen al omwille van de garantie.

quote:
cococless schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:49:
[...]

http://www.apple.com/benl/iphone/buy/
Moest je verder klikken zag je dat er wel een abonnement aan hangt, denk dat het mogelijk is omdat alle providers de iphone mogen verkopen nu i.p.v vroeger één operator per land.
abbo incl. gsm is verboden in België en ik kan nergens verder klikken dan enkel de mobistar.be site.
klopt, koppelverkoop enzo. Staat nergens nog een prijs bij, maar ik vrees dat het weer achterlijk hoog is zoals in Frankrijk.

Zou het mogelijk zijn om zowel me te syncen (agenda,mail en contacts) en exchange. Ik hou graag prive en school gescheiden. Zo dat je bijvoorbeeld een contact of afspraak een tag prive oid mee geeft en dat deze dan met me gesynced wordt.

http://www.t-mobile.nl/iphone/index.html

Staat nu ook op de website dus.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

Met de lagere prijs probeert jobs het over een andere boeg te gooien, dan gaat hij echt niet anders beslissen over de losse verkoop van het toestel. Denk niet dat het nog maar in de buurt komt van de oude prijs. Heeft hij ook geen nood aan want hij weet dat het toch scheppen word

Themnuts Dot Be Worklog -=Viva La Vida Verde=-

is er iemand bezig met een iPhone 3g topic ?

Kan toch prima hierin? Evt startpost aanpassen zodat 3g versie ook besproken wordt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

in het WWDC topic komt na voren dat die waarschijnlijk zoals in de tech. specs alleen A-GPS ondersteunt.. eeuwig zonde zou dat zijn

toch niet ..

weet iemand al meer van volwaardig navigatie programma's die op apple kunnen draaien of dat fabrikanten daar mee bezig zijn ?

wd200 wijzigde dit bericht 09-06-2008 23:24 (36%)

quote:
thomasvdw schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:51:
[...]

abbo incl. gsm is verboden in België en ik kan nergens verder klikken dan enkel de mobistar.be site.
Zitten nog fouten in, daarjuist was het nog movistar en nu mobistar met een orange vlag :p
Al is het volgens rumors wel mobistar.
En in Nederland krijg je buiten de kans om aan te melden op de nieuwsbrief geen verdere info over de iphone.
Op een of andere manier moeten ze er toch in geslaagt zijn ze via koppelverkoop e verkopen want we staan bij de eerste landen voor de nieuwe iphone.

Met het persbericht dat mobistar de iphone in belgie ging lanceren hebben ze hun data pakketten aangepast van 7,5mb naar 200 mb voor 20 euro geloof ik.
Ik betaal nu 10 euro voor 200 mb bij base.
Verder betaal ik het dubbele bij mobistar voor 8h te bellen in de maand dan bij base.
Enigste grote nadeel is dat base nog geen 3g heeft :( Weet iemand daar meer over? Komt er nog 3G voor base?

It's dark but I don't want to find the light.

wow, $199, dat is iets van 127 eurotjes maar. Ik ga er eindelijk een kopen. Ebay, here we come :)

Beatport is my...

[crosspost]
Wtf overigens, die videodemo. Alles lijkt daar echt vele malen soepeler te gaan, als ik het zo hier wil doen dan duurt dat echt véél langer... Bijvoorbeeld het SMS scherm openen, met maar 3 inbox berichten duurt echt gewoon 2s ofzo

Hopelijk dat 2.0 dat ook een beetje gaat aanpakken, want is wel echt kut als het nu aan mijn foontje ligt.
[/crosspost]

Hierbij het ik het o.a. over de nieuwe demo van MobileMe @ Klikkerdeklik

Zou het lichtelijk getruckt zijn?

heaven.

quote:
davidgilmour schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:43:
wow, $199, dat is iets van 127 eurotjes maar. Ik ga er eindelijk een kopen. Ebay, here we come :)
ja .. niet dus.. dat is de prijs met abo

en USA -> EU is alleen het tekentje veranderen niks met koersen..

wd200 wijzigde dit bericht 09-06-2008 23:45 (11%)

hmms

"And for the rest of you, AT&T says there's no way to buy it without agreeing to a contract."

It's dark but I don't want to find the light.

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

Ik zal morgenavond en overmorgen de startpost updaten voor de 3G versie :).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

quote:
wd200 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:21:
weet iemand al meer van volwaardig navigatie programma's die op apple kunnen draaien of dat fabrikanten daar mee bezig zijn ?
Het zal wel gaan zoals bij Nokia met Nokia Maps. Het kaartgebruik is gratis maar wil je navigeren dan moet je dus een applicatie (tomTom) of licentie kopen.

Ik gebruik nu Nokia Maps met mijn N82 als ik in een onbekende plaats ben. Vaak genoeg kun je niet voor de deur parkeren en moet je dus ergens in de buurt een parkeerplaats vinden. In de auto gebruik ik TomTom (of Renault Carminat) en zodra ik uitgestapt ben, schakel ik over op Nokia Maps. Hij kleurt zeg maar met een markeerstift je route op de kaart en een aanwijzer toont waar je bent. Je krijgt dus geen gesproken aanwijzing of gecorrigeerde route als je verkeerd loopt.

Edit: nog even over de A-GPS. Er zijn twee systemen die door zich beide A-GPS noemen. De eerste download een pakketje data van een bepaalde server. In deze data staat voor bijvorbeeld 24 uur vooruit waar de GPS satellieten precies zullen hangen. Hierdoor weet het apparaat aanzienlijk sneller zijn exacte positie te bepalen.
De tweede is aan de hand van locatie informatie van de mobiele netwerken. Aan de hand van signaalsterktemetingen in het netwerk (meerdere basisstations meten dus de signaalsterkte van jouw toestel) en kunnen aan de hand daarvan een redelijke plaatsbepaling geven. Hoe meer basisstations er bij je in de buurt zijn en hoe dichter die bij je zijn (bijvoorbeeld binnenstad), des te nauwkeuriger het werkt. Midden in het bos op de Veluwe staan nauwelijks zendmasten, daar zal dit dus nooit nauwkeurig werken. Zover mijn informatie bekend is, wordt dit nog niet aangeboden in Nederland. Maar het zou heel goed kunnen zijn dat in de deal met T-Mobile dit geeist is door Apple, net zoals visual voicemail.

robertwebbe wijzigde dit bericht 09-06-2008 23:58 (37%)
Reden: A-GPS toevoeging

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

TomTom stelt i.i.g. dat de software zo goed als klaar is: TomTom already has iPhone navigation software ready to roll. Maar een datum hebben ze nog niet bekend gemaakt :)

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

quote:
Hoedje schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:48:
Ik zal morgenavond en overmorgen de startpost updaten voor de 3G versie :).
goed bezig _/-\o_

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws